bluffer Публикувано 12 ноември 2009 Сподели Публикувано 12 ноември 2009 (редакция) Забелязвам, че на доста хора с "свалени" Галанти им се износват задните гуми. Не съм на 100% сигурен, но ми се струва, че на галанта при свиването на задната гума, тя се отваря навън.Графиката не е точна, а само примерна.стандартно окачванеhttp://img30.imageshack.us/img30/471/copyof111.th.gif Кликнете върху графиките, за да видите по-точно. спортно окачванеhttp://img27.imageshack.us/img27/6665/copyof222d.th.gif Затова при ниското окачване задните гуми стоят леко отворени и оттам идва износването. Освен износването в моя случай усещам, нестабилна задница при движение направо. Но в завой се получава нещо като завиване на задната гума, което помага. Пак казвам, че не съм сигурен в това нещо и затова искам да го споделя с вас. Лятото сложих 4х Michelin Pilot Sport 225-45-17, преди седмица хвърлих задните, а предните имат доста още. Ясно е че трябва да правя реглаж на заден и преден мост, а въпроса ми е- дали всичко е така както си мисля? Редактирано 12 ноември 2009 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 12 ноември 2009 Сподели Публикувано 12 ноември 2009 А на стенд ходи ли да регулират окачването отзад ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 12 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2009 А на стенд ходи ли да регулират окачването отзад ?Не съм ходил на стенд досега, защото си мислих, че със снижаването се получава само страничен наклон на гумата, който не е фрапираш, дори напротив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 12 ноември 2009 Сподели Публикувано 12 ноември 2009 Дори след преминаваме към различен диаметър гуми, е добре да се ходи понеже се появяват отклонения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 12 ноември 2009 Сподели Публикувано 12 ноември 2009 Затова при ниското окачване задните гуми стоят леко отворени и оттам идва износването. Освен износването в моя случай усещам, нестабилна задница при движение направо. Но в завой се получава нещо като завиване на задната гума, което помага. Пак казвам, че не съм сигурен в това нещо и затова искам да го споделя с вас. Лятото сложих 4х Michelin Pilot Sport 225-45-17, преди седмица хвърлих задните, а предните имат доста още. Ясно е че трябва да правя реглаж на заден и преден мост, а въпроса ми е- дали всичко е така както си мисля?А с какви амортесьори си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nookie666 Публикувано 12 ноември 2009 Сподели Публикувано 12 ноември 2009 При моя не съм забелязал да има такова износване...Задницата си стои стабилно и в завой,и при движение направо :icon_hmm: :icon_rock: :icon_rock: KONI SPORT ADJUSTABLE :icon_rock: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 ноември 2009 Сподели Публикувано 12 ноември 2009 Аджъстъбъл на са ли само предните? Амортисьорите ти здрави ли са задните? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nookie666 Публикувано 12 ноември 2009 Сподели Публикувано 12 ноември 2009 Аджъстъбъл на са ли само предните? Амортисьорите ти здрави ли са задните? И предните и задните могат да се настройват..серията 8040 на КОНИ се настройват преди да се монтират на автомобила B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 ноември 2009 Сподели Публикувано 12 ноември 2009 Забелязвам, че на доста хора с "свалени" Галанти им се износват задните гуми. Не съм на 100% сигурен, но ми се струва, че на галанта при свиването на задната гума, тя се отваря навън.Имаш право да се притесняваш ,но има и нещо друго: задницата на Галанта се регулира, обаче с времето регл. болтове клеасват и няма мърдане, често се налага да режа болтовете, а с това и да се свали носача и да се набие друга втулка, нов регл. болт и т.н. докато автомобила вече е пригоден да е за реглаж, иначе нищо не става...........Обикновенно при по ниското окачване, носачите горните седят под 30-40 гр. наклон нагоре спрямо пътя, това е така, защото се променя само клиренса чрез по късите пружини ,а не промяна на цялото окачване..............в съзтезателните джипове за офроад се променя всичко ,респективно нагоре а не надолу............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 12 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2009 (редакция) Амортесьорите ми са Koni Sport Adjustable (жълти), регулират се по твърдост и предните и задните. Пружините ми са Selex(червени). След монтажа, колата падна с 4см.Износването на гумите го усетих, след като изминах разстоянието България-Испания. Преди това изминавах кратки разстояния при които не успявах да загрея гумите. А тези 3400км до Мадрид ги взех на "един дъх", гумите през цялото време бяха много топли, а за капак в багажника си имах около 60-70км багаж. Та затова си мисля, че колкото са по-прибрани гумите - толкова са по отворени, като на графика2. Редактирано 12 ноември 2009 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 12 ноември 2009 Сподели Публикувано 12 ноември 2009 (редакция) При мен не се наблюдава подобно нещо. Окачването съм го карал и на двата галанта, амортисьорите ми са като твоите, минавал съм по 2200км на един път, но гумите не са мръднали.Преди седмица бях на реглаж, отзад всичко си беше в норма. Едва ли доказан производител ще продава окачване, което ще предизвиква износване на гумите и нестабилност. Редактирано 12 ноември 2009 от GT PoWeR Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 12 ноември 2009 Сподели Публикувано 12 ноември 2009 При мен също няма нищо такова. А и не виждам логика да има, при положение, че окачването е двойна ключица. Основната й задача е да държи гумата перпендикулярно на пътя, независимо от положението на купето горе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 ноември 2009 Сподели Публикувано 12 ноември 2009 При мен също няма нищо такова. А и не виждам логика да има, при положение, че окачването е двойна ключица. Основната й задача е да държи гумата перпендикулярно на пътя, независимо от положението на купето горе.Да,но твоята пък е регулирана и задницата и учудващо беше че се раздвижиха регл. болтове.............е, с два метра тръба, но стана :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 12 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2009 При мен също няма нищо такова. А и не виждам логика да има, при положение, че окачването е двойна ключица. Основната й задача е да държи гумата перпендикулярно на пътя, независимо от положението на купето горе. Това се чудя и аз, дали наистина задната гумата остава успоредно на пътя, когато е в горното си положение (в калника). Ако това е така, значи тези графики не се отнасят за Галанта и остава другия въпрос- Защо им "бягат" задниците на тези коли? Уж не съм попадал в лоши дупки, но може да е и от по-твърдото окачване. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 12 ноември 2009 Сподели Публикувано 12 ноември 2009 ... окачването е двойна ключица. Основната й задача е да държи гумата перпендикулярно на пътя, независимо от положението на купето горе...Двойната ключица си има лимит, като се измести нормалното положение под средната точка. Aко купето е 'слязло' с 4см трябва да се регулира моста. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 ноември 2009 Сподели Публикувано 12 ноември 2009 Това се чудя и аз, дали наистина задната гумата остава успоредно на пътя, когато е в горното си положение (в калника). Ако това е така, значи тези графики не се отнасят за Галанта и остава другия въпрос- Защо им "бягат" задниците на тези коли? Уж не съм попадал в лоши дупки, но може да е и от по-твърдото окачване. :icon_hmm:Преди около 3 месеца, дойде при мен един колега от провинцията с този проблем, люшкала се задницата, в началото не му повярвах ,но като я изкарахме на "дълго" кръгче извън София или по конкретно м/у Бистрица и Железница ,усетих го това люшкане...........после се оказа че веднъж тампоните на ст. щанга са изпузснали и щангата бяга наляво надясно и втори път, тампоните на реглажните щанги бяха скъсани, вероятно при опит да се раздвижат регл. болтове........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 ноември 2009 Сподели Публикувано 12 ноември 2009 Двойната ключица си има лимит, като се измести нормалното положение под средната точка. Aко купето е 'слязло' с 4см трябва да се регулира моста.Така е, но не може да се регулира моста по вертикала и това е недостатъка им............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 ноември 2009 Сподели Публикувано 13 ноември 2009 И при мен се наблюдава това с гумите, с тази разлика, че не ги "яде". Виждал съм си колата отстрани пълна с пътници и багажник преди да се кача в нея на един паркинг пред "Метро" и гледката много наподобява описаната (с разкрачването). Говорих с Пламен и той ме насочи какво да проверя. Пламене, аз ще имам нужда от същата процедура като на клиента от провинцията - тампоните да се сменят и да отида на реглаж. Болтове имаш ли? Ако помниш, говорихме на ЛС за люшкането - същата работа е и при мен. Усеща се когато е натоварена отзад, т.е. има поне един човек 70-80 кг. Като сме двама отпред или сам, не люлее въобще. А самото люлеене се получава при неравност в завой, особено откъм лявото задно колело. Гумите нямат следи от никакво износване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 13 ноември 2009 Сподели Публикувано 13 ноември 2009 Ако си снижен то и отпреде ще започне да носи гуми, не ме питай как знам. Не знам как е на Български терминологията, но тука се нарича Camber и Toe. Галантите имат настройка само на TOE/наклона на гумите наляво или надясно/ за отпред с накрайниците, а отзад с носачите които имат шарнир. Това на стенда могат да ти регулират, но което не могат да регулират е Camber. Toва е вертикалния наклон на колелата, които се свива навътре, когато снижиш колата и ти износва гумите вътрешно. Ето това ти трябва за отзаде: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPC-REAR-CA...=item359d40e8a9 това за отпред: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ingalls-Fro...=item4832a45fbd тези се предлагат в два варианта от -0.75 до +1.0 градуса или от +1.25 до +3.0 градуса в зависимост колко е снижена колата. Или по евтиния начин, който използвах за около година. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...%E0%EC%E1%E5%F0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 ноември 2009 Сподели Публикувано 13 ноември 2009 Освен и аз да се набутам за една проверка на тези тампони на ст. щанга? :unsure: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 13 ноември 2009 Сподели Публикувано 13 ноември 2009 Освен и аз да се набутам за една проверка на тези тампони на ст. щанга? :unsure:Не се набутвай.Проблема 99% не идва от тампоните на стабилизиращата щанга.Виж за тези неща от ebay си заслужава да се набута човек и колата да си стане стабилна.Ако разполагах с парите бих се набутал първи и да кажа резултата,но уви.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 ноември 2009 Сподели Публикувано 13 ноември 2009 Специално аз нищо не съм пипал по окачването. Вие кажете дали окачването на sport edition е като на "стандартен" Галант?! Не знам с колко е по-ниска колата и дали наистина е по-ниска. Няма с кой да сравня. Като гледам всички части са оригиналните отпреди 9 години, с изключение на ляв преден долен (или както там се нарича) носач, който е по-свеж на вид и етикетът му с тиксото си стои. Затова мисля, че тези части няма да ми трябват, а само да се прегледа състоянието и да се подменят износените части. Дано не са много :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 13 ноември 2009 Сподели Публикувано 13 ноември 2009 Специално аз нищо не съм пипал по окачването. Вие кажете дали окачването на sport edition е като на "стандартен" Галант?! Не знам с колко е по-ниска колата и дали наистина е по-ниска. Няма с кой да сравня. Като гледам всички части са оригиналните отпреди 9 години, с изключение на ляв преден долен (или както там се нарича) носач, който е по-свеж на вид и етикетът му с тиксото си стои. Затова мисля, че тези части няма да ми трябват, а само да се прегледа състоянието и да се подменят износените части. Дано не са много :icon_rock: Ако не са правени интервенции по окачването от предишния собственик, то си е като на всеки Галант. Спорт едишън, Аванс, ГЛС и т.н се различават само по външни пакети (брони, прагове) и по екстри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.