SLX Публикувано 11 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2009 (редакция) Да , по същия начин се разглабят, ти нали ще идваш така и така, донеси ги да им направим една профилактика преди да ги слагаме на колата............само фланците ще трябва да се нАправят ( преходниците)Е, само не ми казвай, че ще слагате брембото на 256 мм. диск, моля ти се... ПП. Може ли пак да помоля тукашния модератор да премести темата в раздела "Галант" Редактирано 11 октомври 2009 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 октомври 2009 Сподели Публикувано 12 октомври 2009 Е, само не ми казвай, че ще слагате брембото на 256 мм. диск, моля ти се... ПП. Може ли пак да помоля тукашния модератор да премести темата в раздела "Галант"Не бре шефе, те неговите са си от големите, 276мм. но сега с тия апарати дето е домъкнал не знам дали трябва да се правят фланци и преходници......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vili Публикувано 18 октомври 2009 Сподели Публикувано 18 октомври 2009 Колеги, ето едно мотивиращо СПАМ-че, нагледно реализирано на Българска земя пълна конверсия от 276мм дискове към Brembo Kit от ЕVO 8 Снимките са от преди ~6 месеца http://media.snimka.bg/4621/015497222.jpghttp://media.snimka.bg/4621/015497165-big.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 19 октомври 2009 Сподели Публикувано 19 октомври 2009 (редакция) Колеги, ето едно мотивиращо СПАМ-че, нагледно реализирано на Българска земя пълна конверсия от 276мм дискове към Brembo Kit от ЕVO 8 Снимките са от преди ~6 месеца Ееее, супер е, мойте апарати са същите! :first: :icon_thumbup:Ама остана за пролетта вече. Редактирано 19 октомври 2009 от Реконструктор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2009 Колеги, ето едно мотивиращо СПАМ-че, нагледно реализирано на Българска земя пълна конверсия от 276мм дискове към Brembo Kit от ЕVO 8 Снимките са от преди ~6 месеца Хммм, тези дискове не ми се видят 276 мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vili Публикувано 19 октомври 2009 Сподели Публикувано 19 октомври 2009 Логично е да не са 276мм след като се вижда как са изпълнили 17цолова джанта :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2009 (редакция) Логично е да не са 276мм след като се вижда как са изпълнили 17цолова джанта :icon_bye:Да, грешката е моя. Останах с впечатлението, че конверсията е със старите дискове, което очевидно не е така. Кой в Плевен я е правил конверсията, знаеш ли? Че имам да го питам два въпроса. Иначе е яко. А как спира... хм... чудо. Тези дискове ми се струват 320 мм. Редактирано 19 октомври 2009 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vili Публикувано 19 октомври 2009 Сподели Публикувано 19 октомври 2009 С брат ми двамата сме ги монтирали, предните дискове са 320мм, а задните са 300мм. B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 19 октомври 2009 Сподели Публикувано 19 октомври 2009 С брат ми двамата сме ги монтирали, предните дискове са 320мм, а задните са 300мм. B) Е как не си се похвалил до сега? Няма ли подробни снимки на процедурата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 октомври 2009 Сподели Публикувано 19 октомври 2009 Е как не си се похвалил до сега? Няма ли подробни снимки на процедурата?Че той се е похвалил на който трябва много отдавна, ама все още не е черпил за новите дискове... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2009 (редакция) Че той се е похвалил на който трябва много отдавна, ама все още не е черпил за новите дискове... Ами като се е похвалил да вземе да каже фланец прави ли и какъв. Дисковете и апаратите се вижда и с просто око, че са от ЕВО. И още: на стандартните ЕВО дискове нови дупки върху съществуващите 5 ли си разпробивани? Редактирано 19 октомври 2009 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 20 октомври 2009 Сподели Публикувано 20 октомври 2009 Ами като се е похвалил да вземе да каже фланец прави ли и какъв. Дисковете и апаратите се вижда и с просто око, че са от ЕВО. И още: на стандартните ЕВО дискове нови дупки върху съществуващите 5 ли си разпробивани? И още - отзад ръчната остана ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nookie666 Публикувано 20 октомври 2009 Сподели Публикувано 20 октомври 2009 Аз мисля,че понеже тези дискове са двукомпонентни,е сменена конзолата с дупките(т.е. е сложена такава с 4*114,3).....Иначе ми се струва рисковано да се дупчи,не се знае къде ще се паднат новите дупки и дали няма да се отслаби материала/елемента...Иначе седи яко!Поздравления!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 21 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2009 Аз мисля,че понеже тези дискове са двукомпонентни,е сменена конзолата с дупките(т.е. е сложена такава с 4*114,3).....Иначе ми се струва рисковано да се дупчи,не се знае къде ще се паднат новите дупки и дали няма да се отслаби материала/елемента...Иначе седи яко!Поздравления!!Имаш предвид главината. Проблемът не е в главината, защото тя стандартно на галант ЕА е с 4 шпилки на 114,3 мм. а в дисковете. Защото като правиш конверсия от ЕВО е добре да отчетеш и неговите дискове, които са 320 мм. вместо 276 мм. И дилемата е да си намериш хем дискове от ЕВО, хем с 4 дупки, щото еволюшъна е с 5. Аз съм намерил 2 варианта - един колега внася полски, като са ми обещали, че ще ми ги доставят без дупки и втори ВАРИАНТ при който за 140 паунда си ги имам продупчени тези дискове на 4х114,3. Трети вариант и без всякакви чуденки е пробиването на диска, който си има 5 дупки на 4- никаква драма няма... Но все пак не го предпочитам.Ей ги мойте брембита, имат си и фланец, ама няма дискове, пък нямат и лято де, че никак не влизат зимните 15-ки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 И понеже е зима и конверсията остава за пролетта, междувременно може да пробваме да реновираме външния вид на апаратите. Щото мойте са доста очукани.Мисля, че номера става с изжулване с пясъкоструйка и после прахово боядисване. Прав ли съм? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2009 И понеже е зима и конверсията остава за пролетта, междувременно може да пробваме да реновираме външния вид на апаратите. Щото мойте са доста очукани.Мисля, че номера става с изжулване с пясъкоструйка и после прахово боядисване. Прав ли съм?Може и с два вида шкурка, надали са толкова уморени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Може и с два вида шкурка, надали са толкова уморени.Що бе, с телената четка първо, после със шкурките .............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Нова опция за Брембо спирачки от Ево: http://www.dsmtuners.com/forums/attachments/custom-fabrication/102519d1257382016-2g-evo-x-9-8-brembo-without-jdm-knuckles-img_0786.jpg http://www.dsmtuners.com/forums/attachments/custom-fabrication/102520d1257382016-2g-evo-x-9-8-brembo-without-jdm-knuckles-img_0787.jpg http://www.dsmtuners.com/forums/attachments/custom-fabrication/102521d1257382016-2g-evo-x-9-8-brembo-without-jdm-knuckles-img_0788.jpg http://www.dsmtuners.com/forums/attachments/custom-fabrication/102560d1257458711-2g-evo-x-9-8-brembo-without-jdm-knuckles-img_0790.jpg more here: http://www.dsmtuners.com/forums/custom-fab...m-knuckles.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Малките болтове наистина ме притесняват... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 А мен алуминия, дали ще издържи? И да не се окаже, че когато ти трябват спирачки тях ги няма! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 9 ноември 2009 А мен алуминия, дали ще издържи? И да не се окаже, че когато ти трябват спирачки тях ги няма! Никакъв проблем. Там няма никакви сили на усукване, има бутала, които бутат в срещуположни посоки и към диска. Моят фланец е стоманен, но и алуминиевият е съвсем ОК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 ноември 2009 Admin Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Малките болтове наистина ме притесняват... Мисля че имаш право. Трябва да се тестват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Никакъв проблем. Там няма никакви сили на усукване, има бутала, които бутат в срещуположни посоки и към диска. Моят фланец е стоманен, но и алуминиевият е съвсем ОК.Добре но има "увличане" по посока на въртене на диска т.е. при натисната спирачка въртенето на диска "дърпа" апарата напред, та в този ред на мисли дали е подходящ алуминия тъй като е "мек" материал? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Добре но има "увличане" по посока на въртене на диска т.е. при натисната спирачка въртенето на диска "дърпа" апарата напред, та в този ред на мисли дали е подходящ алуминия тъй като е "мек" материал? Ако се ползва алумний, трябва да е няква там специална сплав. Най-добре си е стомана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Ако се ползва алумний, трябва да е няква там специална сплав. Най-добре си е стомана. Ето степ бай степ инструкции, с някои подходи не съм съвсем съгласен, но като цяло е ок. ВИЖ ТУК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.