Премини към съдържание

zebra

Потребители
  • От него общо

    14
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Хасково

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Colt V 1300 GLX
  • Интереси
    много и разнообразни :)

zebra's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. благодаря за указанията - сложих ги без проблем... не се бях сетил да го въртя Колега, не са такива моите за съжаление :( показах ги защото са подобни и да не качвам допълнително снимки. Моите са с едно диодче, оказаха се изключително безполезни. Бяха ми попаднали и реших да ги пробвам, старите ми габарити и без това бяха изгоряли отдавна :( тези светят декоративно и нямат абсолютно никаква реална стойност. В пълен мрак като съм само на тях, едва познавам че са включени. Най-много да ми се заяждат кат, защото са синкави. По-скоро ми дай ти идея откъде да си взема нещо, което свети наистина :rolleyes: Ако е наблизо, още по-добре гледам че си от Хасково :icon_bye:
  2. Привет, колеги! Моля не се смейте много и да ви се стори тъп или елементарен въпроса Имам две ей такива подобни лампички: Пример - имате ли представа откъде точно се слагат и изобщо съвместими ли са с колата ми - Колт 97-ма 1.3 GLX? Искам да ги монтирам на предните фарове, втората степен на въртенето на копчето, точно преди стандартните къси светлини. Не успях да разглобя абсолютно нищо в близост до гуменото покритие, което пази H4 крушките в гнездата им :( има ли някой, който е смянал такива лампички да ме посъветва как точно се процедира
  3. zebra

    Катализатор

    Колеги, и при мен има 2 ламбда-сонди. Колт 97-ма 1.3. И втората е след катализатора - и аз не вярвах, но няколко души, които уж се сещат потвърдиха че е именно ламбда-сонда. Исках да махам катализатора и да слагам резонаторно гърне, но човекът, дето трябваше да го прави това, се уплаши от втората сонда и каза че не знае какви грешки ще отчете компютъра и се отказа. Много се радвам като чета, че няма проблеми Направо освен и аз да действам смело и да махам катализатора
  4. Ами доколкото проучих въпроса, ламбда-сондата преди катализатора е тази, която може да ми докара главоболия, но замяната му с резонаторно гърне не би трябвало да окава влияние на работата ѝ. Попаднах на полезна дискусия по темата (съжалявам, че поствам линк към друг форум, но няма смисъл да преразказвам) за този датчик след катализатора. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=36335
  5. Благодаря и на двамата за уточнението Точно преди катализатора е наистина, става въпрос не да сменям нея или него, а точно да сложа някакво гърне вместо това. Притесняваше ме дали по някакъв начин ще се отрази негативно на вървенето на колата. Честно казано аз нямам необходимите познания да се притесня, цитирам майстора Но след като няма кой знае какво да се случи, остава или да я карам така докато окончателно замине катализатора, или веднага да сложа гърне.
  6. Ъпдейт по темата съединителя е ок, наред са си дискове и т.н. Според мнението, което получих, катализатора не е наред (запушен) и това би могло да е причината колата да не върви както трябва. Бих го махнал, но след него имало още една ламбда-сонда (това не го знаех и се учудих доста?) и не знаят как точно би се отразило на колата махането му и замяната му с тръба (за нов катализатор и дума да не става :icon_blush: ) Отделно едно гърне беше е пробито но това вече е ок. Има ли някой опит в подобна ситуация, примерно да е премахвал катализатор на тоя модел :help: И дали има наистина някакви особености? PS: И каква ли е да му се не види тая сонда или датчик там долу при катализатора :(
  7. Ами ще пиша какво е било като се разбере до няколко дни. Може да е съединител все пак, въпреки че изкара тия тестове, мотора се форсира след 3500 оборота на всички предавки и повече вие на умряло отколкото реално да върши нещо Знам ли, може и сега тепърва да е почнал да се прецаква и по-добре да взема мерки навреме отколкото да се вкарам в някакви по-сериозни ремонти след време.
  8. Ще я закарам да я погледнат...иначе се извинявам наистина за тъпите въпроси, не бях карал кола с малък бензинов двигател досега (логично доста по-различно се държи като цяло), но да се надявам че ще си реша проблемите с тази Благодарности на всички за помощта с мненията и съветите
  9. Падат си оборотите и форсирането заглъхва...отделно колата си гасне моментално при опит за потегляне на ръчна. Но пак при ниските предавки (1, 2) се тресе понякога. При какви разумни обороти се очаква да е достатъчно пъргав при набиране тоя модел на Колт при по-ниските предавки :rolleyes: Освен ако не ми се налага, се старая да не ги вдигам над 2500 от 1-ва до 4-та и нагоре вече на 5-та само. Може би го държа на твърде ниски обороти :icon_blush:
  10. На равен път са точно 2800. А на 3000 скоростта е вече между 105 и 110.
  11. Мерси за съвета, ще тествам и ще пиша. А че понякога форсира, а набира доста бавно - това го потвърждавам на 100%, и то се е случвало при всички предавки.
  12. Ами мисля си че може да има някакъв проблем по съединителя- при потегляне не стартира гладко, тресе се (не винаги, но се случва). На високите предавки не съм забелязал да има дефекти. Не съм карал друг такъв колт за да сравня (дори не съм се и возил, за съжаление), но все ми се струва, че от такава кола се очаква да е определено по-пъргава, отколкото е моята. И на по-ниски скорости и предавки не съм съвсем доволен от това колко бързо изтегля и т.н. :huh:
  13. Да, същата тема Не че искам да стигна до 200 с тая кола, проблемът е основно че ускорява страшно бавно. дори след 110 км/ч ускорението се забавя осезаемо. за съжаление не съм карал друга подобна кола, че да направя сравнение. unsure:
  14. Колеги, привет Един малко тъп въпрос - до 125-130 км/ч колта ускорява нормално (т.е. по мое мнение достатъчно бързо). Става въпрос за идеално равен път естествено. след 130 км/ч до около 155-160 км/ч ускорява много много бавно, а след това повече май не вдига. Става въпрос за Колт 1.3 бензин 97-ма година :icon_crying: Все си мисля, че максималната му скорост трябва да е повече (не че ми се налага, ама въпросът си е принципен :icon_blush: ). Тази на равен път я докарва малко на 5000 оборота. Някакви идеи дали е нормално това? PS:Намерих тема по въпроса :icon_blush: очевидно повечето подобни коли вдигат повече...явно при мен има някакъв проблем...
×
×
  • Създаване...