Orange Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Привет на всички ! Първо да кажа,че щетата по Галанта ,за която ви писах преди около 2 месеца е коригирана перфектно в един сервиз в Перник на доста прилична цена и ако някой има нужда мога да му дам координати ! Това, което ме притеснява сега е,че за 4500км със сменено масло ( Репсол) лампичката ми светна преди 2 дни и когато проверих нивото на пръчката не беше между двете чертички ,а по-малко от сантиметър ! Незнам дали има връзка, но се усеща едно леко придърпване по време на движение, което едва ли е нормално ! Дали маслото не е боклук , дали да го сменя изцяло или само да долея защото ме притеснява да я карам така ... Благодаря предварително за съветите и спорна седмица ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Ами, ако вземеш да дадеш малко повече инфо някой би ти дал съвет. Например какъв е галанта, какво е маслото и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Orange Публикувано 11 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2010 Ами, ако вземеш да дадеш малко повече инфо някой би ти дал съвет. Например какъв е галанта, какво е маслото и т.н. Извинявам се , мислех ,че модела излиза някъде в аватара! Галанта е 2.4 GDI ' 99 . А маслото както споменах по-горе в Репсол 10W40 и май не е най-добрия избор както разбирам :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 (редакция) Гумички на клапани ? Колкото до маслото - там изборите са доста , но не мисля , че марката е определяща в твоя случай. Редактирано 11 януари 2010 от ivd Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Извинявам се , мислех ,че модела излиза някъде в аватара! Галанта е 2.4 GDI ' 99 . А маслото както споменах по-горе в Репсол 10W40 и май не е най-добрия избор както разбирам :icon_blush:Само не казвай,че е наливен тоз Репсол... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Orange Публикувано 11 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2010 Само не казвай,че е наливен тоз Репсол... :icon_blush: ( много ниско съм навел глава пред монитора от срам ) Да го сменя наново или ... ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Само не казвай,че е наливен тоз Репсол... Истинския Репсол е изключително добър. Не случайно колите на Митсубиши са с Репсол на Париж-Дакар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Истинския Репсол е изключително добър. Не случайно колите на Митсубиши са с Репсол на Париж-Дакар.Така е,но тук най-често срещам Репсол във варели(наливен),на който аз лично не бих се доверил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Така е,но тук най-често срещам Репсол във варели(наливен),на който аз лично не бих се доверил. И с право. Наливното масло не се знае какво е, обикновено е едно и също (турско), само надписите на варелите са различни... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 А 10W40 дали е подходящо за този мотор? Просто задавам въпроса си като вариант за проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Orange Публикувано 11 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2010 А 10W40 дали е подходящо за този мотор? Просто задавам въпроса си като вариант за проблема. Карано е с такова в Австрия от предишния собственик само,че Арал ,но понеже е чувствително по-скъпо предпочетох Репсол ,който съм ползвал за предната кола . Знам ли ,може и да не понася на GDI . Ако някой има наблюдения или опит .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Аз първо бих сменил маслото и ако продължава да изчезва, ще го карам на доктор (гумички на клапани, сегменти евентуално). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Представяш ли си Репсол, който е по-евтин от Арал и после - "проблем с маслото". Ами да... проблем с маслото :icon_hmm: Аз бих сложил 5W-30, 5W-40 масло със сигурен произход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breaker Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 За маслото се разбра че не е в ред,но човека пише и за някакво придърпване което според мен не е от маслото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Карано е с такова в Австрия от предишния собственик само,че Арал ,но понеже е чувствително по-скъпо предпочетох Репсол ,който съм ползвал за предната кола . Знам ли ,може и да не понася на GDI . Ако някой има наблюдения или опит ....Имаш три варианта: 1. маслото да е калпаво и да го харчи, особено ако след смяната й , някокло хил. км. държи на ниво и след това рязко почва да го харчи........2.Гумички на клапаните3. Износен мотор-сегменти и т.н. ..........Имай на предвид че този мотор работи на малко по висока компресия от стандартните мотори ,да не се чудиш защо ти дава висока компресия ак оя замервате нея........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Orange Публикувано 11 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2010 Благодаря за отговорите ! Очевидно колата има нужда да я види специалист лично - доколкото разбирам DJ Tymbi би бил разумния избор ! :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Благодаря за отговорите ! Очевидно колата има нужда да я види специалист лично - доколкото разбирам DJ Tymbi би бил разумния избор ! :rolleyes:е да, ама не си от София , макар че доста са идвали от вашия район........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 (редакция) А за лекото придърпване - за него какво може да се каже? Кабели, свещи, капачка, палец (ако има)? Друго? Не го бях палил близо 2 седмици и на 30 декември го изкарах. На място работеше както обикновено (без забележка), но като тръгна да ускорявам, независимо плавно или не, и се спорива/придърпва, но набира. Като загрее се оправя. Сега съм с него на работа и в първите 2-3 мин. пак го правеше. От седмица не съм го изкарвал, ако въобще има нещо общо. Някакви идеи, момчета? Двигателят е 6А13 и нямам ГИ. Според мен (по темата) няма връзка между разхода на масло и придърпването. Редактирано 12 януари 2010 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Мерцедеса на дядо за 10 000 км доля 3 л от Репсол 15В50 - е неговия е дизеларка !!! Сменихме го после с Адинол и о чудо - за 10 000 км само 200 грама - така че извода е ясен ... Гумичките на клапаните са сменени още преди да изяде 3 л с некви немски .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 А за лекото придърпване - за него какво може да се каже? Кабели, свещи, капачка, палец (ако има)? Друго? Не го бях палил близо 2 седмици и на 30 декември го изкарах. На място работеше както обикновено (без забележка), но като тръгна да ускорявам, независимо плавно или не, и се спорива/придърпва, но набира. Като загрее се оправя. Сега съм с него на работа и в първите 2-3 мин. пак го правеше. От седмица не съм го изкарвал, ако въобще има нещо общо. Някакви идеи, момчета? Двигателят е 6А13 и нямам ГИ. Според мен (по темата) няма връзка между разхода на масло и придърпването. Мирише на позапушени дюзи. Това е проблем, който се появява с времето, не е от едноседмичен престой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.