Премини към съдържание

Бихте ли ме посъветвали за Галант 88


niko_shyne

Препоръчано мнение

Здравейте :mitsu-smiley: ,преди 2 седмици си купих един много стар Галант 2.0 dohc gti 145к.с. 88г или 87г,който ми е тръпка от отдавна от първия път в който седнах в него, още е със стария талон(но за сметка на това доста комфортен,дори има и климатик).Проблема ми е че не съм наясно с какво масло да го карам,ремъци ролко и т.н. един господ знае кога са сменяни,интересуваме и разхода на бензин заводски колко го дават градско и извънгрдаско.Някой притежавал ли е тоя модел и може ли да ми препоръча някой майстор(БОГ) във Варна да ми смени тея неща без тепърва да се учи на тая кола.Ще съм ви благодарен ако има някакви други особености по подръжката на колата и ми ги споделите!

Отговори като "прочети старите теми" са излишни защото четох и не намерих много теми за тая година Галант(може би защото е много старичка) с които да ви спестя тая тема.Благодаря на всички предварително за информацията!!!!!!

Редактирано от niko_shyne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отговори като "прочети старите теми" са излишни защото четох и не намерих много теми за тая година Галант(може би защото е много старичка) с които да ви спестя тая тема.
А може би са много здравички, за това няма много теми...

Маслото е 5W40 ...

Ремъците, щом не им знаеш историята, задължителна смяна.....

Виж, въпроса с боговете е много труден за Варна ...

Разхода и да го знаеш заводският, действителният почти никога не е същият, и много зависи от стилът на каране...

Честито, и много безаварийни километри... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Качи снимки да видим диаманта :icon_thumbup: А че не си намерил теми не се притеснявай - със старите мицута е така, не се чупят :)

Редактирано от steam
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без да го настъпвам много в града си гори по 13-14литра бензин,а извън 10л(смених въздушния филтър нямаше промяна):сигурно е нормално?Снимки още не съм му правил.Не е лимка на външен вид,но като ми остане малко повече свободно време ще го снимам :mitsu-smiley: А за маслото на коя фирма слагате вие,че не искам да я окотя спестявайки 10-15лв?

Редактирано от niko_shyne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :mitsu-smiley: ,преди 2 седмици си купих един много стар Галант 2.0 dohc gti 145к.с. 88г или 87г,който ми е тръпка от отдавна от първия път в който седнах в него, още е със стария талон(но за сметка на това доста комфортен,дори има и климатик).Проблема ми е че не съм наясно с какво масло да го карам,ремъци ролко и т.н. един господ знае кога са сменяни,интересуваме и разхода на бензин заводски колко го дават градско и извънгрдаско.Някой притежавал ли е тоя модел и може ли да ми препоръча някой майстор(БОГ) във Варна да ми смени тея неща без тепърва да се учи на тая кола.Ще съм ви благодарен ако има някакви други особености по подръжката на колата и ми ги споделите!

Отговори като "прочети старите теми" са излишни защото четох и не намерих много теми за тая година Галант(може би защото е много старичка) с които да ви спестя тая тема.Благодаря на всички предварително за информацията!!!!!!

 

 

Намират се някой друг читав майстор все още, чак богове не знам да има де:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много и безаварийно летене!

Къде го изнамери този ГТИ, аз отдавна се оглеждам за такъв (ама по-не възрастен - '92)? Да не е един червен севлиевски? С търговишки номер - 8214? Извинявам се за любопитството, но и на мен ми е тръпка и понеже не се срещат често... :icon_blush:

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не не,моят е тъмно син!Ами случайно го намрех тук във Варна,аз даже не държах да е такъв мощен двигател,просто тая кола имах чувството като седнах в нея че е правена за мен,но не ме е яд за избора gti,дано да нямам проблеми!

 

Като натискам съединителя има едно скърцане някакви идеи за отстраняване на тоя звук?

Редактирано от niko_shyne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако искаш да си обслужиш колата добре и да пипат добри майстори по нея я закарай до Пловдив или София. Тук в Клуба има 3-ма души, които разбират от Мицубиши, свържи се ако искаш с всеки един от тях и си говорете. Според мен Галанта ти има нужда от пълна профилактика, ако искаш да караш кола... Това означава, че може да дадеш за ремонт, повече от това което си дал за самата кола.

Колегите майстори са :

За Пловдив: Марин (mario64), (Милен) Milen_z

За София: Пламен (DJ Tymbi)

 

Успех! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маслото ти е 10/40, 5/40 е напълно безмисленно.

Успех

Като правиш такива изказвания е хубаво да се обосновеш...

Кое му е безсмисленото, като 10W40 изобщо не фигурира в предписанията за този мотор...

Другите алтернативи са 0W40 и 5W30 ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Красота ! При два такива галанта в моето семейство , как един не се улучи да е Gti . Интересно ми е бива ли ги в ускорението тези Gti-ки ? Поздрави и много безаварийни километри .

П.С. Случайно колата да не е една с пазарджишка регистрация от мобилето ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами няколко пъти я изрязах на 2-ра със 7 хиляди оборота - 110км/ч, имам чувството че може да излетя по някое време. Представям си новите галанти какви чудеса правят. Ами със 100 едвам си си допрял крака на газта.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е КОЛАТА!!! :worthy:

 

Малко автомобили изглеждат така на 20+ години!

А също и малко автомобили возят и вървят така на тази възраст.

Жалко, че са много редки и трудно се намира читав такъв Галант.

Старото понякога е по-добро от наследниците си.

 

Още веднъж, Честито!

Искрено се радвам на изборът ти, колега! :rulez:

Редактирано от charislav
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Истината е че има забележки по външния вид,но не са фрапиращи и гледам лека по-лека да го постягам пък и климатик има което е най-невероятното и работи.Само с разхода не съм измислил още как да реша проблема ама..В града колкото и да галя педала на газта -12,13литра не ги харесва

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Истината е че има забележки по външния вид,но не са фрапиращи и гледам лека по-лека да го постягам пък и климатик има което е най-невероятното и работи.Само с разхода не съм измислил още как да реша проблема ама..В града колкото и да галя педала на газта -12,13литра не ги харесва

Не забравяй , че това се води спортната модификация на този автомобил / ако не броим VR4 / и няма как да гори малко . Само гледай да не сложиш газ , че ще е жалко за автомобила . :mitsu-smiley: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм си и помислял за ГАЗ(въпреки че имам възможност да взема инжекционна за много добри пари) и да ми свети през 2 секунди лампата CHECK INGINE,по скоро бих го взривил да не се мъчи или бих го продал на някой който ще знае какво купува и не би го окотил с газова уредба!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено не си прав за газта. От над две години карам такъв галант, но с едноваловият мотор и с обикновено АГУ. Колата не се държи по-лошо отколкото на бензин. Всичко е въпрос на настройки, включително и това да не ти свети чека. Разликата обаче в парите за горивото е огромна, особено ако караш много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено не си прав за газта. От над две години карам такъв галант, но с едноваловият мотор и с обикновено АГУ. Колата не се държи по-лошо отколкото на бензин. Всичко е въпрос на настройки, включително и това да не ти свети чека. Разликата обаче в парите за горивото е огромна, особено ако караш много.

А моя от 19 и си върви доста прилично .....

А за чека..., слага се емулатор и никога няма да ти светне ...пне не без причина

Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо обратното е...... Карам на газ от години и няма по-хубаво нещо от ГИ....... Има, но е по-скъпо - LPI. А разликата в парите за гориво е.... огромна...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Решението си е твое, но единственото :mitsu-smiley: което не бих газифицирал е това с ГДИ двигател, по простата причина че ще го убия тотално. Иначе кефа да караш поне 2 пъти повече за едни същи пари е голям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще почна да се замислям лека полека,все пак сте по наясно от мен с тея коли(със сигурност),ще се мъча на бензин дакато се изцедя тотално и тогава ще му мисля ха ахха типично по български!Благодаря на всички за споделените мнения и съвети!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега :icon_thumbup: .За подръжката на този красавец можеш да се обадиш на 0888 537 091 Митко фен е на :mitsu-smiley: има стар Еклипс и подържа някои от Галантите във Варна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,4iko!Имали сервиз тоя човек или самосиндикално ги поддържа,и в коя част на Варна се намира точно?

Още един въпрос имам към всички които посещават тая тема:като сменям свещите имат ли някаква допълнителна настройка,щото сложих нови NJK (made in Japon)и разхода ми скочи осезаемо направо се чудя дали да не върна старите BOSCH?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...