Премини към съдържание

Още един Galant :)


Nickky

Препоръчано мнение

Здравейте, и аз си купих Galant, за което благодаря на Слави от Ямбол.

Колата наистина е уникална и ми допада много. Смених и консумативите и сега си е пушка, само че имам няколко въпроса, на които ще съм много благодарен, ако отговорите :).

Има някакво леко забавяне на ниски обороти при по-рязко подаване на газ и отпускане на съединителя. Колата набира по-бавно до 2000об и след като ги достигне ускорението е доста по-голямо. Веднъж осетих и леко прекусване като дадох малко по-рязко газ на 3та при 1500об (Нямам предвит до дупка).

Сущо ми свири оптегателната ролка на пилотния ремък.

Та за първия проблем мисля да я заведа на комютърна диагностика и искам да ви попитам къде в София правят добра такава за Galant и също от къде мога да си намеря такава ролка, защото никъде не можах да намеря.

Благодаря ви предварително и съм много щастлив, че вече съм член на този форум :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е редно да даваш много газ когато няма обороти. Ако е автомик, ще си превключи, но ако е ръчна, няма кой да смени една предавка надолу. На всички коли е така - до 1500 оборота (даже 2000) върви осезаемо по-слабо в сравнение с по-високи обороти. Не виждам нищо смущаващо. Карай си правилно колата. Иначе честито и много да се радваш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е редно да даваш много газ когато няма обороти. Ако е автомик, ще си превключи, но ако е ръчна, няма кой да смени една предавка надолу. На всички коли е така - до 1500 оборота (даже 2000) върви осезаемо по-слабо в сравнение с по-високи обороти. Не виждам нищо смущаващо. Карай си правилно колата. Иначе честито и много да се радваш!

 

Може би не съм обяснил правилно, но при 50/60км на трета би трябвало да я настъпиш и да си набира нормално. Просто в първия момент има леко колебание, което не е нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би не съм обяснил правилно, но при 50/60км на трета би трябвало да я настъпиш и да си набира нормално. Просто в първия момент има леко колебание, което не е нормално.

Това колебание поскоянно ли го има,или само когато колата е студена?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз си купих Galant, за което благодаря на Слави от Ямбол.

Колата наистина е уникална и ми допада много. Смених и консумативите и сега си е пушка, само че имам няколко въпроса, на които ще съм много благодарен, ако отговорите :).

Има някакво леко забавяне на ниски обороти при по-рязко подаване на газ и отпускане на съединителя. Колата набира по-бавно до 2000об и след като ги достигне ускорението е доста по-голямо. Веднъж осетих и леко прекусване като дадох малко по-рязко газ на 3та при 1500об (Нямам предвит до дупка).

Сущо ми свири оптегателната ролка на пилотния ремък.

Та за първия проблем мисля да я заведа на комютърна диагностика и искам да ви попитам къде в София правят добра такава за Galant и също от къде мога да си намеря такава ролка, защото никъде не можах да намеря.

Благодаря ви предварително и съм много щастлив, че вече съм член на този форум :)

Какъв е мотора?

Каква е ск. кутия?

възможно е да имаш проблем със свещи, но също така и с МАФ сензор, та чак до неправилно зацепени ремъци...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колегата е написал, че има съединител. :)

Но какво е пилотен ремък?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е написал, че има съединител. :)

Но какво е пилотен ремък?

пилотния ремък най вероятно става дума за ремъка, който върти хидравликата и климатика ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е редно да даваш много газ когато няма обороти. Ако е автомик, ще си превключи, но ако е ръчна, няма кой да смени една предавка надолу. На всички коли е така - до 1500 оборота (даже 2000) върви осезаемо по-слабо в сравнение с по-високи обороти. Не виждам нищо смущаващо. Карай си правилно колата. Иначе честито и много да се радваш!

Честито на колегата и хиляди безаварийни!!!

Не всички, предимно 16 клапановите въртящият момент е в по големи обороти, от там и няма тази еластичност в ниските. За пример ще ти там предния ми автомобил който на 2700об/мин има 170Нм въртящ момент (бензин 8 клапана) , за сръвнение на Галант 4Г63 е 178Нм при 4500об/мин.

Редактирано от Anatoli
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SPAM:

6А13-двигателя има завиден въртящ момент още в ниски обороти - при 1500 оборота въртящият момент е около 70% от 223-те, които му дават. Това че максималният се постига при 4500 е просто информация. Важно е как той се разгръща :icon_dance:

За 8-клапанови, 16-клапанови да не говорим, само ще посоча за пример последният модел Шеви Корвет - с по 2 клапана е, но я му виж характеристиките! С мотор не можеш да му обегнеш :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SPAM:

6А13-двигателя има завиден въртящ момент още в ниски обороти - при 1500 оборота въртящият момент е около 70% от 223-те, които му дават.

Двулитровия галант не може да се сравнява с 6-цилиндровия, който има завиден въртящ момент още от ниските обороти. По-малката кубатура (и по-малкия брой цилиндри) вървят по-добре когато са в обороти. Колега, според мен нямаш причини за безпокойство, карал съм колата и си върви нормално. Ако си сменял ангренажните ремъци, проблема (ако има такъв) може да бъде от неправилното им зацепване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Та за първия проблем мисля да я заведа на комютърна диагностика и искам да ви попитам къде в София правят добра такава за Galant и също от къде мога да си намеря такава ролка, защото никъде не можах да намеря.

Благодаря ви предварително и съм много щастлив, че вече съм член на този форум :)

 

Колега имам такава ролка, нова, оригинална на KOYO. Цената и е 68 Евро.

 

Писал съм ти и Л.С.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за информацията и отделеното внимание. Забравих да кажа, че мотора е 2.0i 16v. За смяната на ремъците - да сменил съм ги всичките и лично присъствах на смяната. Наистина за пръв път сменяме ремъци на Galant, но сме сменяли на много коли сравнително нови и с още по-заплетени ремъци (Най-шантави са Rover-ите :) ). Също сме сменяли на L200 2.5td, колегата Слави го видя в Ямбол. Лично видях, че е на белези и съм сигурен, че е зацепена правилно. А за пилотния ремък - да това е ремъка, който върти хидравликата и т.н.

Вече покарах повечко колата и събрах още малко информация. Като цяло си е добре, но по-някой път прекъсва като превключвам предавка и подам по-рязко газ. Случвало ми се е само при загряла кола (когато колата е студена не й давам газ), но се случва рядко и според мен е някаква дреболия от сорта на свещи или някой кабел. Все пак искам да я заведа на диагностика, просто за профилактика, така че ще съм благодарен, ако ми препоръчате някой добър сервиз или човек, който се занимава с Galant-и. Благодаря за вниманието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъ л колега и от мен, честито за колата. )))) Лека и безаварийна и всичко ще се нареди. ))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, пожелавам ти много безаварийни километри и само хубави моменти с новата колица.

По въпроса за диагностиката, аз ходих преди 3 седмици в Балкан Стар и ми взеха 27лв. за диагностиката регулиране на фаровете и трябваше да се направи и регулиране на стъпковия мотор че малко ми играеха оборотите. иначе като обслужване са много коректни и точни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...