tenki4 Публикувано 11 Май 2010 Сподели Публикувано 11 Май 2010 Какво имаш предвид под "обикновен" ГИ?Ами не е холанска на "Vialle" течна фаза и с помпа в бутилката както пише в другата тема.Иначе си е италианска целия комплект,с газ.инжектори компютър и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 11 Май 2010 Сподели Публикувано 11 Май 2010 Ами не е холанска на "Vialle" течна фаза и с помпа в бутилката както пише в другата тема.Иначе си е италианска целия комплект,с газ.инжектори компютър и т.н. Значи си е точно газов инжекцион, но не е течна фаза. Ако е настроен правилно, не трябва да ти свети лампичката. Газаджиите разкачиха ли - на акумулатора за да изтрият грешката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenki4 Публикувано 12 Май 2010 Сподели Публикувано 12 Май 2010 (редакция) Значи си е точно газов инжекцион, но не е течна фаза. Ако е настроен правилно, не трябва да ти свети лампичката. Газаджиите разкачиха ли - на акумулатора за да изтрият грешката?Не не са. Те си казват че това е нормално за японските коли,при тях е светила лампата !Но и аз мога да си откача клемата не е проблем....Но нищо друго не мога да направя!Тук в Ст.Загора само един може да ми разчете компютъра на Каризмата,ще му ръскам 30 кинта и това е. Редактирано 13 Май 2010 от tmintov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 Май 2010 Сподели Публикувано 12 Май 2010 Всеки един кламер от книжарницата за по-малко от 1ст. Може да ти направи диагностика на Каризмата......За справка прочети началото на темата в която пишеш. Аз пък така като гледам 100% записаната грешка ще е за дюзите, и за това 100% ще са виновни газаджиите...... Просто няма друг начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenki4 Публикувано 13 Май 2010 Сподели Публикувано 13 Май 2010 Значи да разбирам че не са ми сложили симолатор за инжекторите ! Но тази работа не я ли върши компа на ГИ.По принцип знам че такъв симолатор се слага на газови уредби за моноижекция, който ги слагат на пълен инжикцион.Както и се слага симолатор за ланда сонда.Но при ГИ си мислех че тази работа я прави компа на ГИ !!! А за разчитането на компа на Каризмата, карал съм я и в сервиза на BOSH тук, и пак не можаха да се свържат ! Коментара е излишен,отидах при един друг който не е толкова известен и се свърза с лап топа си без проблем,не му бяха необходими големите сандъци на уж големите сервизи... даже и ми пусна тест на двигателя за налягането на цилиндрите и други подобни :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dim Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 (редакция) Здравейте, да не отварям нова тема ще ме извините ще използвам тази. Имам Спеис стар 1.9 DI-D 102к.с., 2002г. случва ми се следното. След дълго каране в града може би няколко месеца, след излизана на магистрала при скорост от 120-130км след около 5-10 км. светва чек лампата и колата изгубва мощност все едно, че няма турбо. След спиране и няколко изключвания и включвания на двигателя от контактния ключ всичко се оправя след това изминавам повече от 400км. с тази скорост без проблем. Ходих на диагностика, не откриха нищо.Странното в този случай е, че ми се случва вече 3 пъти в рамките на 1-2 години, все едно и също. Имал съм излизане извън града, при скорост от около 90км, но това не се е случвало. Моите съмнения са в турбокомпресора, но не съм сигурен. Ако е той. трябва ли да го изпише като грешка при диагностиката? Редактирано 5 Май 2012 от Dim Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Смени мястото, дето правиш диагностика. Явно не могат да прочетат грешката. Що не потърсиш Милен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pkolev89 Публикувано 24 Май 2012 Сподели Публикувано 24 Май 2012 (редакция) На близък роднина е почти същото , при превключване на газ в повечето случай му светва чек-а . На него същото са му казали газаджиите : при превключването може да обеднее сместа и за това светела лампата .НО като му прочетем грешката не дава ламбда сонда а дава - верига на инжектор .Ама колкото и да съм тъп и да не разбирам от коли , пак ще ми дойде на акъла че едното няма много общо с другото .Явно наистина "майсторите " опитват да се оправдават все с ламбда сонда и бедна смес.Което както каза по горе колегата : или ги мързи да търсят причината или не знаят какво да правят за да не се шашка комп-а Нищо не разбирам от ГИ , но от грешката ме навява мисълта че при преминаване на газ ,прекъсването на инжекторите не е направено както трябва и ЕКУ-то отчита грешка . аз също съм с ГИ и като я слагах ме предопредиха че има възможност да светва чека, но не свети, незнам какво са правили, но всичко е точно. Редактирано 24 Май 2012 от pkolev89 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.