Премини към съдържание

Спортни амортисьори?


Препоръчано мнение

Здвавейте колеги.Не съм много запознат с подобряване на окачването,затова се обръщам към вас.Имам Колт 3 от 1988г-4Г15 и искам да стане по-нисък и стабилен.Задължително ще сменям амортисьори,защото сегашните изпускат,апък без нови пружини няма да стане по-ниска,тоест и те заминават в моргата.Из форума четох за Кони,Каяба,Токико.....обаче ...големи фирми-големи цени.За Кони Спорт цената е 239лв/бр и това сигурно без пружините.Търся нещо по-евтино,което да върши сравнително добра работа.Ще предложие ли някои други фирми,модели и т.н... :mitsu-smiley:

Благодаря предварително!

Редактирано от MultiPointECI
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледал ли си монро какво предлагат? Аз съм с монро, колата не е свалена, но е по-стабилна от сток окачването...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега ги проверих.160 лева/бр не е никак зле.Има ли проблем на оргинален модел амортисьори да се сложат нови пружини с по-малък размер,или съответно рязани стари-(което незнам дали е добро решение),но искам да стане малко по-ниска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж в Косер цената на Каяба, по-принцип не са много скъпи: цък

Редактирано от Peter P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там предлагат само файл с нова информация.Трябвало да имаш техен софтуер за да гледаш цени.Явно за амортисьори ще се кихнат мангизи.За пружините какво ще ме посъветвате.Решение ли е да одрежа старите с по 30мм примерно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен монро е по-добро решение от каяба - лично мнение. За пружините, става, но не знам дали това няма да амортизира по-бързо сток амортисьорите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рязането на пружини ми звучи малко гоУфАрско,но нека някой който е правил подобна манипулация да сподели :)

.....Малее наистина било Гоуфарско :D:D:D след кратко четене в тунинг форума се отказах от подобна глупост.Личи си обаче кой кара Мицки и кой друг ВИД автомобил.Тука не се обсъждат подобни глупости.Направо се извинявам че питах дали може да се одрежат пружините...

Редактирано от MultiPointECI
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да слагаш нещо хубаво, сложи си Кони. За моя Колт цените са 190лв. предни и 170 задни бр.(Кони Спорт, регулируеми). Не знам защо твоите ще са толкова по-скъпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А колега само амортисьорите ли си смени?...ето една хубава тема за хората които не са на "ТИ" с окачването...

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f...94&start=15 ... незнам дали е проблем че темата е от друг форум,но не намерих подобна информация в друг сайт :icon_blush: :mitsu-smiley:

Редактирано от MultiPointECI
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пфф...днеска цял ден чета за окачване и стигнах до извода че работата там е по-сериозна от колкото си мислех.Най-добрия избор за тунинг цел е готов "кит" което е цена над 1500 лева.Така че се отказвам от тунинг целта.Ще сменя амортесьорите с по-качествени и до там.Колегата и модератор Емил Димитров сподели добри впечетления за МОНРО...някой друг колега да е доволен от нещо друго? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.euro07.bg/ .Колега задай марка и модел и ще ти излезе цена за предни и задни.А за темета от другия форум сигурно е писал или някой пиян или малоумен.Ако срежеш обикновена пружина много ясно,че колата става по-ниска,а с това си готов за нови вежди на калниците при първия скок в някоя по-голяма дупка.По-ниско и по-меко.Някъде,някой не за друго е измислил спортните пружини и при това са няколко модела(твърди,по-твърди,с федерация,регулируеми). Редактирано от mk224
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пфф...днеска цял ден чета за окачване и стигнах до извода че работата там е по-сериозна от колкото си мислех.Най-добрия избор за тунинг цел е готов "кит" което е цена над 1500 лева.Така че се отказвам от тунинг целта.Ще сменя амортесьорите с по-качествени и до там.Колегата и модератор Емил Димитров сподели добри впечетления за МОНРО...някой друг колега да е доволен от нещо друго? :)

 

Идеално решение е Koni Sport и къси пружини Eibach. Провери в Руди 96( Rudy 96). По-горе писах цена на амортисьорите, за пружините ми казаха около 200-250 лева. Най-добре се обади :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето така направих аз :

http://picasaweb.google.com/russianpleven/...693798377002386

http://picasaweb.google.com/russianpleven/...676147498565858

http://picasaweb.google.com/russianpleven/...510479183669746

 

Амортесьори KYB AGX регулируеми Цена 250лв бройката.

Пружини TEIN S.TECH на цена около 350 лв за комплект

Колата е убийствено стабилна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здвавейте колеги.Не съм много запознат с подобряване на окачването,затова се обръщам към вас.Имам Колт 3 от 1988г-4Г15 и искам да стане по-нисък и стабилен.Задължително ще сменям амортисьори,защото сегашните изпускат,апък без нови пружини няма да стане по-ниска,тоест и те заминават в моргата.Из форума четох за Кони,Каяба,Токико.....обаче ...големи фирми-големи цени.За Кони Спорт цената е 239лв/бр и това сигурно без пружините.Търся нещо по-евтино,което да върши сравнително добра работа.Ще предложие ли някои други фирми,модели и т.н... :mitsu-smiley:

Благодаря предварително!

 

 

Проверих цената, която е 239,32лв., както си писал(това са предни) Задни не излизат като номер и в каталога на Кони. Това е цената на един амортисьор без пружина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за мненията колеги :mitsu-smiley: .Вече добих представа за какво става дума :) :mitsu-smiley:

 

 

Вземи ела в събота на сбирката да се запознаем :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега с най-голямо удоволствие!Само че:

На 17 години съм,ходя на даскало и нямам време.

Нямам книжка,апък и Митсубишито още е с чисто-белите номера :icon_hmm:

След една година ще ми доставя голямо удоволствие да посещавам всяка една среща около и във Варна :mitsu-smiley:

Редактирано от MultiPointECI
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пфф...днеска цял ден чета за окачване и стигнах до извода че работата там е по-сериозна от колкото си мислех.Най-добрия избор за тунинг цел е готов "кит" което е цена над 1500 лева.Така че се отказвам от тунинг целта.Ще сменя амортесьорите с по-качествени и до там.Колегата и модератор Емил Димитров сподели добри впечетления за МОНРО...някой друг колега да е доволен от нещо друго? :)

Моят Колт също е с Монро на 60 хиляди км.......Засега държат още.....като ги купих преди 4 год. струваха 505 лв. четирите......Чувам добри думи и за Bilstein тогава бяха по около 120 лв. бройката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пружини и амортисиори (Tokico)

Лично мнение ...

Няма смисъл само от спортни амортисиори задължително и пружини ;) Оттам и някоя стабилизираща щанга .... 15ки джанти на 195/50 ..... колата ще ти стане като карт, супер стабилна!

(Амортисиорите ще са ти към 120лв бройката "performance Shocks")

.... И тогава ще разбереш колко са ни разбити пътищата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да ти кажа и с монрото много добре го "усещам" пътя :D Нашите улици не са за спортно окачване, особенно варненските....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отново благодаря на колегите които надъхват и дават съвети как да стане "карт",но засега се спрях само на амортисьори.Ще ги сменя с нови по-качествени и дотук с окачването.Мисля че е достатъчно добро за непрофисионални цели.Пък ако се плъзга,ще компенсирам с по-широки маратонки...ама едва ли :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Аз да ти кажа и с монрото много добре го "усещам" пътя :D Нашите улици не са за спортно окачване, особенно варненските....

 

:icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

Вече искам сток окачване ... Не ми остана един бъбрек в камъните ... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента и аз сменям амортисьори - предни и задни. Взех си Монро - на доста добри цени са, по 115 на парче, а и доста хора ми ги препоръчаха. За резултата - утре като си взема съкровището от сервиза ще кажа :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вариантите са да сложиш KONI SPECIAL,но не знам дали стават с късите пружини,другото е KONI SPORT -жълтите.....Те се регулират на твърдост,а и могат да се сложат къси пружини.От теб зависи дали искаш да свалиш колата с 30мм или с 45мм...Аз съм с жълто КОНИ на Галанта,абе друса си,ама пък е супер стабилна.Но това е най-"мекият" вариант.Можеш да сложиш и COILOVER-и,ама те друсат МЪЖКАТА!!! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да ви се похваля, както обещах. Преди малко ходих да си взема бебето и се почувствах все едно се качвам в нова кола. С новички 4 амортисьора Монро направо се изкефих по пътя от Аксаково до Вл-вово :icon_thumbup: Остана да ми регулират предните гуми и да сменя маслото... и после излитам... :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...