niko_shyne Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 (редакция) Здравейте :mitsu-smiley: ,преди 2 седмици си купих един много стар Галант 2.0 dohc gti 145к.с. 88г или 87г,който ми е тръпка от отдавна от първия път в който седнах в него, още е със стария талон(но за сметка на това доста комфортен,дори има и климатик).Проблема ми е че не съм наясно с какво масло да го карам,ремъци ролко и т.н. един господ знае кога са сменяни,интересуваме и разхода на бензин заводски колко го дават градско и извънгрдаско.Някой притежавал ли е тоя модел и може ли да ми препоръча някой майстор(БОГ) във Варна да ми смени тея неща без тепърва да се учи на тая кола.Ще съм ви благодарен ако има някакви други особености по подръжката на колата и ми ги споделите!Отговори като "прочети старите теми" са излишни защото четох и не намерих много теми за тая година Галант(може би защото е много старичка) с които да ви спестя тая тема.Благодаря на всички предварително за информацията!!!!!! Редактирано 18 август 2009 от niko_shyne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 Отговори като "прочети старите теми" са излишни защото четох и не намерих много теми за тая година Галант(може би защото е много старичка) с които да ви спестя тая тема.А може би са много здравички, за това няма много теми...Маслото е 5W40 ...Ремъците, щом не им знаеш историята, задължителна смяна.....Виж, въпроса с боговете е много труден за Варна ...Разхода и да го знаеш заводският, действителният почти никога не е същият, и много зависи от стилът на каране...Честито, и много безаварийни километри... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 (редакция) Качи снимки да видим диаманта :icon_thumbup: А че не си намерил теми не се притеснявай - със старите мицута е така, не се чупят Редактирано 18 август 2009 от steam Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 18 август 2009 Автор Сподели Публикувано 18 август 2009 (редакция) Без да го настъпвам много в града си гори по 13-14литра бензин,а извън 10л(смених въздушния филтър нямаше промяна):сигурно е нормално?Снимки още не съм му правил.Не е лимка на външен вид,но като ми остане малко повече свободно време ще го снимам :mitsu-smiley: А за маслото на коя фирма слагате вие,че не искам да я окотя спестявайки 10-15лв? Редактирано 18 август 2009 от niko_shyne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 Здравейте :mitsu-smiley: ,преди 2 седмици си купих един много стар Галант 2.0 dohc gti 145к.с. 88г или 87г,който ми е тръпка от отдавна от първия път в който седнах в него, още е със стария талон(но за сметка на това доста комфортен,дори има и климатик).Проблема ми е че не съм наясно с какво масло да го карам,ремъци ролко и т.н. един господ знае кога са сменяни,интересуваме и разхода на бензин заводски колко го дават градско и извънгрдаско.Някой притежавал ли е тоя модел и може ли да ми препоръча някой майстор(БОГ) във Варна да ми смени тея неща без тепърва да се учи на тая кола.Ще съм ви благодарен ако има някакви други особености по подръжката на колата и ми ги споделите!Отговори като "прочети старите теми" са излишни защото четох и не намерих много теми за тая година Галант(може би защото е много старичка) с които да ви спестя тая тема.Благодаря на всички предварително за информацията!!!!!! Намират се някой друг читав майстор все още, чак богове не знам да има де Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 Честито и много и безаварийно летене!Къде го изнамери този ГТИ, аз отдавна се оглеждам за такъв (ама по-не възрастен - '92)? Да не е един червен севлиевски? С търговишки номер - 8214? Извинявам се за любопитството, но и на мен ми е тръпка и понеже не се срещат често... :icon_blush: Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 19 август 2009 Автор Сподели Публикувано 19 август 2009 (редакция) Не не,моят е тъмно син!Ами случайно го намрех тук във Варна,аз даже не държах да е такъв мощен двигател,просто тая кола имах чувството като седнах в нея че е правена за мен,но не ме е яд за избора gti,дано да нямам проблеми! Като натискам съединителя има едно скърцане някакви идеи за отстраняване на тоя звук? Редактирано 19 август 2009 от niko_shyne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Колега, ако искаш да си обслужиш колата добре и да пипат добри майстори по нея я закарай до Пловдив или София. Тук в Клуба има 3-ма души, които разбират от Мицубиши, свържи се ако искаш с всеки един от тях и си говорете. Според мен Галанта ти има нужда от пълна профилактика, ако искаш да караш кола... Това означава, че може да дадеш за ремонт, повече от това което си дал за самата кола. Колегите майстори са :За Пловдив: Марин (mario64), (Милен) Milen_zЗа София: Пламен (DJ Tymbi) Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Маслото ти е 10/40, 5/40 е напълно безмисленно.Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Маслото ти е 10/40, 5/40 е напълно безмисленно.УспехКато правиш такива изказвания е хубаво да се обосновеш...Кое му е безсмисленото, като 10W40 изобщо не фигурира в предписанията за този мотор...Другите алтернативи са 0W40 и 5W30 .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 1 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 1 септември 2009 (редакция) Ето и снимките на OLD SCHOOL :mitsu-smiley: Редактирано 1 септември 2009 от niko_shyne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 2 септември 2009 Сподели Публикувано 2 септември 2009 Красота ! При два такива галанта в моето семейство , как един не се улучи да е Gti . Интересно ми е бива ли ги в ускорението тези Gti-ки ? Поздрави и много безаварийни километри .П.С. Случайно колата да не е една с пазарджишка регистрация от мобилето ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 2 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2009 (редакция) Ами няколко пъти я изрязах на 2-ра със 7 хиляди оборота - 110км/ч, имам чувството че може да излетя по някое време. Представям си новите галанти какви чудеса правят. Ами със 100 едвам си си допрял крака на газта. Редактирано 2 септември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 2 септември 2009 Сподели Публикувано 2 септември 2009 (редакция) Това е КОЛАТА!!! :worthy: Малко автомобили изглеждат така на 20+ години!А също и малко автомобили возят и вървят така на тази възраст.Жалко, че са много редки и трудно се намира читав такъв Галант.Старото понякога е по-добро от наследниците си. Още веднъж, Честито!Искрено се радвам на изборът ти, колега! :rulez: Редактирано 2 септември 2009 от charislav Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 3 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2009 Истината е че има забележки по външния вид,но не са фрапиращи и гледам лека по-лека да го постягам пък и климатик има което е най-невероятното и работи.Само с разхода не съм измислил още как да реша проблема ама..В града колкото и да галя педала на газта -12,13литра не ги харесва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 Истината е че има забележки по външния вид,но не са фрапиращи и гледам лека по-лека да го постягам пък и климатик има което е най-невероятното и работи.Само с разхода не съм измислил още как да реша проблема ама..В града колкото и да галя педала на газта -12,13литра не ги харесваНе забравяй , че това се води спортната модификация на този автомобил / ако не броим VR4 / и няма как да гори малко . Само гледай да не сложиш газ , че ще е жалко за автомобила . :mitsu-smiley: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 4 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2009 Не съм си и помислял за ГАЗ(въпреки че имам възможност да взема инжекционна за много добри пари) и да ми свети през 2 секунди лампата CHECK INGINE,по скоро бих го взривил да не се мъчи или бих го продал на някой който ще знае какво купува и не би го окотил с газова уредба! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 4 септември 2009 Сподели Публикувано 4 септември 2009 Определено не си прав за газта. От над две години карам такъв галант, но с едноваловият мотор и с обикновено АГУ. Колата не се държи по-лошо отколкото на бензин. Всичко е въпрос на настройки, включително и това да не ти свети чека. Разликата обаче в парите за горивото е огромна, особено ако караш много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 4 септември 2009 Сподели Публикувано 4 септември 2009 (редакция) Определено не си прав за газта. От над две години карам такъв галант, но с едноваловият мотор и с обикновено АГУ. Колата не се държи по-лошо отколкото на бензин. Всичко е въпрос на настройки, включително и това да не ти свети чека. Разликата обаче в парите за горивото е огромна, особено ако караш много.А моя от 19 и си върви доста прилично .....А за чека..., слага се емулатор и никога няма да ти светне ...пне не без причина Редактирано 4 септември 2009 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 4 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2009 Ако беше карбуратор по бих се замислил ама на тоя етап не мога да се престраша! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 4 септември 2009 Сподели Публикувано 4 септември 2009 Тъкмо обратното е...... Карам на газ от години и няма по-хубаво нещо от ГИ....... Има, но е по-скъпо - LPI. А разликата в парите за гориво е.... огромна... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 4 септември 2009 Сподели Публикувано 4 септември 2009 Решението си е твое, но единственото :mitsu-smiley: което не бих газифицирал е това с ГДИ двигател, по простата причина че ще го убия тотално. Иначе кефа да караш поне 2 пъти повече за едни същи пари е голям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 4 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2009 Ще почна да се замислям лека полека,все пак сте по наясно от мен с тея коли(със сигурност),ще се мъча на бензин дакато се изцедя тотално и тогава ще му мисля ха ахха типично по български!Благодаря на всички за споделените мнения и съвети! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4iko Публикувано 4 септември 2009 Сподели Публикувано 4 септември 2009 Честито колега :icon_thumbup: .За подръжката на този красавец можеш да се обадиш на 0888 537 091 Митко фен е на :mitsu-smiley: има стар Еклипс и подържа някои от Галантите във Варна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 4 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2009 Мерси,4iko!Имали сервиз тоя човек или самосиндикално ги поддържа,и в коя част на Варна се намира точно?Още един въпрос имам към всички които посещават тая тема:като сменям свещите имат ли някаква допълнителна настройка,щото сложих нови NJK (made in Japon)и разхода ми скочи осезаемо направо се чудя дали да не върна старите BOSCH? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.