vladimirov Публикувано 28 Май 2010 Сподели Публикувано 28 Май 2010 ОЕМ :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 29 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2010 Нака, ама аз нямах никакво виене, още в първия пост съм написал, че шума е подобен на изгоряла гарнитура на изпускателите, почти по същя начин цъкаше и при мен. А за маслото ..... айде стига де, Мицубиши масло не произвеждат!!! А другите какво да умрат ли! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 Май 2010 Сподели Публикувано 29 Май 2010 Ами сложи наливно от 6-8лв, може да има и по-евтино, като не ти се дават 32лв/л. Въпроса е колко често се сменя това масло и заслужава ли си да се налее някакво супер евтино. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 30 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2010 Маслото ми излиза 33лв и стотинки литъра!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 30 Май 2010 Сподели Публикувано 30 Май 2010 Определено съм съгласен с Анатоли, Митсубиши масло не произвеждат. Важно е маслото да е 75W90 API GL4/5 и да е истинско, т.е. от проверен вносител (да си отговаря на написаното на етикета), а не наливано в гаража (купено от Метро примерно). Мотул-а обикновения Gear 75W90 е по 25лв/л например и е проверено лично от мен на няколко коли вече, а като гледам и Пламен го ползва. Да си призная, вярвам му повече от неизвестно-какво-има-вътре ОЕМ-а, пък и то нали не се предлага на дребно, не ми се ходи за едното масло на скоростите в голям сервиз, макар и да не съм прав сигурно. Пък за 50лв мога да си позволя да си го сменя пак дори след 20-ина к км, което според мен няма да им навреди на скоростите. Друг им е май проблема на тях, не е маслото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Eми в крайна сметка и аз реших да си налея мотул гиър, като сложа добавката на лики моли :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Добавката е 12.90, днес си взех от Сенакс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Добавката е 12.90, днес си взех от Сенакс. ПС. Взех си я, ама сега се двуомя дали да я сложа. Този MoS2 сигурно ли е че няма да влоши работата на синхронизаторите, защото има такива тъврдения на доста места? Някой запознат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Колеги, тъй като сме на тема скорости... На братовчед ми един познат си взе Галант но има проблем със скоростите - 2-ра много трудно се включва и в двете посоки.. При мен от 3-та за 2-ра влиза само с междинна гас, докато при него до колкото разбрах втора влиза само на късмет Ако някой има някаква идея от къде може да идва проблема, ще се радвам да сподели ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 31 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2010 Ами от това което знам, а и сме запознати всички от форума е, че нашите Галантни Диаманти си страдат от този проблем. И най вероятно и ти и братовчедти ви предстои да разглабяте кутийките... И при мен имаше известно леко запъване, но след смяната на маслото съм адски доволен.И все пак да видим какво ще кажат баш майсторите?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Аз за сега не се оплаквам карам си и така.. докато влизат скоростите няма да ги пипам но за това момче... незнам дали го устройва да кара без 2-ра :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 И моята като я взех, влизаше много трудно втората "на студено". След смяната на маслото нещата значително се подобриха (беше зимата), а сега при над 20C навън този проблем отсъства на практика. Така че започнете със смяна на маслото ако не сте, и то сложете хубаво някакво. Относно MoS2 добавките сега прочетох какъв би бил евентуалния проблем със синхронизаторите: 1. За да работи синхронизатора добре се изисква да има точно определено триене между срещащите се повърхности (е, в някакви граници), а тъй като MoS2 значително намалява триенето, това води до влошена работа на синхронизаторите в резултат.2. След време, особено при наличието на влага част MoS2 се превръща в сярна киселина, което води до корозия на покритите части и след отмиването на филма при следваща смяна на маслото това лъсва с пълна сила. Мненията са доста противоречиви относно това, някой с практика с такава добавка или да е виждал отворена кутия след ползване на такава добавка да каже кое как . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 31 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2010 Ами Пламен беше писал някъде за този Молибден Сулфид (ако не греша как се прочита), че употребата му в някой масла за двигатели, не е хубаво за повдигачите на Мицубиши. Ама немога да се сетя къде беше темата, а и става въпрос за двигател не за скоростна кутия, но мисля че и за скоростната кутия няма да е подходящо. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 (редакция) Ми да ,бях писал....................по принциип това е Молидбен Дисулфид или графитна добавка.................при него графита се натрупва по стените и триещите се детайли и всъщност омекотява триенето на детайлите .................една голяма част от него си оставя полепнал по стените на цилиндрите, буталата и т.н. дори и при източване на маслото и замяната му с друго ,в което отцъства добавката..........това е лошо за мотори с хидравлични повдигачи ,тъй като се натрупва в повдигача и се влошава работата му............за да има ефект от цялата работа и да не си прецакаме мотора, трябва да ги редуваме смените на масло един път със , другия път без добавката..............По принцип такъв тип добавки вече са морално остаряла технология - тази добавка е ползвана за турбо компресорите на "бегачките" и не само там, т.е. с "натрупване" на частици и триенето им една вдруга, или научно обяснено - забравих й думата.............нещо от типа на полиморфни или нещо такова :icon_blush: ................сега има много по добри технологии и са на базата на молекулни частици , посоки и т.н. .................обаче за ск. кутии на нашите коли няма проблем да се слагат ,те няма да навредят на нищо............... има и комбинирани таскива добавки м/у молеркулни и полиморфни ................. Редактирано 31 Май 2010 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Благодаря момчета, утре ще му кажа да почне от маслото пък дано не е нещо по сериозно ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 ...обаче за ск. кутии на нашите коли няма проблем да се слагат ,те няма да навредят на нищо............... има и комбинирани таскива добавки м/у молеркулни и полиморфни .................Т.е ти след няколко години употреба не си забелязал влошаване на работата на синхронизаторите, а ефект някакъв има ли ? (питам така за да остане за търсачката после). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Т.е ти след няколко години употреба не си забелязал влошаване на работата на синхронизаторите, а ефект някакъв има ли ? (питам така за да остане за търсачката после).Не ,напротив, след слагането на добавката скоростите влизат по меко, това е мнението на още други 15-20 човека, върху които съм "експериментирал".............. :icon_doctor: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 (редакция) :mitsu-smiley: :icon_n_king: Утре-вдругиден ще я бацна тогава, мерси Пламене :icon_thumbup: Редактирано 31 Май 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 :mitsu-smiley: :icon_n_king: Утре-вдругиден ще я бацна тогава, мерси Пламене :icon_thumbup:Но..............ако добавката е на лики моли,то тогава тя би трябвало да е в тубички, малко по малки от тубичка за паста за зъби,и накрая да завършва с удължена "човчица".........ако е така и е тази ,за която говоря ,една тубичка е за един литър масло , в твоята кола ск. кутия има 2.2 литра масло , така че ще трябва да "бацнеш" поне 2 тубички...............аз салагам дори и 3 тубички........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 1 юни 2010 Сподели Публикувано 1 юни 2010 (редакция) Да, Liqui Moly "MoS2 Anti-Friction for gears", има я в две разфасовки - 20 и 50 грама, като втората (която аз съм си взел - цена 12.90лв в Сенакс) е за до 2.5л масло :icon_thumbup:. Ти явно си попадал на 20 грамовата тубичка, но тия момци бяха така добри да ме открехнат. Поздрави. Редактирано 1 юни 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 (редакция) че употребата му в някой масла за двигатели, не е хубаво за повдигачите на Мицубиши Направо си е противопоказно, че и новото масло за 120лв след 200км почерня. На кутията ще и е все тая, само да не е автомат :D . И на мен маслото в кутията не е много хубаво, още преди да сменя един лагер вътре бях взел двойна доза, и след това имаше пак малко шум. Преди това бях слагал супер скъпа руска добавка, където запушва разни малки неравности по елементите (ама няма как да запуши половин милиметър шупла); След като го смених и сложих от същото масло (Q8 май беше) при много големи баири имаше едва доловим шум и сложих една тефлонова добавка за 9лв и замлъкна. Сега за Mo2S: Карах известно време с такова масло, от начало беше супер, но после взе че се разтрака, може би не трябваше да сипвам и утайката от тубата. Както написах, новото масло и то се сризили. Въпроса е добавката за почистване на двигателя (0.5л в метална кутийка) дали ще успее да го очисти и после да слагам ли промивно масло? Редактирано 3 юни 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 Нещо не разбрах, имаше ли ефекто то МоС2 добавката и съответно като остаря проблем ли направи? Иначе тези масла за промиване най-вече работят като разтварят специфичните утайки от старо масло и нагарите, но МоС2 е неорганично и реално не се разтваря в маслото, ами плува вътре, така че едва ли ще има ефект върху утайките от него дори и промивното масло, но пак не разбрах дали за мотора говориш ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 За двигателя говоря, че го карах с такова масло и после взеха да се обаждат повдигачите. После сипах една добавка на Liqui Moly за почистване на повдигачите (без смяна на маслото) и остана още един, който се обажда понякога. Новото масло почерня почти веднага след смяната, сега Мисля да пробвам добавката им за почистване, ама пак се притеснявам, че ще остане нещо, неизточено и ще отиде в новото масло. В кутията би трябвало да има ефект. Ако е горе-долу наред каквото да и налееш вътре ще работи. За добавките за кутиите съм на мнение че няма смисъл да се слагат някакви супер скъпи, една PTFE добавка за 8-9лв върши почти същата работа и стига за 5-6 литра, според опаковката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 (редакция) Ами, едва ли ще успееш да го измиеш с добавка това. То са малки като песъчинки си ги представи, ама не са разтворени в маслото ами си плуват, и като се утаят после само механична намеса може да ги изкара. За това още 2-3 смени на маслото поне ще трябват за да поизчисти. За повдигачите има и една добавка на Bardahl, Проспиид я продават, 22лв, тя имаше ефект на една Мазда върху повдигачите, при Галант не знам как и дали ще действа, но може да я пробваш със следващото масло, ей това е: http://www.prospeed.bg/bg/product/4288. Редактирано 3 юни 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 Аз сипах такава на Liqui Moly, там също бяха и дистрибутор на Bardahl, ама от веднъж с такава добавка май не става. Пък и то наслояванията няма да са само Mo2S. В краен случай ще купувам повдигачи. Темата е за добавки за скоростни кутии и предлагам, да не я пълним повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.