Премини към съдържание

Обороти - Климатик


dark

Препоръчано мнение

На место, когато е включен климатика, оборотите се вдигат до около 900 на всяка минута някъде и после пак падат плавно до около 6-700.

 

Като изключа климатика, дори и с пуснати фарове и радио и каквото друго се сетих различно от климатик, си работи на стандартната система 4 минути на 6-700 оборота, покачване до 1100 и пак отначало.

 

Иначе няма гаснене или някакви други подобни аномалии. Само разхода се вдигна последния месец докъм 10, но това предполагам се дължи на факта, че почти не я карам на по-дълги разстояния от 5-6км.

 

Всички тестове са проведени при достигната нормална работна температура. Двигателя е 1.8 GDI и климатика е климатроник реално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега поне за оборотите докато ти работи климатика... дигат се когато ти се включи перката отпред на радиатора на климатика, за да охлади... оттам ти се качват така замалко и после пак падат... просто излез от колата докато ти е пуснат климатика и сам ще чуеш точно като се включи перката, как двигателя ти дига оборотите... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам друг проблем.. много играят като понякога си сваля и до 10-20, случвало ми се и да гасне... :( Малко помощ, че съм на 20 и карам отскоро..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам друг проблем.. много играят като понякога си сваля и до 10-20, случвало ми се и да гасне... :( Малко помощ, че съм на 20 и карам отскоро..

Ми освен да ти кажа да идеш при Милен - друго не знам какво да те посъветвам......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам друг проблем.. много играят като понякога си сваля и до 10-20, случвало ми се и да гасне... :( Малко помощ, че съм на 20 и карам отскоро..

Колега няма да е лошо да упоменеш, че караш и ти GDI-ка, за да може да се ориентират хората. Според мен си за Милен. И аз бях така ама се оправих.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....

............. Само разхода се вдигна последния месец докъм 10, но това предполагам се дължи на факта, че почти не я карам на по-дълги разстояния от 5-6км.

.....................

 

ХММмм , нещо много ми се вижда такъв разход за GDI , не че разбирам нещо де , ама моята не е GDI и дори през зимата не се е качвал разхода повече от 9 , и то на къси разстояния !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм изкарвал и 17 на големи баири на малки разстояния. Иначе при каране с неразумна скорост по планински път изкара разход от 8.64/100. Според мен ако разхода е над 10/100 и не е единично явление е желателно да се провери от Милен примерно.

 

@Jim Crow Пробвай да разкачиш акумулатора после да дадеш контакт за 1 сек, после оставяш да работи около 10мин на място може и да има някакво подобрение. Milen_z беше описал цялата процедура в някоя от темите - ползвай търсачката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@Jim Crow Пробвай да разкачиш акумулатора после да дадеш контакт за 1 сек, после оставяш да работи около 10мин на място може и да има някакво подобрение. Milen_z беше описал цялата процедура в някоя от темите - ползвай търсачката.

Процедурата е малко по-различна.

Можеш да я намериш ТУК.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
ХММмм , нещо много ми се вижда такъв разход за GDI , не че разбирам нещо де , ама моята не е GDI и дори през зимата не се е качвал разхода повече от 9 , и то на къси разстояния !

 

Вие малко ме разбихте. На мен в София, на къси разстояания ми е стигало до 12. Ако я карам повече ми пада до 8. Даже си мисля че компютъра не отчита правилно ако се кара по 3-4 км на ден, защото постояанно повишава стойностите, ако не го нулираш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е при такъв преход колко да е разхода, че тя за 3-4 км изобщо неможе да заработи като ГДИ.

А за оборотите на климатик мърдат само ако включва и изключва компресора......Макар че не трябва толкова често да изключва и оборотите не трябва да минават 900. Даже ако трябва да съм точен в режим на бедна смес (първите 4мин) оборотите при включване на климатика трябва да мърдат от 640 на 750. След 4 мин работа на място трябва да мърдат от 750 на 800. Но пак казвам само ако включва компресора, иначе оборотите не трябва да помръдват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако правилно съм разбрал една друга тема,

 

Компресорът е включен винаги, когато свети само "*".

Компресорът се включва само, когато е нужен, когато свети "* eco".

 

Моите измервания бяха при "*". Т.е. би трябвало компресора винаги да е бил зацепен...

 

Значи остава да е от вентилатора... ама тоя вентилатор толкова ли е мощен, че толкова да влияе на оборотите? :icon_hmm:

 

:offtopic: Аз не се оплаквам, колко ще ми харчи на 3-4км преходи, защото реално ми е важно, колко ми харчи на месец, а не на км :) :offtopic:

Редактирано от dark
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Компресора включва и изключва винаги. Разликата между ЕСО и звездичката е в интервалите на включване и изключване. Вентилатора работи постоянно и от него няма да е......За разхода ти исках да кажа че на такива преходи е добър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хмммм. Май мойта не работи както трябва. Аз въобще не усещам никакво изменение в оборотите на 4тата минута както пише на всякъде. В момента са се "закрепили" оборотите и не шават много, освен както казах като работи климатика и завърти перката.

Иска си колата един преглед от специалист :icon_thumbup: .

Но в момента съм малко зле с времето и финансите, особено второто :icon_blush: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...