MB200ce Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Колеги,моля за малко помощ.Днес при палене на газ направи детонация в смукателните колектори.Сега не иска да запали нито на газ,нито на бензин.Огледах да не би да е излязъл някой мъркуч или вакуум,но не видях такива неща.Не дава никакви грешки(мисля само за маслото,но масло има).Дебитомер може ли да е?С повреден дебитомер въобще пали ли?Какво да гледам?Модела е колт 4 97-ма 1.6 GLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Ще запали и още как, на газ си е обикновен котлон, ако има искра, въздух газ ще гори. Ти с искрата как си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 20 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2010 Ми нямам представа как съм с искрата, тука няма делко с бобина и кабеляци, то въобще свщите къде са?Пробвахме с бутане и само препуква, пали все едно само един цилиндър и не иска да работи мотора и изгасва.Тука с бобина за всяка свещ ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Колта ти няма как да е четвърта генерация и да е 97-а година. Или е 5-та генерация 97 година, или е 4-та но е максимум 96-та. Щом не виждаш делко, значи по скоро е 5-та. Тогава трябва да виждаш две бубини отгоре с два кабела. И ако е изпаткал дебитомера, най-вероятно няма да запали, защото при 5-та генерация ЕКУ-то дава сигнал на бубините. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 20 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2010 (редакция) Значи е 5-та генерация. Същия като твоя на снимката. Не дава никакви грешки на таблото. Трябва ли да покаже, че е изгорял? Редактирано 20 Май 2010 от Emil Dimitrov Моля използвайте главни букви в началото на изреченията си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Би трябвало да ти светне чек-енджина... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 21 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2010 Той и преди си светеше докато се караше на газ.Сега давам на контакт,всички лампи изгасват и пробвам да запаля,но уви.Ще слеза след малко да видя дали правят искра свещите.Но ме съмнява ,че е прескочила ангренажната верига.Възможно ли е при палене да стане подобно нещо?Лесно ли се сваля капака за ангренажа и ако имате някаква информация какви белезки да гледам ще съм много благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen-kipar Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Той и преди си светеше докато се караше на газ.Сега давам на контакт,всички лампи изгасват и пробвам да запаля,но уви.Ще слеза след малко да видя дали правят искра свещите.Но ме съмнява ,че е прескочила ангренажната верига.Възможно ли е при палене да стане подобно нещо?Лесно ли се сваля капака за ангренажа и ако имате някаква информация какви белезки да гледам ще съм много благодарен. Провери кабелите и свещите а може и да е запалващата бубина щом препуква значи може да е някоя бубина или виж как са ти бушоните от там някаде ще е проблема няма от каде другаде да е ако се съмняваш в нещо друго питаи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 22 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2010 Проверих бубините , и двете правят искри.Сега остана да се съмнявам в центровка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 22 Май 2010 Сподели Публикувано 22 Май 2010 Мен ако питаш направо се съмнявай в компютъра....... Най-добре да се свали и огледа, ако е тои пораженията ще са видими. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 22 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2010 Къде се намира компа?Не трябва ли да ми дава грешки,ако е заминал?Ориентировъчно някаква цена за нов и втора ръка?Видях,че има лека пукнатина на едната колекторна тръба,нещата малко се пооправиха,но уви все още не иска да запали.Утре при добро време може да сваля колекторните тръби ,заедно с инжектори,рейка и хилядите простотии,дано не срещна затруднениея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 22 Май 2010 Сподели Публикувано 22 Май 2010 Ако е компютъра няма да даде абсолютно никаква грешка.....Просто той сам вътрешно неможе да се тества. Намира се отдясно зад джапката, метална правоъгълна кутия. Сваляте го, на отворен капак една снимка с добра резолюция и да го разгледаме да видим..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 23 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2010 Отворих го, не се виждат някакви външни признаци на нещо изгоряло.http://img139.imageshack.us/i/image0209.jpg/http://img710.imageshack.us/i/image0208.jpg/http://img199.imageshack.us/i/image0207i.jpg/Само да спомена ,че свалянето на компа не е за хора със слаби нерви Продължвам да си мисля,че проблема е колекторните тръби, при детонацията може да има някъде пукнатини и отвори,може и ангренажният ремък да е, а може още хиляди неща да са ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 23 Май 2010 Сподели Публикувано 23 Май 2010 Не е проблема в колекторните тръби, и с дупка като левче трябва да запали някак си. Най-добре пробвай с друго ЕКУ ако може да намериш. И друго, центровката се проверява със стробоскоп за минутка, вземи от някъде назаем или придвижете колата до сервиз който има.Наличието на искра при проба извън цилиндъра не значи нищо, все си мисля че ако не е ЕКУ-то може да е едната бобина. На мен бобина с намотка накъсо ми разказа играта направо, разглобих целия автомобил заради нея. Навън искрата изгеждаше прилична обаче автомобила палеше трудно и то само на бензин, кихаше, гърмеше, мъка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 Май 2010 Сподели Публикувано 23 Май 2010 ЕКУ-то е от новите, с имобилаизер и не горят като старите. Невярвам проблема да е в него. Прегледаите ремъка, макар че ако е от него ще върти "странно" на стартер. От там на диагностика, ама си трябва добър маистор. Това че не свети лампата не е гаранция че не записва някакви грешки и проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 25 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2010 Май излязох много прав :( При детонацията е прескочил ангренажният ремък с 3 зъба Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Доста е била силна детонацията тогава за да ти прескочи ремъка.Аз се чудя и дебитомера как е издържал в такъв случай.Късмет че не е прескочило с повече! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Прескачането на ремъка може да предизвика детонация....обратното няма как да стане. Намерете причината за прескочилия ремък, че следващия път може да е фатален за двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 13 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2012 Почти 2 години по-късно се налага пак да си пиша в темата.Не отварям нова,че да не пълним форума с излишни такива.Сега проблема ми е с бензина.Постепенно започваше да пали все по-трудно на бензин.Сега не иска да запали на бензин,освен това като я форсирам на газ примерно до 2-3000об/мин. и превключа на бензин направо си угасва.За да бъда още по-конкретен мисля,че бензиновата помпа не се чува.Преди време както я изгасях имаше случаи,когато се чуваше някакво виене на помпата след 30-тина мин.Днес сменях горивният филтър.Като махах въздушният открих,че при някаква детонация половината филтър е изгорял и направо липсва.Освен това имаше някакви алуминиеви ламели като от радиатор вътре в кутията и направо се чудя от къде са попаднали там.Проверил съм всички предпазители.Къде се намира помпата за да я проверя?И може ли от детонацията ако е заминал дебитомера да не иска да запали?На газ си работи перфектно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 13 февруари 2012 Сподели Публикувано 13 февруари 2012 ...Като махах въздушният открих,че при някаква детонация половината филтър е изгорял и направо липсва.Освен това имаше някакви алуминиеви ламели като от радиатор вътре в кутията и направо се чудя от къде са попаднали там.... Майчице... :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 13 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2012 Майчице... :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:Само,че това не помага с нищо.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 13 февруари 2012 Сподели Публикувано 13 февруари 2012 (редакция) Провери ли до къде стига бензина...Колата карана ли е периодично на бензин /поне и на къси растояния/...Ако в резервоара има бензин, колко пресен е той и какво количество горе-долу има...Ако има въобще някакво налягане в горивопровода след помпата, то колко бара е... Ха сега - ти си на ред.... Редактирано 13 февруари 2012 от Vanjo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 13 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2012 Налягане не съм мерил.Ще развия утре единият горивопровод на рейката да видя дали достига до там някакво гориво.На мен ми се струва,че не работи помпата,за това не съм направил тези неща.Бензин не съм зареждал от месец.Има около 5-6 литра 95 преди да светне лампата + още около 5-6 литра 98.Тоест има поне 10 литра над резервата.Може би от 2 седмици не съм я карал на бензин,откакто спря да пали и да върви.Дори в движение като превключа на бензин не работи мотора.Въпросът е някой знае ли къде се намира помпата и дали при развален дебитомер двигателя все пак може да работи по някакъв начин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 13 февруари 2012 Сподели Публикувано 13 февруари 2012 (редакция) Помпата си е в резервоара.Извади маркуча за излишното гориво, сложи шише на изхода на клапана и завърти да видиш дали ще излезе бензин. Редактирано 13 февруари 2012 от TKolev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 13 февруари 2012 Сподели Публикувано 13 февруари 2012 Колега искаш ли да снимаш и да качиш снимка на двигателя, поточно частта около дебитомера "плочката" на газта и детонационната клапа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.