steam Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 Не знам, ВИН декодерите показват само вида на двигателя, но не и характеристиките му.Конете трябва да са около 220, по-точно не мога да ти кажа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 Да не е това Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 За първи път сме на едно мнение, двигателчето ми е малко мудно за тази кубатура и поради тази причина търся алтернатива.Усетих го аз оня ден като пътувахме към Старозагорските бани... :P А к.с.?Ако ще правиш нещо, прави го с кола от тук, или от Япония...Американските само на книга са с много конски сили, а иначе не вървят...Този път не се шегувам..... :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 За първи път сме на едно мнение, двигателчето ми е малко мудно за тази кубатура и поради тази причина търся алтернатива.Почна ли да тунинговам този мотор, ще ми излезе много по скъпо(според мен).Купувайки една Сигма ще спечеля и малко бонуси, като например спирачната система и още много други работи. Моля да погледнете този "екземпляр" http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2003-Clean-...d=p4506.c0.m245 Като видите VIN-а с кой мотор е?Бате,ми ти ако вземеш тази кола за кво ще ти трябва да я разколачваш.Карай си нея ,тя си е убавица. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 Да не е това Не, май е това ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 8 септември 2009 Според мен Марио е прав, стига да няма ОГРОМНИ разлики в окачването на мотора(тампони, греди, лапи и т.н.) всичко ще си дойде.Светльо защо ще си имам проблеми с ЕКУ-то или с каквото и да е било друго по мотора и скоростната кутия след като всичко ще го взема от Сигмата която е в движение. Също така какво ми пука на къде върти мотора след като е въртял в Сигмата по еди какъвси начин така ще върти и в купето на Галанта.Явно трябва да се погледне на живо едната и другата кола и да се сравнява.Мисля че Ванката би ми свършил тази работа. Ще ти кажа мнението си по обстойно. Дори да свалиш всичко от Сигмата има настройки по всичко. Електрическата система не е проста работа.Трябва да настройваш ЕКУ и да връзваш кабели по ламбда сонда, ербеци, осветление на табло, климатик, всичко...Това е за хора, които имат друга кола и са майстори и събота и неделя си играят в гаража с това.Ти не си такъв. Ти си караш колата и едва ли ще се занимаваш месеци с нея.Трябва ти хора, които разбират, които имат апаратура, специални инструменти, познания и какво ли още не. Или да оставиш колата на някой, който ще ти я направи за не знам си колко пари! И накрая не очаквай , че ще излетиш с този 6 цилиндров мотор.Вярно ще получиш малко повече мощ, но не е кой знае каква. От 2.4 на 6 цилиндров не си заслужава усилието.Ако искаш двигател, който да върви и всичко да си е наред, просто продай твоята кола и си вземи друга, но с готов трилитров мотор 6G72 или поредицата двигатели с турбо (би турбо) фабрично.Иначе ще се вкараш в голям филм. http://www.motoverse.com/tools/vinDecoder/4A3AA46H93E101063 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 Баце, освен всичко и полуоски ще трябват. Сигурно ще трябва да се преправят...Ако искаш 3.0 мотор...имам един от Ауди 3.0 220 к.с. заедно със скоростите е комплект и съединителя, алтернатора, компресора на климатика ,ЕКУ + цялата останала електроника и е на 20 000км . От стартера ...нали той му придава движение.............и от валовете, -т.е. газоразпределението...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 (редакция) Ето какво намерих за VIN 4A3AA46H93E101063: Year/Make/Model: 2003 MITSUBISHI GALANT ES/LS/GTZBody Style: SEDAN 4 DREngine Type: 3.0L V6 FI DOHC 24VManufactured In: UNITED STATES Дано съм ти помогнал ;) Tози двигател не съществува. Всички мотори за Галант са SOHC в САЩ Редактирано 8 септември 2009 от ico4g64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Tози двигател не съществува. Всички мотори за Галант са SOHC в САЩТова ми изкара декодера.Другия пък изобщо не показа какъв е двигателя... П.П.В предишното си мнение съм объркал линка. :icon_blush: Big Boss е дал правилния. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 9 септември 2009 Tози двигател не съществува. Всички мотори за Галант са SOHC в САЩ Как да не съществува?!Това е известният 6G72, който го качват на 3000ГТ (Додж Стелт), Еклипс.Модификацията на купето на Галанта е GTZ.Ето един готов за батето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Галанта е GTZ, но мотора е 6G72 SOHC, което искаше да каже колегата. А дали не става за присаждане 6G73 от E88A :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 9 септември 2009 Колегата каза: Tози двигател не съществува. Всички мотори за Галант са SOHC в САЩ Аз му написах, че има такъв мотор на Галант с САЩ. И той съществува (3.0L V6 FI DOHC 24V FRONT WHEEL DRIVE) и линк съм дал с продаващата се кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Този Галант, за който става въпросЕто какво намерих за VIN 4A3AA46H93E101063: Year/Make/Model: 2003 MITSUBISHI GALANT ES/LS/GTZBody Style: SEDAN 4 DREngine Type: 3.0L V6 FI DOHC 24VManufactured In: UNITED STATES Дано съм ти помогнал ;) е модификация GTZ, произведен 2002 г. и е с по един вал на страна, което е SOHC по номера на рамата.Другия по снимката не знам, но вероятно е също Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 (редакция) Как да не съществува?!Това е известният 6G72, който го качват на 3000ГТ (Додж Стелт), Еклипс.Модификацията на купето на Галанта е GTZ.Ето един готов за батето. Изписах сумати отговори и изглежда че пак трябва да пиша, за да се разбере че 6г72 има много варианти през годините и 6г72 да кажем от 3000gt или Стелт е същия двигател но обърнат на 180 градуса и разлини глави, които не пасват на новите модели. Ето разликата: 6g72 DOHC Този двигател както ти спомена се намира в Додж Стелт, 3000gt, 92-95 Сигма. Този е стария двигател с дясно разположение. Както виждаш ангранажните ремъци са от дясно, А Галант който колегата има, ангренажните ремъци са от ляво. http://www.mrjdm.com/images/product/12/RIMG0084%20(Medium).jpg Ето го и SOHC 6g72, но също така е дясно разположен, и този не става на на Галанта на колегата. Този двигател е пак от съшите коли 3000gt, Додц Стелт, 92-95 Сигма http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i28/2852_11mg.jpg Eто това е двигателя, който ще стане за колегата - ляво разположен 6g72 от US Галант/Еклипс 99-03Както виждаш ангренажните ремъци са от ляво, също както ангреанжните ремъци на 2.4 SOHC, който колегата има. За 99-03 6g72 са направени само в SOHC версия, и затова аз казах че 3.0L 24v DOHC не съществува в Щатите, защото просто такъв двигател няма в Щатите. http://image59.webshots.com/159/6/43/74/2523643740088244550lbBsxZ_ph.jpg Eто го 3.0L 24V DOHC - ляво разположен двигател. Този двигател е направен за почти целия сват, но не и в Щатите. Този двигател също става за Галанта на колегата. http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i28/2852_10mg.jpg Ето го и 3.5L 24V SOHC 6g74 двигател. Този е ляво разположен двигател и става за Галант на колегата. http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i28/2852_7mg.jpg И когато пиша, че двигателя става - това значи че отвиваш 4те болта за пампоните на двигателя и слагаш 6г72 на същото място. А за дясно разположените двигатели - не мисля че е правено до сега, и също така не мисля че колегата ще е първия който ще го направи. Трябва да се отрежат и презаварят и 4те тампона, да се прехвърлят всички жици, акумулатор, въздушни филтри от дясно на лявата страна, а всичко което е от ляво трябва да се премести на дясно. Ще е необходимо ново 6 цилиндрово ЕКУ с харнес за двигателя. Сенсорите верояно ще станат. Ама за тези пари по-добре си вземи турбо и едно SAFC2 и може да надуваш 8-10psi по-цял ден на около 200 к.с До колегата който мисли че 4г64 е слаб двигател - много си в грешка колега Редактирано 9 септември 2009 от ico4g64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 9 септември 2009 Колега, гледам че не си наясно много с двигателите, но карай. Постове да има. Втория е 6G71. Последния е V6 2500 (6A13).И моля в сериозен форум, като нашия да не използваш интернет за информация, защото само объркваш хората.Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Последния е V6 2500 (6A13) На етикетчето пише 3500... Това, че капака е същия, нищо не значи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Преди да говориш за мен, ти вземи и прочети първо. Аз съм заврян всеки ден в моя 4г64 или 6г72 на едно приятелче. http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...uNM-3lAeXvuiDBw http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/untitled.jpg http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_GTO http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_6G7_engine Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 9 септември 2009 Гриша, само да ти кажа за информация, че колегата си поправи тихомълком поста.Явно се образова в движение. Заключвам темата.ico4g64 всеми се ограмоти приятелю, преди да си поправяш постовете и да спориш неадекватно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 На етикетчето пише 3500... Това, че капака е същия, нищо не значи. Няма на какво да се уча колега, вече съм се изучил. Поправих си поста защото добавих последния ред Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 9 септември 2009 Няма на какво да се уча колега, вече съм се изучил. Поправих си поста защото добавих последния ред Не го добави, а го поправи, което си е чиста доза лъжа.И не само последния ред. Без хитрини на дребно!Като си некомпетентен и си сбъркал, си признай.Точно заради това от този момент получаваш модераторски преглед.И запомни - това е сериозен форум от компетентни и знаещи хора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 9 септември 2009 Отварям темата, заради уважение към създателя и.Всякакви глупотии с дезинформация ще бъдат директно трити, защото само се обърква, вместо да се помага на Вальо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Отварям темата, заради уважение към създателя и.Всякакви глупотии с дезинформация ще бъдат директно трити, защото само се обърква, вместо да се помага на Вальо! Браво за което. Този последният на снимката наистина не е 6а13, колкото и да прилича... След като помислих, мога категорично да препоръчам на Батето да се понапъне с надуването на съществуващия му мотор. Това е доста ефективно решение, а части бол... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 9 септември 2009 Роска, може ли да ми кажеш този двигател какъв е? http://i113.photobucket.com/albums/n208/j-j-s/105_0804.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Роска, може ли да ми кажеш този двигател какъв е?Суперчарджнат 6а13. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 9 септември 2009 А тогава този какъв е? http://www.mitsubishiclub.cz/graphics/owners/full/6782_1276_p1000830.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.