Lyubo Dimitrov Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 (редакция) Галанта е '98 2.5 ръчни, касетофона е фабричен, днес го издърпах и освен широката букса има и един дебел колкото антенен кръгъл кабел с доста особен куплунг. Утре мисля да го сменя за оригинално ЦД, та да питам преди да го махна: Трябва ли нещо специално да правя преди да го разкача, например да разкачам ли акумулатора? Притеснява ме има ли опасност да се отворят еърбезите примерно (не ми се смейте ама съм присъствал на подобна случка с друга кола) или да се локне нещо, че нали има общо с фабричната аларма. Друго, на този модел има ли касетофона нещо общо с борд компютър и изобщо има ли на тази кола такъв? Трето, оригиналното ЦД ще стане ли директно без да сменям шейната и кабелите дали са същите ? Външно управлението и дисплея са абсолютно еднакво разположени, само че цд-то е сивичко а касетофона е 'махагон'. И четвърто последно, тази лампичка дето мига 'Armed' е за фабричната аларма нали? Само че аз сложих и друга допълнителна преди да проверя че си има, има ли опасност сега да се карат двете и ако да речем се отвори колата и алармата и бибипката ли ще се разсвирят Мерси предварително. Редактирано 10 януари 2010 от Sulio Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 1- Не разкачай акумулатора. Не трябва да се притесняваш за нито едно от нещата, които си изброил. Действай смело. 2- Касетофона няма нищо общо с борд компютъра. 3- Няма да ти се наложи да сменяш шейна. Кабелите най-вероятно са същите, но все пак зависи каква марка ЦД ще слагаш. 4- Колата няма фабрична аларма. Лампичката "армед" си е на радиото и нищо друго. Кабела със странната букса за която говореше, най-вероятно е била за ЦД ченджър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 11 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2010 Мерси за отговора. Така и направих. Разкачих, махнах, пробвах Mitsubishi Cd-то, но от 4 пъти 1 път познаваше записано Cd, така че си взех 1 преходник към ISO (Евро) букса и си сложих радиото от старата кола, влезе в шейната без проблем, макар и да няма как да щракне, влезе много плътно, даже не знам как ще го вадя ако се наложи :icon_angel: . А този кабел дали е за чейнджър нямам идея, на самия касетофон нямаше управление. Както и да е. Може ключ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Еми била е зацапана лещата на CD-то.Продават се такива почистващи дискове,но пък може и да си е изпяло песента вече това CD. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2010 (редакция) Еми била е зацапана лещата на CD-то.Продават се такива почистващи дискове,но пък може и да си е изпяло песента вече това CD. Едва ли, защото купешко цд го познаваше всеки път. По старите Цд плеъри си го имат този проблем със CD-R ите. Това все пак зацепваше чат пат Както и да е де. Редактирано 12 януари 2010 от Sulio Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Като опитвах да донабутам СД-то по-навътре, както ти описваш за плътното влизане и последващото трудно вадене, се допрях токов кабел с маса, прескочиха искри и като запалих, светеше лампата за маслото, радиото не свиреше и нямах аварийни. Смених бушончето (стотинки някакви) и готово :icon_blush: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2010 Мда, тоя риск винаги съществува, за това трябва да се подведат добре кабелите, така че като вкарваш навътре да влязат отдолу или отгоре, а не да се разплескат зад цд-то, а ако има нещо оголено (на мойта инсталация имаше няколко кабела с + изолирани само частично) с изолирбанд. И аз съм го пробвал тоя номер на предната си кола та вече внимавам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 16 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2010 Да не пускам нова тема ще си ползвам старата.. та сега след почти година изрових някаква книжка на касетофона, и там този кръгъл кабел със 7-8 радиално разположени пина и един в средата го дават че е за чейнджър наистина. Та ми хрумна, че щом има кабел може пък да има и чейнджър и аз да не знам . Въпроса ми е, някой знае ли къде излиза другия край на кабела за чейнджър от оригиналната инсталация за да проверя :icon_hmm: ? И .. ако няма чейнджър, какъв стандарт поддържа, защото ми се върти една идея в главата (да си потърся от тези имитации на чейнджъри дето свирят mp3 от флаш) . Не че нямам mp3 радио в момента, ама друго си е оригиналния касетофон имитация на махагон Мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 Да не пускам нова тема ще си ползвам старата.. та сега след почти година изрових някаква книжка на касетофона, и там този кръгъл кабел със 7-8 радиално разположени пина и един в средата го дават че е за чейнджър наистина. Та ми хрумна, че щом има кабел може пък да има и чейнджър и аз да не знам . Въпроса ми е, някой знае ли къде излиза другия край на кабела за чейнджър от оригиналната инсталация за да проверя :icon_hmm: ? И .. ако няма чейнджър, какъв стандарт поддържа, защото ми се върти една идея в главата (да си потърся от тези имитации на чейнджъри дето свирят mp3 от флаш) . Не че нямам mp3 радио в момента, ама друго си е оригиналния касетофон имитация на махагон Излиза в дясната част на багажника, до кривината на подкалника. Кабелът трябва да е същият и при багажника - букса с много пинове. Мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 16 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2010 Мерси SLX, за комби говорим нали така ? Някъде под корите ли се пада, как се стига до него ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 Мерси SLX, за комби говорим нали така ? Някъде под корите ли се пада, как се стига до него ? Би трябвало да имаш метална планка в дясната част на багажника, на която да се закрепва чейнджъра. Мястото на тази планка ще ти е ориентир, свали кората на багажника и трябва да видиш кабела. Друг такъв няма. Първо е по-дебел от останалите, второ е по-особен- кабел с пинове. Той никаква работа не върши освен за чейндър. Имам някъде хвърлени и кабел, и чейнджър, ако ти трябва нещо, свиркай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 Първо е по-дебел от останалите, второ е по-особен- кабел с пинове. Той никаква работа не върши освен за чейндър. Имам някъде хвърлени и кабел, и чейнджър, ако ти трябва нещо, свиркай.Само да уточня: кабела трябва да е оригиналния, тъй като с друг няма да стане .............всеки касетофон/фирма си има собствена система за управление на чейнджъра ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 16 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2010 (редакция) Да ви кажа честно, първоначално мислех да си закарам през тоя кабел + до габаритите от DRL-то.. ма това е за другата тема... сега виждам че и буксата за моторната антена я има в комбито но не се ползва .. тя ще свърши по-добра работа :rolleyes: . Пламен, искаш да кажеш че протокола по който се кара чейнджъра не е стандартен и не можеш просто така да си сложа чейнджър някакъв, ами трябва да е за тоя касетофон специално? Е, ако е така се обезсмисля всичко, обикновени Cd-та 2010 няма как да слушам.. . За първите Ауди А6 знам че се продаваше някакво устройство, което се правеше на чейнджър обаче имаше USB и свиреше mp3-та от флаш. Но явно е било специално за А6 направено - те горките им е нестандартна дупката за касетофон и нямат алтернатива на оригиналния . Редактирано 16 октомври 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 Да ви кажа честно, първоначално мислех да си закарам през тоя кабел + до габаритите от DRL-то И за какво ти е цялата тази работа? Може да го направиш и по-лесно да не ти свети таблото през деня, ако е за това. Различните производители имат различни интерфейси на чейнджърите и различни протоколи за комуникация и ще е доста трудно да подкараш друга марка чейнджър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 Пламен, искаш да кажеш че протокола по който се кара чейнджъра не е стандартен и не можеш просто така да си сложа чейнджър някакъв, ами трябва да е за тоя касетофон специално? Е, ако е така се обезсмисля всичко, обикновени Cd-та 2010 няма как да слушам.. . За първите Ауди А6 знам че се продаваше някакво устройство, което се правеше на чейнджър обаче имаше USB и свиреше mp3-та от флаш. Но явно е било специално за А6 направено - те горките им е нестандартна дупката за касетофон и нямат алтернатива на оригиналния .Преди 5 години се опитвах и аз това да правя и като разбрах за какво става дума, просто се отказах.........купих си един Пайнър с SD карта и съм готов, са кво ми е тоя чейнджър да се чудя къде да го слагам, пък и място заема, пък и CD-та трябва да записвам ........ала бала.......... Една 4Гб карта ,една програмка ,конвертираща от аудио към МП3 формат,качваш ги после на картата и съм убеден че това е най добрия вариант ..........Е ,има и по добър вариант , да си сложиш карпютър в колата, ама там е дебело и сложно ,само за професионалисти диджеи............. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 16 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2010 (редакция) И за какво ти е цялата тази работа? Може да го направиш и по-лесно да не ти свети таблото през деня, ако е за това. За това е. Ама не е само таблото ами и климатроника, радиото, подсветка на номера.. каква ти е идеята :icon_hmm: ? Редактирано 16 октомври 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 За това е. Ама не е само таблото ами и климатроника, радиото, подсветка на номера.. каква ти е идеята :icon_hmm: ?Защо се впрягате толкова при дневни светлини да не свети таблото с климата и номерата...........голяма работа че ще светят....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 16 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2010 Защото не ги виждам добре като съм с очила, особено часовника, хабят се още 20W на вятъра, освен това ми е кеф да си ръчкам нещо... всъшност най-вече последното Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 октомври 2010 Сподели Публикувано 16 октомври 2010 освен това ми е кеф да си ръчкам нещо... всъшност най-вече последното Е, това вече обяснява нещата.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 18 октомври 2010 Сподели Публикувано 18 октомври 2010 При мен Галант 2.0 ТД Комби намерих СД чейнджъра под предна дясна седалка /за 6 диска/Първоначално няколко дни се чудих къде се "завира" СД-то като има на панела бутони зауправление на СД, а няма къде да го бутнеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.