JivkoGLX Публикувано 14 март 2010 Сподели Публикувано 14 март 2010 (редакция) Спрях на едно кръстовище, колата изгасна и оттогава тихи няма...Всичко друго си бачка,колата си върви нормално ..не подам ли газ - стрелката на оборотомера пада директно на 0 без да се замисля.Студен топлъл двигател все тая.Дали проблема не е в това нещо(каквото и да е то .. :icon_blush: )http://i44.tinypic.com/t70i8o.jpg Редактирано 14 март 2010 от JivkoGLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
memiko79 Публикувано 14 март 2010 Сподели Публикувано 14 март 2010 Спрях на едно кръстовище, колата изгасна и оттогава тихи няма...Всичко друго си бачка,колата си върви нормално ..не подам ли газ - стрелката на оборотомера пада директно на 0 без да се замисля.Студен топлъл двигател все тая.Дали проблема не е в това нещо(каквото и да е то .. :icon_blush: )http://i44.tinypic.com/t70i8o.jpgToва нещо е стъпково моторче,(моторче за тихите обороти)и аз имам същият проблем но при мене проблема е само когато двигателя е студен малко порабори ли и се оправят.А не искам да ти казвам колко струва това моторче.Тук във форума има колеги които много добре знаят за този проблем нека те да се изкажат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 14 март 2010 Сподели Публикувано 14 март 2010 Toва нещо е стъпково моторче,(моторче за тихите обороти)и аз имам същият проблем но при мене проблема е само когато двигателя е студен малко порабори ли и се оправят.А не искам да ти казвам колко струва това моторче.Тук във форума има колеги които много добре знаят за този проблем нека те да се изкажат.Огледай добре кабелчетата на това нещо да няма някой скъсан. Един колега от форума беше имал точно такъв проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 март 2010 Сподели Публикувано 14 март 2010 На мен ми се е случвало на опела, беше яката окислен конектора на датчика за позицията и правеше същото нещо. Виж го това кабелче как е. Ако се наложи ползвай контактен спрей. Не е ли това по-добре намери някой, който наистина разбира(не само на жигули и голфове :D ); Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JivkoGLX Публикувано 14 март 2010 Автор Сподели Публикувано 14 март 2010 ..... беше яката окислен конектора на датчика за позицията и правеше същото нещо. Виж го това кабелче как е. Буксата с кабелите е ОК,като нова е,ако това имаш предвид.Два пъти го свялах днес.След първия път задържа оборотите (нестабилни),но след третото палене пак изчезнаха.Явно си е заминало.А каква ли е цената?!?!? май към 200лв отива ново :icon_crying:Ще има ли проблем ако си намеря втора употреба?!?!!?!http://i42.tinypic.com/dh5oqf.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 март 2010 Сподели Публикувано 14 март 2010 (редакция) Няма никакъв проблем, стига да е работещо, но първо намери къде да отидеш на диагностика. Не си струва да рискуваш и да вземеш нещо, без да знаеш дали проблема е от там. Редактирано 14 март 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 март 2010 Сподели Публикувано 15 март 2010 Буксата с кабелите е ОК,като нова е,ако това имаш предвид.Два пъти го свялах днес.След първия път задържа оборотите (нестабилни),но след третото палене пак изчезнаха.Явно си е заминало.А каква ли е цената?!?!? май към 200лв отива ново :icon_crying:Ще има ли проблем ако си намеря втора употреба?!?!!?!http://i42.tinypic.com/dh5oqf.jpgНово струва.........................610лв......... :icon_blush: Преди да го сменяш, първо го премери дали е здраво,това става, като му замериш пиновете му.............на редовете му са по 3 пина, мериш м/у всеки два съседни от тях - трябва да е около 30 ома съпротивление ..............или пък м/у двата крайни на всеки един ред - трябва да е около 60-70 ома............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenki4 Публикувано 18 март 2010 Сподели Публикувано 18 март 2010 Здравей,аз имах същия проблем ! След като загрее колата оборотите падаха много под нормалното.при мен проблема беше в регулатора на празния ход,той определя оборотите когато не се подава газ.Представлява няколко реленца и клапан,ако те са изгорели има проблем но е поправимо без да го сменяш.на мен ми ги смениха или пренавиха незнам точно,всичко ми струваше 80 лв.Другия вариант беше да купя нов регулотор който е само 600 лв. :icon_doh: По принцип оборотите ти не падат ли гогато си на светофар и си натиснал спирачката,също като пуснеш климатика би трябвали да ти се вдигар ако не е етака и ти гасне или тресе двигателя значи там е проблема според мен....ако си блозо до Ст.Загора ще ти кажа къде да отидеш,ще те излекуват няма страшно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valmark Публикувано 19 март 2010 Сподели Публикувано 19 март 2010 Здравейте и от мен.Днес и аз имах същия проблем с ниските обороти на Моята Каризма.Той се появи след като снощи сложих ксенони и се наложи да изключа акомулатора за около 1 час, докато монтирах ксенона.След като нагласих всичко и върнах обратно акумолатора запалих колага и вече нямаше ниски обороти и гаснеше ако не подавам гас.Преди ми го беше правило отново и мислех да не се е извадил някой маркуч за въздух, но всичко този път изглеждаше наред освен, че колата гаснеше. Днес ходих при DJ Tymbi в Лозенец и съм му много благодарен !!!Закачихме на диагностика и се оказа, че след като съм махнал акумолатора са се изгубили настройките на компютъра. След като съм закачил обратно акумолатора е трябвало да се възстановят, но явно поради някъква причина при мен това не се случило. Пламен ми направи необходимите настройки и сега колата ми работи по-добре от всякога. Оправиха се и други странични ефекти които преди имаше при превключване на предавките (понеже съм автоматик) се усещаше едно "пресецване" сега след регулирането и то изчезна. Хиляди благодарности на DJ Tumbi !! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar.bartov Публикувано 19 март 2010 Сподели Публикувано 19 март 2010 Здравей,аз имах същия проблем ! След като загрее колата оборотите падаха много под нормалното.при мен проблема беше в регулатора на празния ход,той определя оборотите когато не се подава газ.Представлява няколко реленца и клапан,ако те са изгорели има проблем но е поправимо без да го сменяш.на мен ми ги смениха или пренавиха незнам точно,всичко ми струваше 80 лв.Другия вариант беше да купя нов регулотор който е само 600 лв. :icon_doh: По принцип оборотите ти не падат ли гогато си на светофар и си натиснал спирачката,също като пуснеш климатика би трябвали да ти се вдигар ако не е етака и ти гасне или тресе двигателя значи там е проблема според мен....ако си блозо до Ст.Загора ще ти кажа къде да отидеш,ще те излекуват няма страшно Здравей колега, аз имам същия проблем .Често пътувам до С. З., моля те даи инфо за майстора може и Л.С . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenki4 Публикувано 19 март 2010 Сподели Публикувано 19 март 2010 Здравей колега, аз имам същия проблем .Често пътувам до С. З., моля те даи инфо за майстора може и Л.С .Здравей, колега,името на сервиза е "Протект" незнам до колко си запознат с градът....Намира се като тръгнеш от Била надолу посока руския пазар между казански и трите чучура юг,след като подминеш пазара още около 100 метра в ляво ще видиш табелата на сервиза точно след моста,от същата страна ще видиш и новия път които направиха скоро.... Успех :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 март 2010 Сподели Публикувано 20 март 2010 Здравей колега, аз имам същия проблем .Често пътувам до С. З., моля те даи инфо за майстора може и Л.С .А аз ако съм на теб ще продължа още малко и ще отида при Milen_Z в Пловдив за да ми направи автомобила като хората. Повечето колеги решават веднага че за този проблем е виновен стъпковия мотор а виновниците може да са запушени байпаси, TPS, ключето за отпуснат дросел...При диагностика веднага се хваща дали е от моторчето но за това си трябва и уред за диагностика /и да му разбираш де ;). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JivkoGLX Публикувано 20 март 2010 Автор Сподели Публикувано 20 март 2010 Колеги,както казах при мен оборотите изчезнаха отведнъж,студен-топъл двигател няма значение -тихи няма! Измерих съпротивлението както каза DJ_Tymbi и се оказа,че между 4 и 5 "краче" е 1.2 кОм.Погледнах и в Аутодата,там го дават между 28 и 33 ома.http://i40.tinypic.com/23k3z1c.jpg Дано само това да е причината.Монтирах го обратно и нагласихме тихите оттук:http://i43.tinypic.com/3485538.jpg Не знам дали е правилно,но временно реши проблема.Малко по-трудно пали и около 40 сек. до минута трябва да подавам газ за да не изгасне,после всичко е ОК.При това положение ми се струва, че колата върви по-добре.... :plane:Засякох и разхода ,напълних до горе и след 109.4 км досипах 6.69 литра :icon_hmm: като се има предвид ,че любимата ми скорост е около 140 км/ч.Намерих си вртра употреба,утре ще го монтирам и ако се закрепи положението ще отида някой ден при DL_Tymbi или Милен да си кажат тежката дума.....това е за сега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 март 2010 Сподели Публикувано 20 март 2010 Е ако всичко се закрепи закакво да се разкарваш до някои от тези двамата.....то положението ще е ясно вече. Само че аз лично преди да монтирам ново моторче бих проверил и изходите от компютъра......Защото все си мисля че проблема е тръгнал от там. Имам предвид че вече сигурно е изгорял чипа в компютъра, а повредата на моторчето е следствие(Дано разбира се да не съм прав). Ако е така новото моторче ще изкара между 1 и 3 часа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danijetta Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 (редакция) Здравей,аз имам същия проблем от няколко дни.И постъпих както колегата е показал на снимките.Забелязах че сутрин пали трудно и няма смукач а трябва да подаваш по малко газ докато загрее малко.някои имали представа каде е този смукач. Редактирано 24 март 2010 от danijetta Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenPetkov Публикувано 26 март 2010 Сподели Публикувано 26 март 2010 Здравейте.Ще използвам темата да попитам за моя проблем.Може да се каже че проблем с оборотите нямам,но има нещо много досадно което не мога да определя от къде идва и се съмнявам, че може моторчето да има вина.Значи сутрин като запаля и започва да се чува един шум като тракане или тропане -неравномерно и невинаги по един начин.Аз го определям че идва откъм дроселовата клапа,но не мога да съм сигурен понеже се чува доста отчетливо.Прави го само на празен ход и затова ако някой има представа от зацепването на моторчето(не съм го отварял още)да ми каже дали е възможно по принцип от него да излизат такива звуци.За по добра представа ви казвам че ако дроселовата клапа можеше да се удря в корпуса сигурно звука щеше да е същият.Проверявал съм TPS-а редовен е.А друг клапан някакъв от системата на празен ход да е възможно така да тропа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 26 март 2010 Сподели Публикувано 26 март 2010 А автомобила е ?? Предполагам GDI, но все пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenPetkov Публикувано 27 март 2010 Сподели Публикувано 27 март 2010 А автомобила е ?? Предполагам GDI, но все пак.Пропуснах да кажа-не е GDI. 1.6 MPI 1998 г..Първо мислех , че са така коментираните повдигачи , но се оказа че не е с хидравлични (доколкото знам аз).А и не съм специалист , но ако са те само на празен ход ли щяха да се чуват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 8 април 2010 Сподели Публикувано 8 април 2010 Хайде и аз влязох в клуба с GDI-ките без тихи обороти. :icon_crying:С втора употреба моторче престана да гасне, ама и помен няма от диагностичния режим на ГДИ-то през 4 минути. Заковало е оборотите на 1200-1300 и падат само за малко до 1100 през 2 минути като включва перката на радиатора... А като включа по-големи консуматори като климатик или фарове супер мудно реагира докато върне оборотите на двигателя преди да се включи консуматора. А иначе и старото стъпково моторче си даваше съпротивления според нормите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.