walker007 Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Здравейте! Поради неработене на задните спирачните апарати ги свалихме за раздвижване.Дисковете бяха целите в ръжда по което личеше че не са работили от доста време! След раздвижването, отново ги поставихме... след обезваздушаването изглежда проблема беше решен..... но уви! След известно време реших да проверя дали отново работят. Задния спирачен апарат от към шофьора не работеше!... Някаква идея от какво може да е.... :icon_hmm: :help: П.С. Накладките не са износени! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 За каква Каризма става въпрос колега ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Възможно е да не е обезвъздушена системата добре. Когато има и антиблокираща система, тая операция е по специфична. Колегата mario64, затова и попита каква е модификацията на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Да ползвам темата да питам - при движение с отворени прозорци и ниска скорост чувам едно леко стържене отзад, по-скоро звук на триене, като натисна сприрачката съвсем леко и изчезва. Възможно ли е самите накладки да са неправилно или недобре закрепени или е от ръждите вътре. Спирачките са от тези фалшивите, разбирайте задните с барабани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
walker007 Публикувано 19 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2009 (редакция) За каква Каризма става въпрос колега ? Mitsubishi Carisma 1.8 GLX с ABS Редактирано 19 юни 2009 от walker007 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
walker007 Публикувано 19 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2009 Да ползвам темата да питам - при движение с отворени прозорци и ниска скорост чувам едно леко стържене отзад, по-скоро звук на триене, като натисна сприрачката съвсем леко и изчезва. Възможно ли е самите накладки да са неправилно или недобре закрепени или е от ръждите вътре. Спирачките са от тези фалшивите, разбирайте задните с барабани. А по този въпрос и при мен е така... Мисля че е от ръждата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 юни 2009 Сподели Публикувано 19 юни 2009 (редакция) Аз мисля, че не е само от ръждата, защото дори и да мина 50км пак остава, ако е ръжда трябва да я изкара, иначе колелата се въртят без каквото и да е усилие. Някакви идеи? Редактирано 19 юни 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 юни 2009 Сподели Публикувано 19 юни 2009 Здравейте! Поради неработене на задните спирачните апарати ги свалихме за раздвижване.Дисковете бяха целите в ръжда по което личеше че не са работили от доста време! След раздвижването, отново ги поставихме... след обезваздушаването изглежда проблема беше решен..... но уви! След известно време реших да проверя дали отново работят. Задния спирачен апарат от към шофьора не работеше!... Някаква идея от какво може да е.... :icon_hmm: :help: П.С. Накладките не са износени!Твоите спир. система е лукас ,а тя ,както на много други коли работи кофти и има недостатъци..........Цялата работа идва от това че са комбинирани с ръчната а това е тъпо решение........Конструктивно апарата има бутало,на което се навива една ос, шпиндел, по която ос се движи буталото, това е част от ръчната спирачка и именно тя (оста ) движи буталото когато дърпаш ръчната...........системата обаче е малко по сериозна ,оста от едната й страна е буталото ,но от другата страна е един механизъм, по който се преобразува движението и възвратно -постъпателно към въртеливо от една страна и веднага след това отново се преобразува във възратно постъпателно движение...........Това всичко става във долната или (задната) част на самия спир. апарат..............за да стигнеш до там ,трябва да се свали буталото от апарата, да се откачи зегерката вътре в цилиндърчето, така навътре е тя - за целата трябва да имаш специфични зегер клещички ,защото не всички стават за там.........след което пада държача на оста, както и ще видиш едно "буренце" или "щифче " или не знам как да го опиша ,но като се отвори ще загрееш за какво става въпрос...........след което се маха пружината отвън на спир. апарат която седи на рамото за жилото ,развива се гайката която е 14 или 12 номер, и с леко почукване се вади и оста която отива вътре в апарата и която като дръпнеш ръчната тя се завъртя на 45 градуса..............Предполагам че ще е всичко в "суха ръжда " или по точно ръждива кал яко, за това яко се чисти ( най добре е на пароструйка и после с някакъв шпрей) ,след което оглеждаш всчиките му съставни части за :корозии, ерозии ,износвания и т.н. както и си набавяш рем. комплекти за този апарат..........Друго важно нещо е да се провери дали има луфт в буталцето спрямо оста ,която е с едра резба, трябва да има аксиален луфт м/у тях, ако няма ,трябва да се установи защо и да се оправи ..........Този луфт служи за да може когато пуснеш педала на спирачките, той да отхлаби буталото ,иначе се заклинва и почва да държи накл. за диска......... Трето , на буталото от вътре има един механизъм, което представлява една специална гайка и контрата й, тя позволява буталото да се върти само в едната посока, или в посока на въртене на часовника.......на другата посо ка не трябва да се върти, това се прави защото като сменяш накладките, цилиндъра трябва да се прибере ,но тъй като системата е обща, именно буталото трябва да се върти надясно и едновременно с това да се натиска надолу.........имам си напрвен и спец. инструмент за тази работа ..........Надявам се да съм обяснил малко по подробно нещата така че да се оправите, ако има проблем , след 5-ти другия месец съм на линия.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
walker007 Публикувано 19 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2009 Мерси много ако може да ми дадеш някакви твой координати ще съм ти много благодарен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 юни 2009 Сподели Публикувано 19 юни 2009 Твоите спир. система е лукас ,а тя ,както на много други коли работи кофти и има недостатъци..........Цялата работа идва от това че са комбинирани с ръчната а това е тъпо решение........Айде сега, системата Лукас била виновна... :P И на моята Хонда са Лукас апаратите и ръчната е на същият принцип, ама си работи...На Галанта апаратите ми са Сумитомо, пак по същият начин ръчната, и те работят , ама след моята намеса...Така че не е толкова до марката, а до начина на поддръжка и експлоатация.....А на колегата проблема мисля че не е изобщо в спирачните апарати, щом ги е раздвижил и пак не работят...Проблема му е в регулатора на налягането в спирачната система.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
walker007 Публикувано 19 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2009 Айде сега, системата Лукас била виновна... :P И на моята Хонда са Лукас апаратите и ръчната е на същият принцип, ама си работи...На Галанта апаратите ми са Сумитомо, пак по същият начин ръчната, и те работят , ама след моята намеса...Така че не е толкова до марката, а до начина на поддръжка и експлоатация.....А на колегата проблема мисля че не е изобщо в спирачните апарати, щом ги е раздвижил и пак не работят...Проблема му е в регулатора на налягането в спирачната система.... Той къде се намира.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 юни 2009 Сподели Публикувано 19 юни 2009 Той къде се намира....На колата се намира... :lol: Отпред в коша, до спирачната помпа...В него влизат 2 тръбички, а излизат 4...Вътре има едни буталца с пружинки и гумички, които като се скапят, спират да пропускат спирачната течност към задните колела... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Да ползвам темата да питам каква трябва да е минималната дебелина предните дискове и ако може да препоръчате добри накладки (че моите май ги запалих :mitsurally: ) основните изисквания са издържливост и да не свирят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 ...... и ако може да препоръчате добри накладки (че моите май ги запалих :mitsurally: ) основните изисквания са издържливост и да не свирят. Ако търсиш издръжливи накладки, то те ще са с по-твърдо феродо и ще имаш по голям спирачен път. Ако феродото е по меко, то и степента на триене е по голяма и ще спира по добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 (редакция) Имам в предвид да са качествени (да не се опекат), не да са твърди. Иначе тези мисля че имат шанс да ме изкарат още известно време, но има и едно ръбче от външната страна на диска и за това се интересувам дали ще издържи цялостен шлайф или да махам само ръбчето... (то е около 1мм, но не знам колко е шлайфан диска преди това); Редактирано 28 юни 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 Моите накладки много чернилка правят, това нормално ли е? За 200-300 км посивяват предните джанти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 Моите накладки много чернилка правят, това нормално ли е? За 200-300 км посивяват предните джанти...Значи си със меки накладки, които не нараняват диска...Хич да не ти дреме за чернилката... Тя пада само с вода и гъба... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 Ако са меки, защо сутрин скърцат първите няколко пъти като натисна спирачката... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blistera Публикувано 29 юни 2009 Сподели Публикувано 29 юни 2009 Моите ги сменях скоро и са твърди накладки, и често скърцат при натиск......нещо не съм много доволен :blink: :unsure: :huh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Здравейте, колеги. :mitsu-smiley: Смених си накладките преди 6 месеца и съм много доволен. По-меки са, не скърцат и спират отлично наистина. Говорих с един майстор и той ми разправяше, че меките накладки се износват по-бързо, но са по-ефективни при спиране. :biker: Марката е AKEBОNO. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 4 юли 2009 Сподели Публикувано 4 юли 2009 И аз ще използвам темата: Днес забелязах нещо, което ме притесни: карам си аз със 150км/ч и виждам, че има кола отпред и че не мога да я изпредваря, защото в насрещното пак има кола, и натискам аз спирачките... спрях до около 100км/ч (така мисля, не съм гледал километража) и отпуснах за момент спирачката и веднага я натиснах пак (исках да я напомпя) и при това второ натискане, педала стана корав и колата не искаше да спира. Добре, че започнах да спирам по-отрано, та успях да убия скоростта и не се блъснах. Веднага след това отидох на един път, по който няма коли и изпробвах същата ситуация и спирачките се държаха по същия начин. Прибрах се, проверих дали има спирачна течност в казанчето (нали казанчето е едно малко и се намира между купето и таблото с предпазителите) - има, поогледах дали тече или е омаслено някъде около казанчето със спирачната течност или около АБС-а, ама не е. Това не ми се е случвало до сега, защото не ми се е налагало да спирам екстремно от такава скорост. Имате ли някаква идея от какво може да е това. Предварително благодаря!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 5 юли 2009 Сподели Публикувано 5 юли 2009 (редакция) Аз не разбирам много от майсорлък, но положението ти е сериозно. Със спирачките шега не бива, аз не бих карал колата в подобно състояние, пожелавам ти скоро да я оправиш, за да си спокоен. Редактирано 5 юли 2009 от Pepper Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 5 юли 2009 Сподели Публикувано 5 юли 2009 Може да е някой клапан, вакуум или нещо друго. Трябва да се види от майстор, който разбира.(нали казанчето е едно малко и се намира между купето и таблото с предпазителите) - има Има едно малко около 4см диаметър, за съединителя. За спирачките е по-голямото, ако не може да се отвори се развива с тръбен ключ. Добре е като правите спирачките, да смените изцяло течността на съединителя, защото не знаеш какво ще изтече от там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 юли 2009 Сподели Публикувано 5 юли 2009 натискам аз спирачките... спрях до около 100км/ч (така мисля, не съм гледал километража) и отпуснах за момент спирачката и веднага я натиснах пак (исках да я напомпя) и при това второ натискане, педала стана корав и колата не искаше да спира.Проблема ти е в клапана , който е монтиран в маркуча на сервото, или в спукана мембрана на сервото...Като натиснеш спирачка при запален двигател, променя ли ти оборотите на двигателя ?... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 юли 2009 Сподели Публикувано 5 юли 2009 Не, не е клапана. Характерните проблеми за ГДИ........ Колектора е яко натъпкан с нагар........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.