a3asgr Публикувано 18 юли 2009 Сподели Публикувано 18 юли 2009 Днес махнах и моя катализатор и мога да ви кажа , че колата се отпуши бая и няма никви проблеми. Първо откачих ламда сондата от буксата и покарах така ! не ми даде никва грешка и абсолютно си работеше доста добре. След това се отървах от катализатора и сега съм доста доволен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 юли 2009 Сподели Публикувано 18 юли 2009 А резонатор сложи ли или без?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3asgr Публикувано 18 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2009 (редакция) Без ! Само права траба с голямо ф Доволно се набира колата и доста се отпуши.Съединителя като сменя ще се осети още повече ;) Получава се лек резонанс няма как но не ми пречи ! Редактирано 18 юли 2009 от a3asgr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 юли 2009 Сподели Публикувано 19 юли 2009 Интересно ми е само как на 120 000 км (по твои думи) катализатора е аут? Моя е на 175 000 и колата си върви много добре... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3asgr Публикувано 19 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2009 Интересно ми е само как на 120 000 км (по твои думи) катализатора е аут? Моя е на 175 000 и колата си върви много добре...Той не е аут даже като ми го замериха на прегледа ми казаха, че е като нов. Махнах го защото съм с генерация. До известна степен като имаш катализатор ефекта от генерацията се губи. Като го махнах разликата е огромна. Колата вдига по бързо обороти и се реже много по чисто . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3asgr Публикувано 19 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2009 (редакция) Най интересно ми стана, като изключих буксата на ламда сондата не ми даде нито грешка нито светна няква лампа. Абсолютно си работеше всичко перфектно. Аз се хварлих в тъч . А по принцип си мислех че ще почне да играят обороти и ще светне няква лампа но нищо. Много странно :icon_hmm: Емо пробвай на твойта,като изключиш буксата на ламдата дали ще има някакви проблеми.(буксата е в ляво под всумателя . Поне мойта е там де). Редактирано 19 юли 2009 от a3asgr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kanelov_86 Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 (редакция) Здравей колега, като ти е студена колата без ламда сондата не ти ли играят оборотите? Понеже на един човек с една алфа като я изключихме и взеха да играят оборотите, за това питам. Редактирано 20 юли 2009 от golev правописни грешки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3asgr Публикувано 20 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2009 Здравеи колега като ти е студена колата без ламп сондата не ти ли играят обороти те .Понеже на един човек със една алфа като я изключихме и взеха да играят оборотите за това питамНе абсолютно. Аз точно на студено е пробвах и нямаше проблем. Ама според мен за всяка кола си е различно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Ах мале... при ламда сондите (особенно на тези с подгряване) им е нужно време след първоначално запалване да започнат да дават коректни данни. За това в първите 10-на минути (адаша да ме поправи колко точно) ЕКУ-то не взема в предвид данните постъпващи от ламбда сондата. Ако не вярваш - изчакай и погледнидали няма да ти светне чек-а ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu13 Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Все пак ламбда сондата не се монтира безпричинно на автомобила.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyclodrome Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Така написано всичко звучи много хубаво - махаш катализатора и колата литва...Ама ако всички вземем да си ги махнем, какво ли ще стане с въздуха който дишаме? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3asgr Публикувано 20 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2009 Така написано всичко звучи много хубаво - махаш катализатора и колата литва...Ама ако всички вземем да си ги махнем, какво ли ще стане с въздуха който дишаме? :rolleyes:Задавал ли си си въпроса колко коли имат катализатор ? Особенно по автосалоните ги махат още при пристигането на самата кола.Все пак тук е България. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Интересно ми е коя от 2-те сонди сиразкачвал?Предполагам тази след катализатора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Интересно ми е само как на 120 000 км (по твои думи) катализатора е аут? Сигурно не е аут, но съм забелязал че ако се кара редовно в ниските обороти се събира доста голямо количество конденз и се държи като запушен, поне докато не се изкара. P.S. Тия ламбди определят дали сместа е добра и може разхода да се е повишил. Също така е възможно компютъра да е проектиран да може да работи само с едната, втората и катализатора да са опция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Така написано всичко звучи много хубаво - махаш катализатора и колата литва...Ама ако всички вземем да си ги махнем, какво ли ще стане с въздуха който дишаме? :rolleyes: Нищо особено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Най интересно ми стана, като изключих буксата на ламда сондата не ми даде нито грешка нито светна няква лампа. Абсолютно си работеше всичко перфектно. Аз се хварлих в тъч . А по принцип си мислех че ще почне да играят обороти и ще светне няква лампа но нищо. Много странно :icon_hmm: Емо пробвай на твойта,като изключиш буксата на ламдата дали ще има някакви проблеми.(буксата е в ляво под всумателя . Поне мойта е там де). Ламбдата след катализатора имаш предвид? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 На колта няма такава сонда след катализатора. Има една - единствена и тя е преди катализатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3asgr Публикувано 27 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2009 Ламбдата след катализатора имаш предвид?Ламдата е преди катализатора! Аз до момента не съм виждал кола с повече от 1 ламда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 (редакция) Ламдата е преди катализатора! Аз до момента не съм виждал кола с повече от 1 ламда. Погледни някой галант тогава При колта е само една и ето къде се намира тя: Редактирано 28 юли 2009 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Тогава защо я е разкачил като не е след катализатора?Мойта май има три ламбди и поне два катализатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Ламдата е преди катализатора! Аз до момента не съм виждал кола с повече от 1 ламда. И не ти гърми екуто с грешка? Странно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 На опела е по същия начин - ако кабела на ламбдата е разкачен не отчита код за грешка. Явно на по-старите двигатели ламбдите нямат такова голямо значение, може и да е имало и по-евтини варианти на колата без ламбди и катализатори, да е разчетено да може и без тях... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Интересно при мен тогава каква е тази сонда дето влизат в тръбата след катализатора и от нея 2 кабела влизат в купето.Не ми се вярва на 1.3 да е по-сложно отколкото на 1.6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 (редакция) Ами твоята като е 98-ма година, вероятно покрива по-висок екологичен стандарт. На a3asgr сигурно е от по-старите. Редактирано 28 юли 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zebra Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 (редакция) Колеги, и при мен има 2 ламбда-сонди. Колт 97-ма 1.3. И втората е след катализатора - и аз не вярвах, но няколко души, които уж се сещат потвърдиха че е именно ламбда-сонда. Исках да махам катализатора и да слагам резонаторно гърне, но човекът, дето трябваше да го прави това, се уплаши от втората сонда и каза че не знае какви грешки ще отчете компютъра и се отказа.Много се радвам като чета, че няма проблеми Направо освен и аз да действам смело и да махам катализатора Редактирано 28 юли 2009 от zebra Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.