Nickky Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Здравейте, и аз си купих Galant, за което благодаря на Слави от Ямбол.Колата наистина е уникална и ми допада много. Смених и консумативите и сега си е пушка, само че имам няколко въпроса, на които ще съм много благодарен, ако отговорите .Има някакво леко забавяне на ниски обороти при по-рязко подаване на газ и отпускане на съединителя. Колата набира по-бавно до 2000об и след като ги достигне ускорението е доста по-голямо. Веднъж осетих и леко прекусване като дадох малко по-рязко газ на 3та при 1500об (Нямам предвит до дупка).Сущо ми свири оптегателната ролка на пилотния ремък.Та за първия проблем мисля да я заведа на комютърна диагностика и искам да ви попитам къде в София правят добра такава за Galant и също от къде мога да си намеря такава ролка, защото никъде не можах да намеря.Благодаря ви предварително и съм много щастлив, че вече съм член на този форум Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Честито,за покупката.Покажи малко снимки да го видиме, тоя звер. :icon_thumbup: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Не е редно да даваш много газ когато няма обороти. Ако е автомик, ще си превключи, но ако е ръчна, няма кой да смени една предавка надолу. На всички коли е така - до 1500 оборота (даже 2000) върви осезаемо по-слабо в сравнение с по-високи обороти. Не виждам нищо смущаващо. Карай си правилно колата. Иначе честито и много да се радваш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 5 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Не е редно да даваш много газ когато няма обороти. Ако е автомик, ще си превключи, но ако е ръчна, няма кой да смени една предавка надолу. На всички коли е така - до 1500 оборота (даже 2000) върви осезаемо по-слабо в сравнение с по-високи обороти. Не виждам нищо смущаващо. Карай си правилно колата. Иначе честито и много да се радваш! Може би не съм обяснил правилно, но при 50/60км на трета би трябвало да я настъпиш и да си набира нормално. Просто в първия момент има леко колебание, което не е нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Може би не съм обяснил правилно, но при 50/60км на трета би трябвало да я настъпиш и да си набира нормално. Просто в първия момент има леко колебание, което не е нормално.Това колебание поскоянно ли го има,или само когато колата е студена? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Здравейте, и аз си купих Galant, за което благодаря на Слави от Ямбол.Колата наистина е уникална и ми допада много. Смених и консумативите и сега си е пушка, само че имам няколко въпроса, на които ще съм много благодарен, ако отговорите .Има някакво леко забавяне на ниски обороти при по-рязко подаване на газ и отпускане на съединителя. Колата набира по-бавно до 2000об и след като ги достигне ускорението е доста по-голямо. Веднъж осетих и леко прекусване като дадох малко по-рязко газ на 3та при 1500об (Нямам предвит до дупка).Сущо ми свири оптегателната ролка на пилотния ремък.Та за първия проблем мисля да я заведа на комютърна диагностика и искам да ви попитам къде в София правят добра такава за Galant и също от къде мога да си намеря такава ролка, защото никъде не можах да намеря.Благодаря ви предварително и съм много щастлив, че вече съм член на този форум Какъв е мотора?Каква е ск. кутия?възможно е да имаш проблем със свещи, но също така и с МАФ сензор, та чак до неправилно зацепени ремъци........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 февруари 2010 Admin Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Колегата е написал, че има съединител. Но какво е пилотен ремък? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Колегата е написал, че има съединител. Но какво е пилотен ремък?пилотния ремък най вероятно става дума за ремъка, който върти хидравликата и климатика ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 (редакция) Не е редно да даваш много газ когато няма обороти. Ако е автомик, ще си превключи, но ако е ръчна, няма кой да смени една предавка надолу. На всички коли е така - до 1500 оборота (даже 2000) върви осезаемо по-слабо в сравнение с по-високи обороти. Не виждам нищо смущаващо. Карай си правилно колата. Иначе честито и много да се радваш!Честито на колегата и хиляди безаварийни!!! Не всички, предимно 16 клапановите въртящият момент е в по големи обороти, от там и няма тази еластичност в ниските. За пример ще ти там предния ми автомобил който на 2700об/мин има 170Нм въртящ момент (бензин 8 клапана) , за сръвнение на Галант 4Г63 е 178Нм при 4500об/мин. Редактирано 5 февруари 2010 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 SPAM: 6А13-двигателя има завиден въртящ момент още в ниски обороти - при 1500 оборота въртящият момент е около 70% от 223-те, които му дават. Това че максималният се постига при 4500 е просто информация. Важно е как той се разгръща :icon_dance: За 8-клапанови, 16-клапанови да не говорим, само ще посоча за пример последният модел Шеви Корвет - с по 2 клапана е, но я му виж характеристиките! С мотор не можеш да му обегнеш :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 SPAM: 6А13-двигателя има завиден въртящ момент още в ниски обороти - при 1500 оборота въртящият момент е около 70% от 223-те, които му дават. Двулитровия галант не може да се сравнява с 6-цилиндровия, който има завиден въртящ момент още от ниските обороти. По-малката кубатура (и по-малкия брой цилиндри) вървят по-добре когато са в обороти. Колега, според мен нямаш причини за безпокойство, карал съм колата и си върви нормално. Ако си сменял ангренажните ремъци, проблема (ако има такъв) може да бъде от неправилното им зацепване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 5 февруари 2010 Сподели Публикувано 5 февруари 2010 Та за първия проблем мисля да я заведа на комютърна диагностика и искам да ви попитам къде в София правят добра такава за Galant и също от къде мога да си намеря такава ролка, защото никъде не можах да намеря.Благодаря ви предварително и съм много щастлив, че вече съм член на този форум Колега имам такава ролка, нова, оригинална на KOYO. Цената и е 68 Евро. Писал съм ти и Л.С. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 6 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2010 Благодаря на всички за информацията и отделеното внимание. Забравих да кажа, че мотора е 2.0i 16v. За смяната на ремъците - да сменил съм ги всичките и лично присъствах на смяната. Наистина за пръв път сменяме ремъци на Galant, но сме сменяли на много коли сравнително нови и с още по-заплетени ремъци (Най-шантави са Rover-ите ). Също сме сменяли на L200 2.5td, колегата Слави го видя в Ямбол. Лично видях, че е на белези и съм сигурен, че е зацепена правилно. А за пилотния ремък - да това е ремъка, който върти хидравликата и т.н. Вече покарах повечко колата и събрах още малко информация. Като цяло си е добре, но по-някой път прекъсва като превключвам предавка и подам по-рязко газ. Случвало ми се е само при загряла кола (когато колата е студена не й давам газ), но се случва рядко и според мен е някаква дреболия от сорта на свещи или някой кабел. Все пак искам да я заведа на диагностика, просто за профилактика, така че ще съм благодарен, ако ми препоръчате някой добър сервиз или човек, който се занимава с Galant-и. Благодаря за вниманието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 6 февруари 2010 Сподели Публикувано 6 февруари 2010 Добре дошъ л колега и от мен, честито за колата. )))) Лека и безаварийна и всичко ще се нареди. )))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 6 февруари 2010 Сподели Публикувано 6 февруари 2010 Ето го човека,който ти трябва:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=9 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JokerK Публикувано 6 февруари 2010 Сподели Публикувано 6 февруари 2010 Честито колега, пожелавам ти много безаварийни километри и само хубави моменти с новата колица.По въпроса за диагностиката, аз ходих преди 3 седмици в Балкан Стар и ми взеха 27лв. за диагностиката регулиране на фаровете и трябваше да се направи и регулиране на стъпковия мотор че малко ми играеха оборотите. иначе като обслужване са много коректни и точни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.