Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Изчезнаха тихите обороти.


Препоръчано мнение

Спрях на едно кръстовище, колата изгасна и оттогава тихи няма...

Всичко друго си бачка,колата си върви нормално ..не подам ли газ - стрелката на оборотомера пада директно на 0 без да се замисля.Студен топлъл двигател все тая.

Дали проблема не е в това нещо(каквото и да е то .. :icon_blush: )

http://i44.tinypic.com/t70i8o.jpg

Редактирано от JivkoGLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спрях на едно кръстовище, колата изгасна и оттогава тихи няма...

Всичко друго си бачка,колата си върви нормално ..не подам ли газ - стрелката на оборотомера пада директно на 0 без да се замисля.Студен топлъл двигател все тая.

Дали проблема не е в това нещо(каквото и да е то .. :icon_blush: )

http://i44.tinypic.com/t70i8o.jpg

Toва нещо е стъпково моторче,(моторче за тихите обороти)и аз имам същият проблем но при мене проблема е само когато двигателя е студен малко порабори ли и се оправят.А не искам да ти казвам колко струва това моторче.Тук във форума има колеги които много добре знаят за този проблем нека те да се изкажат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Toва нещо е стъпково моторче,(моторче за тихите обороти)и аз имам същият проблем но при мене проблема е само когато двигателя е студен малко порабори ли и се оправят.А не искам да ти казвам колко струва това моторче.Тук във форума има колеги които много добре знаят за този проблем нека те да се изкажат.

Огледай добре кабелчетата на това нещо да няма някой скъсан. Един колега от форума беше имал точно такъв проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало на опела, беше яката окислен конектора на датчика за позицията и правеше същото нещо. Виж го това кабелче как е. Ако се наложи ползвай контактен спрей. Не е ли това по-добре намери някой, който наистина разбира(не само на жигули и голфове :D );

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..... беше яката окислен конектора на датчика за позицията и правеше същото нещо. Виж го това кабелче как е.

 

Буксата с кабелите е ОК,като нова е,ако това имаш предвид.

Два пъти го свялах днес.След първия път задържа оборотите (нестабилни),но след третото палене пак изчезнаха.Явно си е заминало.

А каква ли е цената?!?!? май към 200лв отива ново :icon_crying:

Ще има ли проблем ако си намеря втора употреба?!?!!?!

http://i42.tinypic.com/dh5oqf.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв проблем, стига да е работещо, но първо намери къде да отидеш на диагностика. Не си струва да рискуваш и да вземеш нещо, без да знаеш дали проблема е от там.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Буксата с кабелите е ОК,като нова е,ако това имаш предвид.

Два пъти го свялах днес.След първия път задържа оборотите (нестабилни),но след третото палене пак изчезнаха.Явно си е заминало.

А каква ли е цената?!?!? май към 200лв отива ново :icon_crying:

Ще има ли проблем ако си намеря втора употреба?!?!!?!

http://i42.tinypic.com/dh5oqf.jpg

Ново струва.........................610лв......... :icon_blush:

Преди да го сменяш, първо го премери дали е здраво,това става, като му замериш пиновете му.............на редовете му са по 3 пина, мериш м/у всеки два съседни от тях - трябва да е около 30 ома съпротивление ..............или пък м/у двата крайни на всеки един ред - трябва да е около 60-70 ома............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,аз имах същия проблем !

След като загрее колата оборотите падаха много под нормалното.

при мен проблема беше в регулатора на празния ход,той определя оборотите когато не се подава газ.

Представлява няколко реленца и клапан,ако те са изгорели има проблем но е поправимо без да го сменяш.на мен ми ги смениха или пренавиха незнам точно,всичко ми струваше 80 лв.

Другия вариант беше да купя нов регулотор който е само 600 лв. :icon_doh:

По принцип оборотите ти не падат ли гогато си на светофар и си натиснал спирачката,също като пуснеш климатика би трябвали да ти се вдигар ако не е етака и ти гасне или тресе двигателя значи там е проблема според мен....

ако си блозо до Ст.Загора ще ти кажа къде да отидеш,ще те излекуват няма страшно :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен.

Днес и аз имах същия проблем с ниските обороти на Моята Каризма.

Той се появи след като снощи сложих ксенони и се наложи да изключа акомулатора за около 1 час, докато монтирах ксенона.

След като нагласих всичко и върнах обратно акумолатора запалих колага и вече нямаше ниски обороти и гаснеше ако не подавам гас.

Преди ми го беше правило отново и мислех да не се е извадил някой маркуч за въздух, но всичко този път изглеждаше наред освен, че колата гаснеше.

 

Днес ходих при DJ Tymbi в Лозенец и съм му много благодарен !!!

Закачихме на диагностика и се оказа, че след като съм махнал акумолатора са се изгубили настройките на компютъра. След като съм закачил обратно акумолатора е трябвало да се възстановят, но явно поради някъква причина при мен това не се случило.

 

Пламен ми направи необходимите настройки и сега колата ми работи по-добре от всякога. Оправиха се и други странични ефекти които преди имаше при превключване на предавките (понеже съм автоматик) се усещаше едно "пресецване" сега след регулирането и то изчезна.

 

Хиляди благодарности на DJ Tumbi !!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,аз имах същия проблем !

След като загрее колата оборотите падаха много под нормалното.

при мен проблема беше в регулатора на празния ход,той определя оборотите когато не се подава газ.

Представлява няколко реленца и клапан,ако те са изгорели има проблем но е поправимо без да го сменяш.на мен ми ги смениха или пренавиха незнам точно,всичко ми струваше 80 лв.

Другия вариант беше да купя нов регулотор който е само 600 лв. :icon_doh:

По принцип оборотите ти не падат ли гогато си на светофар и си натиснал спирачката,също като пуснеш климатика би трябвали да ти се вдигар ако не е етака и ти гасне или тресе двигателя значи там е проблема според мен....

ако си блозо до Ст.Загора ще ти кажа къде да отидеш,ще те излекуват няма страшно :yes3:

 

Здравей колега, аз имам същия проблем .Често пътувам до С. З., моля те даи инфо за майстора може и Л.С .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, аз имам същия проблем .Често пътувам до С. З., моля те даи инфо за майстора може и Л.С .

Здравей, колега,името на сервиза е "Протект" незнам до колко си запознат с градът....

Намира се като тръгнеш от Била надолу посока руския пазар между казански и трите чучура юг,след като подминеш пазара още около 100 метра в ляво ще видиш табелата на сервиза точно след моста,от същата страна ще видиш и новия път които направиха скоро....

Успех :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, аз имам същия проблем .Често пътувам до С. З., моля те даи инфо за майстора може и Л.С .

А аз ако съм на теб ще продължа още малко и ще отида при Milen_Z в Пловдив за да ми направи автомобила като хората. Повечето колеги решават веднага че за този проблем е виновен стъпковия мотор а виновниците може да са запушени байпаси, TPS, ключето за отпуснат дросел...

При диагностика веднага се хваща дали е от моторчето но за това си трябва и уред за диагностика /и да му разбираш де ;).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,както казах при мен оборотите изчезнаха отведнъж,студен-топъл двигател няма значение -тихи няма!

 

Измерих съпротивлението както каза DJ_Tymbi и се оказа,че между 4 и 5 "краче" е 1.2 кОм.

Погледнах и в Аутодата,там го дават между 28 и 33 ома.

http://i40.tinypic.com/23k3z1c.jpg

 

Дано само това да е причината.

Монтирах го обратно и нагласихме тихите оттук:

http://i43.tinypic.com/3485538.jpg

 

Не знам дали е правилно,но временно реши проблема.Малко по-трудно пали и около 40 сек. до минута трябва да подавам газ за да не изгасне,после всичко е ОК.

При това положение ми се струва, че колата върви по-добре.... :plane:

Засякох и разхода ,напълних до горе и след 109.4 км досипах 6.69 литра :icon_hmm: като се има предвид ,че любимата ми скорост е около 140 км/ч.

Намерих си вртра употреба,утре ще го монтирам и ако се закрепи положението ще отида някой ден при DL_Tymbi или Милен да си кажат тежката дума.....това е за сега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ако всичко се закрепи закакво да се разкарваш до някои от тези двамата.....то положението ще е ясно вече. Само че аз лично преди да монтирам ново моторче бих проверил и изходите от компютъра......Защото все си мисля че проблема е тръгнал от там. Имам предвид че вече сигурно е изгорял чипа в компютъра, а повредата на моторчето е следствие(Дано разбира се да не съм прав). Ако е така новото моторче ще изкара между 1 и 3 часа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,аз имам същия проблем от няколко дни.И постъпих както колегата е показал на снимките.Забелязах че сутрин пали трудно и няма смукач а трябва да подаваш по малко газ докато загрее малко.някои имали представа каде е този смукач.

Редактирано от danijetta
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Ще използвам темата да попитам за моя проблем.Може да се каже че проблем с оборотите нямам,но има нещо много досадно което не мога да определя от къде идва и се съмнявам, че може моторчето да има вина.Значи сутрин като запаля и започва да се чува един шум като тракане или тропане -неравномерно и невинаги по един начин.Аз го определям че идва откъм дроселовата клапа,но не мога да съм сигурен понеже се чува доста отчетливо.Прави го само на празен ход и затова ако някой има представа от зацепването на моторчето(не съм го отварял още)да ми каже дали е възможно по принцип от него да излизат такива звуци.За по добра представа ви казвам че ако дроселовата клапа можеше да се удря в корпуса сигурно звука щеше да е същият.Проверявал съм TPS-а редовен е.А друг клапан някакъв от системата на празен ход да е възможно така да тропа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А автомобила е ?? Предполагам GDI, но все пак.

Пропуснах да кажа-не е GDI. 1.6 MPI 1998 г..Първо мислех , че са така коментираните повдигачи , но се оказа че не е с хидравлични (доколкото знам аз).А и не съм специалист , но ако са те само на празен ход ли щяха да се чуват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Хайде и аз влязох в клуба с GDI-ките без тихи обороти. :icon_crying:

С втора употреба моторче престана да гасне, ама и помен няма от диагностичния режим на ГДИ-то през 4 минути. Заковало е оборотите на 1200-1300 и падат само за малко до 1100 през 2 минути като включва перката на радиатора... А като включа по-големи консуматори като климатик или фарове супер мудно реагира докато върне оборотите на двигателя преди да се включи консуматора.

 

А иначе и старото стъпково моторче си даваше съпротивления според нормите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...