Премини към съдържание

Питане за фабричен касетофон


Lyubo Dimitrov

Препоръчано мнение

Галанта е '98 2.5 ръчни, касетофона е фабричен, днес го издърпах и освен широката букса има и един дебел колкото антенен кръгъл кабел с доста особен куплунг. Утре мисля да го сменя за оригинално ЦД, та да питам преди да го махна:

 

Трябва ли нещо специално да правя преди да го разкача, например да разкачам ли акумулатора? Притеснява ме има ли опасност да се отворят еърбезите примерно (не ми се смейте ама съм присъствал на подобна случка с друга кола) или да се локне нещо, че нали има общо с фабричната аларма.

 

Друго, на този модел има ли касетофона нещо общо с борд компютър и изобщо има ли на тази кола такъв?

 

Трето, оригиналното ЦД ще стане ли директно без да сменям шейната и кабелите дали са същите ? Външно управлението и дисплея са абсолютно еднакво разположени, само че цд-то е сивичко а касетофона е 'махагон'.

 

И четвърто последно, тази лампичка дето мига 'Armed' е за фабричната аларма нали? Само че аз сложих и друга допълнителна преди да проверя че си има, има ли опасност сега да се карат двете и ако да речем се отвори колата и алармата и бибипката ли ще се разсвирят :)

 

 

 

Мерси предварително.

Редактирано от Sulio Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1- Не разкачай акумулатора. Не трябва да се притесняваш за нито едно от нещата, които си изброил. Действай смело.

 

2- Касетофона няма нищо общо с борд компютъра.

 

3- Няма да ти се наложи да сменяш шейна. Кабелите най-вероятно са същите, но все пак зависи каква марка ЦД ще слагаш.

 

4- Колата няма фабрична аларма. Лампичката "армед" си е на радиото и нищо друго.

 

 

Кабела със странната букса за която говореше, най-вероятно е била за ЦД ченджър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора. Така и направих. Разкачих, махнах, пробвах Mitsubishi Cd-то, но от 4 пъти 1 път познаваше записано Cd, така че си взех 1 преходник към ISO (Евро) букса и си сложих радиото от старата кола, влезе в шейната без проблем, макар и да няма как да щракне, влезе много плътно, даже не знам как ще го вадя ако се наложи :icon_angel: . А този кабел дали е за чейнджър нямам идея, на самия касетофон нямаше управление. Както и да е. Може ключ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми била е зацапана лещата на CD-то.Продават се такива почистващи дискове,но пък може и да си е изпяло песента вече това CD.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми била е зацапана лещата на CD-то.Продават се такива почистващи дискове,но пък може и да си е изпяло песента вече това CD.

 

Едва ли, защото купешко цд го познаваше всеки път. По старите Цд плеъри си го имат този проблем със CD-R ите. Това все пак зацепваше чат пат :) Както и да е де.

Редактирано от Sulio Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като опитвах да донабутам СД-то по-навътре, както ти описваш за плътното влизане и последващото трудно вадене, се допрях токов кабел с маса, прескочиха искри и като запалих, светеше лампата за маслото, радиото не свиреше и нямах аварийни. Смених бушончето (стотинки някакви) и готово :icon_blush: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда, тоя риск винаги съществува, за това трябва да се подведат добре кабелите, така че като вкарваш навътре да влязат отдолу или отгоре, а не да се разплескат зад цд-то, а ако има нещо оголено (на мойта инсталация имаше няколко кабела с + изолирани само частично) с изолирбанд. И аз съм го пробвал тоя номер на предната си кола та вече внимавам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Да не пускам нова тема ще си ползвам старата..

 

 

та сега след почти година изрових някаква книжка на касетофона, и там този кръгъл кабел със 7-8 радиално разположени пина и един в средата го дават че е за чейнджър наистина. Та ми хрумна, че щом има кабел може пък да има и чейнджър и аз да не знам :). Въпроса ми е,

 

някой знае ли къде излиза другия край на кабела за чейнджър от оригиналната инсталация за да проверя :icon_hmm: ?

 

 

И .. ако няма чейнджър, какъв стандарт поддържа, защото ми се върти една идея в главата (да си потърся от тези имитации на чейнджъри дето свирят mp3 от флаш) :) . Не че нямам mp3 радио в момента, ама друго си е оригиналния касетофон имитация на махагон :)

 

 

 

Мерси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не пускам нова тема ще си ползвам старата..

 

 

та сега след почти година изрових някаква книжка на касетофона, и там този кръгъл кабел със 7-8 радиално разположени пина и един в средата го дават че е за чейнджър наистина. Та ми хрумна, че щом има кабел може пък да има и чейнджър и аз да не знам :). Въпроса ми е,

 

някой знае ли къде излиза другия край на кабела за чейнджър от оригиналната инсталация за да проверя :icon_hmm: ?

 

 

И .. ако няма чейнджър, какъв стандарт поддържа, защото ми се върти една идея в главата (да си потърся от тези имитации на чейнджъри дето свирят mp3 от флаш) :) . Не че нямам mp3 радио в момента, ама друго си е оригиналния касетофон имитация на махагон :)

Излиза в дясната част на багажника, до кривината на подкалника. Кабелът трябва да е същият и при багажника - букса с много пинове.

 

 

Мерси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси SLX, за комби говорим нали така ? Някъде под корите ли се пада, как се стига до него ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси SLX, за комби говорим нали така ? Някъде под корите ли се пада, как се стига до него ?

 

Би трябвало да имаш метална планка в дясната част на багажника, на която да се закрепва чейнджъра. Мястото на тази планка ще ти е ориентир, свали кората на багажника и трябва да видиш кабела. Друг такъв няма. Първо е по-дебел от останалите, второ е по-особен- кабел с пинове. Той никаква работа не върши освен за чейндър. Имам някъде хвърлени и кабел, и чейнджър, ако ти трябва нещо, свиркай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо е по-дебел от останалите, второ е по-особен- кабел с пинове. Той никаква работа не върши освен за чейндър. Имам някъде хвърлени и кабел, и чейнджър, ако ти трябва нещо, свиркай.

Само да уточня: кабела трябва да е оригиналния, тъй като с друг няма да стане .............всеки касетофон/фирма си има собствена система за управление на чейнджъра ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа честно, първоначално мислех да си закарам през тоя кабел + до габаритите от DRL-то.. ма това е за другата тема... сега виждам че и буксата за моторната антена я има в комбито но не се ползва .. тя ще свърши по-добра работа :rolleyes: .

 

Пламен, искаш да кажеш че протокола по който се кара чейнджъра не е стандартен и не можеш просто така да си сложа чейнджър някакъв, ами трябва да е за тоя касетофон специално? Е, ако е така се обезсмисля всичко, обикновени Cd-та 2010 няма как да слушам.. :). За първите Ауди А6 знам че се продаваше някакво устройство, което се правеше на чейнджър обаче имаше USB и свиреше mp3-та от флаш. Но явно е било специално за А6 направено - те горките им е нестандартна дупката за касетофон и нямат алтернатива на оригиналния .

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа честно, първоначално мислех да си закарам през тоя кабел + до габаритите от DRL-то

 

И за какво ти е цялата тази работа? Може да го направиш и по-лесно да не ти свети таблото през деня, ако е за това.

 

Различните производители имат различни интерфейси на чейнджърите и различни протоколи за комуникация и ще е доста трудно да подкараш друга марка чейнджър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Пламен, искаш да кажеш че протокола по който се кара чейнджъра не е стандартен и не можеш просто така да си сложа чейнджър някакъв, ами трябва да е за тоя касетофон специално? Е, ако е така се обезсмисля всичко, обикновени Cd-та 2010 няма как да слушам.. :). За първите Ауди А6 знам че се продаваше някакво устройство, което се правеше на чейнджър обаче имаше USB и свиреше mp3-та от флаш. Но явно е било специално за А6 направено - те горките им е нестандартна дупката за касетофон и нямат алтернатива на оригиналния .

Преди 5 години се опитвах и аз това да правя и като разбрах за какво става дума, просто се отказах.........купих си един Пайнър с SD карта и съм готов, са кво ми е тоя чейнджър да се чудя къде да го слагам, пък и място заема, пък и CD-та трябва да записвам ........ала бала.......... Една 4Гб карта ,една програмка ,конвертираща от аудио към МП3 формат,качваш ги после на картата и съм убеден че това е най добрия вариант ..........Е ,има и по добър вариант , да си сложиш карпютър в колата, ама там е дебело и сложно ,само за професионалисти диджеи............. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И за какво ти е цялата тази работа? Може да го направиш и по-лесно да не ти свети таблото през деня, ако е за това.

 

 

 

 

За това е. Ама не е само таблото ами и климатроника, радиото, подсветка на номера.. каква ти е идеята :icon_hmm: ?

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За това е. Ама не е само таблото ами и климатроника, радиото, подсветка на номера.. каква ти е идеята :icon_hmm: ?

Защо се впрягате толкова при дневни светлини да не свети таблото с климата и номерата...........голяма работа че ще светят.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото не ги виждам добре като съм с очила, особено часовника, хабят се още 20W на вятъра, освен това ми е кеф да си ръчкам нещо... всъшност най-вече последното :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

освен това ми е кеф да си ръчкам нещо... всъшност най-вече последното :)

Е, това вече обяснява нещата..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен Галант 2.0 ТД Комби намерих СД чейнджъра под предна дясна седалка /за 6 диска/

Първоначално няколко дни се чудих къде се "завира" СД-то като има на панела бутони за

управление на СД, а няма къде да го бутнеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...