dark Публикувано 30 юни 2009 Сподели Публикувано 30 юни 2009 На место, когато е включен климатика, оборотите се вдигат до около 900 на всяка минута някъде и после пак падат плавно до около 6-700. Като изключа климатика, дори и с пуснати фарове и радио и каквото друго се сетих различно от климатик, си работи на стандартната система 4 минути на 6-700 оборота, покачване до 1100 и пак отначало. Иначе няма гаснене или някакви други подобни аномалии. Само разхода се вдигна последния месец докъм 10, но това предполагам се дължи на факта, че почти не я карам на по-дълги разстояния от 5-6км. Всички тестове са проведени при достигната нормална работна температура. Двигателя е 1.8 GDI и климатика е климатроник реално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
^GaRfiELd^ Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Колега поне за оборотите докато ти работи климатика... дигат се когато ти се включи перката отпред на радиатора на климатика, за да охлади... оттам ти се качват така замалко и после пак падат... просто излез от колата докато ти е пуснат климатика и сам ще чуеш точно като се включи перката, как двигателя ти дига оборотите... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jim Crow Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Аз пък имам друг проблем.. много играят като понякога си сваля и до 10-20, случвало ми се и да гасне... :( Малко помощ, че съм на 20 и карам отскоро.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Аз пък имам друг проблем.. много играят като понякога си сваля и до 10-20, случвало ми се и да гасне... :( Малко помощ, че съм на 20 и карам отскоро..Ми освен да ти кажа да идеш при Милен - друго не знам какво да те посъветвам...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Аз пък имам друг проблем.. много играят като понякога си сваля и до 10-20, случвало ми се и да гасне... :( Малко помощ, че съм на 20 и карам отскоро..Колега няма да е лошо да упоменеш, че караш и ти GDI-ка, за да може да се ориентират хората. Според мен си за Милен. И аз бях така ама се оправих. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jim Crow Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Благодаря ви, явно ще трва да му подосаждам на Милен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 .................. Само разхода се вдигна последния месец докъм 10, но това предполагам се дължи на факта, че почти не я карам на по-дълги разстояния от 5-6км...................... ХММмм , нещо много ми се вижда такъв разход за GDI , не че разбирам нещо де , ама моята не е GDI и дори през зимата не се е качвал разхода повече от 9 , и то на къси разстояния ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jim Crow Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 На мен GDI в София си ми показва 10.2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Аз съм изкарвал и 17 на големи баири на малки разстояния. Иначе при каране с неразумна скорост по планински път изкара разход от 8.64/100. Според мен ако разхода е над 10/100 и не е единично явление е желателно да се провери от Милен примерно. @Jim Crow Пробвай да разкачиш акумулатора после да дадеш контакт за 1 сек, после оставяш да работи около 10мин на място може и да има някакво подобрение. Milen_z беше описал цялата процедура в някоя от темите - ползвай търсачката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 2 юли 2009 Сподели Публикувано 2 юли 2009 @Jim Crow Пробвай да разкачиш акумулатора после да дадеш контакт за 1 сек, после оставяш да работи около 10мин на място може и да има някакво подобрение. Milen_z беше описал цялата процедура в някоя от темите - ползвай търсачката.Процедурата е малко по-различна.Можеш да я намериш ТУК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 ХММмм , нещо много ми се вижда такъв разход за GDI , не че разбирам нещо де , ама моята не е GDI и дори през зимата не се е качвал разхода повече от 9 , и то на къси разстояния ! Вие малко ме разбихте. На мен в София, на къси разстояания ми е стигало до 12. Ако я карам повече ми пада до 8. Даже си мисля че компютъра не отчита правилно ако се кара по 3-4 км на ден, защото постояанно повишава стойностите, ако не го нулираш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 14 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2009 (редакция) 12 чак не, но при 3-4км преходи постоянно си ми закръгля на 10 Редактирано 14 юли 2009 от dark Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Е при такъв преход колко да е разхода, че тя за 3-4 км изобщо неможе да заработи като ГДИ. А за оборотите на климатик мърдат само ако включва и изключва компресора......Макар че не трябва толкова често да изключва и оборотите не трябва да минават 900. Даже ако трябва да съм точен в режим на бедна смес (първите 4мин) оборотите при включване на климатика трябва да мърдат от 640 на 750. След 4 мин работа на място трябва да мърдат от 750 на 800. Но пак казвам само ако включва компресора, иначе оборотите не трябва да помръдват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 14 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2009 (редакция) Ако правилно съм разбрал една друга тема, Компресорът е включен винаги, когато свети само "*".Компресорът се включва само, когато е нужен, когато свети "* eco". Моите измервания бяха при "*". Т.е. би трябвало компресора винаги да е бил зацепен... Значи остава да е от вентилатора... ама тоя вентилатор толкова ли е мощен, че толкова да влияе на оборотите? :icon_hmm: :offtopic: Аз не се оплаквам, колко ще ми харчи на 3-4км преходи, защото реално ми е важно, колко ми харчи на месец, а не на км :offtopic: Редактирано 14 юли 2009 от dark Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Компресора включва и изключва винаги. Разликата между ЕСО и звездичката е в интервалите на включване и изключване. Вентилатора работи постоянно и от него няма да е......За разхода ти исках да кажа че на такива преходи е добър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Хмммм. Май мойта не работи както трябва. Аз въобще не усещам никакво изменение в оборотите на 4тата минута както пише на всякъде. В момента са се "закрепили" оборотите и не шават много, освен както казах като работи климатика и завърти перката. Иска си колата един преглед от специалист :icon_thumbup: .Но в момента съм малко зле с времето и финансите, особено второто :icon_blush: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.