3phone Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 Привет колеги, въпроса е следния автомобила е Mitsubishi Galant 2.0i V6 24v 1995 год. Напоследък нещо не върви както преди и ми казаха че може да е от натрупване на грешки в компютъра. Възможно ли е това и ако да мога ли сам да ги изчистя от грешките или трябва да го водя на доктор? Предваррително благодаря на отзовалите се колеги! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UserName Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 Ако имаш необходимия софтуер и интерфейс може, не е кои знае каква философия. Дори може да видиш кое поражда проблеми и наличието на грешки. Има и вариянт с откачане на акумулатора, обаче не знам при митсу дали се получава, знам обаче, че моята кола когато е стояла без акумлатор работи не равномерно след това, което е от ЕКУ-то, което значи, че би трябвало да стане Ако греша, моля някой от колегите да ме поправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 Ако има грешки ще свети Check Engine лампата. Грешките не са сажди, които да се натрупват - имат си причина и трябва да се види. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3phone Публикувано 15 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2010 (редакция) Ако има грешки ще свети Check Engine лампата. Грешките не са сажди, които да се натрупват - имат си причина и трябва да се види.Значи препоръчваш да си я закарам на диагностика ? Редактирано 15 януари 2010 от 3phone Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 Значи препоръчваш да си я закарам на диагностика ?А "Check Engine" свети ли,или не? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3phone Публикувано 15 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2010 А "Check Engine" свети ли,или не?Не свети. Просто преди повечко навървяваше и искам да проверя дали може да е от това! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 Не свети. Просто преди повечко навървяваше и искам да проверя дали може да е от това!Според мен,трябва да търсиш проблема другаде,не в ЕКУ-то... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 А газова има ли колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 А на контакт свети ли Check Engine лампата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3phone Публикувано 15 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2010 А газова има ли колата?Няма газова на бензин си е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3phone Публикувано 15 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2010 А на контакт свети ли Check Engine лампата?Не съм забелязъл ще погледна и ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 Не е задължително за светне Check Engine при наличието на грешки записани в паметта на ECU-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 (редакция) Не е задължително за светне Check Engine при наличието на грешки записани в паметта на ECU-то. Точно :good: ......Пък и записаните грешки не оказват влияние върху работата на двигателя. Само насочват къде да се търси проблема, ако изобщо го има. На този двигател грешките могат да се видят и без специален уред, и се трият с откачане на акумулатора. Редактирано 15 януари 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3phone Публикувано 16 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2010 Точно :good: ......Пък и записаните грешки не оказват влияние върху работата на двигателя. Само насочват къде да се търси проблема, ако изобщо го има. На този двигател грешките могат да се видят и без специален уред, и се трият с откачане на акумулатора.Значи по-слабото вървене не е от натрупване на грешки в компютъра, от какво може да бъде? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breaker Публикувано 16 януари 2010 Сподели Публикувано 16 януари 2010 Значи по-слабото вървене не е от натрупване на грешки в компютъра, от какво може да бъде?Първото за което се сещам е катализатор или дюзи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 януари 2010 Сподели Публикувано 16 януари 2010 Значи по-слабото вървене не е от натрупване на грешки в компютъра, от какво може да бъде?Този мотор е доста добър , но е и доста чуствителен, моя беше и "чипосван" откъм гор. карти и бЕгаше доста добре .......... :icon_dance: За да има лип-са на пауър, то провери си първо свещщите и кабелите, хайде кабелите не чак толкова ,но свещите задължително, леко увеличение на ГАП-а им, и се отразява осезамо на вървенето.........Другото е да се види зацепването на белезите все пак ,1/2 зъб отклонение и става кофти, този мотор удря клапаните при 1.1/2 зъба и после боли глава много ...........но се прави.......... Трето..........вижте гор. и въздушен филтър..........4. запушени дюзи.............имат склонност да се запушват и то с нашата хубава нафта ,опс - бензин..... :D Вижте нивото на маслото - с какво масло го карате?Чуствителна е и на масло .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3phone Публикувано 18 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2010 (редакция) Този мотор е доста добър , но е и доста чуствителен, моя беше и "чипосван" откъм гор. карти и бЕгаше доста добре .......... :icon_dance: За да има лип-са на пауър, то провери си първо свещщите и кабелите, хайде кабелите не чак толкова ,но свещите задължително, леко увеличение на ГАП-а им, и се отразява осезамо на вървенето.........Другото е да се види зацепването на белезите все пак ,1/2 зъб отклонение и става кофти, този мотор удря клапаните при 1.1/2 зъба и после боли глава много ...........но се прави.......... Трето..........вижте гор. и въздушен филтър..........4. запушени дюзи.............имат склонност да се запушват и то с нашата хубава нафта ,опс - бензин..... :D Вижте нивото на маслото - с какво масло го карате?Чуствителна е и на масло ..........Маслото е MOTUL 15W50 и май наистина откакто го сложих почна да върви по-малко. Искам да попитам как и с какво да изчистя дюзите най-ефективно.п.п. Днеска хвръкна камък от камион и ми строши стъклото :mad: Редактирано 18 януари 2010 от mario64 Правопис. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pongo Публикувано 19 януари 2010 Сподели Публикувано 19 януари 2010 Този мотор е доста добър , но е и доста чуствителен, моя беше и "чипосван" откъм гор. карти и бЕгаше доста добре .......... :icon_dance: За да има лип-са на пауър, то провери си първо свещщите и кабелите, хайде кабелите не чак толкова ,но свещите задължително, леко увеличение на ГАП-а им, и се отразява осезамо на вървенето.........Другото е да се види зацепването на белезите все пак ,1/2 зъб отклонение и става кофти, този мотор удря клапаните при 1.1/2 зъба и после боли глава много ...........но се прави.......... Трето..........вижте гор. и въздушен филтър..........4. запушени дюзи.............имат склонност да се запушват и то с нашата хубава нафта ,опс - бензин..... :D Вижте нивото на маслото - с какво масло го карате?Чуствителна е и на масло .......... И какво масло предлагаш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2010 Сподели Публикувано 20 януари 2010 И какво масло предлагаш?Мотул,Кастрол .........само да не са мантаци........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3phone Публикувано 20 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2010 (редакция) Мотул,Кастрол .........само да не са мантаци........15W50 добре ли е ? И с какво и как да почистя най-добре дюзите? Редактирано 20 януари 2010 от 3phone Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 20 януари 2010 Сподели Публикувано 20 януари 2010 15W50 добре ли е ? И с какво и как да почистя най-добре дюзите?Дюзите се чистят на ултразвук,с добавки едва ли ще има ефект.За маслото-аз съм с 10W40 и нямам никакви проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3phone Публикувано 22 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2010 Дюзите се чистят на ултразвук,с добавки едва ли ще има ефект.За маслото-аз съм с 10W40 и нямам никакви проблеми.Мерси мхого Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.