tonino_g3 Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 (редакция) Здравейте, знае ли някои кое моторно масло е най-добро за пинин 2.0 GDI. Аз сложих castrol magnatec 5W30, гледах много каталози и всяка марка дават различни варианти. Аз се спрях на 5w30 пълна синтетика. Всичко изглежда ок , ама ми се струва доста рядко, то и старото беше такова. Вие с какво карате? :mitsu-smiley: Редактирано 8 юни 2009 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 Мисля, че типа на маслото зависи от това на колко километра е колата. Ако е над 150 000, аз бих сложил 10W40 пълна синтетика, имат го в Ратола и цената му е много добра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Хрис_вн Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 Моят Пинин го взех на 98 000 км, препоръчаха ми да сложа полусинтетика, 10W40...такова и сложиха, на VAICO...не знам доколко е добро маслото, надявам се да излезе ок и да не се вайкам ;) отскоро карам колата и не мога да кажа още нищо.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redsxz Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 Карам Спейс Стар 1.8 GDI.При първата смяна на маслото сложих 10W - 40 Diamond Protection и не бях очарован от маслото или по – точно от вискозитета . След 5 000 км го смених с Мотул 8100 5W – 40 и мотора се държи доста по добре. Карам вече 1000 км и маслените повдигачи отихнаха. За сега не сам забелязал да гори масло. Когато бях в сервиза ми предложиха и 5W – 30 пак на Мотул но на мен ви се видя много тънко и затова предпочетох другото но мисля при следваща смяна да пробвам с 5W – 30 което е и посочено като най-подходящото за двигателя.Предполагам това важи и за двигател 2.0 GDI. Желая успех на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 В упътването пише 10W40. Иначе след 5-6хил км. ако не почнат да се чуват повдигачите, значи е добре. Най-добре е да се слага такова каквото пише в упътрането, но и почти всичко е доста субективно в избора на маслото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 За GDI препоръката на Mitsubishi е 0W30 или 5W30, има доста оплаквания от задръстване на повдигачите при други вискозитети и в упътването пише, че може да се ползват няколко различни вискозитети масла, но в последствие (преди доста години) Mitsubishi разпратиха до дилърите си инструкция да се ползват масла 0W30 или 5W30 точно поради проблема с повдигачите. Лошото е, че тези масла са с по-висока цена, а и след като автомобилите преминат 100-150000км започва да се забелязва повишен разход на масло. 10W40 въобще не е подходящо за двигатели GDI.Миро, а каква е спецификацията за 6а13 - шестцилиндровите галанти. Имам на разположение от този мотул 6100 10В40, кастрол ГТХ, но се чудя на моята какво да налея. Това, което вие продавате 10В40 напълно синтетично по-добре ли е от мотула? Че сега трябва да се обслужва и втория галант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 Това, което продаваме мисля, че е по-добро от Motul, но тук нещата доста се размиват, a и по принцип не обичам да правя сравнения на различни марки масла (има значение произход, дистрибутор, та дори и разлики в партидите), поразпитай все пак колегите, които вече са ползвали от маслата които продаваме - има доста от форума с 6A13, които са ползвали и 10W40 и 5W40. За този мотор особенно, ако е на малко километри (под 100 000км) ти препоръчвам 5W40, иначе препоръките на Mitsubishi са доста разтегливи и не поставят особеонно големи изисквания към маслото - масло с вискозитет 10W40, 5W40, 5W30, 0W30 покриващо спецификация SG (която в момента е доста устаряла - маслата в момента са SL, SM спецификация).Благодаря, мотулът е купен от дилър в Франция и има известни разлики в качествата, спрямо продавания тук. Но него ще налея на англичанина, пък да взема да пробвам вашето на моя вихрогон. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 И аз скоро ще започна пак с моите дилеми, относно маслото :wacko: . Дали да е 5W40(сега съм с такова и на 100 000) или да слагам вече 10W40? Не ми гори масло и го сменям на 6-7 000км. Моля за мнения..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 Защо да сменяш нещо, когато и така си доволен? Искаш за по-евтино ли, тогава може.С 5W40 е много по-добре, стига да не ти гори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 10 юни 2009 Сподели Публикувано 10 юни 2009 Защо да сменяш нещо, когато и така си доволен? Искаш за по-евтино ли, тогава може.С 5W40 е много по-добре, стига да не ти гори. Божо, разбрах те от първият път. Не става въпрос за 20лв. отгоре. Сега съм с 5W40 и не го пипа, така че продължавам. Ще видя с Мирко какво ще измислим :icon_dance: Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redsxz Публикувано 10 юни 2009 Сподели Публикувано 10 юни 2009 И аз го разбрах това :rolleyes: Най-много се усети през зимните месеци и така 5000 км.Само да го бях разбрал по рано това :icon_thumbup: За GDI препоръката на Mitsubishi е 0W30 или 5W30, има доста оплаквания от задръстване на повдигачите при други вискозитети и в упътването пише, че може да се ползват няколко различни вискозитети масла, но в последствие (преди доста години) Mitsubishi разпратиха до дилърите си инструкция да се ползват масла 0W30 или 5W30 точно поради проблема с повдигачите. Лошото е, че тези масла са с по-висока цена, а и след като автомобилите преминат 100-150000км започва да се забелязва повишен разход на масло. 10W40 въобще не е подходящо за двигатели GDI. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 23 юли 2009 Сподели Публикувано 23 юли 2009 За GDI препоръката на Mitsubishi е 0W30 или 5W30, има доста оплаквания от задръстване на повдигачите при други вискозитети и в упътването пише, че може да се ползват няколко различни вискозитети масла, но в последствие (преди доста години) Mitsubishi разпратиха до дилърите си инструкция да се ползват масла 0W30 или 5W30 точно поради проблема с повдигачите. Лошото е, че тези масла са с по-висока цена, а и след като автомобилите преминат 100-150000км започва да се забелязва повишен разход на масло. 10W40 въобще не е подходящо за двигатели GDI.Миро, а за скоростната кутия на GDI-то какво казват вашите дилъри? Какъв да е вискозитета? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 23 юли 2009 Сподели Публикувано 23 юли 2009 Ръчна кутия - 75W85, 75W90 покриващо спецификацията GL-4.Болшинството масла 75W85 и 75W90 са спецификацията GL-5?Има ли проблем?Някъде четох, че при GL-5, добавките и пластификаторите имат неприятното свойство да ерозират бронза... Така ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
пандо Публикувано 24 юли 2009 Сподели Публикувано 24 юли 2009 Колега Мирослав,тези масла които препорьчвате за GDI моторите и ск.кутии,отнасят ли се и за 2,4GDI моторите.Благодаря ти,предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
пандо Публикувано 24 юли 2009 Сподели Публикувано 24 юли 2009 Аз сьм от Варна,не знам тука имате ли сервиз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
пандо Публикувано 24 юли 2009 Сподели Публикувано 24 юли 2009 А не мога ли да си порьчам да ми пратите,колкото е необходимо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 юли 2009 Сподели Публикувано 26 юли 2009 Някъде четох, че при GL-5, добавките и пластификаторите имат неприятното свойство да ерозират бронза... Така ли е? Дори и да е така не видях в кутията да има бронзови елементи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Вгледай се по-внимателно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Пропуснах шанса вече. Като дойде ред на твоята може да ме викнеш да видим няма ли някоя втулка вътре... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Толкова синхронизатори и втулки има че свят да ти се завие...... Не си гледал където трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 (редакция) Нямах физическата възможност да присъствам на ремонта през цялото време. Има нещо вярно, лагерчета гледах.Някой пробвал ли го е с масло 5W30? Имам доста останало 10W40 MoS2 на Liqui Moly. Чудя се дали дали да го сипя на опела или да го пазя за следващата смяна. Редактирано 27 юли 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.