Премини към съдържание

Mmc Galant Ht Super Saloon


didotoo

Препоръчано мнение

Ако иска момчето тук в София имам приятел карбураторджия, самоук е но с доста опит, може да мине през него карба преди Варна за една профилактика на сухо, евентуално може да се провери и за ремонтен комплект, има фирма тук която само това продава може би ще могат да доставят комплект .. ако има интерес пишете ми на ЛС да се разберем. Добре е да се знае точния модел за да се потърси техническа информация, то си има там колко бенз тр. да пуска при еди си колко % дросел и т.н...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • Отговори 172
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колеги изчаквам още малко дали няма да излезе карбуратор от България. Има един два галанта и чакам отговор дали се продават на части.

На самия карбуратор пише само микуни. По схеми в нета и инфо подозирам че е Mikuni Solex Dual Port 28-32 DIDTA.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Малко да посъживя темата :)

 

Преди месец едва при пореден терор от моя страна ,собственика на един изоставен галант се реши да ми го продаде :) Щял да го прави ,ама то само един лек ремонт по ламарините и е готова ... Колата не е карана от около 4-5 години ,купето е гнилоч ,като я подготвях за дърпане ,се чудех къде да сложа крика на здраво за да сменя предните нарязани гуми :icon_doh: Задните бяха задържали,луда работа.Половин час не можем да отворим вратите и предния капак:icon_thumbup:

 

Накрая ми каза давай 700 лв и е твоя :icon_crying: В крайна сметка за 500лв си я взех:icon_thumbup:

 

http://img713.imageshack.us/img713/3669/15061y.jpg

 

http://img42.imageshack.us/img42/2268/15062k.jpg

 

http://img850.imageshack.us/img850/1417/15063.jpg

 

http://img809.imageshack.us/img809/8689/15066.jpg

 

http://img688.imageshack.us/img688/4072/15065v.jpg

 

http://img821.imageshack.us/img821/527/img0075qb.jpg

 

http://img263.imageshack.us/img263/4264/img0074kl.jpg

http://img40.imageshack.us/img40/8144/img0077cwz.jpg

 

http://img155.imageshack.us/img155/7941/img0076ys.jpg

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взех го предимно заради карбуратора бензиновата помпа и някои други дреболии .като централната конзола.Свалям всичко което пасва за вбъдеще ако се счупи нещо по моята и купето ще си заминава на вторични.

Човека каза че колата си пали и още същата вечер не се сдържах и метнах акумулатора в новото старо мицу и газ с тубата до бензиностанцията.Не щеше да качва бензин

,сложих мойта ел помпа ,после 1 час оправях кабелите и буксите ,той човека еладжия бил,ама това по колата е някакво отмъщение :icon_doh: Тъкмо запали ,работи 5 секунди и помпата ми блокира:D Накрая викам айде да пробвам пак оригиналната , и си запали като пич :D Тя ел помпата подкачила бензина преди да блокира. Двигателя е нещо невероятно 4г63 ама толкова омаслен не бях виждал! Все едно са го поливали хаха.Съединителя беше залепнал , ама с един трик който бащата каза стана работата:icon_dance: Не се сдържах и го продухах на пълна газ из махалата. Реве като :plane: . Съединителя беше заминал ама въртеше гуми :drive: Ръчках го 3-4 дена по малко в страх да не ме спрат че съм за затвора .Ей голям кеф тия стари мицубяси,порадвах му се и той на мен като за последно...Накрая тъкмо след последното кръгче в живота на тоя класик ,като го качвах на бордюра остъргах бронята на мареата на бащата. Се едно знаеше какво го чака мицуто и като филма Кристин направи последното отмъщение:D

Да ама не ,накрая преди да го изгася за винаги тоя мотор го изфорсирах да видя аджеба прекъсвач има ли и на колко:D и тогаз едни пушеци едни кафеви води от мотора ,скъсала се една метална ! тръбичка от налягането и изхвърлила водата... Някакъв странен чар има в тия стари мицубишита си казах...:icon_clap:

 

http://img823.imageshack.us/img823/2558/img0125ti.jpg

 

http://img705.imageshack.us/img705/7866/img0088jh.jpg

 

http://img189.imageshack.us/img189/9529/img0101vs.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И се започна разглобяването...

 

http://img834.imageshack.us/img834/4982/imag0034qc.jpg

 

http://img194.imageshack.us/img194/2710/img0106oh.jpg

 

http://img13.imageshack.us/img13/1007/img0044cn.jpg

 

http://img571.imageshack.us/img571/658/img0135dd.jpg

 

http://img694.imageshack.us/img694/8609/img0147fa.jpg

 

http://img694.imageshack.us/img694/6450/img0170pq.jpg

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img198.imageshack.us/img198/5763/150613.jpg

 

http://img15.imageshack.us/img15/4075/img0207ij.jpg

 

 

 

 

Умря един галант ,за да спаси друг! :icon_rock:

 

 

 

http://img803.imageshack.us/img803/1134/a14x.jpg

 

http://img148.imageshack.us/img148/3161/img0163qe.jpg

 

http://img713.imageshack.us/img713/7464/20114.jpg

 

Сложихме новия карбуратор ,той пък се оказа съвсем обикновен,защото е от галант с ръчни скорости.Монтирахме с малко преправяне оригинална механичка бензинова помпа и още някои нещица.Запалихме,прекъсваше доста ,сменихме и бобината от донора,кабелите и се оправиха нещата за момента.

Подкарахме ,направо б*си кефа ,голяма радост!

 

http://img855.imageshack.us/img855/4359/20112s.jpg

 

http://img849.imageshack.us/img849/3078/2011qg.jpg

 

http://img220.imageshack.us/img220/6631/img02482v.jpg

 

http://img11.imageshack.us/img11/1278/img02392.jpg

 

 

 

Събрахме погледите с тоя странния автомобил на Лукойл до аспаруховия мост:icon_thumbup: Бях забравил какво е усещането да карам кола ,която не може да остане незабелязна! Хехе бая се пулиха хората.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче мамка му и галантец почна се пак:icon_doh: и докато си тестваме из квартала изведнъж нещо се чу от кутията ,започна да придърпва ...Спряхме на момента изпаднали в ужас!:icon_crying: Помислих си най-лошото ,че кутията е сдала багажа... Запалих пак и тръгнах нормално ,но след известно растояние усетих че тая кутия не превключва изобщо предавки,а колата си върви ... Прибрахме я и на задна се оказа че няма никой ... мотора се форсира ,а не върви на зад... Помислихме че е малко нивото на маслото в автоматика... Доляхме ама пак същата работа... Изкарахме я на крайезерния път и газ колата набираше малко тромаво от място ,но след 60 км/ч си набираше добре... Успях до около 150 да я засиля а оборотите бяха на 4000... Оказа се че компютъра на автоматика не отчита TPS (новия карбуратор просто няма такъв) ,трупал си нашия грешки и заключил кутията на 3_та аварийна предавка! Бащата преправи карбуратора и му монтира TPS от оригиналния карбуратор ,свалихме мозъка на кутията ,изчисти клапанчетата ,доста боклуци имаше ... Взехме нов маслен филтър за автомата ... Утре ще търсим едни гумички ,че така и така сме я отворили да ги сменим...

Баща ми предполага след като се откючи кутията няма да има проблеми ,но задната предавка май е с износен феродов диск... Чудя се как и защо ,при положение че задната е най-малко ползваната в един автомобил...Просто беше перфектна и изведнъж край:icon_hmm: Когато съм натиснал спирачката и вкарам на D,съвсем ясно се усеща как кутията включва...оборотите падат с 200-300 както си му е реда..докато като вкарам на R и се усеща че не е включила напълно,все едно е заял клапана до средата ,включва ама оборотите падат със 100 само и не е така ясно чукването както като включва на D.

Та само автоматика не бяхме ремонтирали на тая кола ...ей го на сега.Голям късмет имам :icon_crying: Сега съм със смесени чувства... колата върви ,ама дали трябва да се сваля цялата кутия и да се прави ще се разбере тия дни като монтираме мозъка и тестваме... Голямо писане падна ама си излях душата:drinks:

 

 

 

 

Че и докато я тествахме със скорост,близка до тази на излитащите самолети :D хвръкна предния тас... понеже единия преден не е оригиналния (така я взех с 3 ) естествено че ще хвръкне точно скъпоценния:icon_doh: Колегите от Варна знаят какви храсталаци са долу крайезерния път лятото... а беше 11 посред нощ... и голямо търсене падна! Абсолютен късмет накрая го намерихме ! Беше излетял със 150 и се търкаля и хвърча и какво ли не... няма поражения по него слава богу...

 

http://img190.imageshack.us/img190/8708/img02492k.jpg

 

http://img849.imageshack.us/img849/5039/img0250b.jpg

 

 

 

Не с тая кола определено никога не може да ми е скучно:first: По пътя за вкъщи падна и другия таз ,ама него го намерихме в рамките на 15 минути....

Редактирано от didoshefa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна кола колега, визия и всичко. Свалям шапка на ентусиазма ви. Само се надявам да не я направиш някакво американско pimp my ride с големите изгъзици а запазиш оригиналния и вид максимално. Успех !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Радвам ти се от сърце на мерака! Евала!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Чара и е в оригиналността :icon_rock: За това си пазя така оригиналните тасове:icon_thumbup: Младежите ми се смеят че не съм минал на лети джанти ми съм с тия ретро тасове ,ама дреме ми ,дори и да взема джанти ,ще са съобразени с визията на автомобила.Mай само радиото и тонколоните не са оригиналните,щото оригиналното радио е с честоти за Япония и тука хващам само бнр :D Иначе си го пазя! От новия галант си намерих оригинални капаци за говорителите на задната кора и ще ги сменя с моите.С много зор си намерих оригинални габаритчета дето стоят върху калниците ... имаше какви ли не сини ,червени от пазара ама не мога да сложа такава простотия:rulez:

Редактирано от didoshefa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко нови снимки с текущото състояние на колата,по-добре е ,ам има още забележки които са като трън в очите ми ,главно боята:icon_doh:

 

То кола се реставрира с пари не само с мерак ама на :rolleyes: Май аз нея мъча,а не тя мене:D

http://img64.imageshack.us/img64/6155/img0344bu.jpg

 

http://img26.imageshack.us/img26/2720/img0324zx.jpg

 

http://img59.imageshack.us/img59/9696/img0322jj.jpg

 

http://img689.imageshack.us/img689/6089/img0269vn.jpg

 

http://img607.imageshack.us/img607/4315/img0264fg.jpg

 

http://img40.imageshack.us/img40/8718/img0242ph.jpg

 

http://img831.imageshack.us/img831/4752/img0240eff.jpg

 

http://img35.imageshack.us/img35/5428/img0232bf.jpg

 

http://img7.imageshack.us/img7/5564/img0129la.jpghttp://img21.imageshack.us/img21/7104/img0128wm.jpghttp://img64.imageshack.us/img64/3790/img0127qp.jpghttp://img706.imageshack.us/img706/3265/img0127copy.jpghttp://img844.imageshack.us/img844/7712/dsc0116b.jpghttp://img228.imageshack.us/img228/9476/dsc0110dw.jpghttp://img683.imageshack.us/img683/7466/160840.jpg

http://img829.imageshack.us/img829/5691/160839.jpghttp://img225.imageshack.us/img225/9795/160837.jpg

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img143.imageshack.us/img143/3975/160835.jpghttp://img4.imageshack.us/img4/1470/160834.jpghttp://img812.imageshack.us/img812/9470/160832.jpghttp://img193.imageshack.us/img193/6680/160831.jpghttp://img11.imageshack.us/img11/1102/160827.jpghttp://img225.imageshack.us/img225/7927/160826.jpghttp://img51.imageshack.us/img51/9816/160821.jpghttp://img811.imageshack.us/img811/1373/160819.jpghttp://img542.imageshack.us/img542/552/160815.jpghttp://img835.imageshack.us/img835/9307/160810.jpghttp://img820.imageshack.us/img820/9205/16085.jpghttp://img820.imageshack.us/img820/9205/16085.jpghttp://img691.imageshack.us/img691/1745/16083.jpg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...страхотен ентусиазъм, това е то да си "фен" .... шапка ти свалям... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По окачването смених предните амортисьори с тези на донора,че моите бяха само на пружини... то и другите са стари ,ама поне не са изпуснали.Направихме ревизия на ходовата част,сменени са тампони,маншони,болтовете с гумичките на стабилизиращата щанга.Бая си поиграх там,скоро снимки .. .

 

 

пп.А мерси мерси! Нищо не правя на сила ,просто ми е голям кеф да се занимавам с мицубишито:rulez:

Редактирано от didoshefa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_clap:Малко фън клипчета със стария галант ,брат ми доста се забавлява тука :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=AC9zSPmZcco

http://www.youtube.com/watch?v=yjPZ8hziQc0

Редактирано от didoshefa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3_та част :icon_thumbup:

 

http://www.youtube.com/watch?v=0-yEaoPuj_c

Редактирано от didoshefa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко помощ и от мен. Тук http://zamunda.net/details.php?id=132029&hit=1 има доста неща за японските карбуратори има и за Mitsubishi. Дано съм помогнал. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аа мерси много! Отдавна търся нещо такова, хубаво е да го има всеки с карбуратор :icon_thumbup: Нещо няма сийдъри,дано не е умрял торента напълно:)

 

 

Скоро ще пусна в някоя от темите инфо ,брошури ,снимки и менуали за Галант през 80_десетте... Преровил съм де що има снимки и инфо в нета ,голяма колекция направих хаха ,само трябва да ги подредя.

Редактирано от didoshefa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аа мерси много! Отдавна търся нещо такова, хубаво е да го има всеки с карбуратор :icon_thumbup: Нещо няма сийдъри,дано не е умрял торента напълно:)

 

 

Скоро ще пусна в някоя от темите инфо ,брошури ,снимки и менуали за Галант през 80_десетте... Преровил съм де що има снимки и инфо в нета ,голяма колекция направих хаха ,само трябва да ги подредя.

 

 

И така здравейте отново щом няма в замундата има и ПЛАН Б: http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=509846 , http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1976541 и http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=3383667 . Дано сега вече помоща да ми е била пълна. Поздрави за добрата работа и дано видим крайния резултат на това епично начинание. И като върл фен на Mitsubishi бих написал: :mitsu-smiley: :icon_rock: :drive: :rulez: :first: :plane:

p.s. Втория линк е само за мазда и нисан, но нека седи може на някой да му потрябва. Извинявайте за недоглеждането :rolleyes: .

p.s. За всички съфорумци направо напишете Mitsubishi в търсачката и който каквото душа му търси нека сваля.

Редактирано от me109e7
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха мерси много! В момента правим с бащата доста голям ремонт вкъщи и бързаме да приключим докато е хубаво времето,но до седмица две връщаме мозъка на автомата да видим има ли подобрение или пак кутията ще е долу.Че и колата е на улицата ,а в моя квартал черните ниджи не прощават:icon_censored: Отворили другия галант и свили радиатор и още някои други части ,слава богу не са от нещата ,които ми трябват.Ама ме вкараха с поне 70 кинта вътре де.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха мерси много! В момента правим с бащата доста голям ремонт вкъщи и бързаме да приключим докато е хубаво времето,но до седмица две връщаме мозъка на автомата да видим има ли подобрение или пак кутията ще е долу.Че и колата е на улицата ,а в моя квартал черните ниджи не прощават:icon_censored: Отворили другия галант и свили радиатор и още някои други части ,слава богу не са от нещата ,които ми трябват.Ама ме вкараха с поне 70 кинта вътре де.

 

 

 

Браво бе тия вашите черни нинджи :ph34r: много опасни :icon_box: . Да вземете малко да ги отстреляте с накоя въздушна пушка едвали бягат с 220-300 м/сек. Или поне да бяхте вързали някое куче в двигателния отсек и така няма двигател ама поне аларма. :hysterical: Иначе сори за частите респективно парите, но след всички тия "екшъни" дано да има Happy end и една солидна почерпка :beer: и голям кеф на тоя самолет :plane: .

А след като разгледах сайта за модела и като прочетох екстрите сред които фул ел. пакет, климатроник и дискови спирачки. Това за онези години когато дори не съм бил роден е неземно. Сравнавайки с стария мускал на баща ми където има "африкански климатик" който е с обратно действие през зимата студено а праз лятото топло, но не можем да отречем макар и с малка мощност и действие е имал неограничени вариянти за регулировки. Колкото прозорци искаш толкова сваляш + фабрично неоплътнени врати. :icon_doh: Чудо и приказ нали.

p.s. Не се сърдете, че много не чаткам от коли и може да ме оборите и с по големи екстри и в други марки, но на мен това ми се струва върха на сладоледа за онези години.

Редактирано от me109e7
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха ами не знам те са толкова нагли вече ,че влизат в дворовете и свиват всичко каквото могат... Съжалявам само ,че не сме го видели щото тогава щях да го ползвам за двигател да тегли купето проклетия ром:icon_box: .А уж живеем в централната част на Варна.....Мерси за пожеланията колега ,нямам търпение да и дойде реда и да разбера каква и е болката:icon_bye: Колкото до руската техника нали знаеш ... Японските конструктори слагат една котка в колата и ако до сутринта се е удушила значи всичко е наред с уплътненията ,а при руските автомобили всичко е окей, ако котката не е избягала ...:D За екстрите наистина са доста ,този и debonair са били топ луксозните модели на марката през онея времена ,но по принцип японските излизат от завода с повече екстри в сравнение с другите .Иначе на ретро парад съм виждал пакард от 60_те с ел стъкла и климатроник... Моята е една от първите произведени ,по късните модели имат круиз контрол, активно въздушно окачване (кофтито е че единия амортисьор струва над 2000 лева...) появява се и двигател sirius dash 3x2 turbo 2000 кубика ,200 коня който е стандарт за VR модификацията. Изровил съм доста снимки от нета(около 1500) ,къде що има ( V3000 , galant sigma,sigma -eterna ,galant hardtop,magna, gls и какви ли още не от 80_десетте.Брошури ,менуали,направо съм се разболял:icon_rock:

 

пп. Това е Брус Ли на младини хаха :icon_thumbup:

 

http://img703.imageshack.us/img703/6457/30856459.jpg

 

http://img684.imageshack.us/img684/9505/49756298.jpg

 

http://img196.imageshack.us/img196/2110/80484349.jpg

 

http://img692.imageshack.us/img692/7678/84817437.jpg

 

http://img831.imageshack.us/img831/1185/55563171.jpg

 

http://img836.imageshack.us/img836/5945/85382900.jpg

Редактирано от didoshefa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Малко ъпдейт на темата :) Бащата разгоби мозъка изчисти клапаните ,смени уплътнителните гумички,взех и нов филтър за автомата.Вчера я сглобихме от начало не искаше да тръгне,но след като поразкара маслото из кутията потегли.Интересното е че кутията сама се отключи и започна да си сменя предавките както си му е реда.След това като подадем малко газ (когато е на D ) и изключва от скорост... На L няма такива проблеми.

 

 

Искам да попитам някой дали има информация къде се намира диагностичната букса.В менуала на кутията пише ,че грешки се четат с аналогов волт метър.Взехме го,остава да намеря буксата къде е :good:

 

 

А другия галант отпътува:

 

http://img839.imageshack.us/img839/7013/img0038hc.jpg

 

http://img217.imageshack.us/img217/7378/img0039bt.jpg

Редактирано от didotoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,диагностиката не е ли по стария способ,т.е. с диодите и да се броят броят на миганията?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то пак си е стар способ с тоя волт метър със стрелка (механичен). Поне за този вариант се казва в менуала на кутията... предполагам и с диоди ще стане .

 

Ето го принципа: http://img600.imageshack.us/img600/8397/failreading.png

Редактирано от didotoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...