unufry_bg Публикувано 24 април 2010 Сподели Публикувано 24 април 2010 Здравейте колеги. От скоро сложих газов инжекцион на Галанта си 2.5 V6 24V автоматик. Газовият инжекцион е "Фобос" и като цяло съм много доволен от поведението на автомобила и разхода, но забелязвам, че имам разход на бензин докато карам на газ. Все още не мога да кажа точно колко (напълних резервоара догоре и ще го засека). Колата пали на бензин и превключва автоматично доста бързо на газ. Пътувах София - Ст. Загора - София и тогава забелязах че стрелката мърда надолу. Моля за мнения и съвет дали е възможно да вкарва в двигателя и бензин (газаджийте от "Фобос" казаха, че е невъзможно) или да тече от някъде и аз не знам. Не мерише на бензин около и в колата и мисля, че като не я карам няма разлика в новото на бензина (макар, че нивомера поне на моя галант си мени показанията и не мога да определя точно). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 април 2010 Сподели Публикувано 24 април 2010 Здравейте колеги. От скоро сложих газов инжекцион на Галанта си 2.5 V6 24V автоматик. Газовият инжекцион е "Фобос" и като цяло съм много доволен от поведението на автомобила и разхода, но забелязвам, че имам разход на бензин докато карам на газ. Все още не мога да кажа точно колко (напълних резервоара догоре и ще го засека). Колата пали на бензин и превключва автоматично доста бързо на газ. Пътувах София - Ст. Загора - София и тогава забелязах че стрелката мърда надолу. Моля за мнения и съвет дали е възможно да вкарва в двигателя и бензин (газаджийте от "Фобос" казаха, че е невъзможно) или да тече от някъде и аз не знам. Не мерише на бензин около и в колата и мисля, че като не я карам няма разлика в новото на бензина (макар, че нивомера поне на моя галант си мени показанията и не мога да определя точно).Това е така ,тъй като симулатора на инжекторите е вързан последователно на инжекторите ,в резултат на което през инжектора минава малко ток и все пак го отваря..............това е и причината да ти харчи на бенз когато си на газ.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
unufry_bg Публикувано 24 април 2010 Автор Сподели Публикувано 24 април 2010 Това е така ,тъй като симулатора на инжекторите е вързан последователно на инжекторите ,в резултат на което през инжектора минава малко ток и все пак го отваря..............това е и причината да ти харчи на бенз когато си на газ..............И ако това е причината какво трябва да се направи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 24 април 2010 Сподели Публикувано 24 април 2010 И ако това е причината какво трябва да се направи? Да си изхвърлиш бомбата от колата. :D :D :D :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 април 2010 Сподели Публикувано 24 април 2010 И ако това е причината какво трябва да се направи?Просто трябва да се отиде на газаджията ,който ти е сложил АГУ-то и да си провери начина на свързване на симулатора за дюзите..............те се вързват паралелно на дюзите и релета прехвърлят веригите от дюзите към резисторите , които симулират съпротивлението на съответната дюза...............а сега вероятно това съпротивление е свързано последователно на дюзата и не е подходящо и не ограничава тока ,минаващ през него,съответно все пак дюзата ти се отваря леко...............Това са само предположения все пак .............когато се види колата ,тогава ще с тане ясно какво е станало................какъв разход ти дава на бензин, когато караш на газ ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 24 април 2010 Сподели Публикувано 24 април 2010 Тъй като от скоро и при мен колата е на газ и на мен ми се стори отначало,че харчи и бензин,но после реших че си втълпявам ама щом има такава възможност ще ходя и аз да се види за какво иде реч... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 25 април 2010 Сподели Публикувано 25 април 2010 Пламка ти ме уби .. то ще излезе че и при мен има нещо такова май, като и аз се навивах че си внушавам .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 април 2010 Сподели Публикувано 25 април 2010 Пламка ти ме уби .. то ще излезе че и при мен има нещо такова май, като и аз се навивах че си внушавам ..Значи, малко пояснение................трябва да се прецени колко харчи бензин,когато сте на газ,тъй като е нормално да похапва около 3-4 литра на седмица бензин,независимо че я карате на газ .................това е така, защото палите на бензин,. карате я на бензин известно време ,в което време мотора е студен,подържа високи обороти и всичко свързано с високия разход е при бензин ,а не при газ................другото което е ,че е нормално да гори и повече ,ако често гаситте и последвало палите мотора, тогава АГУ-то ви ще минава на бензин докато запалите и минете няколкостотин метра докато тя мине на газ...............така че все пак има разход на бензин, когато карате на газ ...............това ,в този случай е нормално, но тук ставаше дума за постоянен разход на бензин, когато колата се кара на газ...........пример :когато пътувате примерно Сф, Пловдив или Ст. Загора..............зареждате догоре резервоара и бутилката, минавате примерно 200км. пробег на един дъх ( т.е. без да гасите мотора ) и дозареждате пак догоре и двете горива...............при газта е ясно - за 200км. трябва да ви даде разход около 16-17 литра (толкова дава един добре направен 6-так 2.5 мотор) но на бензин трябва да ви даде почти нищо или около 0.5 литра максимално..................При мен са идвали случаи ,в които на газ дава толкова - 17 литра ,но на бензин - 5-6 литра......................което е невъзможно при нормално поставена АГУ и само с изключение на случаите, в който автомобила има допълнително монтирана печка...............тя се захранва от бензина ,а не от АГУ-то...............само тогава мопже разхода да е 5-6 литра на 200км.................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 27 април 2010 Сподели Публикувано 27 април 2010 Понеже и на мен ми стана интересно ...... Аз съм с ГИ PowerJet. Ето и installation manual: http://www.autogasitalia.it/db/download/POWERJETPLUS_%20LPG%20installation%20manual%20-%20ENG.pdf На 14та страница "Connection Diagram" ясно се вижда, че единственото, което се прави с бензиновите инжектори е да се прекъснат масите им и последователно да се прекарат през газовото ЕКУ, което "краде" сигнала от бензиновите инжектори и вместо тях отваря газовите.Не виждам никакви симулатори .... предполагам газовото ЕКУ се грижи за това. Та ще помоля Пламен, или някой друг, който разбира да изясни къде точно би трябвало да се емулаторите и как да се връзват. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 27 април 2010 Сподели Публикувано 27 април 2010 Добре, де, не се ли обогатява прекалено горивната смес в този случай? Или е толкова малко бензина, че не се отразява чувствително? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 април 2010 Сподели Публикувано 27 април 2010 Понеже и на мен ми стана интересно ...... Аз съм с ГИ PowerJet. Ето и installation manual: http://www.autogasitalia.it/db/download/POWERJETPLUS_%20LPG%20installation%20manual%20-%20ENG.pdf На 14та страница "Connection Diagram" ясно се вижда, че единственото, което се прави с бензиновите инжектори е да се прекъснат масите им и последователно да се прекарат през газовото ЕКУ, което "краде" сигнала от бензиновите инжектори и вместо тях отваря газовите.Не виждам никакви симулатори .... предполагам газовото ЕКУ се грижи за това. Та ще помоля Пламен, или някой друг, който разбира да изясни къде точно би трябвало да се емулаторите и как да се връзват. Благодаря предварително.Симулатора е вътре в ЕКУ-то на АГУ-то..............напоследък обаче реализират една друга схема, подбират R-а на газовите инжектори да са съвместими с оригиналните или в случая около 16 ома на 12 волта................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 28 април 2010 Сподели Публикувано 28 април 2010 Това значи ли, че след като се отварят бензиновите инжектори при работа на газ ЕКУ-то АГУ-то просто е скапано или е правено за бензинови инжектори с друг R. П.П. Аз не виждам какво може да се обърка в монтажа след като симулаторите са в ЕКУ-то на АГУ-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 1 Май 2010 Сподели Публикувано 1 Май 2010 Той този разход на бензин не пречи и дори е полезен според мен, за да не запушва инжекторите и да помага във високите обороти. Не би трябвало да преобогатява, тъй като когато е настройвана газовата - пак си го е имало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 3 Май 2010 Сподели Публикувано 3 Май 2010 За тези, които се притесняват че колата име на газ и погорва бензин - бензина има и груга функция освен тази да изгаря в цилиндрите и тя е да охлажда дюзите преди постъпването в цилиндрите. Поради това е по-добре да сте доволни, че минава по малко бензин през дюзите. А ако комбинирания разход газ-бензин Ви се струва висок - просто карайте само на бензин :icon_thumbup: . И аз съм газифицирал Галанта от първия ден, откакто е с мен, и разхода на бензин и на газ са ми последна грижа - просто и двата са ми приемливо малки. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 3 Май 2010 Сподели Публикувано 3 Май 2010 ...и разхода на бензин и на газ са ми последна грижа - просто и двата са ми приемливо малки...Колега, не е лошо да споделиш конкретни цифри за да може обективно да се прецени какъв е разхода - за някого 1л бензин на 100км плюс 10 на сто газ може да е приемлив за другиго не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 4 Май 2010 Сподели Публикувано 4 Май 2010 Колега, не е лошо да споделиш конкретни цифри за да може обективно да се прецени какъв е разхода - за някого 1л бензин на 100км плюс 10 на сто газ може да е приемлив за другиго не.Първи искам да се присъединя към мнението, че разхода газ-бензин силно се влияе от условията на каране (градско и извънградско). В тазу връзка, при цялата условност на процеса "засичане на разход" съм установил следното:В града двигателя достига работната температура за обръщане на газ след около 2-3 км (според сезона), след което минавам още 10-ина км на газ да стигна до работа (средно 250 км месечно). Понеже се комбинираме с 4-ма колеги да ходим на работа с една кола, за въпросните 13 км съм засякъл разход на газ 12-13 л/100 км, които са в резултат на придвижване на автомобил с обща маса 1700 кг. Отделно всеки месец сипвам бензин за 20 лв (8-9 л, в зависимост от цената), което количество се оказва достатъчно да стигне до зареждането следващия месец, без да светне лампата на резервата. Т.е. 36 литра газ и 8-9 литра бензин ми решават транспортните въпроси в града (говоря за София, където разстоянията са различни от тези в Плевен например). На дълъг път разхода на газ е 9-10л/100 км, при натовареност на автомобила с 3-ма души и багаж - т.е. пак около 1700 кг. Следователно, като сметна разхода за придвижване от т.А до т.Б на посочената маса стигам до извода, че Галанта ми има разход на гориво, който напълно ме устройва количествено и финансово. И затова предлагам темата "разход на автомобила" да се коментира в контекста на това с какъв товар се движи автомобила. Считам, че подобни разсъждения са по-обективния критерий за определя на това колко голям или малък е разхода, а не да се гледат цифрите. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
unufry_bg Публикувано 8 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2010 И аз засекох моя разход на бензин докато карам на газ. Бях напълнил резервоара до горе, минах 533км с едно студено палене на бензин и три междинни паления на бензин на загрят двигател за по пет секунди и като го допълних пак след това заредих 16 литра което значи 3л/100км разход на бензин докато карам на газ което според мен не е нормално. По рано бях засекъл и с градско каране с многократни паления на бензин в продължение на около петнадесет дни 4.3л/100км разход на бензин. Според мен разликата между двете засичания, а именно тези 1.3л/100км са нормалният разход и то само при положение, че са налице многократни паления на бензин, а за дълъг път ми се струва ненормално! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 Май 2010 Сподели Публикувано 8 Май 2010 Не е нормално да караш на газ и да сипеш 16 л бензин! С 16 л бензин ще изкарам месец градско през лятото, че може и да ми остане. Отивай да го видят. Дори да има разход на бензин докато караме на газ - не може да бъде повече от 0,5 - 1 л на 1000 километра, другото не е добре. Поне при мен е така, и то вече трета година и 80к на газ - няма такова нещо! И особено лятото, когато студените стартове не са толкова студени и колата стопля до 40С за минутка, разходът ми за бензин е съвсем символичен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
unufry_bg Публикувано 22 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2010 Днес ходих до сервиза въпреки уверенията им, че няма как да гори бензин докато карам на газ и знаете ли какво се оказа - колата ми е с шест цилиндъра, а те софтуерно са я пуснали на четири и по този начин е работила на четири цилиндъра газ и два цилиндъра бензин - добре ли е ?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 22 Май 2010 Сподели Публикувано 22 Май 2010 Днес ходих до сервиза въпреки уверенията им, че няма как да гори бензин докато карам на газ и знаете ли какво се оказа - колата ми е с шест цилиндъра, а те софтуерно са я пуснали на четири и по този начин е работила на четири цилиндъра газ и два цилиндъра бензин - добре ли е ?! Е така става като се бърза.Предполагам,че колата ти е била без катализатор още преди монтажа иначе да си изгорял като факла. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 Май 2010 Сподели Публикувано 22 Май 2010 Тъкмо щях да предложа на колегите с този проблем да пробват да откачат буксата на бензиновата помпа и да пишат дали има промяна в работата на двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
unufry_bg Публикувано 24 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 24 Май 2010 Е така става като се бърза.Предполагам,че колата ти е била без катализатор още преди монтажа иначе да си изгорял като факла.Имам си катализатор все още и не мога да се сетя защо да съм изгорял? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.