Премини към съдържание

Хрумна ми една идея


bate_pleven

Препоръчано мнение

Не знам, ВИН декодерите показват само вида на двигателя, но не и характеристиките му.Конете трябва да са около 220, по-точно не мога да ти кажа :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

За първи път сме на едно мнение, двигателчето ми е малко мудно за тази кубатура и поради тази причина търся алтернатива.
Усетих го аз оня ден като пътувахме към Старозагорските бани... :P

 

 

А к.с.?
Ако ще правиш нещо, прави го с кола от тук, или от Япония...

Американските само на книга са с много конски сили, а иначе не вървят...Този път не се шегувам..... :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За първи път сме на едно мнение, двигателчето ми е малко мудно за тази кубатура и поради тази причина търся алтернатива.

Почна ли да тунинговам този мотор, ще ми излезе много по скъпо(според мен).Купувайки една Сигма ще спечеля и малко бонуси, като например спирачната система и още много други работи.

 

Моля да погледнете този "екземпляр"

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2003-Clean-...d=p4506.c0.m245

 

Като видите VIN-а с кой мотор е?

Бате,ми ти ако вземеш тази кола за кво ще ти трябва да я разколачваш.Карай си нея ,тя си е убавица. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Според мен Марио е прав, стига да няма ОГРОМНИ разлики в окачването на мотора(тампони, греди, лапи и т.н.) всичко ще си дойде.

Светльо защо ще си имам проблеми с ЕКУ-то или с каквото и да е било друго по мотора и скоростната кутия след като всичко ще го взема от Сигмата която е в движение. Също така какво ми пука на къде върти мотора след като е въртял в Сигмата по еди какъвси начин така ще върти и в купето на Галанта.

Явно трябва да се погледне на живо едната и другата кола и да се сравнява.

Мисля че Ванката би ми свършил тази работа.

 

Ще ти кажа мнението си по обстойно. :)

Дори да свалиш всичко от Сигмата има настройки по всичко. Електрическата система не е проста работа.

Трябва да настройваш ЕКУ и да връзваш кабели по ламбда сонда, ербеци, осветление на табло, климатик, всичко...

Това е за хора, които имат друга кола и са майстори и събота и неделя си играят в гаража с това.

Ти не си такъв. Ти си караш колата и едва ли ще се занимаваш месеци с нея.

Трябва ти хора, които разбират, които имат апаратура, специални инструменти, познания и какво ли още не. Или да оставиш колата на някой, който ще ти я направи за не знам си колко пари!

И накрая не очаквай , че ще излетиш с този 6 цилиндров мотор.

Вярно ще получиш малко повече мощ, но не е кой знае каква. От 2.4 на 6 цилиндров не си заслужава усилието.

Ако искаш двигател, който да върви и всичко да си е наред, просто продай твоята кола и си вземи друга, но с готов трилитров мотор 6G72 или поредицата двигатели с турбо (би турбо) фабрично.

Иначе ще се вкараш в голям филм.

 

http://www.motoverse.com/tools/vinDecoder/4A3AA46H93E101063

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баце, освен всичко и полуоски ще трябват. Сигурно ще трябва да се преправят...Ако искаш 3.0 мотор...имам един от Ауди 3.0 220 к.с. заедно със скоростите е комплект и съединителя, алтернатора, компресора на климатика ,ЕКУ + цялата останала електроника и е на 20 000км .

 

 

 

От стартера ...нали той му придава движение.

............и от валовете, -т.е. газоразпределението......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво намерих за VIN 4A3AA46H93E101063:

 

Year/Make/Model: 2003 MITSUBISHI GALANT ES/LS/GTZ

Body Style: SEDAN 4 DR

Engine Type: 3.0L V6 FI DOHC 24V

Manufactured In: UNITED STATES

 

Дано съм ти помогнал ;)

 

 

Tози двигател не съществува. Всички мотори за Галант са SOHC в САЩ

Редактирано от ico4g64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tози двигател не съществува. Всички мотори за Галант са SOHC в САЩ

Това ми изкара декодера.Другия пък изобщо не показа какъв е двигателя...

 

П.П.В предишното си мнение съм объркал линка. :icon_blush: Big Boss е дал правилния. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Tози двигател не съществува. Всички мотори за Галант са SOHC в САЩ

 

Как да не съществува?!

Това е известният 6G72, който го качват на 3000ГТ (Додж Стелт), Еклипс.

Модификацията на купето на Галанта е GTZ.

Ето един готов за батето. :)

 

:link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта е GTZ, но мотора е 6G72 SOHC, което искаше да каже колегата.

 

 

А дали не става за присаждане 6G73 от E88A :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колегата каза:

 

Tози двигател не съществува. Всички мотори за Галант са SOHC в САЩ

 

Аз му написах, че има такъв мотор на Галант с САЩ. И той съществува (3.0L V6 FI DOHC 24V FRONT WHEEL DRIVE) и линк съм дал с продаващата се кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този Галант, за който става въпрос

Ето какво намерих за VIN 4A3AA46H93E101063:

 

Year/Make/Model: 2003 MITSUBISHI GALANT ES/LS/GTZ

Body Style: SEDAN 4 DR

Engine Type: 3.0L V6 FI DOHC 24V

Manufactured In: UNITED STATES

 

Дано съм ти помогнал ;)

 

е модификация GTZ, произведен 2002 г. и е с по един вал на страна, което е SOHC по номера на рамата.

Другия по снимката не знам, но вероятно е също :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как да не съществува?!

Това е известният 6G72, който го качват на 3000ГТ (Додж Стелт), Еклипс.

Модификацията на купето на Галанта е GTZ.

Ето един готов за батето. :)

 

:link:

 

 

Изписах сумати отговори и изглежда че пак трябва да пиша, за да се разбере че 6г72 има много варианти през годините и 6г72 да кажем от 3000gt или Стелт е същия двигател но обърнат на 180 градуса и разлини глави, които не пасват на новите модели.

 

Ето разликата:

 

6g72 DOHC Този двигател както ти спомена се намира в Додж Стелт, 3000gt, 92-95 Сигма. Този е стария двигател с дясно разположение. Както виждаш ангранажните ремъци са от дясно, А Галант който колегата има, ангренажните ремъци са от ляво.

 

http://www.mrjdm.com/images/product/12/RIMG0084%20(Medium).jpg

 

Ето го и SOHC 6g72, но също така е дясно разположен, и този не става на на Галанта на колегата. Този двигател е пак от съшите коли 3000gt, Додц Стелт, 92-95 Сигма

 

http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i28/2852_11mg.jpg

 

Eто това е двигателя, който ще стане за колегата - ляво разположен 6g72 от US Галант/Еклипс 99-03

Както виждаш ангренажните ремъци са от ляво, също както ангреанжните ремъци на 2.4 SOHC, който колегата има. За 99-03 6g72 са направени само в SOHC версия, и затова аз казах че 3.0L 24v DOHC не съществува в Щатите, защото просто такъв двигател няма в Щатите.

 

http://image59.webshots.com/159/6/43/74/2523643740088244550lbBsxZ_ph.jpg

 

 

Eто го 3.0L 24V DOHC - ляво разположен двигател. Този двигател е направен за почти целия сват, но не и в Щатите. Този двигател също става за Галанта на колегата.

 

http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i28/2852_10mg.jpg

 

 

Ето го и 3.5L 24V SOHC 6g74 двигател. Този е ляво разположен двигател и става за Галант на колегата.

 

http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i28/2852_7mg.jpg

 

 

 

И когато пиша, че двигателя става - това значи че отвиваш 4те болта за пампоните на двигателя и слагаш 6г72 на същото място.

 

А за дясно разположените двигатели - не мисля че е правено до сега, и също така не мисля че колегата ще е първия който ще го направи. Трябва да се отрежат и презаварят и 4те тампона, да се прехвърлят всички жици, акумулатор, въздушни филтри от дясно на лявата страна, а всичко което е от ляво трябва да се премести на дясно.

 

Ще е необходимо ново 6 цилиндрово ЕКУ с харнес за двигателя. Сенсорите верояно ще станат. Ама за тези пари по-добре си вземи турбо и едно SAFC2 и може да надуваш 8-10psi по-цял ден на около 200 к.с

 

 

 

 

До колегата който мисли че 4г64 е слаб двигател - много си в грешка колега

Редактирано от ico4g64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колега, гледам че не си наясно много с двигателите, но карай. Постове да има. Втория е 6G71. Последния е V6 2500 (6A13).

И моля в сериозен форум, като нашия да не използваш интернет за информация, защото само объркваш хората.

Благодаря. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последния е V6 2500 (6A13)

 

На етикетчето пише 3500... Това, че капака е същия, нищо не значи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди да говориш за мен, ти вземи и прочети първо. Аз съм заврян всеки ден в моя 4г64 или 6г72 на едно приятелче.

 

http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...uNM-3lAeXvuiDBw

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/untitled.jpg

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_GTO

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_6G7_engine

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Гриша, само да ти кажа за информация, че колегата си поправи тихомълком поста.

Явно се образова в движение. :)

 

Заключвам темата.

ico4g64 всеми се ограмоти приятелю, преди да си поправяш постовете и да спориш неадекватно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На етикетчето пише 3500... Това, че капака е същия, нищо не значи.

 

 

Няма на какво да се уча колега, вече съм се изучил.

 

Поправих си поста защото добавих последния ред

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Няма на какво да се уча колега, вече съм се изучил.

 

Поправих си поста защото добавих последния ред

 

Не го добави, а го поправи, което си е чиста доза лъжа.

И не само последния ред. Без хитрини на дребно!

Като си некомпетентен и си сбъркал, си признай.

Точно заради това от този момент получаваш модераторски преглед.

И запомни - това е сериозен форум от компетентни и знаещи хора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Отварям темата, заради уважение към създателя и.

Всякакви глупотии с дезинформация ще бъдат директно трити, защото само се обърква, вместо да се помага на Вальо!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отварям темата, заради уважение към създателя и.

Всякакви глупотии с дезинформация ще бъдат директно трити, защото само се обърква, вместо да се помага на Вальо!

 

Браво за което. Този последният на снимката наистина не е 6а13, колкото и да прилича... След като помислих, мога категорично да препоръчам на Батето да се понапъне с надуването на съществуващия му мотор. Това е доста ефективно решение, а части бол...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Роска, може ли да ми кажеш този двигател какъв е?

 

http://i113.photobucket.com/albums/n208/j-j-s/105_0804.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

А тогава този какъв е?

 

http://www.mitsubishiclub.cz/graphics/owners/full/6782_1276_p1000830.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...