raptor Публикувано 28 април 2009 Сподели Публикувано 28 април 2009 Ще съм благодарен на компетентни мнения за OUTLANDER 2003-2004 г. , 2.0 или 2.4 бензинМного съм се влюбил в тоя автомобил и мисля да скачам , но незнам кой мотор да избера,2.0 мисля че е малко слаб за това купе, но за 2.4 съм чувал доста лоши отзивиВсъщнос 2.4 на Аутлендъра MIVEC или GDI е , кой от двата, или слагат и двата. Защото всъщност MIVEC-a е по-добрия вариант, за GDI знам че е доста капризен на гориво, а за Б-я това е от значение.Както и 2.0 -я и MIVEC-a нямат проблеми с монтирането на газова уредба , докато при GDI е абсурд да се сложи нещо подобно.Какъв е реалния разход на двата мотора ?Интерсесува ме как са като подръжка, колко се трошат и какви слаби места имат ?Колко са надеждни като 4х4 , доколкото знам серийно имат блокаж на централен диференцеал, режима 4х4 е механичен а не електронен, посредством бутон. Държа на проходимостта , в момента карам Subaru Impreza AWD и съм доста доволен, евентуално ще остане за жена ми, а аз ще взема OUTLANDER. Благодаря на всички предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raptor Публикувано 29 април 2009 Автор Сподели Публикувано 29 април 2009 Май няма любители на тоя автомобил във форума, като гледам колко малко е писано , започвам да се позамислям дали това е правилния избор или по-добре Subaru Forester сходна година на производство. :blink: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 Взимай 2.4 автомат. Газифицира се сравнително лесно и евтино. За останалото - някой от колегите с Аутлендъри да се изкажат. Можеш да пишеш и на колегата , pepes , той кара точно такъв и ще ти отговори на въпросите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raptor Публикувано 29 април 2009 Автор Сподели Публикувано 29 април 2009 В интерес на истината предпочитам ръчни скорости, 4 - скоростния автомат е малко тромав и разхода му е с около 2 литра отгоре, поне това четох из руските форуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 Ще съм благодарен на компетентни мнения за OUTLANDER 2003-2004 г. , 2.0 или 2.4 бензинМного съм се влюбил в тоя автомобил и мисля да скачам, но незнам кой мотор да избера,2.0 мисля че е малко слаб за това купе, но за 2.4 съм чувал доста лоши отзивиВсъщнос 2.4 на Аутлендъра MIVEC или GDI е, кой от двата, или слагат и двата. Защото всъщност MIVEC-a е по-добрия вариант, за GDI знам че е доста капризен на гориво, а за Българияя това е от значение.Както и 2.0 -я и MIVEC-a нямат проблеми с монтирането на газова уредба, докато при GDI е абсурд да се сложи нещо подобно.Какъв е реалния разход на двата мотора ?Интерсесува ме как са като подръжка, колко се трошат и какви слаби места имат ?Колко са надеждни като 4х4 , доколкото знам серийно имат блокаж на централен диференцеал, режима 4х4 е механичен а не електронен, посредством бутон. Държа на проходимостта , в момента карам Subaru Impreza AWD и съм доста доволен, евентуално ще остане за жена ми, а аз ще взема OUTLANDER. Благодаря на всички предварително. Щом си се влюбил какво чакаш .... взимай един :icon_thumbup: За 2,0l не мога да коментирам - аз исках много кончета. Затова 2,4l - 160к.с.Всички двигатели са 4 цилиндрови. Моя е MIVEC. На американския пазар са по 140к.с. и са от този тип (при тях MIVEC слагат от 2005). GDI не се монтира на Аутлендър.Ако почетеш във форума, ще разбереш че всяко бензиново :mitsu-smiley: (без GDI) ще работи на газ....4х4 е прерфектно - постоянно е зацепено 50/50. Следи къде пребуксуват гумите и се прехвърля натоварването съответно на другите (отпред/отзад).Аз си мисля, че с този клиренс няма да се изложи пред Subaru Impreza AWD :icon_rock: За разхода ... зависи от крачето. От 8,5 (с немския бензин) до 18л/100 (в големото село -моя дом :icon_blush: ).Тук (не на последно място) ще отбележа че съм с автомат. скоростна кутия (типтроник)....голЕм КЕфДържа да отбележа последното!Ако искаш бегачка - питай колегите с Еклипс-и и Галант-и.....но на мен 160 кончета с тази кутия са ми добре.Имаш и 4х4 (по тромаво ще е при всички случаи)...Тук се подвизават още няколко колеги с Аутлендър - нека и те да кажат.За 10 месеца и 11300 км мога да кажа че смених 2 филтъра (въздушни) и ми предстои смяна на маслото ... толковаА мога и да те повозя .... няма да разлюбиш машината :D Какво лошо си чувал за 2,4l агрегат???? Те и второто поколение са с такъв(170к.с.) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raptor Публикувано 30 април 2009 Автор Сподели Публикувано 30 април 2009 Благодаря за отговора! Относно 2.4 лоши отзиви съм чувал единственно за GDI -мотора, но той така или иначе не се монтира тук. И по-добре !Мисля обаче, че съм категоричен за М/Т .Аутлендъра постоянно ли е 4х4 , аз мислех, че е с предно и има бутон за режим 4х4 ?Имаше някакъв сайта за разходите на гориво, но не мога нещо да го открия, сре]ал съм го из форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raptor Публикувано 30 април 2009 Автор Сподели Публикувано 30 април 2009 http://rutube.ru/tracks/1131166.html?v=d2a...eb68b6a396431b9Ето какво намерихТест-драйв на OUTLANDER първа генерация от братята братушки :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 http://rutube.ru/tracks/1131166.html?v=d2a...eb68b6a396431b9Ето какво намерихТест-драйв на OUTLANDER първа генерация от братята братушки :icon_clap: Много вярно.... :icon_clap: Виж как хвалят 2,4 с автомат (бих се качил на 2,0 турбо ...ако имаха автомат. скоростна кутия)Mисля ,че извода е един голям "+" (е няма ESP :icon_blush: ) Няма да сбъркаш :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 16 юни 2009 Сподели Публикувано 16 юни 2009 Молба за тестдрайв до притежателите на Аутлендър 1ва ген., 2.4, 160кс., автоматик. Не съм карал такъв СУВ до сега и искам да "усетя" колата.Предполагам и няколко допълнителни въпроса БЕЗ да ставам досаден. В удобно за Вас време в района на София.Ако имам някой съсед в подвитошкия район - Бистрица - Симеоново - Драгалевци ще е най -добре.Надявам се да не отнеме повече от половин час.Благодаря предварително. Почерпката не е на последно място! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 17 юни 2009 Сподели Публикувано 17 юни 2009 Молба за тестдрайв до притежателите на Аутлендър 1ва ген., 2.4, 160кс., автоматик. Не съм карал такъв СУВ до сега и искам да "усетя" колата.Предполагам и няколко допълнителни въпроса БЕЗ да ставам досаден. В удобно за Вас време в района на София.Ако имам някой съсед в подвитошкия район - Бистрица - Симеоново - Драгалевци ще е най -добре.Надявам се да не отнеме повече от половин час.Благодаря предварително. Почерпката не е на последно място! Не мога да кажа нищо за баткото (2.4), но аз съм с малкия мотор и съм адски доволен от количката. Вярно, че я имам от месец и съм навъртял само 1000-1200км, но съм вече влюбен в тази кола. 2.0 дърпа достатъчно добре, за да имаш мощ трябва да я държиш в обороти, а това значи и разход на гориво. Над 180 става прекалено нестабилна, а тази скорост можеш да я достигнеш без проблеми и с малкия двигател. Очаквах по-мека возия, но все пак е SUV, а не лимо. Ако колата е наред технически, не му мисли. :icon_thumbup: Само така ли ми се струва, но за мен 1вия Аутлендър е по-красив от новия? :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nekrolog Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 Имам Аутлендър 2.4 MIVEC-160 коня,автомат-типтроник 2006 . Звънни ми - 0878888512. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasidisk Публикувано 25 юни 2009 Сподели Публикувано 25 юни 2009 Здрасти,Аз карам 2003 Outlander 2.4l, A/T, AWD внос от САЩ от една година вече.Още не мога да свикна колко е тромав и бавен.Като пример мога да дам прохода предела на път за Банско.По баира не мога да вдигна повече от 80 км/ч.Много ми се иска да се срещна с някой със същата кола, за да преценя дали моята няма проблем или аз искам повече от нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Здрасти,Аз карам 2003 Outlander 2.4l, A/T, AWD внос от САЩ от една година вече.Още не мога да свикна колко е тромав и бавен.Като пример мога да дам прохода предела на път за Банско.По баира не мога да вдигна повече от 80 км/ч.Много ми се иска да се срещна с някой със същата кола, за да преценя дали моята няма проблем или аз искам повече от нея.Моят е същата година 2003,но като демараж нямам оплаквания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr^Brownstone Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Здрасти,Аз карам 2003 Outlander 2.4l, A/T, AWD внос от САЩ от една година вече.Още не мога да свикна колко е тромав и бавен.Като пример мога да дам прохода предела на път за Банско.По баира не мога да вдигна повече от 80 км/ч.Много ми се иска да се срещна с някой със същата кола, за да преценя дали моята няма проблем или аз искам повече от нея. Заради постоянното 4х4 и четири степенния автомат е малко по тромав, но като го настъпиш и влезе в обороти си ускорява доста добре. Аз карам газ и дори на пътя Сл.Бряг-Варна като е в обороти си драпа яко по баирите. п.с. Ако идваш към морето се обади ще ти дам да пробваш моя и да прецениш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr^Brownstone Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Сега се сетих, че американските са 140к.с.(някой да ме поправи ако греша), така че е нормално да е по-тромав. Разликата, мисля че е само в софтоера, самите двигатели са еднакви. Провери как седи въпроса за чипосване, би трябвало да стане около 170 к.с. и 240н.м. въртящ момент ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Сега се сетих, че американските са 140к.с.(някой да ме поправи ако греша), така че е нормално да е по-тромав. Разликата, мисля че е само в софтоера, самите двигатели са еднакви. Провери как седи въпроса за чипосване, би трябвало да стане около 170 к.с. и 240н.м. въртящ момент ;) Точно това и аз исках да кажа, че американските модели на Митсубиши са различни от европейските. Харчат повече и вървят по-малко. За съжаление... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasidisk Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 Заради постоянното 4х4 и четири степенния автомат е малко по тромав, но като го настъпиш и влезе в обороти си ускорява доста добре. Аз карам газ и дори на пътя Сл.Бряг-Варна като е в обороти си драпа яко по баирите. п.с. Ако идваш към морето се обади ще ти дам да пробваш моя и да прецениш. Днес пътувам за Созопол и ще съм там през weekend-а. Ако искаш остави телефон да се чуем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr^Brownstone Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 (редакция) krasidisk имаш ЛС. Точно това и аз исках да кажа, че американските модели на Митсубиши са различни от европейските. Харчат повече и вървят по-малко. За съжаление... Въпроса е дали е само в софтуера разликата, ако е само там един "чип" и литва :D Редактирано 26 юни 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelovboqn Публикувано 21 юли 2009 Сподели Публикувано 21 юли 2009 (редакция) Здравейте, тъй като току-що се регистрирах и почти нищо не съм чел се надявам да ме извините ако задам някои глупав въпрос - а именно... по стечение на обстоятелствате и независещи от мен фактори станах собственик на Аутлендър, 2.4 4X4, автоматик. Имам го от 2 дни и за скромните 100-тина километра не мога да добия никакви впечатления, освен че е висока и удобна кола.....и според мен доста мудна, но какво да се прави.... Но идеята ми е друга - какво да очаквам от тази кола, разход, консумативи, дефекти, проблеми и др. Едно пояснение - изобщо не съм сигурен дали е американска или японска....само знам че на страничните огледала има някви йероглифи....да не би да е за арабския свят или нещо подобно. Изобщо има ли смисъл да я държа или да я продавам....ако има някакво значение колата е с типтроник....а и друго, чейнджъра в купето не работи по никакъв начин...моля дайте съвет къде да ходя да го оправя (за нормални пари ако е възможно), тъй като ми предстои дълго пътуване и касетката не е оферта. Благодаря предварително и се извинявам че се намесих в чуждата тема. Редактирано 21 юли 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nekrolog Публикувано 29 юли 2009 Сподели Публикувано 29 юли 2009 (редакция) Аз имам 2.4MIVEC-160к.с. , автомат-типтроник и върви като щур /сигурно защото не е 4X4/.Мотора е направен в гр. Шига,а асемблирането на автомобила в Курашики-100 % JAPAN. Досега съм имал ядове с течове на антифриз и масло, ама ги "зачепих".До известна степен е логично,защото колата е на 15 000 км. и на 2.5 год.-отвисяла се е някъде...ама па да се разсъхне като бъчва!Това е - за скоростите чувам няма ядове- на 90 000 км. се сменя масло и филтър и това е. Малка е според мен,но си има и предимствата на "шосейния кросоувър", особено за екстремна София.Доволен съм.Имам усещането за "сигурна" кола. Всичко е ново и бачка. Няма луфтове и неприятните поскърцвания от таблото/като се има предвид,че е доста спартанско и пластмасово/,ама така ще е вече-законите на световната икономика и Новия Ред. Харчи ми 13 /с климатик/ в града и не повече от 9 на дълго. Редактирано 29 юли 2009 от nekrolog Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 юли 2009 Сподели Публикувано 29 юли 2009 Аз имам 2.4MIVEC-160к.с. , автомат-типтроник и върви като щур /сигурно защото не е 4X4/.Мотора е направен в гр. Шига,а асемблирането на автомобила в Курашики-100 % JAPAN. Досега съм имал ядове с течове на антифриз и масло, ама ги "зачепих".До известна степен е логично,защото колата е на 15 000 км. и на 2.5 год.-отвисяла се е някъде...ама па да се разсъхне като бъчва!Това е - за скоростите чувам няма ядове- на 90 000 км. се сменя масло и филтър и това е. Малка е според мен,но си има и предимствата на "шосейния кросоувър", особено за екстремна София.Доволен съм.Имам усещането за "сигурна" кола. Всичко е ново и бачка. Няма луфтове и неприятните поскърцвания от таблото/като се има предвид,че е доста спартанско и пластмасово/,ама така ще е вече-законите на световната икономика и Новия Ред. Харчи ми 13 /с климатик/ в града и не повече от 9 на дълго. Може ли да се видим с теб за 15 минути, да разгледам аутландъра и, ако нямаш нищо против, да го покарам 300 метра. Просто искам да опитам аутландър, че галантите май почнаха да ни отесняват. Иначе понеже не ме е пуснала крастата, съм харесал турбо аутландъра, но преди да се мятам искам да придобия преки впечатления от вътрешното пространство, возията и поведението на колата. Ще черпя, както там си е прието :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nekrolog Публикувано 30 юли 2009 Сподели Публикувано 30 юли 2009 Може ли да се видим с теб за 15 минути, да разгледам аутландъра и, ако нямаш нищо против, да го покарам 300 метра. Просто искам да опитам аутландър, че галантите май почнаха да ни отесняват. Иначе понеже не ме е пуснала крастата, съм харесал турбо аутландъра, но преди да се мятам искам да придобия преки впечатления от вътрешното пространство, возията и поведението на колата. Ще черпя, както там си е прието :icon_clap:Няма проблем.Пуснал съм ти ЛС да се разбереме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.