japanfen Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 (редакция) Във връзка с няколко теми като тази, след като сменях накладки направих две снимки на които се виждат двата ми модела апарати-големи и малки. Вижда се ясно че са с еднакво разстояние и са взаимно заменяеми, явно не всички но моите са такива. http://japanfen.snimka.bg/automobiles/aparati.503273 Редактирано 24 Май 2010 от japanfen Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 (редакция) Интересно, аз съм с малките дискове, съответно апаратите би трябвало да са ми от малките, обаче е факт че са еднобутални. Може би "големите" ти апарати не са всъшност големи или аз бъркам нещо? Дали след като съм с апарати като на втората снимка и аз мога просто да взема 276 дискове и супорти, така и така съм с 15" зиме и лете? Редактирано 24 Май 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 Интересно, аз съм с малките дискове, съответно апаратите би трябвало да са ми от малките, обаче е факт че са еднобутални. Може би "големите" ти апарати не са всъшност големи или аз бъркам нещо? Дали след като съм с апарати като на втората снимка и аз мога просто да взема 276 дискове и супорти, така и така съм с 15" зиме и лете? Премери си растоянието между дупките на супортите и ако е същото като на снимките, сменяш дисковете и супортите и си на коня. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 При смяната на апаратите, сменя ли и дискове от 256мм на 276мм? Питам те защото има и едноцилиндрови апарати с големите дискове (слагат ги на Галант след 2001г). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 24 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 24 Май 2010 Интересно, аз съм с малките дискове, съответно апаратите би трябвало да са ми от малките, обаче е факт че са еднобутални. Може би "големите" ти апарати не са всъшност големи или аз бъркам нещо? Дали след като съм с апарати като на втората снимка и аз мога просто да взема 276 дискове и супорти, така и така съм с 15" зиме и лете? На втората снимка с едно бутало са малките апарати. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 24 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 24 Май 2010 При смяната на апаратите, сменя ли и дискове от 256мм на 276мм? Питам те защото има и едноцилиндрови апарати с големите дискове (слагат ги на Галант след 2001г). Смених дисковете разбира се, иначе за какво да сменям апаратите, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 (редакция) Смених дисковете разбира се, иначе за какво да сменям апаратите, Много се радвам, че при теб нещата са станали по по-лесния начин. Аз още през 2007-ма се опитах да сменя моите, но не стана. Взех дискове 276мм, взех и двуцилиндровите апарати , но се оказа че и шенкелите са различни и тогава се отказах. Твоят Галант от коя година е по ВИН и с кой мотор е?Мисля си, че на двулитровите, след 1998г. може да се получи тази смяна без шенкел. Редактирано 24 Май 2010 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 25 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2010 Много се радвам, че при теб нещата са станали по по-лесния начин. Аз още през 2007-ма се опитах да сменя моите, но не стана. Взех дискове 276мм, взех и двуцилиндровите апарати , но се оказа че и шенкелите са различни и тогава се отказах. Твоят Галант от коя година е по ВИН и с кой мотор е?Мисля си, че на двулитровите, след 1998г. може да се получи тази смяна без шенкел. Моят е 1998г от двулитровите. Галанта от който взех апаратите също е 98г с 2.5 мотор. Едва ли моят е предвиден да стават големи дискове, тъй като беше с 14-ки джанти и се наложи смяната им с 15-ки. По скоро шестака да е бил с апарати които стават за мен. Явно са рядкост тези двубутални апарати но все пак има такива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Моят е 1998г от двулитровите. Галанта от който взех апаратите също е 98г с 2.5 мотор. Едва ли моят е предвиден да стават големи дискове, тъй като беше с 14-ки джанти и се наложи смяната им с 15-ки. По скоро шестака да е бил с апарати които стават за мен. Явно са рядкост тези двубутални апарати но все пак има такива. Според мен, след 1998г. на всички Галанти им слагат еднакви шенкели, които на 2.5 V6 са с големите дискове, а на 2.0 и 2.0ТD си остават с малките дискове (за ГДИ незнам). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 2 юни 2010 Сподели Публикувано 2 юни 2010 Здр колеги реших да не отварям нова тема и затова ще пища тук.Проблема ми е следният.Карам Галант 2.0 бензин 2000г.От седмица като правя десен завои и се чува едно таркане(метал в метал-поне на такова го оприличавам)Идва от преден ляв диск.Свалих джантата и останових,че опират накладките в диска,но само при десен завои и едно положение на диска.Странното е обаче,че накладките са на 60-70% и немога да си обясня къде е причината.Диска незагрява.Ако е крив диска няма ли да опира във всяко едно положение-не само като завивам надясно.Когато натисна спирачката и търкането изчезва.(несъм забелязал да ми тресе предницата при спиране).Сигурен съм че търкането идва от спирачният апарат и диска(не е от ламаринката която пази диска- и за това се съмнявах)Сблъсквал ли се е някои с подобен проблем?Благодаря на всички предварително :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 Oбикновенно, на пълен ляв/десен завой тракането е от каре :icon_hmm: При криви дискове ще ти тресе волана, когато спираш(особенно, ако си с по - висока скорост). Пробвай на десния пълен завой да го вземаш с подаване на газ и без газ или по инерция п.п. Ти сам го каза, колега - "диска не загрява" :rolleyes: Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 Здр колеги реших да не отварям нова тема и затова ще пища тук.Проблема ми е следният.Карам Галант 2.0 бензин 2000г.От седмица като правя десен завои и се чува едно таркане(метал в метал-поне на такова го оприличавам)Идва от преден ляв диск.Свалих джантата и останових,че опират накладките в диска,но само при десен завои и едно положение на диска.Странното е обаче,че накладките са на 60-70% и немога да си обясня къде е причината.Диска незагрява.Ако е крив диска няма ли да опира във всяко едно положение-не само като завивам надясно.Когато натисна спирачката и търкането изчезва.(несъм забелязал да ми тресе предницата при спиране).Сигурен съм че търкането идва от спирачният апарат и диска(не е от ламаринката която пази диска- и за това се съмнявах)Сблъсквал ли се е някои с подобен проблем?Благодаря на всички предварително :mitsu-smiley: Просто си мисля, дали не е възможно от отлепено феродо (или счупено парче)... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 Oбикновенно, на пълен ляв/десен завой тракането е от каре :icon_hmm: При криви дискове ще ти тресе волана, когато спираш(особенно, ако си с по - висока скорост). Пробвай на десния пълен завой да го вземаш с подаване на газ и без газ или по инерция п.п. Ти сам го каза, колега - "диска не загрява" :rolleyes: ПоздравиНе е каре(чува се триене а не тракане(каре)Няма значение дали е по инерция или подавам газ-просто при завои надясно си се чува.Не е отлепено феродо,защото свалях накладките и всичко с тях си беше ок.Странно :icon_blush: в неделя като имам повечко време,ще сваля и огледам пообстоино. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 Този проблем е интересен.. пробвал ли си да навъртиш пълен волан да повдигнеш колата на крик и да завъртиш гумата.. вероятно при завой нещо опира и стърже Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 5 юни 2010 Сподели Публикувано 5 юни 2010 Този проблем е интересен.. пробвал ли си да навъртиш пълен волан да повдигнеш колата на крик и да завъртиш гумата.. вероятно при завой нещо опира и стърже Днес открих дразнещото търкане)))Оказа се че опира едната от ламаринките които фиксират накладките за спирачният апарат.Всичко вече е на 6 и си карам спокоино ))))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 5 юни 2010 Сподели Публикувано 5 юни 2010 Днес открих дразнещото търкане)))Оказа се че опира едната от ламаринките които фиксират накладките за спирачният апарат.Всичко вече е на 6 и си карам спокоино ))))) Честито колега, много безаварйини километри Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.