Премини към съдържание

Проблем с чисто нов Lancer


BlackLancer

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Искам да ви попитам ... нормално ли е да си купя чисто нова кола ( :mitsu-smiley: Mitsubishi Lancer 1.8) да не пали от 1-вия път...?! Ето какво ми се случи .. преди около 2 месеца карах за работа... паркирах и се върнах след около 1-2 часа... тръгнах да я палня но не запали от 1-вия път а от 2-рия.Случи ми се още 2 пъти.Бях в Балкан Стар,но ми казаха че "не показвало да има грешка". Снощи излязах .. запали от 1-вия път сичко точно,карах 1-2 4аса,паркирах за 1h и като тръгнах да паля пак не стана :icon_censored: Запали чак от 3-тия път.... Някакви идеи и съвети какво да правя и какво може да е ... ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравей колега искам да попитам имаш ли аларма на Лансера?

Ако имаш можеш да отидеш да ти я проверят или да се обадиш за консултация.

Успех, дано се реши проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Искам да ви попитам ... нормално ли е да си купя чисто нова кола ( :mitsu-smiley: Mitsubishi Lancer 1.8) да не пали от 1-вия път...?! Ето какво ми се случи .. преди около 2 месеца карах за работа... паркирах и се върнах след около 1-2 часа... тръгнах да я палня но не запали от 1-вия път а от 2-рия.Случи ми се още 2 пъти.Бях в Балкан Стар,но ми казаха че "не показвало да има грешка". Снощи излязах .. запали от 1-вия път сичко точно,карах 1-2 4аса,паркирах за 1h и като тръгнах да паля пак не стана :icon_censored: Запали чак от 3-тия път.... Някакви идеи и съвети какво да правя и какво може да е ... ?

Здрасти,когато палиш трябва ли да държиш съединителят натиснат?Поне при мен е така и понякога когато не съм го натиснал добре не паля от първият път.Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Алармна нямам .... Иначе не го държа когато паля... И винаги си е палила нормално .. възможно ли е да е от съединителя? (Много благодаря за бързите отговори :icon_clap: )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Алармна нямам .... Иначе не го държа когато паля... И винаги си е палила нормално .. възможно ли е да е от съединителя? (Много благодаря за бързите отговори :icon_clap: )

Моят без съединител въобще не може да запали.(американски стандарт).Ако досега си палил без да го натискш,значи не е от него.Трябва да имаш имобилайзер поне,провери го!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снощи дори не съм излизал от колата през този 1 час... Нито съм я отключвал, нито заключвал... Само слушах радио... Чудя се дали проблема не е в акумулатора?

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема почти 90% не е от акумулатора нова кола е все пак. Какъв е модела Intense или Instyle с безключовата система ли е?

Понякога когато изгасне или ти го изгасиш и веднага след това опиташ да го запалиш не става от 1 път. А ако е с безключовото палене може да не дава нещо връзка с ключа.

 

Ела на някоя среща в Неделя хем да се запознаем хем да помислим какъв е проблема.

 

P.S. Лансерите палят и без натиснат съединител.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид че при Лансер трябва да държиш ключа натиснат, тоест да върти стартера малко по-дълго от на някои други коли. Но съединител не трябва да се държи натиснат при палене на европейските лансери. Особено като е много е студено. Проблем с акумулатора хич не е изключен. "Елитната" фирма Балкан Стар има някои бройки Лансер, които седят сигурно от 6 месеца без да са помръднали и нищо чудно да им е паднал акумулатора. И то имай предвид че дори и да не седи на паркинга на Балкан Стар изобщо, колата има над 3 месеца път от Япония.

Редактирано от afterdarq
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно,че само американците палят на съеденител,иди в Б.С. да го видят този имобилайзер...много ме съмнява.Брал съм такъв яд с кола от друга марка...,накрая въобще не запали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз чат-пат също не паля от първия път ,но за това се оказва проблем единствено чипа,който е вграден в ключа.Не го разпознава веднага всеки път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,опиши по-точно проблема за да сме сигурни че е от ел.частта.Светва ли таблото,не светва ли,мъчи ли се да върти стартера,докато не може да запали мига ли лампата check engine или светва ли изобщо.И много важно нещо,което много хора не знаят-да не би случайно на връзката на ключовете да ти е и резервния ключ,ако е така понякога имобилайзера се обърка и прочита и 2-та ключа и колата не само,че не иска да запали,а понякога и изтрива сложения ключ,защото решава,че се опитваш да я откраднеш,образно казано.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пф.... Не е с ключ... иначе съм INTENSE ... честно казано когато ми я даваха нали там в блакан стар ми я вкараха да излеза от там .. и не запали от 1-вия път.. наливаха гориво и май чак тогава стана ... Нищп не изписва и не показва... просто се мъчи мъчи и я пускам след 10 секунди ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що ме навявя на датчик на хол! На стенд не може да се хване. Имах го същия проблем с галанта, докато не угаснах по средата на Стамболийски, след което тотално отказа да пали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз чат-пат също не паля от първия път ,но за това се оказва проблем единствено чипа,който е вграден в ключа.Не го разпознава веднага всеки път.

Колеги,чипът е един вид имобилайзер и безключовото запалване също.Датчикът,не е за пренебрегване,но помисли и за горивото(филтър).На колко километра е колата и кога точно е произведена,сиреч колко е преседяла преди да явземеш?

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 6000 км ... иначе дата на производство... къде мога да я видя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 6000 км ... иначе дата на производство... къде мога да я видя?

Напиши номера на рамата и някои колеги,които са по светнати от мен ще го разчетат и ще ти кажат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не би ECU-то да иска да няколко старта при отрицателни температури докато се настрои. Миналата година ми правеше същите номера, ама не карам лансър, нито колата е нова :icon_shh: сега пали при -10 от раз. Може и да има нещто такова, може и да е от кофти гориво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казвали са ми че OMV е най-добро и винаги само там зареждам.... иначеее нз ... надявам се след 1-вата смяна на масло само да изчисти някои грешки ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казвали са ми че OMV е най-добро и винаги само там зареждам.... иначеее нз ... надявам се след 1-вата смяна на масло само да изчисти някои грешки ....

По принцип горивото е добро, а след първата смяна на маслото незнам дали ще изчисти тази грешка. Пробвай бензиностанцията, която се намира в началото на цветната борса на Симеон /Еко/, но не е. Зарождам там и съм много доволен от горивото. Ако продължава да ги прави тези мизерии, не е лошо БС да си размърдат малко мозъците. Все пак говорим за чисто ново :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам .. аз утре ще им се обадя и ще ги попитам .. Като не отчите грешка компютара защо го прави .. иии дали на тях им се вижда норнално чисто нова кола да не пали .. дори и в магазина им!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам .. аз утре ще им се обадя и ще ги попитам .. Като не отчите грешка компютара защо го прави .. иии дали на тях им се вижда нормално чисто нова кола да не пали .. дори и в магазина им!

Пожелавам ти успех в БС :icon_thumbup: не им се обждай, а ако имаш възможност отиди направо там :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам .. аз утре ще им се обадя и ще ги попитам .. Като не отчите грешка компютара защо го прави .. иии дали на тях им се вижда норнално чисто нова кола да не пали .. дори и в магазина им!

В никакъв случай не е нормално колата ти да пали от втория или от третия път! Очевидно има някъде нещо нередно, но нека в сервиза да се оправят с проблема и може да им поискаш да покарате някой друг Лансър, за да се види, че не е нормално.

Само не се впрягай много за дреболии :) На мен оня ден ми срязоха двете предни гуми....... :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...