Премини към съдържание

Кое масло е добро за пинин


Препоръчано мнение

Здравейте, знае ли някои кое моторно масло е най-добро за пинин 2.0 GDI. Аз сложих castrol magnatec 5W30, гледах много каталози и всяка марка дават различни варианти. Аз се спрях на 5w30 пълна синтетика. Всичко изглежда ок , ама ми се струва доста рядко, то и старото беше такова. Вие с какво карате? :mitsu-smiley: :drag:

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че типа на маслото зависи от това на колко километра е колата. Ако е над 150 000, аз бих сложил 10W40 пълна синтетика, имат го в Ратола и цената му е много добра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят Пинин го взех на 98 000 км, препоръчаха ми да сложа полусинтетика, 10W40...такова и сложиха, на VAICO...не знам доколко е добро маслото, надявам се да излезе ок и да не се вайкам ;) отскоро карам колата и не мога да кажа още нищо.. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам Спейс Стар 1.8 GDI.

При първата смяна на маслото сложих 10W - 40 Diamond Protection и не бях очарован от маслото или по – точно от вискозитета .

След 5 000 км го смених с Мотул 8100 5W – 40 и мотора се държи доста по добре. Карам вече 1000 км и маслените повдигачи отихнаха. За сега не сам забелязал да гори масло.

Когато бях в сервиза ми предложиха и 5W – 30 пак на Мотул но на мен ви се видя много тънко и затова предпочетох другото но мисля при следваща смяна да пробвам с 5W – 30 което е и посочено като най-подходящото за двигателя.

Предполагам това важи и за двигател 2.0 GDI.

 

Желая успех на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В упътването пише 10W40. Иначе след 5-6хил км. ако не почнат да се чуват повдигачите, значи е добре. Най-добре е да се слага такова каквото пише в упътрането, но и почти всичко е доста субективно в избора на маслото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За GDI препоръката на Mitsubishi е 0W30 или 5W30, има доста оплаквания от задръстване на повдигачите при други вискозитети и в упътването пише, че може да се ползват няколко различни вискозитети масла, но в последствие (преди доста години) Mitsubishi разпратиха до дилърите си инструкция да се ползват масла 0W30 или 5W30 точно поради проблема с повдигачите. Лошото е, че тези масла са с по-висока цена, а и след като автомобилите преминат 100-150000км започва да се забелязва повишен разход на масло. 10W40 въобще не е подходящо за двигатели GDI.

Миро, а каква е спецификацията за 6а13 - шестцилиндровите галанти. Имам на разположение от този мотул 6100 10В40, кастрол ГТХ, но се чудя на моята какво да налея. Това, което вие продавате 10В40 напълно синтетично по-добре ли е от мотула? Че сега трябва да се обслужва и втория галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това, което продаваме мисля, че е по-добро от Motul, но тук нещата доста се размиват, a и по принцип не обичам да правя сравнения на различни марки масла (има значение произход, дистрибутор, та дори и разлики в партидите), поразпитай все пак колегите, които вече са ползвали от маслата които продаваме - има доста от форума с 6A13, които са ползвали и 10W40 и 5W40. За този мотор особенно, ако е на малко километри (под 100 000км) ти препоръчвам 5W40, иначе препоръките на Mitsubishi са доста разтегливи и не поставят особеонно големи изисквания към маслото - масло с вискозитет 10W40, 5W40, 5W30, 0W30 покриващо спецификация SG (която в момента е доста устаряла - маслата в момента са SL, SM спецификация).

Благодаря, мотулът е купен от дилър в Франция и има известни разлики в качествата, спрямо продавания тук. Но него ще налея на англичанина, пък да взема да пробвам вашето на моя вихрогон.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз скоро ще започна пак с моите дилеми, относно маслото :wacko: . Дали да е 5W40(сега съм с такова и на 100 000) или да слагам вече 10W40? Не ми гори масло и го сменям на 6-7 000км. Моля за мнения.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да сменяш нещо, когато и така си доволен? Искаш за по-евтино ли, тогава може.

С 5W40 е много по-добре, стига да не ти гори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да сменяш нещо, когато и така си доволен? Искаш за по-евтино ли, тогава може.

С 5W40 е много по-добре, стига да не ти гори.

Божо, разбрах те от първият път. Не става въпрос за 20лв. отгоре. Сега съм с 5W40 и не го пипа, така че продължавам. Ще видя с Мирко какво ще измислим :icon_dance: Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз го разбрах това :rolleyes:

Най-много се усети през зимните месеци и така 5000 км.

Само да го бях разбрал по рано това :icon_thumbup:

 

 

За GDI препоръката на Mitsubishi е 0W30 или 5W30, има доста оплаквания от задръстване на повдигачите при други вискозитети и в упътването пише, че може да се ползват няколко различни вискозитети масла, но в последствие (преди доста години) Mitsubishi разпратиха до дилърите си инструкция да се ползват масла 0W30 или 5W30 точно поради проблема с повдигачите. Лошото е, че тези масла са с по-висока цена, а и след като автомобилите преминат 100-150000км започва да се забелязва повишен разход на масло. 10W40 въобще не е подходящо за двигатели GDI.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
За GDI препоръката на Mitsubishi е 0W30 или 5W30, има доста оплаквания от задръстване на повдигачите при други вискозитети и в упътването пише, че може да се ползват няколко различни вискозитети масла, но в последствие (преди доста години) Mitsubishi разпратиха до дилърите си инструкция да се ползват масла 0W30 или 5W30 точно поради проблема с повдигачите. Лошото е, че тези масла са с по-висока цена, а и след като автомобилите преминат 100-150000км започва да се забелязва повишен разход на масло. 10W40 въобще не е подходящо за двигатели GDI.

Миро, а за скоростната кутия на GDI-то какво казват вашите дилъри? Какъв да е вискозитета?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ръчна кутия - 75W85, 75W90 покриващо спецификацията GL-4.

Болшинството масла 75W85 и 75W90 са спецификацията GL-5?

Има ли проблем?

Някъде четох, че при GL-5, добавките и пластификаторите имат неприятното свойство да ерозират бронза... Така ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някъде четох, че при GL-5, добавките и пластификаторите имат неприятното свойство да ерозират бронза... Така ли е?

 

Дори и да е така не видях в кутията да има бронзови елементи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах шанса вече. Като дойде ред на твоята може да ме викнеш да видим няма ли някоя втулка вътре...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямах физическата възможност да присъствам на ремонта през цялото време. Има нещо вярно, лагерчета гледах.

Някой пробвал ли го е с масло 5W30? Имам доста останало 10W40 MoS2 на Liqui Moly. Чудя се дали дали да го сипя на опела или да го пазя за следващата смяна.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...