Премини към съдържание

Един въпрос !


3phone

Препоръчано мнение

Привет колеги, въпроса е следния автомобила е Mitsubishi Galant 2.0i V6 24v 1995 год. Напоследък нещо не върви както преди и ми казаха че може да е от натрупване на грешки в компютъра. Възможно ли е това и ако да мога ли сам да ги изчистя от грешките или трябва да го водя на доктор? Предваррително благодаря на отзовалите се колеги! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш необходимия софтуер и интерфейс може, не е кои знае каква философия. Дори може да видиш кое поражда проблеми и наличието на грешки. Има и вариянт с откачане на акумулатора, обаче не знам при митсу дали се получава, знам обаче, че моята кола когато е стояла без акумлатор работи не равномерно след това, което е от ЕКУ-то, което значи, че би трябвало да стане :) Ако греша, моля някой от колегите да ме поправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако има грешки ще свети Check Engine лампата. Грешките не са сажди, които да се натрупват - имат си причина и трябва да се види.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако има грешки ще свети Check Engine лампата. Грешките не са сажди, които да се натрупват - имат си причина и трябва да се види.

Значи препоръчваш да си я закарам на диагностика ?

Редактирано от 3phone
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А "Check Engine" свети ли,или не?

Не свети. Просто преди повечко навървяваше и искам да проверя дали може да е от това!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не свети. Просто преди повечко навървяваше и искам да проверя дали може да е от това!

Според мен,трябва да търсиш проблема другаде,не в ЕКУ-то...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително за светне Check Engine при наличието на грешки записани в паметта на ECU-то.

 

Точно :good: ......Пък и записаните грешки не оказват влияние върху работата на двигателя. Само насочват къде да се търси проблема, ако изобщо го има. На този двигател грешките могат да се видят и без специален уред, и се трият с откачане на акумулатора.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно :good: ......Пък и записаните грешки не оказват влияние върху работата на двигателя. Само насочват къде да се търси проблема, ако изобщо го има. На този двигател грешките могат да се видят и без специален уред, и се трият с откачане на акумулатора.

Значи по-слабото вървене не е от натрупване на грешки в компютъра, от какво може да бъде?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи по-слабото вървене не е от натрупване на грешки в компютъра, от какво може да бъде?

Първото за което се сещам е катализатор или дюзи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи по-слабото вървене не е от натрупване на грешки в компютъра, от какво може да бъде?

Този мотор е доста добър , но е и доста чуствителен, моя беше и "чипосван" откъм гор. карти и бЕгаше доста добре .......... :icon_dance:

За да има лип-са на пауър, то провери си първо свещщите и кабелите, хайде кабелите не чак толкова ,но свещите задължително, леко увеличение на ГАП-а им, и се отразява осезамо на вървенето.........

Другото е да се види зацепването на белезите все пак ,1/2 зъб отклонение и става кофти, този мотор удря клапаните при 1.1/2 зъба и после боли глава много ...........но се прави.......... :)

Трето..........вижте гор. и въздушен филтър..........

4. запушени дюзи.............имат склонност да се запушват и то с нашата хубава нафта ,опс - бензин..... :D

Вижте нивото на маслото - с какво масло го карате?Чуствителна е и на масло ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор е доста добър , но е и доста чуствителен, моя беше и "чипосван" откъм гор. карти и бЕгаше доста добре .......... :icon_dance:

За да има лип-са на пауър, то провери си първо свещщите и кабелите, хайде кабелите не чак толкова ,но свещите задължително, леко увеличение на ГАП-а им, и се отразява осезамо на вървенето.........

Другото е да се види зацепването на белезите все пак ,1/2 зъб отклонение и става кофти, този мотор удря клапаните при 1.1/2 зъба и после боли глава много ...........но се прави.......... :)

Трето..........вижте гор. и въздушен филтър..........

4. запушени дюзи.............имат склонност да се запушват и то с нашата хубава нафта ,опс - бензин..... :D

Вижте нивото на маслото - с какво масло го карате?Чуствителна е и на масло ..........

Маслото е MOTUL 15W50 и май наистина откакто го сложих почна да върви по-малко. Искам да попитам как и с какво да изчистя дюзите най-ефективно.

п.п. Днеска хвръкна камък от камион и ми строши стъклото :mad:

Редактирано от mario64
Правопис.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор е доста добър , но е и доста чуствителен, моя беше и "чипосван" откъм гор. карти и бЕгаше доста добре .......... :icon_dance:

За да има лип-са на пауър, то провери си първо свещщите и кабелите, хайде кабелите не чак толкова ,но свещите задължително, леко увеличение на ГАП-а им, и се отразява осезамо на вървенето.........

Другото е да се види зацепването на белезите все пак ,1/2 зъб отклонение и става кофти, този мотор удря клапаните при 1.1/2 зъба и после боли глава много ...........но се прави.......... :)

Трето..........вижте гор. и въздушен филтър..........

4. запушени дюзи.............имат склонност да се запушват и то с нашата хубава нафта ,опс - бензин..... :D

Вижте нивото на маслото - с какво масло го карате?Чуствителна е и на масло ..........

 

 

И какво масло предлагаш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мотул,Кастрол .........само да не са мантаци........

15W50 добре ли е ? И с какво и как да почистя най-добре дюзите?

Редактирано от 3phone
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

15W50 добре ли е ? И с какво и как да почистя най-добре дюзите?

Дюзите се чистят на ултразвук,с добавки едва ли ще има ефект.

За маслото-аз съм с 10W40 и нямам никакви проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите се чистят на ултразвук,с добавки едва ли ще има ефект.

За маслото-аз съм с 10W40 и нямам никакви проблеми.

Мерси мхого :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...