Премини към съдържание

krasidisk

Потребители
  • От него общо

    12
  • Регистрация

  • Беше тук

За krasidisk

  • Рожден ден 08/02/1977

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • AIM
    kotitata
  • Уебсайт адрес
    http://maustore.eu
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

krasidisk's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. А някой да е попадал на алтернативна оферта за предни фарове на Outlander 2003?
  2. Здравейте, Говорих с хората от BRC по въпроса. Има възможност да се запали само на газ, но е крайно не препоръчително, така че не съм го пробвал. Според тях този тест няма да доведе до някакъв извод тъй като: 1. При всички случай няма да запали от раз на газ. 2. Не е ясно колко бензин или газ са останали в горивната система при въпросното палене и кое ще се запали в конкретния случай. Преди два дни бях в РУБИН. Компютъра не показа никакви записани грешки. Момчетата се чесаха по главите половин час и нищо не измислиха. Разбрахме се да изчакаме техния ГУРУ в областта да се върне от море другата седмица и да им я оставя за поне 4-5 дни. Моля, ако някой знае и друг сервиз, в който ще ме вземат на сериозно да сподели! Благодаря
  3. Не е възможно с тази газова да се пали на газ. Винаги пали само на бензин. Има ли друг вариант за проверка?
  4. Да, с газов инжекцион BRC съм от 10 месеца. Ако са инжекторите дали проблема няма да си стои и при топъл двигател?
  5. Здравейте колеги. Вече повече от година карам Outlander 2003, AWD 2.4l, Automatic (американски). Преди около седмица започна да се замисля сутрин при първото палене за деня. В началото палеше от втория-третия път, като постепенно бойката се увеличи. Вече паля от 6-7 завъртане. Звуците са все едно не достига бензин до двигателя, като при всяко следващо завъртане все повече се чува кихане и накрая си запалва. Проблемът се проявява само при студен двигател (иначе си пали безпроблемно). Проверихме с майстора ми бензиновата помпа (работи си перфектно). Усъмнихме се в горивния филтър (такъв нв намерихме изобщо). Последното предположение е за повреден датчик (може би топлинен). За момента търся сервиз със наличен диагностичен софтуер за този модел (различен от БАЛКАНСТАР). Или ако някой може да ми помогне с майстор, който да реши проблема изцяло. Благодаря!
  6. Здравейте колеги Намерих една алтернатива на оригиналните фарове за Outlander. DEPO - тайванска фирма, която произвежда почти всички фарове и стопове. Българския представител се казва Marty Ltd. Никога не са продавали (внасяли) фарове за Outlander въпреки, че в каталога на DEPO ги има в два варианта. От споменаването на Outlander ми отказаха, но им препратих отговора на моя mail до европейските им партньори, които твърдят, че Marty Ltd. може да ми ги достави. Та за сега чакам резултат от собственика на българския дистрибутор по въпроса. Предполагам, че цента ще е доста по-добра от 480 лв., но за сега нямам отговор. Като втори вариант бихме могли да се разберем колко чифта фарове ни трябват и да ги поръчаме директно от Тайван. Мисля, че няма да откажат, ако поръчаме количества. Това е линка на тайванската фирма http://www.depo.com.tw/asp/pdf/R_MB_NATIVA_OUTLANDER.pdf
  7. Днес пътувам за Созопол и ще съм там през weekend-а. Ако искаш остави телефон да се чуем.
  8. Здрасти, Аз карам 2003 Outlander 2.4l, A/T, AWD внос от САЩ от една година вече. Още не мога да свикна колко е тромав и бавен. Като пример мога да дам прохода предела на път за Банско. По баира не мога да вдигна повече от 80 км/ч. Много ми се иска да се срещна с някой със същата кола, за да преценя дали моята няма проблем или аз искам повече от нея.
  9. Да така е. Вчера се усетих, че е от климатика. Като не работи всичко си е наред. Значи предния ми пост важи с пълна сила. Проблемната част е този модул, ако не е сменян при RECALL-а преди 5 години. Аз лично си го поръчах в едно малко магазинче за японски части до Сточна гара в София. Много са добри там. Бързи са, не слагат огромни надценки и предлагат алтернативи. Фирмата е Миматонихо, София, ул. Силистра 13 (под моста Чавдар), тел./факс 02/843 52 58, 0888 81 36 34, 0888 92 60 57. Не им правя реклама просто те ми вършат работа. Стария модул съм го дал на моя майстор да му прави дисекция, но не знам докаде е стигнал. Та да обобщим. Проблема с перките се решава с подмяната този модул. Хубав ден на всички
  10. Аз имам същите напукани фарове: Номера на рамата е: JA4LZ41G93U020227 Много живо ме интересува да си купя и двата фара. Благодаря
  11. Здравеите колеги, Аз сам с Outlander 2003, 2.4l AWD Доста форуми изчетох по темата. Резултатът е следния: През 2004 година този модел е бил на RECALL в целия свят и са сменяли безплатно модула пред двете перки тъй като е бил с фабричен дефект. За съжаление много от първите собственици не са обърнали внимание на писмата, които са получили от дилърите си. Карали са си колите с постоянно включени перки (може да си включват и с прекъсвания, но като цяло си работят NONSTOP). Зимата се включваха на -15 още при паленето на колата. Решението е да си поръчате този модул с трите букси отгоре на перките. Балканстар го доставят за около 2 седмици на цена 170-180 лв. Аз смених моя модул с внесен от Япония такъв още зимата. Всичко се оправи. Перките не се включват без нужда и като че ли колата започна да загрява до нормални градуси за първи път от 5 г. (когато двигателя загрее се усеща лека миризма на позагрели нов метал и пластмаса). Всичко беше ОК до около преди седмица. Перките полудяха наново. Веднага след паленето на колата започват да въртят на максимум на интервали от около 5-10 секунди. Е за това вече нямам решение и търся лек. Може би новия модул се е прецакал. Ако е така значи има нещо друго фабрично, което не работи и разваля този модул. Е това е.
×
×
  • Създаване...