Премини към съдържание

Какво е HHO kit и има ли Lancer-и снабдени с такъв по заводски начин


Препоръчано мнение

Искам само да попитам кои Lancer-и са снабдени с такава система и въобще има ли такива, които са снабдени с такава системе по заводски път

или тази система се монтира само като допълнителна екстра ! Благодаря !

 

Няма нужда да ми отговаряте, порових се и си отговорих сам ! И за другите които не знаят айде аз малко да споделя ;) !

HHO It's something you install aftermarket on your vehicle and can increase your gas mileage up to 93% in some cases ! ;) Мисля че това е

достатъчно, а и ето един Линк, за тези които се запалят по идеята и тръгнат да си слагат на колата, че може и аз да си сложа :rulez:

, заради едното му разходче, все пак всички се стремим към по - малък раход ;) !

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей сега ще си поръчам 4-5 такива, дали ще ми падне разхода от 10л/100км на 1-2л/100км? Въпросът ми е риторичен

П.С. Ама те без пари тези мега яки извънземни устройства само $570.

Редактирано от sirko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей сега ще си поръчам 4-5 такива, дали ще ми падне разхода от 10л/100км на 1-2л/100км? Въпросът ми е риторичен

П.С. Ама те без пари тези мега яки извънземни устройства само $570.

 

:D :D :D Знам знам и това е едно на лице ;) ! Сори за глупавата тема ако смятате че е такава може да я изтриете ! Тя не е глупава, а просто е доста скъпичко разрешаване на проблема с разхода, а ето и пример Това

 

П.С. sirko евалата за Ubuntu-то аз също ползвам и от както го качих не съм пускал тъпия Windows от една година, щото вече ми не трябва ;)

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата изобщо не е глупава! Просто сте открили топлата вода.

Другото име на този газ е "Браунов газ" по името на откривателя му, който е Българин и е известен на света от близо 50-60 години.

За тези които се интерасуват да потърсят фимата B.E.S.T., която от години прави ННО генератори за заваряване (нещо подобно на ацетиленовите горелки - оксижен).

С такъв апарат можете да заварите стомана за тухла, защото температурата, която вдига е около 6 000 градуса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Проблемът при HHO генераторите в автомобилите е, че черпят 35-40А ток и може да се съсипе генератора. А иначе дават до 40% икономия на гориво, ако са монтирани правилно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът при HHO генераторите в автомобилите е, че черпят 35-40А ток и може да се съсипе генератора. А иначе дават до 40% икономия на гориво, ако са монтирани правилно

 

Като всяко нововъведение и това се усъвършенства. Според приятел който се занимава с тези неща и на когото имам доверие, последните разработки консумират 10-12 ампера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А според мой познат има вече и с батерия ААА, новия модел ще бъдат или без батерия ила най много с такава от часовник ;)

Коментира се много пъти - енергията необходима за разграждането на водата е много по-голяма от тази която ще се получи при изгарянето на водорода. От там нататък за какво да си говорим? Че подаването на някакъв допълнителен газ повишава ефективноста на двигателя? Или понеже е по-лек намаля теглото на автомобила и в следствие на намаленото тегло се намаля и разхода, това последното по ми се вярва :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми изглежда, като поредния капан за наивници...

Отделно има и някои съществени моменти, които са единствено реклама...

"•Позволява реализиране на икономия на гориво,

•Увеличаване на пробега с до 50% със същото количество гориво, Това не е ли същото като горното или просто се повтарямв за неразбралите ?

•Увеличаване мощноста на двигателя с до 20%, Дали имат автомобил, на който доказано мощността да се увеличила дори с 18% ?

•Подобряване на изгарянето на гориво-въздушната смес, ОК, възможно е но с колко ?

•Намаляване на отлаганията на нагари по двигателя, :icon_hmm: Да ги намаля, да ги намаля, колко да ги намаля, особено ако гори и масло...

•Увеличаване живота на двигателя, Това освен всички чудодейни свойства и да намалява триенето ? :D

•Увеличаване до 2 пъти пробега между 2 смени на масло, Да ама маслото си става на вода след определен пробег и си губи свойствата !

•Намаляване на вредните емисии в отработените газове С колко ? Осезаемо или просто отбелязват...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може с по-мощен алтернатор да се реши проблема с консумацията,но като видях как пробиха кутията на въздушния филтър и вкараха вътре тръбата за Брауновия газ,ми стана ясно колко "прецизна" система са създали и колко от газа ще ходи навсякъде ама не и в двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не пише колко водород генерира това...На всички е ясно, че не е много и на всичкото отгоре е константно, т.е. колкото повече се увеличават оборотите, толкова повече процента водород намалява в горивната смес. Следователно , би имало смисъл и ще се усети икономия , ако караш с 5 км/ч или нешо приблизително, защото за количеството водород необходимо да караш с 100/ч трябва и влекач за генератора... :lol:

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От моя гледна точка високата цена се обуславя от електрониката, защото трябва да прави около 13 MHz, а при 10-15-20 А консумация това не е лека задача.

Само ще ви приповня какво е било отношението към първите бензинови двигатели - ниско ефективни, с малка мощност и скъпо гориво. Това е помогнало дълги години по-предпочитан да е парният локомотив. Има доста видове ДВГ с по-голям КПД, но докато технологиите не позволят, няма да ги видим в масово производство.

Като знам какво е представлявало първото радио за дядо ми и как баща ми гледа и цъка с език на GPS навигацията, какво ли ни чака нас. Може би след 15-20 години вместо тапети ще слагаме LCD екрани по стените и жените ни ще сменят по няколко пъти на ден шарката. :D

Спомнете си Правец 8 и Правец 16 какво представляваха, а сега устройства с десетки хиляди пъти по-голяма производителност са набутани в 10Х200Х150 мм!

Преди 20 години прехвърлянето на няколко килобайта по 3 жици на RS232 беше постижение, а сега ако няма безжичен Интернет в заведението го смятаме за изостанало. В последните 10 години технологиите се развиват с такава скорост, че не успяваме да следим само новите чудеса на електрониката.

Иска ми се някой с живи баба и/или дядо на 80-90 години да сподели реакцията им като видят MP4-ка, смартфон, таблет или компютър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От моя гледна точка високата цена се обуславя от електрониката, защото трябва да прави около 13 MHz, а при 10-15-20 А консумация това не е лека задача.

Само ще ви приповня какво е било отношението към първите бензинови двигатели - ниско ефективни, с малка мощност и скъпо гориво. Това е помогнало дълги години по-предпочитан да е парният локомотив. Има доста видове ДВГ с по-голям КПД, но докато технологиите не позволят, няма да ги видим в масово производство.

Като знам какво е представлявало първото радио за дядо ми и как баща ми гледа и цъка с език на GPS навигацията, какво ли ни чака нас. Може би след 15-20 години вместо тапети ще слагаме LCD екрани по стените и жените ни ще сменят по няколко пъти на ден шарката. :D

Спомнете си Правец 8 и Правец 16 какво представляваха, а сега устройства с десетки хиляди пъти по-голяма производителност са набутани в 10Х200Х150 мм!

Преди 20 години прехвърлянето на няколко килобайта по 3 жици на RS232 беше постижение, а сега ако няма безжичен Интернет в заведението го смятаме за изостанало. В последните 10 години технологиите се развиват с такава скорост, че не успяваме да следим само новите чудеса на електрониката.

Иска ми се някой с живи баба и/или дядо на 80-90 години да сподели реакцията им като видят MP4-ка, смартфон, таблет или компютър.

 

Аз даже не си и помислям да демонстрирам на баба ми такива работи :) Едва ли ще разбере нещо женицата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От моя гледна точка високата цена се обуславя от електрониката, защото трябва да прави около 13 MHz, а при 10-15-20 А консумация това не е лека задача.Само ще ви приповня какво е било отношението към първите бензинови двигатели - ниско ефективни, с малка мощност и скъпо гориво.

Да де, но при условие , че Брауновия генератор е патентован 78ма година , просто да си говорим подобни неща е нелепо. Ако наистина имаше бъдеще и необходимото КПД подобна технология, отдавна да сме подкарали всичко що се движи на водород...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почвам да си мисля, че нещата при тази технология стоят както при Линукса в началото - разработва се от ентусиасти.

Излишно е да обяснявам, че докато има рафинерии те ще произвеждат горива, дори нефта да стане 500$ за барел!

Мисля че няма друга причина електромобилите и хибридите все още да не са толкова популярни, но стигне ли цената до 5 и повече Евро за литър много хора ще откажат да дадат 70-80 бона за нова кола на бензин и същите пари ще ги дадат за хибрид или електромобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това че повишава мошността увеличава пробега на маслото и тн ... са дивотий но че технологията би могла да се усъвършенства и да се използва за гориво този газ мисля че е възможно .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Работя по проект за проектиране и внедряване на такива генератори почти 3 години имам апаратура предоставена ми от университет, който ме финансира... Участвал съм в изложба на международния панаир Пловдив. Тия генератори не са работа за всеки... още повече когато ги прави някой си търговец, който си мисли че много разбира...

Монтирал съм такива генератори на 4 коли.. В момента се намира в Пежо 206 2002г. 1.1 куб. Колата се движи с тази с-ма повече от 1 година.. В момента изследваме точно тези теории за развалянето на двигателя.. но ако той се развали няма да е от изпарения... Такива генератори на Браунов газ се предлагат по цял свят още от 2005г. от компании и фирми като Ocean-go - www.ogohho.com или www.HHO-PLUS.com както и много други. А няма да изброявам компании и фирми продаваща заваръчни апарати на Браунов газ, защото няма да ми стигне прозореца...

Аз лично съм топил и разполовявал със пламъче излизащо от медицинска игла черно желязо, мед, алуминии, който дори се самозапалва и изпарява, стъкло, камък, тухла и за десерт за всички онези които не вярват съм разполовявал волфрамова пръчка трудно топима от тези които се изполват за заваряване с аргонов апарат... И това само с 300w/h вложена енергия. Сами си сметнете колко излиза... 1 стотинка на час... Айде купете ацетилен и кислород за 1 стотинка и срежете волфрам да ви видя.... ще срежете ама като ми цъфнат налъмите тогава....[/size]

И за всички онези които реагират с надсмешка, подигравайки се на хора като мен и ми четат лекции за КПД-та и перпетомобилета и разправят, че сме луди за връзване и си губим времето с тези генератори (с 1 дума сме ТЪПАЦИ)... ще дам малък жокер да си затворят устите и да помислят малко ако им се отдава де.... Тези генератори работят с ел. КПД от порядъка на 0,6. Да точно така! това означава, че се влага повече от колкото се получава. Да няма перпето мобиле и няма фантасмагории... НО... Икономията е доказана не от мен или от бай Иван, а от водещи фирми и компании.... Дори книги има с цена от около 30 Евро. Истината не е в енергията която се получава, тя несъмнено е по малка... а в начина на горене и начина на използване... Брауновият газ насочва цялата си енергия точно там където е необходимо... няма загуби.. или поне са нищожни.. Пример: един котлон нагрява не само съдът с вода, но и околната среда (това са загуби), докато Пламък от Браунов газ не излъчва топлина настрани... влага почти всичката си енергия върху съдът с водата.. така е и с горивото.. то изгаря много по-ефективно... и това не е само заради водорода, а заради тази смес от водород и кислород... Подчертавам КИСЛОРОД, а не ВЪЗДУХ, Който е наясно с химия и физика ще разбере, защо подчертавам КИСЛОРОД. Той е втория ключ към икономията която се получава от този газ, защото нищо не може да гори без кислород... Брауновият газ има характер по скоро на лъч отколкото пламък... "При Браун не става въпрос за горене а за трансмутация на квантово ниво /има лъчение/." и при горенето на браунов газ наистина се отделя вода "Кръговрат който никога не свършва" доказано е и че вредните емисии намаляват рязко с повече от 50%.

 

 

Може да ми пишете на имейл inj.stoichev@abv.bg или да ми се обадите на тел. 0896469808. Държа да подчертая, че не съм търговец и нямам "файда" да ви лъжа мога дори да демонстрирам това което говоря за тези, които не вярват....

Редактирано от inj.stoichev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...