batgani Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 Здравейте всички!Днес се случи нещо крайно неприятно и ми се ще да съм подготвен за предстоящото.Докато е в движение автомобила,жена ми се опитва да включи на 3та и осъзнава че това е невъзможно.При спрян и загасен автомобил скоростите влизат,но в движение не става.По точно,потегля на 1ва,но се чува леко стържене,превключва на 2ра и стърженето се усилва.Освен това трябва лоста да се придържа за да не го "изплюе"кутията.3та,както и останалите скорости вече ги няма,т.е.,привключвам, освобождавам почти до горе(90%),но нищо.Съединителя ми се струва че е много омекнал,все едно нещо там вътре се е скъсало,но пък защо тогава зацепва на 1ва и 2ра. Дано правилно съм изложил проблема,който ми се струва отчайващо голям.Моля ви за мнения,какво би могло да е станало. Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 КОлега, няма да е лошо да споменете каква е каризмата, така разбиращите ще отговорят и няма да гадаят..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batgani Публикувано 30 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2009 КОлега, няма да е лошо да споменете каква е каризмата, така разбиращите ще отговорят и няма да гадаят.....ЕЕЕЕЕЕ,съжелявам!!!!Модела е Carizma 1.8 GLX,116ps 1997г....Извинявам се отново за недоглеждането и благодаря на Роско! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivander Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 ЕЕЕЕЕЕ,съжелявам!!!!Модела е Carizma 1.8 GLX,116ps 1997г....Извинявам се отново за недоглеждането и благодаря на Роско!Колега,погледни дали имаш спирачна течност в казанчето ,което се намира в дясно най отзад в коша,ако застанеш пред колата.Аз имах подобен проблем,и се оказа,че ми е изпуснала долната помпа,и съединителя го нямаше изобщо.Ако няма течност,погледни и двете помпи дали не са омаслени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batgani Публикувано 30 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2009 Колега,погледни дали имаш спирачна течност в казанчето ,което се намира в дясно най отзад в коша,ако застанеш пред колата.Аз имах подобен проблем,и се оказа,че ми е изпуснала долната помпа,и съединителя го нямаше изобщо.Ако няма течност,погледни и двете помпи дали не са омаслени.Благодаря ти за отговора ,но не разбирам какво общо може да има казанчето за спирачната течност със скоростите,благодаря все пак....!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 Благодаря ти за отговора ,но не разбирам какво общо може да има казанчето за спирачната течност със скоростите,благодаря все пак....!!!Колегата ти говори за казанчето на съединителя, а не за спирачното... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Живко и Галя Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 Колега включи на първа и натисни съединител, да видиш дали действа.Мисля си за съединител. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 Колега,погледни дали имаш спирачна течност в казанчето ,което се намира в дясно най отзад в коша,ако застанеш пред колата.Аз имах подобен проблем,и се оказа,че ми е изпуснала долната помпа,и съединителя го нямаше изобщо.Ако няма течност,погледни и двете помпи дали не са омаслени. Възможно е да няма никакви течове и загуби на масло и пак проблема да е от помпите на съединителя. Но това ще стане ясно, когато се види от майстор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cantona Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Здравейте!И аз имам подобен проблем, при смяна на скоростите се чува леко виене, дали е от скоростната кутия, случва се най-често на трета и четвърта скорост...Колата е Каризма did 2002 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Здравейте!И аз имам подобен проблем, при смяна на скоростите се чува леко виене, дали е от скоростната кутия, случва се най-често на трета и четвърта скорост...Колата е Каризма did 2002По скоро е аксиален лагер ,но трябва да се види..........кофтито е че този лагер е неразделна част от долната помпа( то не е помпа а изпълнителен механизъм ) и трябва да се смени всичко........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cantona Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 По скоро е аксиален лагер ,но трябва да се види..........кофтито е че този лагер е неразделна част от долната помпа( то не е помпа а изпълнителен механизъм ) и трябва да се смени всичко........ Оказа се,че е изтекло маслото на скоростната кутия. Сега ще сменям семеринга и се надявам да не се наложи и цялата скоростна кутия. Май това е често срещан проблем при нашите коли като чета из форума.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batgani Публикувано 7 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2009 Колегата ти говори за казанчето на съединителя, а не за спирачното...Ами оказа се че цялата кутия е за смяна,че и съединителя.Реве ми се ама няма как.Майстора от няколко дни търси кутия втора употреба,но явно не е толкова лесно да се намери.Попитах го дали може и аз да помогна в търсенато,но той категорично отказа.Все пак се чудех дали може да се допитам до разбиращите тук,каква е приблизителната цена на кутия втора употреба и дава ли се някаква гаранция при евентуално закупуване.Модела е горепосочения:Каризма 1997г. 1.8 GLX. Благодаря!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 Ами оказа се че цялата кутия е за смяна,че и съединителя.Реве ми се ама няма как.Майстора от няколко дни търси кутия втора употреба,но явно не е толкова лесно да се намери.Попитах го дали може и аз да помогна в търсенато,но той категорично отказа.Все пак се чудех дали може да се допитам до разбиращите тук,каква е приблизителната цена на кутия втора употреба и дава ли се някаква гаранция при евентуално закупуване.Модела е горепосочения:Каризма 1997г. 1.8 GLX. Благодаря!!!Около 400-500 лв. е кутията........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 Ами оказа се че цялата кутия е за смяна,че и съединителя.Реве ми се ама няма как.Майстора от няколко дни търси кутия втора употреба,но явно не е толкова лесно да се намери.Попитах го дали може и аз да помогна в търсенато,но той категорично отказа.Все пак се чудех дали може да се допитам до разбиращите тук,каква е приблизителната цена на кутия втора употреба и дава ли се някаква гаранция при евентуално закупуване.Модела е горепосочения:Каризма 1997г. 1.8 GLX. Благодаря!!!Пусни си обява в раздел купува..Все някой ще има такава кутия за продан...Става и от Каризма 1.6 и от Рено и Волво същите години на производство 1.6, 1.7, 1.8 двигатели.. Трябва само да е JB3 кутията... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenki4 Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 (редакция) Да, това е слабото място на скоростните кутии на рено а на каризмата е точно такава, прекалено много семиринги има затова трябва да се наглеждат по често, след като реших да си сменя маслото на скоростната кутия разбрах злата участ а точно рената са известни със проблеми там ! само двигателите GDI са биле с японски кутии. Редактирано 11 декември 2009 от tmintov Колега, следващият толкова неграмотен пост ще бъде директно изтрит, вместо да го поправям! Пишете с уважение към колегите, които ще Ви четат! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikib4 Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Ами оказа се че цялата кутия е за смяна,че и съединителя.Реве ми се ама няма как.Майстора от няколко дни търси кутия втора употреба,но явно не е толкова лесно да се намери.Попитах го дали може и аз да помогна в търсенато,но той категорично отказа.Все пак се чудех дали може да се допитам до разбиращите тук,каква е приблизителната цена на кутия втора употреба и дава ли се някаква гаранция при евентуално закупуване.Модела е горепосочения:Каризма 1997г. 1.8 GLX. Благодаря!!!Миналата година купувах скоростна кутия,от волво и рено са същите но с малки разлики кото не позволяват да се сложат на каризма! За жалост ,защото от рено намерих за 300лв. а за каризма за 500! Става и от 1.6,проблема е ч не се намират много лесно! явно скоростната кутия(френската ) е наи голямия недостатък на колата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 а пък на Митсубиши са приказка Някъде във форума Мирослав беше казал че проблемите със скоростните кутии идват от неспазване на интервала за смяна на маслото им. Така че френска или не - на по-новите коли се чупят често, аз на колта като се сетя на какво съм я подложил за да счупя няколко зъба от едната зъбчатка...тези новите да те е страх да ги погледнеш лошо ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.