Премини към съдържание

Колко лесно се вграждат екстри?


Препоръчано мнение

Колеги, колко трудно е да се вградят следните екстри в Galant V6 Sport Estate 2000 или 2001ва година е.

Ел. Огледала с прибиране?

На повечето коли е въпрос само да се купят огледалата и копчето, тук така ли е случаят?

 

И Круз контрол?скоростната е ръчна.

 

Става дума да се заменят чарковете само с оригинални от коли за части примерно, без свиснки опашки и кабелчета с изолирбанд....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съжалявам ако отговора ми не ти хареса, но ще ти кажа истината. За круиз-контрол направо забрави, колегата Bluffer имаше няколко коли за донори, смени/постави абсолютно всичко както трябва, имаше невероятно голямо желание и хъс, но круиз-контрола така и не проработи.... Ел. прибирането на огледалата предполагам ще стане, но пак няма да е много лесно, защото Галантите произведени преди октомври 2000г нямат прекарани кабели за ел. прибиране на огледалата. Освен огледала и копче, ще трябва да прекараш и необходимите кабели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съжалявам ако отговора ми не ти хареса, но ще ти кажа истината. За круиз-контрол направо забрави, колегата Bluffer имаше няколко коли за донори, смени/постави абсолютно всичко както трябва, имаше невероятно голямо желание и хъс, но круиз-контрола така и не проработи.... Ел. прибирането на огледалата предполагам ще стане, но пак няма да е много лесно, защото Галантите произведени преди октомври 2000г нямат прекарани кабели за ел. прибиране на огледалата. Освен огледала и копче, ще трябва да прекараш и необходимите кабели.

мамицата му.....добре де, айде майната му на круза....ако си намеря кабели от 2001ва година, само от букса до букса ли ще се сменят или ще има и рязаници и изолирбанд?

Редактирано от satanism
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става дума да се заменят чарковете само с оригинални от коли за части примерно, без свиснки опашки и кабелчета с изолирбанд....

 

 

Копчето за огледалата е съвсем различно, ще има изолирбанд:) но цветовете на кабелите са същите, имаш да прекараш по два кабела във всяка врата и готово, не е толкова сложно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мамицата му.....добре де, айде майната му на круза....ако си намеря кабели от 2001ва година, само от букса до букса ли ще се сменят или ще има и рязаници и изолирбанд?

Самата ти ел. инсталация няма извод - 6 пинова букса за да включиш ел. прибиращите се огледала, но не е голяма драма да си прекараш 4 кабела и захранването, ако имаш копчето и огледалата. Само внимавай, ако купуваш ел. огледала от кола от Япония или Англия, защото огледалата са други и трудно ще се вижда в тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За круиза - направи си го като моя,- представлява един ел. мотор,който дърпа едно жило а то от своя страна се закача на банана на дросела.......този мотор се управлява от ел. блок, монтиран под волана ........а той пък взима сигнал от стоп машинката,от скоростомера и захранване ..............бутоните са дистанционни и се монтират на волана..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За круиза - направи си го като моя,- представлява един ел. мотор,който дърпа едно жило а то от своя страна се закача на банана на дросела.......този мотор се управлява от ел. блок, монтиран под волана ........а той пък взима сигнал от стоп машинката,от скоростомера и захранване ..............бутоните са дистанционни и се монтират на волана..............

За кабелите ясно...на примерата си го правих по точно същия начин....просто исках да е като фабрично, а не да правя цигании...колкото до огледалата, колата ще е с десен волан, така че баш от Япония/УК ми трябват огледалца :)

 

А за круиза...много много тъжно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поправка,твоята ще е десен волан, още не си я купил ли.

E на това съм се наточил...

http://www.clubvr4.com/forum/showthread.php?t=48427

 

 

А поне ксенона лесен ли е за вграждане.

И тая система за авторегулирането на височината, дето я ръгат на комбитата какъв е шанса да я има в тая и пак въпроса за слагането?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E на това съм се наточил...

http://www.clubvr4.com/forum/showthread.php?t=48427

 

 

А поне ксенона лесен ли е за вграждане.

И тая система за авторегулирането на височината, дето я ръгат на комбитата какъв е шанса да я има в тая и пак въпроса за слагането?

О, VR-4 ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та по темата и аз съм се чудил дали е възможно да се сложи някакви моторчета или механика (или направо смяна с други огледала) и да се върже по някакъв начин към ел антената да речем, та след като се изгаси колата и извади ключето от контакта да се приберат страничните огледала. Виждал съм на други коли тази ''екстра'' но дали е приложимо на галантчо. ? :mitsu-smiley: :rolleyes: :rulez:

Редактирано от Tunay
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та по темата и аз съм се чудил дали е възможно да се сложи някакви моторчета или механика (или направо смяна с други огледала) и да се върже по някакъв начин към ел антената да речем, та след като се изгаси колата и извади ключето от контакта да се приберат страничните огледала. Виждал съм на други коли тази ''екстра'' но дали е приложимо на галантчо. ? :mitsu-smiley: :rolleyes: :rulez:

 

Приложимо е, но срещу 100лв с два модула дето ги слагат за вдигане на стъклата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та по темата и аз съм се чудил дали е възможно да се сложи някакви моторчета или механика (или направо смяна с други огледала) и да се върже по някакъв начин към ел антената да речем, та след като се изгаси колата и извади ключето от контакта да се приберат страничните огледала. Виждал съм на други коли тази ''екстра'' но дали е приложимо на галантчо. ? :mitsu-smiley: :rolleyes: :rulez:

Ако огледалата се свържат към антената, оставаш без огледала като спреш радиото....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако огледалата се свържат към антената, оставаш без огледала като спреш радиото....

 

 

Прав си.. :icon_n_blusha:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си.. :icon_n_blusha:

Момчета, мен галантчето ми го взеха под носа....сега се оглеждам за други, ама нищо не ми хваща окото засега.... :S

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Огледалата са ти най-малкият проблем,помисли си за позицията на волана,че много взехте да ставате "гъзарите" с десен волан. Виж Слави колко коли продава, все ще ти хареса нещо, но за съжаление няма да е толкова еФтино, колкото търсиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Огледалата са ти най-малкият проблем,помисли си за позицията на волана,че много взехте да ставате "гъзарите" с десен волан. Виж Слави колко коли продава, все ще ти хареса нещо, но за съжаление няма да е толкова еФтино, колкото търсиш.

Колега, там, където се повизавам 11 месеца в годината волана им е от дясно...Отделно не знам какво те притесняват колите с десен волан....мога да ти кажа, че опасността е не в мястото на волана, а в тиквата на "воланаджията"

 

Mежду другото, всичките ли комбита идват със системата за изравняване, като ги натовариш?

Редактирано от satanism
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, там, където се повизавам 11 месеца в годината волана им е от дясно...Отделно не знам какво те притесняват колите с десен волан....мога да ти кажа, че опасността е не в мястото на волана, а в тиквата на "воланаджията"

Грешиш...........

Или не си карал кола с десен волан в страна в която движението е дясно ,или не ти се е налагало да првиш рискови маневри..................застани зад един рейс и се опитай да го изпревариш по първокласен път с две ленти и ще разбереш за какво иде реч..............аз мисля ,че такива коли трябва да ги забранят да се регистрират в БГ............не един път са ме засяквали такива от недоглеждане ,защото колата му е с 2-3 хил. лв. по евтина - така излиза .............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешиш...........

Или не си карал кола с десен волан в страна в която движението е дясно ,или не ти се е налагало да првиш рискови маневри..................застани зад един рейс и се опитай да го изпревариш по първокласен път с две ленти и ще разбереш за какво иде реч..............аз мисля ,че такива коли трябва да ги забранят да се регистрират в БГ............не един път са ме засяквали такива от недоглеждане ,защото колата му е с 2-3 хил. лв. по евтина - така излиза .............

В момента карам р11-ка с десен волан.Ходил съм София-Созопол с нея и не съм имал сериозни затруднения.Нито пък Ниш-София, което правя редовно.Освен това съм карал кола с ляв волан тук-същата история

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешиш...........

Или не си карал кола с десен волан в страна в която движението е дясно ,или не ти се е налагало да првиш рискови маневри..................застани зад един рейс и се опитай да го изпревариш по първокласен път с две ленти и ще разбереш за какво иде реч..............аз мисля ,че такива коли трябва да ги забранят да се регистрират в БГ............не един път са ме засяквали такива от недоглеждане ,защото колата му е с 2-3 хил. лв. по евтина - така излиза .............

 

-Абсолютно вярно , аз също съм на мнението изказано от DJ Tymbi , че автомпбили с десен волан трябва да се забранят за регистрация в България!

Преди две седмици моят Галант го "забърса" отпред, - един такъв(?!?!?!) ..-с десен волан.....свали ми надписа от регистрасионната табела, ожули яко предната броня, и свали боята от предният ръб на капака ! И това при положение че колата ми е паркирана на служебния паркинг на сервиза, има място за още пет коли, а този(десняка) дойде като клиент и при маневриране в паркинга забърса моята кола и колата на един друг клиент!

-И това само при маневриране...ами какво става при опит за изпреварване на автобус или висок Товарен камион ??? ........или стоиш зад камиона докато стигнеш дестинацията , или изкачаш на късмет(дано няма никой отсреша) ...или винаги се движиш по "двойки" с човек от ляво!

Редактирано от Иван Мийков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...или винаги се движиш по "двойки" с човек от ляво!

Ти, би ли се доверил на човека до теб, при изпреварване?!?Защото аз НЕ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти, би ли се доверил на човека до теб, при изпреварване?!?Защото аз НЕ!

Колеги, мисля, че сте доста крайни в преценките си.

Глупаци има всякакви, и мога да ви кажа, че разлика в това, дали си от ляво или от дясно НЯМА, освен при изпреварване, където е малко по-сложно.Онзи на паркинга, и с ляв волан да е бил, пак е щял да те отнесе вярвай ми...

 

А колкото до забраната, защо в Англия не забраняват левите волани тогава?Като е толкова опасно?

 

 

А за изпреварването има си техника така, че да имаш видимост при изпреварване!

Редактирано от satanism
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......

 

А колкото до забраната, защо в Англия не забраняват левите волани тогава?Като е толкова опасно?

 

 

А за изпреварването има си техника така, че да имаш видимост при изпреварване!

Както в Англия, така и навсякъде другаде хората мислят трезво. И просто няма нужда от забрана - никой не регистрира такива автомобили имайки в предвид, че е опасно за живота му!!! Но в България, за съжаление, нещата стоят по корено различен начин.

А иначе я разясни малко за тази "техника" за изпреварване. Мнооого ми е интересно....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...