Премини към съдържание

Mitsubishi Galant 2.4 Gdi


suzi

Препоръчано мнение

Здравейте на всички!!!Нов съм във форума,но съм много голям фен на японките,ценя и разбирам превъзходството им пред всички други таралясници.Имам Honda Civic Furst Generation и още една сравнително по-нова Honda Civic Four Generation,от които съм адски доволен от към двигател,ходова част,разход на гориво...абе...като цяло от всичко.Никои от приятелите ми,които се возят в италиянски и немски чукове не разбират,4е карат талиги,но...това си е техен избор...както и да е,просто се дрязня,че много малко хора ценят"Японската сила"Хора...исках да остана верен на Honda,но...Mitsubishi Galant направо заличи всичките ми спомени,а по-точно 2.4 GDI!!!Един колега от пробацията има Mitsubishi Galant 2.0 D 2000 година,разпитах го за колата и ми каза,че е супер доволен от нея,устоичива в завои,при изкачвания има ускорение,абе...лоша дума за колата не каза,освен,4е за 4 години от както я има е сменил 4 амортесьора нищо друго.Та въпроса ми е свързан с Mitsubishi Galant 2.4 GDI,защото съм харесал едно такова и ме интересува при покупката на такъв автомобил какво трябва да гледам за неизправност?Виждам,че във форума има разбирачи и ще съм им благодарен за помоща!!!

 

 

Моля, пиши грамотно!

Редактирано от Big Boss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста са нещата, които трябва да гледаш...

Аз карам една 99-та .. за това което прави и харчи съм сравнително доволен. Като изключим, че двигателя не беше в цветущо здраве като дойде при мен.

Има една тема FAQ за галантите... там попрочети и се запознай с подробности.

 

Успех в избора и не забравяй да питаш преди да купиш такава кола!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво те е накарало да мислиш, че японските автомобили превъзхождат всички останали и какво наричаш "японска сила". Японска сила таратанци. Доколкото знам японският стандарт за определяне на мощността JIS – “Japanese Industrial Standard” е най-нереален. Всички допълнителни към мотора агрeгати се задвижват от външни източници. Става въпрос за динамо, маслена и водна помпа + допълнителни товари, развняващи се на създаваните от бензиновата помпа, инжекционната система, въздушния и масления филтър... Лично на мен не ми харесват определенията ти за другите производители на автомобили.

За този модел Галант има достатъчно информация във форума. Има си своите недостатъци и слаби места. Моят съвет е да четеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, не си прав.

На нашите коли точно мощността им се мери "на колелата", за разлика от някой други производители. Материалите (особено металите) вложени в нашите коли нямат нищо общо с 90% от другите марки! От личен опит го споменавам! Че съм се поровил покрай ремонтите по колите си, мога да дам конкретни примери, но не искам да обиждам старите си возила!

 

Колега, GDI е доста специфичен двигател и възможностите ти за ремонт и обслужване са силно ограничени! Шансът да попаднеш на читав екземпляр без да бъде прегледан обстойно от специалист са минимални. Наистина ползвай търсачката и се запознай със спецификите, че е дълго за писане, а и не съм аз човекът. Моят съвет е - 2.0 или 2.5 двигателят. Не, че на GDI-то му има нещо, ама както каза моят майстор по електрониката и гуру на този мотор - "Ползвателят не може да счупи така колата, както незапознатият майстор"

Успех, късмет, какво друго да пожелая!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък знам обратното, че мощноста на двигателя се мери не на гол мотор, както е на европейските коли, а направо на колелата. Затова и като се прави сравнение между японска и европейска кола с еднаква мощност, японската върви повече. :icon_thumbup: Моят съвет е - вземи си Галант и няма да съжаляваш. Няма друга кола като Галанта! Попрочети във форума, запознай се с четирите модела двигатели и тогава си избери кола.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам кое как е замерено ... знам че има няколко варианта

ето тук:

http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower#ECE_hp

 

DIN, ECE , ISO

В крайна сметка ако не си добре запознат как точно са измерени киловатите може на митница да се опитат да те цакат с акциз. Това в случаи, че колата е на ръба на акциза... ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Митницата вярва на производителя, данъчните - също. Няма кой да се занимава да мери. Дори данъчните са по-снизходителни в това отношение (говоря за разход специално).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В последно време, аз самия съм поблазнен от тази технология също. Доста добри динамични показатели, високо КПД на мотора и нисък разход на гориво при изправните екземпляри са едно фактори, които биха накарали всеки да го предпочете пред останалите агрегати. Но тук идва и момента със специфичните проблеми по този мотор, които малък кръг от специалисти решават успешно. Оказва се, че това не е автомобил, който може да бъде вкаран и ремонтиран във всеки гараж, а си иска квалифицирано обслужване и подръжка. Други смятат , че невъзможността да се монтира АГУ е недостатък на мотора, но според мен не е , тъй като разхода на гориво е невисок. Като цяло най-капризния възел е дроселовата клапа и нагарите по колекторите, които трябва да се почистват през определен период и са причина за неравномерни обороти и увеличен разход. Но ако всичко е наред, притежателя на такъв мотор , може да се похвали с разход от 6.5-7.0л /100 при скорост 120-130км/ч , което е супер. Според мен, не токова двигателя има недостатъци, колкото липсата на хора запознати с принципа му на работа и необходимите мерки за правилната му експлоатация, го правят нежелан от повечето купувачи. Това не трябва да те спира , ако попаднеш на читав елземпляр. С общи усилия и благодарение на форума, всички евентуални проблеми , биха могли да бъдат решени.

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В последно време, аз самия съм поблазнен от тази технология също. Доста добри динамични показатели, високо КПД на мотора и нисък разход на гориво при изправните екземпляри са едно фактори, които биха накарали всеки да го предпочете пред останалите агрегати. Но тук идва и момента със специфичните проблеми по този мотор, които малък кръг от специалисти решават успешно. Оказва се, че това не е автомобил, който може да бъде вкаран и ремонтиран във всеки гараж, а си иска квалифицирано обслужване и подръжка. Други смятат , че невъзможността да се монтира АГУ е недостатък на мотора, но според мен не е , тъй като разхода на гориво е невисок. Като цяло най-капризния възел е дроселовата клапа и нагарите по колекторите, които трябва да се почистват през определен период и са причина за неравномерни обороти и увеличен разход. Но ако всичко е наред, притежателя на такъв мотор , може да се похвали с разход от 6.5-7.0л /100 при скорост 120-130км/ч , което е супер. Според мен, не токова двигателя има недостатъци, колкото липсата на хора запознати с принципа му на работа и необходимите мерки за правилната му експлоатация, го правят нежелан от повечето купувачи. Това не трябва да те спира , ако попаднеш на читав елземпляр. С общи усилия и благодарение на форума, всички евентуални проблеми , биха могли да бъдат решени.

 

Много си прав. :)

Аз лично карам колата в София. Правил съм експерименти за икономично каране и както и да карам все е 12+ но никога над 12.9 на 100км

Извънградско съм постигал резултати от 7.5 с някакво бабешко каране. :icon_thumbup:

При каране с над 150 и често ускоряване до 180... разхода ми идва до 10/100 и не се е вдигал повече.

Както и да карам разходката до морето си е 80-100лв :) а за 20 кинта поне си правиш и кефа да поръчкаш малко. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tази типично БГ черта да се лепят етикети на всичко, изобщо не я харесвам...Японските това, немските онова, френските незнам си какво...Стига общи приказки, подхождащи повече на квартални пияници събрани пред някой блок. Всяка марка си има силен модел, мотор, трансмисия и т.н. Въпроса е , на кого какво му допада и кои фактори са му приоритет. А именно дали се търси ниска себестойност, ниска цена на частите, голяма надежност и здравина, малък разход на гориво, мощност , тип задвижване и т.н. Да казваме, че Мицубиши е номер едно е нереално, понеже всеки знае, че не е така, но и тази марка има своите силни и слаби страни и модели, като всички останали. Така че, ако се говори по въпроса, дайте да говорим конкретно, а не да намесване кой ли не, че и Ф1 едва ли не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Ще ме извинявате колеги, но всички мнения, които не са по темата са изтрити! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Колега нищо лично, ама в този форум се пише само на БЪЛГАРСКИ, не на маймуница! Относно GDI двигателите ще питаш Milen_z ,той е по тази финна материя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав. :)

Аз лично карам колата в София. Правил съм експерименти за икономично каране и както и да карам все е 12+ но никога над 12.9 на 100км

Извънградско съм постигал резултати от 7.5 с някакво бабешко каране. :icon_thumbup:

При каране с над 150 и често ускоряване до 180... разхода ми идва до 10/100 и не се е вдигал повече.

Както и да карам разходката до морето си е 80-100лв :) а за 20 кинта поне си правиш и кефа да поръчкаш малко. :)

Колега аз със 6-ака без много жалене постигам по малки резултати :) , е вярно твоята май беше автомат ама ...

Редактирано от painkiller
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега нищо лично, ама в този форум се пише само на БЪЛГАРСКИ, не на маймуница!

Точно на време му правиш забележка.. :icon_thumbup:

Има -няма 4 месеца, от както е писал.. :giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ти ме изкара и че халюцинирам. Имаше мнение от вчера (06.04),на маймуница,но е изтрито. Човека търсеше помощ за Галант ГДИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спам: относно това къде се мери мощността!

Всеки производител мери мощността на двигателя си на стенд и тя се отнася само и единственно за двигателя.

Ето поразгледайте малко данни:

http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=M-N

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спам: относно това къде се мери мощността!

Всеки производител мери мощността на двигателя си на стенд и тя се отнася само и единственно за двигателя.

Ето поразгледайте малко данни:

http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=M-N

 

Не съм гледал всяка една марка как мери мощноста на двигателите си, но съм чувал от вещи лица, че европейските производители мерят мощност на гол мотор (без генератор, без водна помпа, без компресор на климатик и без помпа на сервото), докато японските производители мерят мощноста със включени всички гореизброени уреди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...