Премини към съдържание

nenov.co.uk

Потребители
  • От него общо

    16
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Scotland

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://www.nenov.co.uk

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    CARISMA GDI 1.8 automatic

nenov.co.uk's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Ха, да вярно че трака. Незнам от къде е този шум, но сигурно от фотоапарата, но пък се чуват чуроликашти птички :rolleyes:
  2. Принципно си прав, но досега не съм се занимавал с това и не ми се рискува да пипам там където не ми е работа, при положение че не се налага на всяка цена. "Чувал съм че може да прецакаш airbag", сигурно и други неща. Откровенно казано, това е първото Mitsubishi, първата ми японска кола, да, много ми харесва, вън, вътре, двигател супер си е. Бих си купил пак Mitsubishi, но за момента не ми върши работа, трябва ми ван или баничарка, затова както написах в предишния пост в момента се продава в ebay, а да имаш тук две коли е много голям разход. (пътна такса, застраховка, преглед - 350-400 паунда на година) ха ха колата струва 700, за това че няма къде да стой паркирана да не говорим.
  3. Не, няма възможности за други тестове. Това с лампата го правя па тротоара пред къщата и всеки момент очаквам да дойде полицай да ме пита какво правя, да не би да си крада колата, защото комшиите ме гледат подозрително като чужденец, а и както се г*зя в тази кола. Така е в това градче. Между другото днес пуснах колата за продажба, ако никой не я купи, което е малко вероятно и реша да продължа да я карам ще се наложи да разгледам пак проблема, но както трябва. Възможно е и като си дойда в България. Благодаря на всички вземали отношение по темата. Нещо друго ми направи впечатление, но пропуснах да го споделя в предишния пост. Днес. Лампата на чека си светеше, както стана ясно грешка 11 ламбда. Двигателя не работеше добре, разбира се само на слух. Махнах клемата на акумулатора и я закачих след минута две без да пипам нищо друго. Запалих, лампата не светеше, но двигателя започна да работи по добре и по тихо, отколкото преди две минути. Пак казвам, това е само на слух. Питам се дали когато има проблем в случая с ламбдата, компа тотално отказва да взема инфо и двигателя не работи добре ? Дали е възможно това ?
  4. Колега, аз също не съм специалист, ама на скоростната кутия и няма нищо :icon_hmm: преди години карах за малко автоматик на който му прескачаше едната скорост така че поне от това смея да твърдя че имам представа. Скоростите се сменят гладко, а и като ги сменям от лоста си работят всички. "L" "2" "3" "D" дори и HOLD си се усеща като е включен. Нека да кажат хората който наистина разбират. Според мен това си е сигнал че си в тестов режим. Видеото е заснето като е дадена маса на краче едно на тест буксата. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16508&st=0&p=173118entry173118 След това се дава на контакт и "дискотеката започва" . Честно казано ако си бях в бг нямаше да се занимавам с такива тестове, а щях да си ползвам сервиз, но. . това е положението за момента. Сега да споделя нещо по темата. Днес махнах клемата на акумулатора за да изчистя тази 11 грешка. Проверих буксата за друго нямам възможност. Покарах колата около 30 мин и лампата не светна. Дали не светва при съчетание на определени условия на работа на двигателя ? имам предвид рядко срещана комбинация, защото все на дълъг път светва, не знам.
  5. Да да маса на краче №1, Милен ми подаде рамо преди време за тази проверка. Утре ще прегледам какво става около тази ламбда, не че мога да направя много :icon_blush: освен да я смъкна и да цЪкЪм. Преди месец пак светна, и тествах, но тогава се оказа че буксата и е откачена, как е станало - остана загадка. Сега първо проверих нея, но си е закачена. Благодаря Ви.
  6. Следвам това http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/--General--/ECU/MITSUBISHI%20ERROR%20CODE%20and%20Self%20DIAGNOSTIC.pdf
  7. Здравейте колеги, След един месец "мълчание" check-a пак се "обади", но не съм сигурен в разчитането на грешката. Според мен е 11 - ламдата, но дъли не е 1 и имали въобще грешка 1 :icon_hmm: ? Ето видео - http://www.youtube.com/watch?v=mDftp4Xx04s CARISMA GDI 1.8 automatic - 98г Предварително благодаря :drinks:
  8. nenov.co.uk

    check engine лампа

    Мисля че проблема се реши. Буксата на ламдата беше откачена :icon_doh: как е станоло не знам но си беше тотално извадена :icon_doh: дори и не очаквах да е такава глупост. Check engine лампата ще спре да свети след като изчистя грешката с откачане на акумулатора, нали ? Още веднъж благодаря на колегите, който вземаха отношение към проблема.
  9. И аз карам автоматик но май не намирам точното приложение на бутона "HOLD". Прочетох мненията на колеги във форума, но не мисля че е за блокаж или задържане на определена предавка :icon_blush: Правих доста експерименти и се вгледах в руското "руководство по ремонту", стигнах до извода че с натискането му променяш превключването на скоростите, нещо като втори режим на смяната им. Допускам възможност да е за магистрала, защото по схемите се вижда че 4-тата става много дълга. На практика и от тестовете на пътя оставам с такова впечатление, така при отпускане на газта по надолнище не те смъква на 3-та, а те държи на 4-та. Ако тръгнеш от място 1,2,3-та се изреждат по - бързо ако си със включен "HOLD". Въпреки това не намирам разлика в разхода или в поведението на двигателя. Така че и за мен си остава загатка този бутон.
  10. nenov.co.uk

    check engine лампа

    Благодаря за помоща Milen_z :drinks: Сега ще търся проблема по насочено. Като го открия ще споделя.
  11. nenov.co.uk

    check engine лампа

    Оказа се по лесно отколкото очаквах. Не си представях че е възможно само с едно кабелче :icon_blush: Мисля че грешката е 22, но имам съмнения и за 32. Няма да е зле да се провери. Тук съм качил видео http://www.youtube.com/watch?v=CQNwO5aMuOE Предварително благодаря за помоща :good: Ето и начина на изпълнение. Моля, професионалистите сред нас да не се смеят, както преди това казах действието се развива извън българия и се използват подръчни средства. В случая кабел от ел уред. А и аз съм пълен аматьор :icon_doh: http://media.snimka.bg/5926/018106688.jpg
  12. nenov.co.uk

    check engine лампа

    :icon_hmm: Тук направо ме обърка с тази тема. На много високо ниво е за моите познания. Или да разбирам че това е правилното краче от моята снимка ?
  13. nenov.co.uk

    check engine лампа

    Milen_z, правилно ли разбирам , че това което е нужно да се направи е само да се даде "маса" на краче "1" дакато колата е на контакт със светеща лампа и след това да се броят миганията за първа цифра и втора цифра ? Благодаря за бързите отговори и на двамата. :good: Буксата я открих лесно. В барчето от страната на шофьора. Ако може да погледнете прикачената снимка, дали това е правилното краче "1" http://media.snimka.bg/5918/018090836.jpg
  14. Здравейте колеги, Вчера по време на дълъг път с каризмата ми светна лампата "check engine", но си ме прибра успешно. Сън не ме хвана и прегледах доста теми в форума, но не открих конкретен отговор. Възможно ли и лампата check engine да светне защото е дошло време за смяна но маслото ? Имам я от два месеца и все още не съм го сменял. Никакви други индикации за проблем не забелязвам. Температурата е ОК, Мощност и тяга ОК, разход ОК, обороти ОК. Всяко мнение ще ми е от полза. Намирам се в Шотландия и представа си нямам към кого да се обърна тук. Каризмата е 1.8 GDI - 98 г.
  15. nenov.co.uk

    Разход на гориво

    Даммм, видях това. А аз си мислех че кралицата :icon_n_king: държи на контрола. Добре нагар, ама къде и как се маха, не намирам нищо конкретно с търсачката. Тук за сервиз немога и да си помисля. Имам инструменти и някакви умения, но пък от друга страна като се сетя че търсих къде са свещите по manual малко страх ме хваща. Ами малко ме е срам но за тежък крак тук неможе и дума да става. Тук е Англия камери навсякъде. Аз имам 2 изгорени резервара с това обратно кормило и още съм като МадарКа на Шипка "спри и пропусни колоната"
×
×
  • Създаване...