Премини към съдържание

Aнтифриза изчезва


gergefan

Препоръчано мнение

Здравейте бях писал че ми е спукана главата обаче се оказа че, е здрава .Въпроса сега е къде изчезва този антифриз .Не е и гарнитура.Даваите съвети моля ви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте бях писал че ми е спукана главата обаче се оказа че, е здрава .Въпроса сега е къде изчезва този антифриз .Не е и гарнитура.Даваите съвети моля ви.

 

От водната помпа :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пък може и някой комшия да ти го източва нарочно, та да си продадеш колата по евтино и той да я купи... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте бях писал че ми е спукана главата обаче се оказа че, е здрава .Въпроса сега е къде изчезва този антифриз .Не е и гарнитура.Даваите съвети моля ви.

Ако си сигурен в това,което казваш има и друг вариант - водата да изчезва през турбината, тъй като тя има и водно охлаждане ..................имал съм 4-5 такива случая ...........водната риза минава отгоре на маслената такава където маже маслото ...........проверете от там дали не губи...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сигурен в това,което казваш има и друг вариант - водата да изчезва през турбината, тъй като тя има и водно охлаждане ..................имал съм 4-5 такива случая ...........водната риза минава отгоре на маслената такава където маже маслото ...........проверете от там дали не губи...........

Това мислех и аз да му напиша одеве, ама гледам че не е споменал нищо за смесване на вода и масло... :P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не смесва вода и масло .Може ли да е от спукан блок.Майсторът ми казва че надувала маркучите.Иначе колата и така си върви.Изчезва към 1 литър на 40 км.Направо братлета не знам.

Редактирано от gergefan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не смесва вода и масло .Може ли да е от спукан блок.Майсторът ми казва че надувала маркучите.Иначе колата и така си върви.Изчезва към 1 литър на 40 км.Направо братлета не знам.

Уточнявайте тези неща още в началото...............след като ти гори 1л. на 40 км., значи имаш проблем или с главата, който майстора ти не може да открие, или от гарнитурата ...........възможно е и спукан блок ,но тогава или ще тече навън , или нивото на маслото ще се покачва .............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уточнявайте тези неща още в началото...............след като ти гори 1л. на 40 км., значи имаш проблем или с главата, който майстора ти не може да открие, или от гарнитурата ...........възможно е и спукан блок ,но тогава или ще тече навън , или нивото на маслото ще се покачва .............

Добре а може ли да е от блока и дане вкарва в маслото, а да го духа през цилиндрите.А между другото майстора които прави главата във Варна, каза че била много надрана по челото, той я оправил възможно ли да е от там. Каза ми 90% е от там.А и между другото, по капачката на казанчето имаше черно отлагане много и антифриза в него едни черни парцали, едвам измиха системата.

Редактирано от gergefan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Имах същия проблем и нещата се оправиха с пристъргване на главата, смяна на гарнитурата на главата и на изпускателните колектори. От тогава всичко е наред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...