Премини към съдържание

Възстановяване на точки


Препоръчано мнение

Ами и на мен 2 пъти ми възтановяват точките автоматично ... така, че незнам как и кво е но е факт ... А иначе имах близо 14 г без нарушение :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди около две години бяха свършили фишовете и докато напечатат нови и ги разпространят по РПУ-тата пишеха само актове

 

Не беше преди две години, ами беше в Габрово, което говори само... Бяха ме спрели в ненаселеното между два квартала, показанието на радара не беше ясно дали е мое. Разправят ми "Размера на наказанието ще бъде определено от началника, след 30 дни ще се издаде наказателно постановление и ще бъде изпратено в Стара Загора...." :icon_doh:

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво е келеметор, бре?

 

Обикновено се използва/-ше, преди 20 г./ за младеж, който показва/-ше/ с действията си неуважение към закона и властта. С такива отявлени индивиди, се води/-ше/ принудителна идейно-възпитателна дейност, докато влезе в правият път.

Или конкретно за теб, докато влезеш в нормите на ЗДП....:icon_hammering:

Ама ха, нарушител такъв!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено се използва/-ше, преди 20 г./ за младеж, който показва/-ше/ с действията си неуважение към закона и властта. С такива отявлени индивиди, се води/-ше/ принудителна идейно-възпитателна дейност, докато влезе в правият път.

Или конкретно за теб, докато влезеш в нормите на ЗДП....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hammering.gif

Ама ха, нарушител такъв!

Взех си веднага поука. Идейно-възпитателно щом ще подходиш, съгласен съм. Имам идея да си наточим едно кило кайсиева ракия, да си нарежем салата, месни мезета и безалкохолно, да се опнем под асмата от обед и да опитаме да възпитаме у себе си ритмична стратегия - глътка ракия-салата-водица-месно мезе- глътка ракия.... и така да комбинираме идеите с възпитанието на полезни трудови навици. В хода на идейно-възпитателните упражнения словесно поработим по темата за ЗДП и спазването му... Ей такваз принуда ще изтърпя някак, макар и да се наложи да се посъпротивлявам ритуално поне в началото....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ммммм....

Ма ще ни трябва и лектор.

Да речем - Марин!

Той е много добре подкован идейно и лично на мен много ми харесва, че не използва готови клишета, а търси истината чак до формата на бучката лед - в кайсиевата. А има и асма....:worthy:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, очертава се масово идейно-дегустационно мероприятие, браво, браво :icon_clap: Но за да бъде официално признато, трябва да има представители от цялата страна :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На участниците в обучението, ще се възстановяват контролни точки по следният алгоритъм:

-Издържали до 01.00 часа под асмата - 1 к.т.

-Издържали до 02.00 часа под асмата - 2 к.т.

-Издържали до 03.00 часа под асмата - 3 к.т.

-Издържали до 04.00 часа под асмата - 4 к.т.

и т.н.

На отпадналите преди 24.00 часа от лекциите, служебно ще се отнемат по 5 к.т.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ммммм....

Ма ще ни трябва и лектор.

Да речем - Марин!

Той е много добре подкован идейно и лично на мен много ми харесва, че не използва готови клишета, а търси истината чак до формата на бучката лед - в кайсиевата. А има и асма....:worthy:

Очевидно ще трябва и присъствие на медицинско лице :), предлагам Мария, тя има опит от срещите :) А аз ще бъда просто редови състезател :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то и аз имам 4-5 точки за възстановяване... Та и мен да ме пишете за курса де :icon_blush:

 

П.п. С мастичка или узо нещо, дали може да участвам?

Редактирано от penchod
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах може само на домашна ракия, но не разбрах после след мероприятието тези с възстановените точки с какво си тръгват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, това, дето си го написал е абсолютно вярно..... Вари ме, печи ме - все на гайда докарвам, жената се е отказала да мрънка вече.....

А това с молбите - верно ли е така, бе, хора? Тези ненормални ли са, какво ли? И що ли за сложен софт трябва, че да засича 2 години, ще да е нещо особено хай-тек......

Иначе - да ви се похваля - моите 2 години минаха. Сега съм чист като сълза..... само една молбичка и направо съм като девица :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоше, я разкажи на желаещите за А категория новият ред за провеждане на изпит. Че бях много озадачен, когато ми обадиха цената, просто заради факта, че двама мисири се возят зад теб в една кола, дават ти указания по блутут слушалка и от цялата тая работа келепирът е, че си бил карал в градски условия. Общо взето курсовете за мотоциклет в България произвеждат самоубийци. Докато проблемите с автомобилите все пак са малко по-лесни. Сигурността и контрола на колата са други, то в момента в БГ обучението за А категория е пълен фарс. Най-често се провежда на 20-годишни 150 кубикови мотори, които да са максимално лесни за каране. Самата подготовка и навремето се състоеше в отговор на въпроса "Карал ли си колело?""А мотор карал ли си" и в обикалянето на една осморка на един полигон и минаването по греда... С което ставаш правоспособен да управляваш 1000 кубиков мотор с мощност 200 к.с. И понеже съм бил в тези среди животът на много от новосдобилите се с А категория младоци се поставяше в зависимост от финансовите възможности на родители им, защото колкото по-голям и мощем мотор можеха да си позволят за тези пари, такъв си купуваха. Та така, А категорията в БГ се взема лесно, затова и лесно се умира на мотора....Но се отплеснах.

 

То сега идеята им е малко от малко (уж) да се подобрят уменията.

Полигона е съвсем различен (вече няма осморка и охлюв), има три скоростни отсечки (зиг-заг с 30 км/ч; къса стартова отсечка на която развиваш 50км/ч и спираш за ограничено място след това; и развиване на 50км/ч и спиране за преодоляване на S-образен шикан) на които не можеш да идеш неподготвен. Всичко се мери с радар на точно определени места (от тук идва, че и мотора трябва да е горе-доло добър)

По принцип са 12 часа полигон, но ако нямаш предварителна подготовка ти трябват повече. Има и упражнение с возене на пътник отзад и завиване в обратна посока на ограничено място с него.

Градското кормуване го измислиха уж с намерение да свикнеш с трафика, но на практика е малко безмислено, защото автомобила отзад те пази.

 

Абе личното ми мнение е, че от дъно трябва да се реже, ама.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-строги санкции за шофьорите - нарушители

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3122291

 

А по темата това:

Контролните точки, отнети с наказателните постановления ще се възстановяват не след две години от последното постановление, а след една, предвиждат още промените.

...

нарушения, които са заснети с камерите-радари, както и от системите за видеонаблюдение - При заплащане на глобата няма да се отнемат контролни точки, като няма да има и лишаване от правоуправление.

...

С глоба от 100 до 500 лв. и отнемане на книжката за 1 месец ще бъде наказван всеки, който изпреварва на забранени места или в завои.

 

Евентуално промените ще са от септември месец и има и други интересни и не толкова хубави :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То сега идеята им е малко от малко (уж) да се подобрят уменията.

Полигона е съвсем различен (вече няма осморка и охлюв), има три скоростни отсечки (зиг-заг с 30 км/ч; къса стартова отсечка на която развиваш 50км/ч и спираш за ограничено място след това; и развиване на 50км/ч и спиране за преодоляване на S-образен шикан) на които не можеш да идеш неподготвен. Всичко се мери с радар на точно определени места (от тук идва, че и мотора трябва да е горе-доло добър)

По принцип са 12 часа полигон, но ако нямаш предварителна подготовка ти трябват повече. Има и упражнение с возене на пътник отзад и завиване в обратна посока на ограничено място с него.

Градското кормуване го измислиха уж с намерение да свикнеш с трафика, но на практика е малко безмислено, защото автомобила отзад те пази.

 

Абе личното ми мнение е, че от дъно трябва да се реже, ама.....

 

Мерси за инфото!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То сега идеята им е малко от малко (уж) да се подобрят уменията.

Полигона е съвсем различен (вече няма осморка и охлюв), има три скоростни отсечки (зиг-заг с 30 км/ч; къса стартова отсечка на която развиваш 50км/ч и спираш за ограничено място след това; и развиване на 50км/ч и спиране за преодоляване на S-образен шикан) на които не можеш да идеш неподготвен. Всичко се мери с радар на точно определени места (от тук идва, че и мотора трябва да е горе-доло добър)

По принцип са 12 часа полигон, но ако нямаш предварителна подготовка ти трябват повече. Има и упражнение с возене на пътник отзад и завиване в обратна посока на ограничено място с него.

Градското кормуване го измислиха уж с намерение да свикнеш с трафика, но на практика е малко безмислено, защото автомобила отзад те пази.

 

Абе личното ми мнение е, че от дъно трябва да се реже, ама.....

 

Ааа, това все пак е прогрес. И той трябва да бъде отчетен. Защото според мен подготовката за категория "А" трябва да е много, много сериозна. Друг е въпросът дали това е възможно да се установи на изпит. На новия изпит имаше наистина конуси, симулиращи S-образен завой и права за ускорение и спиране, но никой не е искал да се вози зад мен на полигона или обратен завой да правя с него... А в града, сега като се замислям има идея да поискаш да провериш как кара мотициклетистът.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...