Премини към съдържание

Проблем с Синхронизатори


Препоръчано мнение

Не е нормално и при мен има леко задържане,но си влиза 2-рата. Всичко е от синхронизатора,но не си мислете че само нашите коли имат този проблем. И (уж) най-здравите коли VW го имат същия проблем,както и много други марки,но със синхронизатор 2-ра употреба не си мислете,че ще изкарате много време,особено ако колата донор е карана много време градско.

 

Не знам за другите модели , но карам едно служебно VW caddy SDI - баничарка ,

Кара се душманската и по цял ден , полу офроуд , скоростите ги включвам без съединител никакъв дерт , влизат си както нормално превключване .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя се регулира от педала, виж в мануала, не съм го правил но Пламен ми го настрои за 2 минути, заври се с един фенер при педалите и огледай...

 

...Кадито като стане на 10 годинки пак ще говорим, карал съм 2 VW-та общо 5 години и последното го продадох именно щото първа от време на време не искаше да влезе или влизаше задна...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя се регулира от педала, виж в мануала, не съм го правил но Пламен ми го настрои за 2 минути, заври се с един фенер при педалите и огледай...

 

...Кадито като стане на 10 годинки пак ще говорим, карал съм 2 VW-та общо 5 години и последното го продадох именно щото първа от време на време не искаше да влезе или влизаше задна...

 

Кадито е 16+ годишно . Не отварям капака на двигателя , карал съм го 20 км лятото , без ремък на водната помпа ( скъса се ) и не прегря , желязно е :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, знам ги тези... без да се засягаш, ама бас ловя че иска да спре някъде и да се разпадне ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не отварям капака на двигателя

 

Тука нещо послъгваш. Почти 110% съм сигурен че течността за чистачки се налива точно там, същото важи и за маслото, ама не пречи и да караш без масло след като го е изгорило до край... Или по скоро, защото е служебно и не е твоя работа да ровиш под капака.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя се регулира от педала, виж в мануала, не съм го правил но Пламен ми го настрои за 2 минути, заври се с един фенер при педалите и огледай...

 

То добре но като погледнах мануалите за разстоянието на педала от пода до зацепване в руските пише 45мм, в английския вариант - 125мм. или повече и се чудя кое е вярно. Моя е доста под това - 20-30мм. отделя/зацепва много ниско. Пък и не видях да пише как се регулира това разстояние, дават само една гайка към привода на главния цилиндър но пише за нея че е за целия ход на педала. За хода на зацепване/отделяне споменават само да се провери и ако не е наред има проблем или с влязъл въздух или с цилиндрите.

Преди да сменя съединителя /преди 50000км./ си отделяше горе, освен съединителя съм подменил с ремонтен комплект и долната помпа. Та с две думи - регулира ли се, саморегулира ли се този ход?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както ти казах, със сигурност се регулира къде да отделя, Ходил съм при Пламен и ми го е настройвал поне 2 пъти. Навираше се при педалите с гаечен ключ, така че от там става, друг е въпроса как точно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, знам ги тези... без да се засягаш, ама бас ловя че иска да спре някъде и да се разпадне ..

 

Съжалавам че спамим излишно темата .

Няма какво да се засягам , говорим си за нещата реално :)

 

А относно кадито - и помен няма от разпадане :) , а се кара 70% от времето по черни пътища ( без асфалт с много дупки ) . Аз не харесвам VW изобщо , но когато нещо е здраво и работи - не мога да не го призная .

Не тропат спирачни апарати , не тропа окачването ( въпреки че не помня кога е сменяно нещо по него ) .

Ако имаш път към централна БГ ела да го покараш , да се убедиш :)

 

 

Тука нещо послъгваш. Почти 110% съм сигурен че течността за чистачки се налива точно там, същото важи и за маслото, ама не пречи и да караш без масло след като го е изгорило до край... Или по скоро, защото е служебно и не е твоя работа да ровиш под капака.

 

 

 

Е не го разбирай буквално :) , то е ясно че вода и масло се наливат , но само толкова , даже и по някой път и нафта наливам :icon_rock:

Редактирано от BallAtriX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще кажеш, че на Carisma-та всеки път и вдигаш капака. Аз го вдигам само течност за чистачки и съм сменил крушката на единия габарит. Като реших да сменям свещите в сервиза го гледаха като полезно изкопаемо как може да има толкова прахуляк под капака, след това го поизчистих разбира се. 

 

Като става въпрос за съединителя, някой забелязал ли е да му почернява течността ? Моята я смених и след няколко месеца почерня, после разбърках съдържанието заедно с утайката и го изтеглих и смених с нова. Сложих и едно парцалче отгоре и до сега не е почерняла течността, което ме навежда на мисълта, че филтърната капачка се е прецакала.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема виж и действай. Моите помпи са нови и двете и си стои бистра течността. А черното е от полуразложените вече уплътнения в помпите. И не се бави, че моята долната беше фанала и ръжда (от не сменяна спирачна течност предполагам) и не ставаше за ремонтен комплект само, добре че си намерих помпа NTP на цена малко над оригиналния ремонтен комплект. Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе каквото и да си говорим кекави са си скоростите на Митсубиши. Явно от неспазване на времената за смяна на маслото от предишните им собственици или просто са си капризни...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе каквото и да си говорим кекави са си скоростите на Митсубиши. Явно от неспазване на времената за смяна на маслото от предишните им собственици или просто са си капризни...

И от двете по малко.....................педала на съединителя се регулира .................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка филтърната капачка има ли я като резервна част или върви с помпата? Ако щеше да се скапва до сега да е станало, извадил съм поне два пъти обема на всичката гума, която може да се побере в тия помпи, първия път излизаше като грес, после пак имаше много мътилка. Последния път като сложих парцалчето към половин година е чиста, така че си мисля че е от капачката и някой ден ще я разглобя или сменя с нова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз не мисля, че това е проблем.. Все си мисля, че нарочно са направили така, че да не си съсипваме бързо колиците. Ако карам с 40 и искам да върна от 3-та на 2-ра - ако натисна само съединителя и опитам да превключа не ме пуска, но ако подам газ да вдигна малко оборотите.. натискам съединителя и превключва без никакъв проблем. Не знам това дали е нормално да е така или не.. но пък виждам логика в него и му свикнах.. та не ми прави впечатление вече ;) Просто като връщаш скорости малко междинна газ ;) Ще чакам да кажеш как се е развил въпроса при теб

 

И аз свикнах с моята с междинна газ и мислех точно като теб че е направено с умисал, но като разглобиха кутията и като видях синхронизаторите май си е направо от тях, утре уж ще е готова колата като я пробвам ще пиша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, защо при мен с междинна газ не се получава, пак си хърка /ше/ от 3-та на 2-ра. Сега с добавката в маслото е по-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, защо при мен с междинна газ не се получава, пак си хърка /ше/ от 3-та на 2-ра.

Не го правиш както трябва..:)

То едно време на Молотовките (дето изобщо нямаха синхронизатори) с междинна газ, скоростите си влизаха като пирон в кисело мляко..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе на Колта /лека му пръст/ можеше да го карам и без съединител, като го вкарам в оборот си влизаха скоростите и без съединител. А тук - абсурд. Да не би защото Колт-а беше с вакум към скоростите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги като смених синхронизаторите на 1-ва и 2-ра и двете муфи всичко се оправи скоростите влизат като пирон в кисело мляко и от доста висока скорост си влиза и първа и втора така сменяй колега. Благодаря и на колегата който ми намери синхронизаторите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги като смених синхронизаторите на 1-ва и 2-ра и двете муфи всичко се оправи скоростите влизат като пирон в кисело мляко и от доста висока скорост си влиза и първа и втора така сменяй колега. Благодаря и на колегата който ми намери синхронизаторите.

 

Честито колега, я сподели като пари как ти излезе.. все пак съм беден студент :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, я сподели като пари как ти излезе.. все пак съм беден студент :icon_blush:

 

80лв за синхронизаторите и муфите и 120лв за труд. Мисля че е нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

80лв за синхронизаторите и муфите и 120лв за труд. Мисля че е нормално.

Това за кой град става въпрос колега???

И 80 лв. и двата синхронизатора ( и то на 2-ра предавка ) ми се струва много съмнително......................Втора ръка ли са?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами втора ръка са определено. То само нов синхронизатор за 2-ра скорост, последно като купувах беше около 230лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами втора ръка са определено. То само нов синхронизатор за 2-ра скорост, последно като купувах беше около 230лв.

Точно за това попитах .................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...