Емил Димитров Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Аз съм с к-т Екседи вече втора година и съм доволен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Аз съм с к-т Екседи вече втора година и съм доволен Благодаря,че се включващ отново.Каква е цената на въпросния съединител? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 (редакция) Ами не знам каква му е реалната цена честно казано...купих го с помощта на познат на изключително ниска цена... Виж цената на валеото тук Редактирано 16 ноември 2012 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Ми да се включа и аз :D Подкрепям Емо за Ексиди.. Един френд кара също с такъв и е супер.Вероятно по-добър от разни турски Валеота и т.н. Аз на Колта пък сложих Айсин и се държи без грешка :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 На какви цени са посочените неща? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hishnika Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Само искам да вметна,че съединителя ми е на две години или примерно на пет години,не значи нищо конкретно.По важно е на колко хиляди километра е.Ще дам следния пример,имам един комшия с някакво Рено и постоянно ми надува главата колко здрава кола е и не сменя почти нищо по нея,а аз смо ръчкам по моите коли, едната е HYUNDAI MATRX 1.5CRDI-2004г. и другата MITSUBISHI COLT VI-2008г на метан.Та случайно се засичаме на един пункт за смяна на масло и на неговия въздушния филтър стикер,че маслото е сменявано преди 15 месеца или година и три месеца и изминати около 10 000 км.Та му викам питай монтъора през колко време идвам за смяна на масло на кола и човека му каза средно през два месеца.Та значи аз на 10 000 км. през два месеца,а той преез петнадесет месеца и много му била здрава колата,ми той не я кара как да се троши.А иначе на хюндая последно сменен феродов диск,корейско валео на 147 000 км. и още кара,отделя високо вече,но ще изкара още.Само да вметна и двете коли са таксита. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 (редакция) Абсолютно вярно това което каза колегата, а и освен това колко се кара колата по-важно е и как се кара нали ? Това с корейското Валео звучи добре, кофти е обаче ако попаднеш на някой миндил , продават се доста ментета и ако попаднеш на такова лошо ще ти стане. Чел съм за оплаквания от Турско Валео , където още при слагането се започват едни драми с притрисане, чаткане.. Затова колегата да си прецени. Ясно е че няма гаранция за нищо и повечко си е късмет.. Ако става въпрос за цени, в Косера имаше и някви Национал за по 130 лв. без отсъпка. Е ми да ама как да си го купя като не бях ги чувал дори, а и на тая цена много крими изглежда :D От друга страна да се дават по 400-500 лв. за уж оригинални комплекти ..........Като си избирах моя съединител беше голямо обикаляне.. В крайна сметка взех въпросния Айсин на 240 кинта. Предния беше NKK - сменен на 50к км. Колега, Ексиди на по 220лв. се намира. Редактирано 16 ноември 2012 от maroki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Да ти кажа едва ли ще е някакво оригинално от евро07.Как да е,жената я кара тази кола.Аз не бях се качвал от 3-4 месеца и положението е много зле,не знам дали ще издаяни и зимата.Освен това трябва предни накладки да се сменят,трябва и тия биалетки ли са или тампони и аз не знам,които хващт носача към стабилизиращата щанга да се сменят,масло трябва да се сменя и просто трябва една торба с пари.За това гледам някакъв оптимален вариант да измисля за всичко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Преди няколко месеца сменях съединител.Взех EXEDY с помощ от приятел и платих само 190 лв.Доволен съм от резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Биалетките, при нас всъщност са едни болтове, няма шарнирни връзки Не знам защо смяташ да ги сменяш...гумичките ли са заминали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 Сега дилемата е Exedy или някакви NKK.Първия го намерих на цена 180лв ,ама там където го продават не ми го препоръчаха.Явно и там има ментаци.Втория NKK комплект 195лв,заедно с биалетките 205лв.Биалетките са без болтове,само тампони. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 Сега дилемата е Exedy или някакви NKK.Вземай някаквия НКК, стига и да е с някой хубав Японски лагер комплекта ..:icon_thumbup:Щом сами си нямат вяра на Екседито, сам си прави изводи колко е Японско ..НКК поне е по неизвестна фирма и има по голяма вероятност да си е Японски .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 (редакция) Сега дилемата е Exedy или някакви NKK.Първия го намерих на цена 180лв ,ама там където го продават не ми го препоръчаха.Явно и там има ментаци.Втория NKK комплект 195лв,заедно с биалетките 205лв.Биалетките са без болтове,само тампони.Аз да кажа за биалетките - стават и от Опел Кадет/Астра. Ако болтовете са ти здрави, може и тампоните само да смениш... но при мен от корозията, единия болт се беше скъсал... мисля, че стана, като минах през легнал полицай (висок) със... 50-60 (не го видях) . Та, хубаво е да смениш целите биалети. Казвам от Опел, защото едната им струва 10 лв клиентска цена, оригиналните на Мицка са по около 18лв. А са 1:1 същите. И все пак, най-сигурно е с едната биалета в ръка .Съединител - аз го смених със Валео, но може би по-доволен щях да бъда с Екседито. На моменти притриса (най-вече на втора), но моменти се чува как тропа... и т.н, но все пак добре се държи, не боксува и бива в общи линии... Аз бях намерил Екседи за към 60 лв (само феродото), но избрах Валеото, понеже Екседито е със три демпферни пружини (оригиналния Айсин, който свалих, беше с 4). Валеото е с 4 пружини и взех него. А защо не помислиш и за Лук, тогава майстора ми предлагаше такъв, аз викам "не! аз ще си намеря" :D ПП: И да допълня - Валеото ми е уж корейско. Но както казах, смених само феродовия диск. Така че не могат да се вадят глобални изводи. Дали наистина е корейско, не знам. Взех го от магазин специално за японски части, собствениците му карат японски коли и ги обслужват с тези части. И все пак едно на ум :D Редактирано 4 декември 2012 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 Тук в Бургас е криза с тия японски части.Това сега ще го поръчвам ,чрез приятел от Варна.На 10-ти вземам лев и го почвам.Надявам се ще си го сменя сам,че хич не ми се дават пари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 15 декември 2012 Сподели Публикувано 15 декември 2012 В крайна сметка ми пратиха комплект съединител и притискател valeo,аксиален лаегер "начи" или нещо подобно.Моят човек ме увери,че съединителя е хубав (оригинално валео).В синя кутия бил истински,пък жълта били разни и аз не знам какви.Във вторник ще се сменя и ще пиша резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 15 декември 2012 Сподели Публикувано 15 декември 2012 http://imageshack.us/a/img19/6216/20121213143209.jpghttp://imageshack.us/a/img822/372/20121213143219.jpghttp://imageshack.us/a/img822/372/20121213143219.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 15 декември 2012 Сподели Публикувано 15 декември 2012 Според мен какъвто и да вземеш няма да сбъркаш. Едва ли я напъваш колата много и т.н. Въпросът е да няма някакви шупли или неща от по метала за да му стане нещо. И се надавайте да не е с обратен лагер и да не е сложен похавата съединителя че тогава става много гадно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 18 декември 2012 Сподели Публикувано 18 декември 2012 От днес вече с нов съединител.Не съм я карал още колата,но жената каза че отделял много долу и изгаснала 2 пъти като на новобранец :D На стария съединител нитовете бяха на равно с феродото,а огледалния диск има 2мм канал от нитовете.Красота.Ще я пробвам и ще споделя впечатление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Колега МВ200се , отсега да те зарадвам,че при смяната на тея болтове м/у стабилизиращата щанга и носача ще видиш зор.. На мен ми се наложи да сменя шарнирите лятото и и от двете страни болтовете не се предадоха.. Доста зор видях докато се скъсат.. Иначе развиване няма А и трудно се намират.. Аз намерих само тампончетата и сложих обикновенни болтове сходни с оригиналните. Гумичките бяха около 10 лв и за двете страни. Но е доста трудно да обясниш в магазина какво искаш да си купиш :D"-Биалетки ли бе?-Не бе,едни болтове дето свързват щангата с носача..-Значи биалетки!-Абе не бе,то едно такова.." Голям смях :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Болтовете се намират лесно в пълен к-т с гумичките и втулката А старите, просто ги режеш с малкия флекс и не се мъчиш... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Цялата работа съединител комплект,биалетки комплект болтове и тампони ми излезе 220лв.80лв съм дал да сменят съединителя и същия човек ми обяви и 20лв за смяна на биалетки.Реших,че за 20лв няма смисъл да се г*зундря цял ден пред блока и да се чудя от къде да търся ток,че шлайф и т.н.Иначе да,биалетките ги търсих преди 1 година и ми искаха по 10лв на тампонче без болтовете и като ми каза ,че са 8 лошо ми стана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 14 януари 2013 Сподели Публикувано 14 януари 2013 А аз да споделя,че смених тези тампони,като ползвах ремонтен комплект за задните амортисьори на ЛАДА :D ,мисля че ми излезе около 4-5 всичко.Единственният проблем,ако може да се каже така,е че вътрешния отвор на тези тампони е малко по голям.Реших се на тази стъка отминалото лято,защото година по рано смених и 2те биалетки с нови,по 20лв бр. уж оригинални,и тампоните отидоха на кино :mad: .Скоро не съм поглеждал състоянието им,но не чувам някакво по серизно тропане,освен когато е замръзнало всичко по колата .Че така де ,ако някой реши може да пробва ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 януари 2013 Сподели Публикувано 14 януари 2013 Иначе да,биалетките ги търсих преди 1 година и ми искаха по 10лв на тампонче без болтовете и като ми каза ,че са 8 лошо ми стана.Друг път като ти трябват, отиваш в ТЕХ-КО с ето този номер SLS-5529 и за 13.60 лв. ти дават цялата биелетка (болт, втулка, шайби и тампони) ..http://websrv.tech-co.net/tecdocpublic/img/201/SLS-5529.JPGАко искаш по качествена, JTS222- на TRW е 16 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 януари 2013 Сподели Публикувано 14 януари 2013 И тъй като не подържат на склад TRW от този номер имаш възможност да си вземеш само KAVO parts, но на цената на дребно 18,90лв с ДДС, след което ще трябва да се обърнеш към някой, който ползва отстъпка и е съгласен да я сподели с теб. Много условности и "ако"-та за едни 20лв. Поддържат, поддържат, грешно ти е инфото ..:icon_thumbup:Освен това, първия номер дето съм дал е точно на Каво, а цените които съм написал по горе са с ДДС,ДОД, ергенски данък и т.н, :D с отстъпките са по евтини ..;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 16 март 2018 Сподели Публикувано 16 март 2018 (редакция) Здравейте, колеги. Да не пускам нова тема, ще питам тук.Става въпрос за Mitsubishi Colt V, 1,3 - каква марка съединител да взема? Предполагам ще ми предложат Валео, но дали да не предпочета Айсин? Говорим от всички разпространени, които има по магазините. А всъщност притежавам и оригиналния феродов диск на съединителя, на който пише Aisin DK, и е с тампони вместо пружини. Майсторът обаче настоява да ми смени целия комплект, на мен ми се иска да си използвам оригиналния. А той беше свален преди 5 години при друг ремонт, но има още доста ресурс.А симптомите са - изпържен съединител при шофиране с висока скорост :icon_clap: . Редактирано 16 март 2018 от vld1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.