Премини към съдържание

Колта "умря"


Препоръчано мнение

Колеги,моля за малко помощ.Днес при палене на газ направи детонация в смукателните колектори.Сега не иска да запали нито на газ,нито на бензин.Огледах да не би да е излязъл някой мъркуч или вакуум,но не видях такива неща.Не дава никакви грешки(мисля само за маслото,но масло има).Дебитомер може ли да е?С повреден дебитомер въобще пали ли?

Какво да гледам?

Модела е колт 4 97-ма 1.6 GLX

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ще запали и още как, на газ си е обикновен котлон, ако има искра, въздух газ ще гори. Ти с искрата как си?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми нямам представа как съм с искрата, тука няма делко с бобина и кабеляци, то въобще свщите къде са?Пробвахме с бутане и само препуква, пали все едно само един цилиндър и не иска да работи мотора и изгасва.Тука с бобина за всяка свещ ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колта ти няма как да е четвърта генерация и да е 97-а година. Или е 5-та генерация 97 година, или е 4-та но е максимум 96-та. Щом не виждаш делко, значи по скоро е 5-та. Тогава трябва да виждаш две бубини отгоре с два кабела. И ако е изпаткал дебитомера, най-вероятно няма да запали, защото при 5-та генерация ЕКУ-то дава сигнал на бубините.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи е 5-та генерация. Същия като твоя на снимката. Не дава никакви грешки на таблото. Трябва ли да покаже, че е изгорял?

Редактирано от Emil Dimitrov
Моля използвайте главни букви в началото на изреченията си.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той и преди си светеше докато се караше на газ.Сега давам на контакт,всички лампи изгасват и пробвам да запаля,но уви.Ще слеза след малко да видя дали правят искра свещите.Но ме съмнява ,че е прескочила ангренажната верига.Възможно ли е при палене да стане подобно нещо?Лесно ли се сваля капака за ангренажа и ако имате някаква информация какви белезки да гледам ще съм много благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той и преди си светеше докато се караше на газ.Сега давам на контакт,всички лампи изгасват и пробвам да запаля,но уви.Ще слеза след малко да видя дали правят искра свещите.Но ме съмнява ,че е прескочила ангренажната верига.Възможно ли е при палене да стане подобно нещо?Лесно ли се сваля капака за ангренажа и ако имате някаква информация какви белезки да гледам ще съм много благодарен.

Провери кабелите и свещите а може и да е запалващата бубина щом препуква значи може да е някоя бубина или виж как са ти бушоните от там някаде ще е проблема няма от каде другаде да е ако се съмняваш в нещо друго питаи :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питаш направо се съмнявай в компютъра....... Най-добре да се свали и огледа, ако е тои пораженията ще са видими.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира компа?Не трябва ли да ми дава грешки,ако е заминал?Ориентировъчно някаква цена за нов и втора ръка?Видях,че има лека пукнатина на едната колекторна тръба,нещата малко се пооправиха,но уви все още не иска да запали.Утре при добро време може да сваля колекторните тръби ,заедно с инжектори,рейка и хилядите простотии,дано не срещна затруднениея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е компютъра няма да даде абсолютно никаква грешка.....Просто той сам вътрешно неможе да се тества. Намира се отдясно зад джапката, метална правоъгълна кутия. Сваляте го, на отворен капак една снимка с добра резолюция и да го разгледаме да видим.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отворих го, не се виждат някакви външни признаци на нещо изгоряло.

http://img139.imageshack.us/i/image0209.jpg/

http://img710.imageshack.us/i/image0208.jpg/

http://img199.imageshack.us/i/image0207i.jpg/

Само да спомена ,че свалянето на компа не е за хора със слаби нерви :)

Продължвам да си мисля,че проблема е колекторните тръби, при детонацията може да има някъде пукнатини и отвори,може и ангренажният ремък да е, а може още хиляди неща да са .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблема в колекторните тръби, и с дупка като левче трябва да запали някак си. Най-добре пробвай с друго ЕКУ ако може да намериш.

И друго, центровката се проверява със стробоскоп за минутка, вземи от някъде назаем или придвижете колата до сервиз който има.

Наличието на искра при проба извън цилиндъра не значи нищо, все си мисля че ако не е ЕКУ-то може да е едната бобина. На мен бобина с намотка накъсо ми разказа играта направо, разглобих целия автомобил заради нея. Навън искрата изгеждаше прилична обаче автомобила палеше трудно и то само на бензин, кихаше, гърмеше, мъка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЕКУ-то е от новите, с имобилаизер и не горят като старите. Невярвам проблема да е в него. Прегледаите ремъка, макар че ако е от него ще върти "странно" на стартер. От там на диагностика, ама си трябва добър маистор. Това че не свети лампата не е гаранция че не записва някакви грешки и проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста е била силна детонацията тогава за да ти прескочи ремъка.

Аз се чудя и дебитомера как е издържал в такъв случай.

Късмет че не е прескочило с повече!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прескачането на ремъка може да предизвика детонация....обратното няма как да стане. Намерете причината за прескочилия ремък, че следващия път може да е фатален за двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Почти 2 години по-късно се налага пак да си пиша в темата.Не отварям нова,че да не пълним форума с излишни такива.

Сега проблема ми е с бензина.Постепенно започваше да пали все по-трудно на бензин.Сега не иска да запали на бензин,освен това като я форсирам на газ примерно до 2-3000об/мин. и превключа на бензин направо си угасва.

За да бъда още по-конкретен мисля,че бензиновата помпа не се чува.

Преди време както я изгасях имаше случаи,когато се чуваше някакво виене на помпата след 30-тина мин.

Днес сменях горивният филтър.Като махах въздушният открих,че при някаква детонация половината филтър е изгорял и направо липсва.Освен това имаше някакви алуминиеви ламели като от радиатор вътре в кутията и направо се чудя от къде са попаднали там.

Проверил съм всички предпазители.

Къде се намира помпата за да я проверя?

И може ли от детонацията ако е заминал дебитомера да не иска да запали?

На газ си работи перфектно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Като махах въздушният открих,че при някаква детонация половината филтър е изгорял и направо липсва.Освен това имаше някакви алуминиеви ламели като от радиатор вътре в кутията и направо се чудя от къде са попаднали там....

 

Майчице... :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли до къде стига бензина...

Колата карана ли е периодично на бензин /поне и на къси растояния/...

Ако в резервоара има бензин, колко пресен е той и какво количество горе-долу има...

Ако има въобще някакво налягане в горивопровода след помпата, то колко бара е...

 

Ха сега - ти си на ред....

Редактирано от Vanjo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Налягане не съм мерил.Ще развия утре единият горивопровод на рейката да видя дали достига до там някакво гориво.На мен ми се струва,че не работи помпата,за това не съм направил тези неща.

Бензин не съм зареждал от месец.Има около 5-6 литра 95 преди да светне лампата + още около 5-6 литра 98.Тоест има поне 10 литра над резервата.

Може би от 2 седмици не съм я карал на бензин,откакто спря да пали и да върви.Дори в движение като превключа на бензин не работи мотора.

Въпросът е някой знае ли къде се намира помпата и дали при развален дебитомер двигателя все пак може да работи по някакъв начин?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помпата си е в резервоара.Извади маркуча за излишното гориво, сложи шише на изхода на клапана и завърти да видиш дали ще излезе бензин.

Редактирано от TKolev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега искаш ли да снимаш и да качиш снимка на двигателя, поточно частта около дебитомера "плочката" на газта и детонационната клапа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...