Премини към съдържание

Катализатор


Препоръчано мнение

Днес махнах и моя катализатор и мога да ви кажа , че колата се отпуши бая и няма никви проблеми. Първо откачих ламда сондата от буксата и покарах така ! не ми даде никва грешка и абсолютно си работеше доста добре. След това се отървах от катализатора и сега съм доста доволен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без ! Само права траба с голямо ф :) Доволно се набира колата и доста се отпуши.

Съединителя като сменя ще се осети още повече ;) Получава се лек резонанс няма как но не ми пречи !

Редактирано от a3asgr
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е само как на 120 000 км (по твои думи) катализатора е аут? Моя е на 175 000 и колата си върви много добре...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е само как на 120 000 км (по твои думи) катализатора е аут? Моя е на 175 000 и колата си върви много добре...

Той не е аут даже като ми го замериха на прегледа ми казаха, че е като нов. Махнах го защото съм с генерация. До известна степен като имаш катализатор ефекта от генерацията се губи. Като го махнах разликата е огромна. Колата вдига по бързо обороти и се реже много по чисто .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най интересно ми стана, като изключих буксата на ламда сондата не ми даде нито грешка нито светна няква лампа. Абсолютно си работеше всичко перфектно. Аз се хварлих в тъч . А по принцип си мислех че ще почне да играят обороти и ще светне няква лампа но нищо. Много странно :icon_hmm:

Емо пробвай на твойта,като изключиш буксата на ламдата дали ще има някакви проблеми.

(буксата е в ляво под всумателя . Поне мойта е там де).

Редактирано от a3asgr
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, като ти е студена колата без ламда сондата не ти ли играят оборотите? Понеже на един човек с една алфа като я изключихме и взеха да играят оборотите, за това питам.

Редактирано от golev
правописни грешки
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега като ти е студена колата без ламп сондата не ти ли играят обороти те .Понеже на един човек със една алфа като я изключихме и взеха да играят оборотите за това питам

Не абсолютно. Аз точно на студено е пробвах и нямаше проблем. Ама според мен за всяка кола си е различно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ах мале... при ламда сондите (особенно на тези с подгряване) им е нужно време след първоначално запалване да започнат да дават коректни данни. За това в първите 10-на минути (адаша да ме поправи колко точно) ЕКУ-то не взема в предвид данните постъпващи от ламбда сондата.

Ако не вярваш - изчакай и погледнидали няма да ти светне чек-а ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така написано всичко звучи много хубаво - махаш катализатора и колата литва...

Ама ако всички вземем да си ги махнем, какво ли ще стане с въздуха който дишаме? :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така написано всичко звучи много хубаво - махаш катализатора и колата литва...

Ама ако всички вземем да си ги махнем, какво ли ще стане с въздуха който дишаме? :rolleyes:

Задавал ли си си въпроса колко коли имат катализатор ?

Особенно по автосалоните ги махат още при пристигането на самата кола.

Все пак тук е България.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е само как на 120 000 км (по твои думи) катализатора е аут?

 

Сигурно не е аут, но съм забелязал че ако се кара редовно в ниските обороти се събира доста голямо количество конденз и се държи като запушен, поне докато не се изкара.

 

P.S. Тия ламбди определят дали сместа е добра и може разхода да се е повишил. Също така е възможно компютъра да е проектиран да може да работи само с едната, втората и катализатора да са опция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така написано всичко звучи много хубаво - махаш катализатора и колата литва...

Ама ако всички вземем да си ги махнем, какво ли ще стане с въздуха който дишаме? :rolleyes:

 

Нищо особено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най интересно ми стана, като изключих буксата на ламда сондата не ми даде нито грешка нито светна няква лампа. Абсолютно си работеше всичко перфектно. Аз се хварлих в тъч . А по принцип си мислех че ще почне да играят обороти и ще светне няква лампа но нищо. Много странно :icon_hmm:

Емо пробвай на твойта,като изключиш буксата на ламдата дали ще има някакви проблеми.

(буксата е в ляво под всумателя . Поне мойта е там де).

 

Ламбдата след катализатора имаш предвид?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На колта няма такава сонда след катализатора. Има една - единствена и тя е преди катализатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ламбдата след катализатора имаш предвид?

Ламдата е преди катализатора! Аз до момента не съм виждал кола с повече от 1 ламда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ламдата е преди катализатора! Аз до момента не съм виждал кола с повече от 1 ламда.

 

Погледни някой галант тогава :)

При колта е само една и ето къде се намира тя:

oxygen_senzor.JPG

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тогава защо я е разкачил като не е след катализатора?

Мойта май има три ламбди и поне два катализатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ламдата е преди катализатора! Аз до момента не съм виждал кола с повече от 1 ламда.

 

И не ти гърми екуто с грешка? Странно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На опела е по същия начин - ако кабела на ламбдата е разкачен не отчита код за грешка. Явно на по-старите двигатели ламбдите нямат такова голямо значение, може и да е имало и по-евтини варианти на колата без ламбди и катализатори, да е разчетено да може и без тях...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно при мен тогава каква е тази сонда дето влизат в тръбата след катализатора и от нея 2 кабела влизат в купето.

Не ми се вярва на 1.3 да е по-сложно отколкото на 1.6

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами твоята като е 98-ма година, вероятно покрива по-висок екологичен стандарт. На a3asgr сигурно е от по-старите.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и при мен има 2 ламбда-сонди. Колт 97-ма 1.3. И втората е след катализатора - и аз не вярвах, но няколко души, които уж се сещат потвърдиха че е именно ламбда-сонда. Исках да махам катализатора и да слагам резонаторно гърне, но човекът, дето трябваше да го прави това, се уплаши от втората сонда и каза че не знае какви грешки ще отчете компютъра и се отказа.

Много се радвам като чета, че няма проблеми :) Направо освен и аз да действам смело и да махам катализатора :)

Редактирано от zebra
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...