Премини към съдържание

Проблем с маслото !


Orange

Препоръчано мнение

Привет на всички !

 

Първо да кажа,че щетата по Галанта ,за която ви писах преди около 2 месеца е коригирана перфектно в един сервиз в Перник на доста прилична цена и ако някой има нужда мога да му дам координати !

Това, което ме притеснява сега е,че за 4500км със сменено масло ( Репсол) лампичката ми светна преди 2 дни и когато проверих нивото на пръчката не беше между двете чертички ,а по-малко от сантиметър ! Незнам дали има връзка, но се усеща едно леко придърпване по време на движение, което едва ли е нормално !

Дали маслото не е боклук , дали да го сменя изцяло или само да долея защото ме притеснява да я карам така ...

 

Благодаря предварително за съветите и спорна седмица !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами, ако вземеш да дадеш малко повече инфо някой би ти дал съвет. Например какъв е галанта, какво е маслото и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами, ако вземеш да дадеш малко повече инфо някой би ти дал съвет. Например какъв е галанта, какво е маслото и т.н.

 

Извинявам се , мислех ,че модела излиза някъде в аватара! Галанта е 2.4 GDI ' 99 . А маслото както споменах по-горе в Репсол 10W40 и май не е най-добрия избор както разбирам :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гумички на клапани ? :)

 

Колкото до маслото - там изборите са доста , но не мисля , че марката е определяща в твоя случай.

Редактирано от ivd
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се , мислех ,че модела излиза някъде в аватара! Галанта е 2.4 GDI ' 99 . А маслото както споменах по-горе в Репсол 10W40 и май не е най-добрия избор както разбирам :icon_blush:

Само не казвай,че е наливен тоз Репсол...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само не казвай,че е наливен тоз Репсол...

 

:icon_blush: ( много ниско съм навел глава пред монитора от срам )

Да го сменя наново или ... ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само не казвай,че е наливен тоз Репсол...

 

Истинския Репсол е изключително добър. Не случайно колите на Митсубиши са с Репсол на Париж-Дакар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Истинския Репсол е изключително добър. Не случайно колите на Митсубиши са с Репсол на Париж-Дакар.

Така е,но тук най-често срещам Репсол във варели(наливен),на който аз лично не бих се доверил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е,но тук най-често срещам Репсол във варели(наливен),на който аз лично не бих се доверил.

И с право. Наливното масло не се знае какво е, обикновено е едно и също (турско), само надписите на варелите са различни...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А 10W40 дали е подходящо за този мотор? Просто задавам въпроса си като вариант за проблема.

Карано е с такова в Австрия от предишния собственик само,че Арал ,но понеже е чувствително по-скъпо предпочетох Репсол ,който съм ползвал за предната кола . Знам ли ,може и да не понася на GDI . Ако някой има наблюдения или опит ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз първо бих сменил маслото и ако продължава да изчезва, ще го карам на доктор (гумички на клапани, сегменти евентуално).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Представяш ли си Репсол, който е по-евтин от Арал и после - "проблем с маслото". Ами да... проблем с маслото :icon_hmm:

Аз бих сложил 5W-30, 5W-40 масло със сигурен произход.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За маслото се разбра че не е в ред,но човека пише и за някакво придърпване което според мен не е от маслото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карано е с такова в Австрия от предишния собственик само,че Арал ,но понеже е чувствително по-скъпо предпочетох Репсол ,който съм ползвал за предната кола . Знам ли ,може и да не понася на GDI . Ако някой има наблюдения или опит ....

Имаш три варианта:

1. маслото да е калпаво и да го харчи, особено ако след смяната й , някокло хил. км. държи на ниво и след това рязко почва да го харчи........

2.Гумички на клапаните

3. Износен мотор-сегменти и т.н. ..........

Имай на предвид че този мотор работи на малко по висока компресия от стандартните мотори ,да не се чудиш защо ти дава висока компресия ак оя замервате нея...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите ! Очевидно колата има нужда да я види специалист лично - доколкото разбирам DJ Tymbi би бил разумния избор ! :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите ! Очевидно колата има нужда да я види специалист лично - доколкото разбирам DJ Tymbi би бил разумния избор ! :rolleyes:

е да, ама не си от София , макар че доста са идвали от вашия район........... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за лекото придърпване - за него какво може да се каже? Кабели, свещи, капачка, палец (ако има)? Друго? Не го бях палил близо 2 седмици и на 30 декември го изкарах. На място работеше както обикновено (без забележка), но като тръгна да ускорявам, независимо плавно или не, и се спорива/придърпва, но набира. Като загрее се оправя.

Сега съм с него на работа и в първите 2-3 мин. пак го правеше. От седмица не съм го изкарвал, ако въобще има нещо общо. Някакви идеи, момчета? Двигателят е 6А13 и нямам ГИ.

 

Според мен (по темата) няма връзка между разхода на масло и придърпването.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедеса на дядо за 10 000 км доля 3 л от Репсол 15В50 - е неговия е дизеларка :) !!! Сменихме го после с Адинол и о чудо - за 10 000 км само 200 грама - така че извода е ясен ... Гумичките на клапаните са сменени още преди да изяде 3 л с некви немски ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за лекото придърпване - за него какво може да се каже? Кабели, свещи, капачка, палец (ако има)? Друго? Не го бях палил близо 2 седмици и на 30 декември го изкарах. На място работеше както обикновено (без забележка), но като тръгна да ускорявам, независимо плавно или не, и се спорива/придърпва, но набира. Като загрее се оправя.

Сега съм с него на работа и в първите 2-3 мин. пак го правеше. От седмица не съм го изкарвал, ако въобще има нещо общо. Някакви идеи, момчета? Двигателят е 6А13 и нямам ГИ.

 

Според мен (по темата) няма връзка между разхода на масло и придърпването.

 

Мирише на позапушени дюзи. Това е проблем, който се появява с времето, не е от едноседмичен престой.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...