RogerDoger Публикувано 4 декември 2009 Сподели Публикувано 4 декември 2009 уфф успокоих се.. Тъкмо се чудех как да ти откажа ако изявиш желание за моето возило. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 4 декември 2009 Сподели Публикувано 4 декември 2009 .Бях се спрял на 2.4 но повечето отзиви са лошиИ предимно от хора, които никога не се качвали на такъв мотор...не са го подържали и говорят най-вече наизуст покрай информация от форумите. Трябва да имаш ясна концепция преди покупката , дали ще караш на газ или не. Това трябва да ти реши всички въпроси, според мен. Късмет ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 4 декември 2009 Сподели Публикувано 4 декември 2009 ...покрай информация от форумите... Тази е може би най-ценната и пълна информация, предоставена по много добър и лесен начин. Ако някой тук пише неверни неща, то има други, които ще оборят твърденията му. :rulez: По темата: Колкото и да е добър, и иновационен двигател (2.4GDI), аз също бих избрал 2.0GLS пред него. Карал съм и от двата типа, като ускорение и макс. скорост разлика не виждам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 И предимно от хора, които никога не се качвали на такъв мотор...не са го подържали и говорят най-вече наизуст покрай информация от форумите. Трябва да имаш ясна концепция преди покупката , дали ще караш на газ или не. Това трябва да ти реши всички въпроси, според мен. Късмет ! Не е така ,и аз съм на мнението на тези хора ,които "никога " не са се качвали на такъв мотор.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 Затова от всяка една марка има избор на двигатели, на кой какъв му е кеф. Аз от 9год. карам ГДИ и хич не мисля да го сменям. Въпроса е човек да е наясно за себе си какво търси и закакво ще го ползва. Пък за предимства и недостатъци .......е няма смисъл да се вкарваме в такива филми за пореден път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 (редакция) Не е така ,и аз съм на мнението на тези хора ,които "никога " не са се качвали на такъв мотор....Ти си решил да е 2.0 за да може да се кара на газ .Аз това и му казвам на момчето, да си избере първо на какво ще кара и после да му мисли и да не се влияе толкова от мненията тук , защото повечето са субективни.Всичко си зависи от конкретния екземпляр, колко и какви проблеми ще има. Със всеки един от моторите може да му побелее главата, стига някой преди него да не се е тормозил да ги отстранява. Редактирано 5 декември 2009 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 Ти си решил да е 2.0 за да може да се кара на газ .Аз това и му казвам на момчето, да си избере първо на какво ще кара и после да му мисли и да не се влияе толкова от мненията тук , защото повечето са субективни.Всичко си зависи от конкретния екземпляр, колко и какви проблеми ще има. Със всеки един от моторите може да му побелее главата, стига някой преди него да не се е тормозил да ги отстранява.Ами моето мнение не е много субективно (въпреки че си е мое лично) ,тъй като е направено на базата на много богат опит в техническо отношение.............но все пак това си е личен избор, на който всеки може да се замисли или не.........То и 2.5 става на газ ,и много добре му пасва ако се избере правилната АГУ.........просто 2.0 мотора е по евтин за подръжка,но много по евтин ,пак казвам - с около 30-40 % по евтин е от 2.5 мотора......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 ... лошото е че с новите автомати-типтроник нещо не внасят :( а и с новото табло няма, остава или ръчка или стария автомат. Само кажи, че търсиш 2.5 V6 с типтроник и оптитронното табло - аз имам един такъв Галант, а до няколко дни ще дойде още един. Но ако търсиш 2.5 V6 типтроник за 4-5000 лв, няма как да стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 5 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2009 вече и аз не знам какво търся но май не е В6 (не че не ми харесва ама ... ) , а какво мислте за тая обява http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details дали има вариянт колата да е читава и дали има някой колега наблизо да и метне едно око ? че от София до Варна много път :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 5 декември 2009 Сподели Публикувано 5 декември 2009 (редакция) ...а какво мислите за тая обява http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=detailsМай си попаднал на свирка без топче Виж тук. Редактирано 5 декември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franio Публикувано 6 декември 2009 Сподели Публикувано 6 декември 2009 Виждам, че си от София.Защо не отскочиш да погледнеш колата на колегата SLX.Здрава и глезена е.Може да ти хареса 2.5 мотора.През уикендите и аз съм насреща да пробваш.Карам 2.5 с типтроник.Ще изложа няколко свои разсъждения по въпроса.Вариант 1 - Взимаш си някой 2.0 за да кажем 5000 лева.В рамките на няколко месеца започват да се проявяват различни проблемчета и се налага наливането на допълнително пари за ремонти.Вариант 2 - Взима си 2.5 от Росен за 8500 лева (ако не греша).Пак има някакъв шанс да се наложи да правиш нещо, но този шанс е доста малък, понеже взимаш колата на човек, който не е щадил средства за поддръжка.И двата варианта се карат спокойно с АГУ.Вариант 1 като цяло има по-евтина поддръжка.Вариант 2 има малко повече мощ в запасКолкото до разхода.Това за мен е много кофти въпрос.За няколко месеца от както карам Галант имам такива невероятни разлики в разхода, че просто не е за вярване.Настъпвам ли го 17-18.Карам ли го леко и кротко около 11.Това е в София.Засичал съм го с пълнене на резервоара, но не смея да давам точни цифри понеже не знам с колко ме лъжат на бензиностанцията и колко вода имам в резервоара.Във форума има колега, който постига невероятно нисък разход.Това аз не го мога Двулитровите си признавам, че нямам идея колко горят. Хубавото в случая е, че се придържаш към разума.Вариант 1 изисква доста по-малка начална инвестиция.Бъдещето е неясно.Вариант 2 изисква повечко пари в началото.Бъдещето пак е неясно, но за мен е по светло от това на вариант 1.Пресметни си добре финансите и решението си го вземи ти.Не трябва да се влияеш от други.Колкото до мощността.... тя не чак толкова важна.Най-важното е да си вземеш кола, която ти харесва да караш и да не ти създава главоболия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 6 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2009 Вариянт 3 с 2.4 гди никъде не се споменава толко ли няма читави гди-та :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 декември 2009 Сподели Публикувано 6 декември 2009 Вариянт 3 с 2.4 гди никъде не се споменава толко ли няма читави гди-та :( След като си решил да взимаш Галант с 2.4 GDI двигател, тогава защо сондираш мнения? Избираш един от раздела "Купува/Продава" или от mobile.bg и си готов обзаведен. Успех и късмет с покупката! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 декември 2009 Сподели Публикувано 6 декември 2009 Вариянт 3 с 2.4 гди никъде не се споменава толко ли няма читави гди-та :(Колега, опитваме се да ти спестим главоболия после ,но ти не вдянаш ...........щом си решил за ГДИ - купуваш го и толкова , после ще му мислиш............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 6 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2009 (редакция) Не съм го решил ама ... явно ще трябва към 2.0 ръчка да се ориентирам и това е :( евентуално на колегата автомата може би и друго не остава , 6так не знам дали въобще да гледам (знам че ще ми хареса, но откъм разходи ...) и те така. Ще видя тия дни и някоя ръчка да покарам и ще му мисля,то се е видяло че няма смисъл да избързам с покупка щото и без това първоначалната ми еуфория замина, но в крайна сметка все ще харесам нещо. Редактирано 6 декември 2009 от painkiller Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 декември 2009 Сподели Публикувано 6 декември 2009 Не съм го решил ама ... явно ще трябва към 2.0 ръчка да се ориентирам и това е :( евентуално на колегата автомата може би и друго не остава , 6так не знам дали въобще да гледам (знам че ще ми хареса, но откъм разходи ...) и те така. Ще видя тия дни и някоя ръчка да покарам и ще му мисля.Ела да покараш моята да видиш за какво става въпрос .............не че я продавам де, но да придобиеш представа ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 6 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2009 Ще гледам да мина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franio Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 ГДИ не се споменава, тъй като ГДИ двигателя не се разбира с АГУ-тата, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 7 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2009 ГДИ не се споменава, тъй като ГДИ двигателя не се разбира с АГУ-тата, То това за тия агу-та го разбрах остава вариянта 2.0 ръчка, 2.0 стария автомат и 2.0 типтроник за който или трябва да чакам или да се намери някои да вкара такъв (между другото да свиркате ако видите като последния ) има гледам в мобилето един ама комби. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 8 декември 2009 Сподели Публикувано 8 декември 2009 (редакция) До колко пари колега търсиш галант. Редактирано 8 декември 2009 от mitsubishifen Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 8 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 8 декември 2009 (редакция) Горна граница около 8000 ,като ако е с разни екстри като регистраций, застраховки, сменяни неща по колата мога да се помъча за още някой лев та даже ако е нов внос и 8 май са ми множко тъи като гледам че си трябва към 1500лв за първоначално обслужване Гледам колата на SLX е много хвалена, но все още се двуомя за 6-так. Редактирано 8 декември 2009 от painkiller Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 8 декември 2009 Сподели Публикувано 8 декември 2009 Горна граница около 8000 ,като ако е с разни екстри като регистраций, застраховки, сменяни неща по колата мога да се помъча за още някой лев та даже ако е нов внос и 8 май са ми множко тъи като гледам че си трябва към 1500лв за първоначално обслужване Гледам колата на SLX е много хвалена, но все още се двуомя за 6-так. Не се двууми, това е колата, особено неговата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 декември 2009 Сподели Публикувано 9 декември 2009 Горна граница около 8000 ,като ако е с разни екстри като регистраций, застраховки, сменяни неща по колата мога да се помъча за още някой лев та даже ако е нов внос и 8 май са ми множко тъи като гледам че си трябва към 1500лв за първоначално обслужване Гледам колата на SLX е много хвалена, но все още се двуомя за 6-так.Абе мани го тоя прехвален Галант бре ... Той всеки месец се "разваля" и Роската му сменя нещо... Оня ден беше при мене, за отстраняване на несъществуващи дефекти ... :lol: :D :lol: Правилно си се насочил колега... Напоследък ми прави впечатление, че у нас хората си поддържат колите по добре, отколкото в чужбина...Никой чужденец не си стяга колата преди да я продаде , така че 1500 лв. може и да не ти стигнат, за първоначално обслужване на шестак..Те само ремъци, ролки, филтри и масла са към 800 лв. Ами ако има нужда и от гуми, накладки, дискове и амортисьори- къде отиват нещата ?А на Роската Галанта, няма нужда от изброените части, даже ако си забелязал, старите части свалени от неговият Галант ги продава, защото са читави...Ако държиш пък да е 2.0 мотора, виж Галанта на Данчо (Brigadiro) ...Той също е много читав и е автомат, какъвто търсиш .. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.