Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Съединител?


kuncata

Препоръчано мнение

Аз съм с к-т Екседи вече втора година и съм доволен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Аз съм с к-т Екседи вече втора година и съм доволен :)

Благодаря,че се включващ отново.Каква е цената на въпросния съединител?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам каква му е реалната цена честно казано...купих го с помощта на познат на изключително ниска цена... Виж цената на валеото тук :link:

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми да се включа и аз :D Подкрепям Емо за Ексиди.. Един френд кара също с такъв и е супер.Вероятно по-добър от разни турски Валеота и т.н. Аз на Колта пък сложих Айсин и се държи без грешка :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само искам да вметна,че съединителя ми е на две години или примерно на пет години,не значи нищо конкретно.По важно е на колко хиляди километра е.Ще дам следния пример,имам един комшия с някакво Рено и постоянно ми надува главата колко здрава кола е и не сменя почти нищо по нея,а аз смо ръчкам по моите коли, едната е HYUNDAI MATRX 1.5CRDI-2004г. и другата MITSUBISHI COLT VI-2008г на метан.Та случайно се засичаме на един пункт за смяна на масло и на неговия въздушния филтър стикер,че маслото е сменявано преди 15 месеца или година и три месеца и изминати около 10 000 км.Та му викам питай монтъора през колко време идвам за смяна на масло на кола и човека му каза средно през два месеца.Та значи аз на 10 000 км. през два месеца,а той преез петнадесет месеца и много му била здрава колата,ми той не я кара как да се троши.А иначе на хюндая последно сменен феродов диск,корейско валео на 147 000 км. и още кара,отделя високо вече,но ще изкара още.Само да вметна и двете коли са таксита.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно вярно това което каза колегата, а и освен това колко се кара колата по-важно е и как се кара нали ? Това с корейското Валео звучи добре, кофти е обаче ако попаднеш на някой миндил , продават се доста ментета и ако попаднеш на такова лошо ще ти стане. Чел съм за оплаквания от Турско Валео , където още при слагането се започват едни драми с притрисане, чаткане.. Затова колегата да си прецени. Ясно е че няма гаранция за нищо и повечко си е късмет.. Ако става въпрос за цени, в Косера имаше и някви Национал за по 130 лв. без отсъпка. Е ми да ама как да си го купя като не бях ги чувал дори, а и на тая цена много крими изглежда :D От друга страна да се дават по 400-500 лв. за уж оригинални комплекти ..........Като си избирах моя съединител беше голямо обикаляне.. В крайна сметка взех въпросния Айсин на 240 кинта. Предния беше NKK - сменен на 50к км.

 

Колега, Ексиди на по 220лв. се намира.

Редактирано от maroki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа едва ли ще е някакво оригинално от евро07.Как да е,жената я кара тази кола.Аз не бях се качвал от 3-4 месеца и положението е много зле,не знам дали ще издаяни и зимата.Освен това трябва предни накладки да се сменят,трябва и тия биалетки ли са или тампони и аз не знам,които хващт носача към стабилизиращата щанга да се сменят,масло трябва да се сменя и просто трябва една торба с пари.За това гледам някакъв оптимален вариант да измисля за всичко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца сменях съединител.Взех EXEDY с помощ от приятел и платих само 190 лв.Доволен съм от резултата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Биалетките, при нас всъщност са едни болтове, няма шарнирни връзки :) Не знам защо смяташ да ги сменяш...гумичките ли са заминали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Сега дилемата е Exedy или някакви NKK.Първия го намерих на цена 180лв ,ама там където го продават не ми го препоръчаха.Явно и там има ментаци.Втория NKK комплект 195лв,заедно с биалетките 205лв.Биалетките са без болтове,само тампони.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега дилемата е Exedy или някакви NKK.

Вземай някаквия НКК, стига и да е с някой хубав Японски лагер комплекта ..:icon_thumbup:

Щом сами си нямат вяра на Екседито, сам си прави изводи колко е Японско ..:)

НКК поне е по неизвестна фирма и има по голяма вероятност да си е Японски ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега дилемата е Exedy или някакви NKK.Първия го намерих на цена 180лв ,ама там където го продават не ми го препоръчаха.Явно и там има ментаци.Втория NKK комплект 195лв,заедно с биалетките 205лв.Биалетките са без болтове,само тампони.

Аз да кажа за биалетките - стават и от Опел Кадет/Астра. Ако болтовете са ти здрави, може и тампоните само да смениш... но при мен от корозията, единия болт се беше скъсал... мисля, че стана, като минах през легнал полицай (висок) със... 50-60 (не го видях) :). Та, хубаво е да смениш целите биалети. Казвам от Опел, защото едната им струва 10 лв клиентска цена, оригиналните на Мицка са по около 18лв. А са 1:1 същите. И все пак, най-сигурно е с едната биалета в ръка :).

Съединител - аз го смених със Валео, но може би по-доволен щях да бъда с Екседито. На моменти притриса (най-вече на втора), но моменти се чува как тропа... и т.н, но все пак добре се държи, не боксува и бива в общи линии... Аз бях намерил Екседи за към 60 лв (само феродото), но избрах Валеото, понеже Екседито е със три демпферни пружини (оригиналния Айсин, който свалих, беше с 4). Валеото е с 4 пружини и взех него. А защо не помислиш и за Лук, тогава майстора ми предлагаше такъв, аз викам "не! аз ще си намеря" :D

 

ПП: И да допълня - Валеото ми е уж корейско. Но както казах, смених само феродовия диск. Така че не могат да се вадят глобални изводи. Дали наистина е корейско, не знам. Взех го от магазин специално за японски части, собствениците му карат японски коли и ги обслужват с тези части. И все пак едно на ум :D

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук в Бургас е криза с тия японски части.Това сега ще го поръчвам ,чрез приятел от Варна.На 10-ти вземам лев и го почвам.Надявам се ще си го сменя сам,че хич не ми се дават пари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

В крайна сметка ми пратиха комплект съединител и притискател valeo,аксиален лаегер "начи" или нещо подобно.Моят човек ме увери,че съединителя е хубав (оригинално валео).В синя кутия бил истински,пък жълта били разни и аз не знам какви.

Във вторник ще се сменя и ще пиша резултата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен какъвто и да вземеш няма да сбъркаш. Едва ли я напъваш колата много и т.н. Въпросът е да няма някакви шупли или неща от по метала за да му стане нещо. И се надавайте да не е с обратен лагер и да не е сложен похавата съединителя че тогава става много гадно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От днес вече с нов съединител.Не съм я карал още колата,но жената каза че отделял много долу и изгаснала 2 пъти като на новобранец :D

На стария съединител нитовете бяха на равно с феродото,а огледалния диск има 2мм канал от нитовете.Красота.

Ще я пробвам и ще споделя впечатление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Колега МВ200се , отсега да те зарадвам,че при смяната на тея болтове м/у стабилизиращата щанга и носача ще видиш зор.. На мен ми се наложи да сменя шарнирите лятото и и от двете страни болтовете не се предадоха.. Доста зор видях докато се скъсат.. Иначе развиване няма :) А и трудно се намират.. Аз намерих само тампончетата и сложих обикновенни болтове сходни с оригиналните. Гумичките бяха около 10 лв и за двете страни. Но е доста трудно да обясниш в магазина какво искаш да си купиш :D

"-Биалетки ли бе?

-Не бе,едни болтове дето свързват щангата с носача..

-Значи биалетки!

-Абе не бе,то едно такова.." Голям смях :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Болтовете се намират лесно в пълен к-т с гумичките и втулката :) А старите, просто ги режеш с малкия флекс и не се мъчиш...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цялата работа съединител комплект,биалетки комплект болтове и тампони ми излезе 220лв.80лв съм дал да сменят съединителя и същия човек ми обяви и 20лв за смяна на биалетки.Реших,че за 20лв няма смисъл да се г*зундря цял ден пред блока и да се чудя от къде да търся ток,че шлайф и т.н.

Иначе да,биалетките ги търсих преди 1 година и ми искаха по 10лв на тампонче без болтовете и като ми каза ,че са 8 лошо ми стана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз да споделя,че смених тези тампони,като ползвах ремонтен комплект за задните амортисьори на ЛАДА :D ,мисля че ми излезе около 4-5 всичко.Единственният проблем,ако може да се каже така,е че вътрешния отвор на тези тампони е малко по голям.Реших се на тази стъка отминалото лято,защото година по рано смених и 2те биалетки с нови,по 20лв бр. уж оригинални,и тампоните отидоха на кино :mad: .Скоро не съм поглеждал състоянието им,но не чувам някакво по серизно тропане,освен когато е замръзнало всичко по колата :) .Че така де ,ако някой реши може да пробва !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Иначе да,биалетките ги търсих преди 1 година и ми искаха по 10лв на тампонче без болтовете и като ми каза ,че са 8 лошо ми стана.

Друг път като ти трябват, отиваш в ТЕХ-КО с ето този номер SLS-5529 и за 13.60 лв. ти дават цялата биелетка (болт, втулка, шайби и тампони) ..

http://websrv.tech-co.net/tecdocpublic/img/201/SLS-5529.JPG

Ако искаш по качествена, JTS222- на TRW е 16 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И тъй като не подържат на склад TRW от този номер имаш възможност да си вземеш само KAVO parts, но на цената на дребно 18,90лв с ДДС, след което ще трябва да се обърнеш към някой, който ползва отстъпка и е съгласен да я сподели с теб. Много условности и "ако"-та за едни 20лв.

Поддържат, поддържат, грешно ти е инфото ..:icon_thumbup:

Освен това, първия номер дето съм дал е точно на Каво, а цените които съм написал по горе са с ДДС,ДОД, ергенски данък и т.н, :D с отстъпките са по евтини ..;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 години ...

Здравейте, колеги. Да не пускам нова тема, ще питам тук.

Става въпрос за Mitsubishi Colt V, 1,3 - каква марка съединител да взема? Предполагам ще ми предложат Валео, но дали да не предпочета Айсин? Говорим от всички разпространени, които има по магазините. А всъщност притежавам и оригиналния феродов диск на съединителя, на който пише Aisin DK, и е с тампони вместо пружини. Майсторът обаче настоява да ми смени целия комплект, на мен ми се иска да си използвам оригиналния. А той беше свален преди 5 години при друг ремонт, но има още доста ресурс.

А симптомите са - изпържен съединител при шофиране с висока скорост :icon_clap: .

Редактирано от vld1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...