milenjs Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Вчера реших да направя профилактика на климатика за да съм готов с тези жеги. Източихме фреона, 510 гр., но се оказа че в аутодатата няма данни колко фреон събира. Намерих описание от сървъра на Божо и там пише R134 - 720 грама. Толкова и наляхме но приятелчето което се занимава с климатиците каза че му се вижда малко. Преди мен прави един VW - 850грама. Та вярно ли е това 720 грама? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Вчера реших да направя профилактика на климатика за да съм готов с тези жеги. Източихме фреона, 510 гр., но се оказа че в аутодатата няма данни колко фреон събира. Намерих описание от сървъра на Божо и там пише R134 - 720 грама. Толкова и наляхме но приятелчето което се занимава с климатиците каза че му се вижда малко. Преди мен прави един VW - 850грама. Та вярно ли е това 720 грама?Да вярно е, 720 грама фреон и някакво малко количество масло за компресора ако е N33W или N43W............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 18 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2009 Благодаря DJ, N33W е, ако някой друг го интересува да знае... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 19 Май 2009 Сподели Публикувано 19 Май 2009 Да не отварям нова тема. Къде в София могат да ми наптавят профилактика на климатика? Да допълнят или напълнят нов фреон ако се налага. Обяви много, ама миналата година се напатих от "майстори" докато не се свързах с Пламен. Не ми се иска да тръгвам по същия път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 19 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2009 За София не знам но ако някой колега има път през Котел и има нужда от профилактика/ремонт на климатик да се свърже с мен. Момчето което тук се занимава с клима е приятелче, изключително кадърно, работи качествено и на изключително конкуренти цени Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 Май 2009 Сподели Публикувано 19 Май 2009 Stankatahttp://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=997 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deju Публикувано 19 Май 2009 Сподели Публикувано 19 Май 2009 Има ли някаква промяна след като смени фреона? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 19 Май 2009 Сподели Публикувано 19 Май 2009 Някъде по предния капак трябва да пише какво количество фреон събира системата.Аз като правих тази операция,майстора погледна някъде там и видя.За моя Галант,май беше около 780гр. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 Май 2009 Сподели Публикувано 20 Май 2009 Някъде по предния капак трябва да пише какво количество фреон събира системата.Аз като правих тази операция,майстора погледна някъде там и видя.За моя Галант,май беше около 780гр. Миналата година като си сменях фреона, в системата имаше едно 150 гр. масло... Дълго се чудих дали не е много, но накрая реших, че от много глава не боли, а и компресорът ще ми е благодарен, за мазната си работа... :icon_dance: Да напомня на забравилите - изключително важно е, когато сменяте фреон, да се източи цялото количество, заедно с маслото и да се напълни наново, заедно с маслото. Не че нещо, ама майстори всякакви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2009 Има ли някаква промяна след като смени фреона?Ами да - духа по хладно и това което ми прави впечатление е че компресора включва доста по рядко. На капака пише само R134 и няма данни за количеството. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 На мен днеска ми доляха малко, разделих се с 30лв. Преди духаше 14 градуса, сега около 7-8. Имаше още леки мехурчета в резервоарчето, но "майстора" почна да вади терории как ако се сипело повече фреон от колкото трябва щяло да обледи и да вдигне температурата. Даже се очуди как сваля под 10 градуса, и почна да дава примери с други марки и как нямало смисъл и т.н...Фреона май беше 134а. Всичкото е около 760грама, но му трябваше много малко и не сме точили нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar.bartov Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Здравете колеги,прочетох темата но в книжката пише 760г WAGON 95 4X4 4G63.Може би компресорите са различни? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Където 720 там и 760. На мен като го дозареждаха премериха налягането само и го донапълниха с едни маркучи и два манометъра за 5мин, след това провериха дали духа достатъчно студено.Въпроса е от въздуховодите колко градуса трябва да излиза и точно в кой се мери. Сондата на решетката ли се слага или се вкарва навътре, защото имам чувството че не го мериха както трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Айде и аз да питам за галанта, моя климатик духа хладно а не студено, компресора се включва но много бавно охлажда купето. Като вдигна капака и до десния фар има едно "прозорче" и в него се мяткат мехурчета ...май ми е малко фреона. Колко трябва да е температурата на въздуха непосредствено след въздуховодите на макс. кул (17 градуса май беше)?Не че ми трябва климатик ама да знам за напред какво предстой да му правя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 24 Май 2009 Admin Сподели Публикувано 24 Май 2009 sirko, предполагам че ти е малко фреона. Веднага след въздуховодите при около 10-15 минути работа е нормално да ти е около 3-4 градуса. :cold: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 sirko, предполагам че ти е малко фреона. Веднага след въздуховодите при около 10-15 минути работа е нормално да ти е около 3-4 градуса. :cold:Като мериха моя,сондичката на термометъра я вкараха навътре във въздуховода и там показа малко над 7 градуса....Майстора каза,че това било нормално,но на мен климатика ми се струва доста слаб. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 Виж ТАЗИ тема... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 Тъкмо се върнах от магазина, че нямах термометър под ръка след установения тест термометъра показва 11-12 градуса на въздуха непосредствено след въздуховодите на макс. охлаждане (17гр.) вътрешна цуркулация, макс вентилатор и външна темп. 24 гр....май съм си за фреонец :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 24 Май 2009 Admin Сподели Публикувано 24 Май 2009 За фреон си. Трябва на въздуховодите да ти е 4-5 градуса.Провери и за теч в системата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 Ами теч едва ли има защото климатика е на този хал от както съм я купил (над година) до сега да е изтекъл всичкия. На есен или на пролет ще я водя на майстор да я види. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миташки Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 Само да вмъкна,че всички измервания при автоклиматиците било температура или налягане се правят при 1500 об. на двигателя.На най ниската степен на вент. температурата на изх. въздух е около -5гр.,на макс от 3-7 гр.Показател за добре работещ климатик е обилното изтичане на конденз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 На мен ми изкарваше около 7-8 градуса на "MAX COOL" При -5 градуса тоя конденз няма ли да заледи всичко (тръбата взе да замръзва), майстора каза че ако се сипе още можело да стане по-зле или даже да почне да замръзва охладителя на климатика. Мериха само темперарурата и налягането, но нещо съмнителна ми се стори работата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2009 Всичко е относително и си е за конкретния автомобил. Който го интересува ето как се проверява производителността на климатика, японеца си го е написал че и картинки сложил - http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...WAGON_WM_55.pdf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 Излиза че е в нормата, даже малко под нея и че имало сензор против замръзване на изпарителя.Лошото че че компресорите с R12 вадят с до 5 градуса по-ниска температура... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.