Lyubo Dimitrov Публикувано 27 декември 2010 Сподели Публикувано 27 декември 2010 Ако иска момчето тук в София имам приятел карбураторджия, самоук е но с доста опит, може да мине през него карба преди Варна за една профилактика на сухо, евентуално може да се провери и за ремонтен комплект, има фирма тук която само това продава може би ще могат да доставят комплект .. ако има интерес пишете ми на ЛС да се разберем. Добре е да се знае точния модел за да се потърси техническа информация, то си има там колко бенз тр. да пуска при еди си колко % дросел и т.н... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 7 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2011 Колеги изчаквам още малко дали няма да излезе карбуратор от България. Има един два галанта и чакам отговор дали се продават на части.На самия карбуратор пише само микуни. По схеми в нета и инфо подозирам че е Mikuni Solex Dual Port 28-32 DIDTA. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 18 август 2011 Автор Сподели Публикувано 18 август 2011 Малко да посъживя темата Преди месец едва при пореден терор от моя страна ,собственика на един изоставен галант се реши да ми го продаде Щял да го прави ,ама то само един лек ремонт по ламарините и е готова ... Колата не е карана от около 4-5 години ,купето е гнилоч ,като я подготвях за дърпане ,се чудех къде да сложа крика на здраво за да сменя предните нарязани гуми :icon_doh: Задните бяха задържали,луда работа.Половин час не можем да отворим вратите и предния капак:icon_thumbup: Накрая ми каза давай 700 лв и е твоя :icon_crying: В крайна сметка за 500лв си я взех:icon_thumbup: http://img713.imageshack.us/img713/3669/15061y.jpg http://img42.imageshack.us/img42/2268/15062k.jpg http://img850.imageshack.us/img850/1417/15063.jpg http://img809.imageshack.us/img809/8689/15066.jpg http://img688.imageshack.us/img688/4072/15065v.jpg http://img821.imageshack.us/img821/527/img0075qb.jpg http://img263.imageshack.us/img263/4264/img0074kl.jpghttp://img40.imageshack.us/img40/8144/img0077cwz.jpg http://img155.imageshack.us/img155/7941/img0076ys.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 18 август 2011 Автор Сподели Публикувано 18 август 2011 Взех го предимно заради карбуратора бензиновата помпа и някои други дреболии .като централната конзола.Свалям всичко което пасва за вбъдеще ако се счупи нещо по моята и купето ще си заминава на вторични.Човека каза че колата си пали и още същата вечер не се сдържах и метнах акумулатора в новото старо мицу и газ с тубата до бензиностанцията.Не щеше да качва бензин ,сложих мойта ел помпа ,после 1 час оправях кабелите и буксите ,той човека еладжия бил,ама това по колата е някакво отмъщение :icon_doh: Тъкмо запали ,работи 5 секунди и помпата ми блокира:D Накрая викам айде да пробвам пак оригиналната , и си запали като пич :D Тя ел помпата подкачила бензина преди да блокира. Двигателя е нещо невероятно 4г63 ама толкова омаслен не бях виждал! Все едно са го поливали хаха.Съединителя беше залепнал , ама с един трик който бащата каза стана работата:icon_dance: Не се сдържах и го продухах на пълна газ из махалата. Реве като :plane: . Съединителя беше заминал ама въртеше гуми Ръчках го 3-4 дена по малко в страх да не ме спрат че съм за затвора .Ей голям кеф тия стари мицубяси,порадвах му се и той на мен като за последно...Накрая тъкмо след последното кръгче в живота на тоя класик ,като го качвах на бордюра остъргах бронята на мареата на бащата. Се едно знаеше какво го чака мицуто и като филма Кристин направи последното отмъщение:D Да ама не ,накрая преди да го изгася за винаги тоя мотор го изфорсирах да видя аджеба прекъсвач има ли и на колко:D и тогаз едни пушеци едни кафеви води от мотора ,скъсала се една метална ! тръбичка от налягането и изхвърлила водата... Някакъв странен чар има в тия стари мицубишита си казах...:icon_clap: http://img823.imageshack.us/img823/2558/img0125ti.jpg http://img705.imageshack.us/img705/7866/img0088jh.jpg http://img189.imageshack.us/img189/9529/img0101vs.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 18 август 2011 Автор Сподели Публикувано 18 август 2011 И се започна разглобяването... http://img834.imageshack.us/img834/4982/imag0034qc.jpg http://img194.imageshack.us/img194/2710/img0106oh.jpg http://img13.imageshack.us/img13/1007/img0044cn.jpg http://img571.imageshack.us/img571/658/img0135dd.jpg http://img694.imageshack.us/img694/8609/img0147fa.jpg http://img694.imageshack.us/img694/6450/img0170pq.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 18 август 2011 Автор Сподели Публикувано 18 август 2011 http://img198.imageshack.us/img198/5763/150613.jpg http://img15.imageshack.us/img15/4075/img0207ij.jpg Умря един галант ,за да спаси друг! :icon_rock: http://img803.imageshack.us/img803/1134/a14x.jpg http://img148.imageshack.us/img148/3161/img0163qe.jpg http://img713.imageshack.us/img713/7464/20114.jpg Сложихме новия карбуратор ,той пък се оказа съвсем обикновен,защото е от галант с ръчни скорости.Монтирахме с малко преправяне оригинална механичка бензинова помпа и още някои нещица.Запалихме,прекъсваше доста ,сменихме и бобината от донора,кабелите и се оправиха нещата за момента.Подкарахме ,направо б*си кефа ,голяма радост! http://img855.imageshack.us/img855/4359/20112s.jpg http://img849.imageshack.us/img849/3078/2011qg.jpg http://img220.imageshack.us/img220/6631/img02482v.jpg http://img11.imageshack.us/img11/1278/img02392.jpg Събрахме погледите с тоя странния автомобил на Лукойл до аспаруховия мост:icon_thumbup: Бях забравил какво е усещането да карам кола ,която не може да остане незабелязна! Хехе бая се пулиха хората. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 18 август 2011 Автор Сподели Публикувано 18 август 2011 (редакция) Обаче мамка му и галантец почна се пак:icon_doh: и докато си тестваме из квартала изведнъж нещо се чу от кутията ,започна да придърпва ...Спряхме на момента изпаднали в ужас!:icon_crying: Помислих си най-лошото ,че кутията е сдала багажа... Запалих пак и тръгнах нормално ,но след известно растояние усетих че тая кутия не превключва изобщо предавки,а колата си върви ... Прибрахме я и на задна се оказа че няма никой ... мотора се форсира ,а не върви на зад... Помислихме че е малко нивото на маслото в автоматика... Доляхме ама пак същата работа... Изкарахме я на крайезерния път и газ колата набираше малко тромаво от място ,но след 60 км/ч си набираше добре... Успях до около 150 да я засиля а оборотите бяха на 4000... Оказа се че компютъра на автоматика не отчита TPS (новия карбуратор просто няма такъв) ,трупал си нашия грешки и заключил кутията на 3_та аварийна предавка! Бащата преправи карбуратора и му монтира TPS от оригиналния карбуратор ,свалихме мозъка на кутията ,изчисти клапанчетата ,доста боклуци имаше ... Взехме нов маслен филтър за автомата ... Утре ще търсим едни гумички ,че така и така сме я отворили да ги сменим...Баща ми предполага след като се откючи кутията няма да има проблеми ,но задната предавка май е с износен феродов диск... Чудя се как и защо ,при положение че задната е най-малко ползваната в един автомобил...Просто беше перфектна и изведнъж край:icon_hmm: Когато съм натиснал спирачката и вкарам на D,съвсем ясно се усеща как кутията включва...оборотите падат с 200-300 както си му е реда..докато като вкарам на R и се усеща че не е включила напълно,все едно е заял клапана до средата ,включва ама оборотите падат със 100 само и не е така ясно чукването както като включва на D. Та само автоматика не бяхме ремонтирали на тая кола ...ей го на сега.Голям късмет имам :icon_crying: Сега съм със смесени чувства... колата върви ,ама дали трябва да се сваля цялата кутия и да се прави ще се разбере тия дни като монтираме мозъка и тестваме... Голямо писане падна ама си излях душата:drinks: Че и докато я тествахме със скорост,близка до тази на излитащите самолети :D хвръкна предния тас... понеже единия преден не е оригиналния (така я взех с 3 ) естествено че ще хвръкне точно скъпоценния:icon_doh: Колегите от Варна знаят какви храсталаци са долу крайезерния път лятото... а беше 11 посред нощ... и голямо търсене падна! Абсолютен късмет накрая го намерихме ! Беше излетял със 150 и се търкаля и хвърча и какво ли не... няма поражения по него слава богу... http://img190.imageshack.us/img190/8708/img02492k.jpg http://img849.imageshack.us/img849/5039/img0250b.jpg Не с тая кола определено никога не може да ми е скучно:first: По пътя за вкъщи падна и другия таз ,ама него го намерихме в рамките на 15 минути.... Редактирано 18 август 2011 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 19 август 2011 Сподели Публикувано 19 август 2011 Страхотна кола колега, визия и всичко. Свалям шапка на ентусиазма ви. Само се надявам да не я направиш някакво американско pimp my ride с големите изгъзици а запазиш оригиналния и вид максимално. Успех !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 19 август 2011 Сподели Публикувано 19 август 2011 Радвам ти се от сърце на мерака! Евала!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 19 август 2011 Автор Сподели Публикувано 19 август 2011 (редакция) Благодаря! Чара и е в оригиналността :icon_rock: За това си пазя така оригиналните тасове:icon_thumbup: Младежите ми се смеят че не съм минал на лети джанти ми съм с тия ретро тасове ,ама дреме ми ,дори и да взема джанти ,ще са съобразени с визията на автомобила.Mай само радиото и тонколоните не са оригиналните,щото оригиналното радио е с честоти за Япония и тука хващам само бнр :D Иначе си го пазя! От новия галант си намерих оригинални капаци за говорителите на задната кора и ще ги сменя с моите.С много зор си намерих оригинални габаритчета дето стоят върху калниците ... имаше какви ли не сини ,червени от пазара ама не мога да сложа такава простотия:rulez: Редактирано 19 август 2011 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 19 август 2011 Автор Сподели Публикувано 19 август 2011 Малко нови снимки с текущото състояние на колата,по-добре е ,ам има още забележки които са като трън в очите ми ,главно боята:icon_doh: То кола се реставрира с пари не само с мерак ама на :rolleyes: Май аз нея мъча,а не тя мене:D http://img64.imageshack.us/img64/6155/img0344bu.jpg http://img26.imageshack.us/img26/2720/img0324zx.jpg http://img59.imageshack.us/img59/9696/img0322jj.jpg http://img689.imageshack.us/img689/6089/img0269vn.jpg http://img607.imageshack.us/img607/4315/img0264fg.jpg http://img40.imageshack.us/img40/8718/img0242ph.jpg http://img831.imageshack.us/img831/4752/img0240eff.jpg http://img35.imageshack.us/img35/5428/img0232bf.jpg http://img7.imageshack.us/img7/5564/img0129la.jpghttp://img21.imageshack.us/img21/7104/img0128wm.jpghttp://img64.imageshack.us/img64/3790/img0127qp.jpghttp://img706.imageshack.us/img706/3265/img0127copy.jpghttp://img844.imageshack.us/img844/7712/dsc0116b.jpghttp://img228.imageshack.us/img228/9476/dsc0110dw.jpghttp://img683.imageshack.us/img683/7466/160840.jpghttp://img829.imageshack.us/img829/5691/160839.jpghttp://img225.imageshack.us/img225/9795/160837.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 19 август 2011 Автор Сподели Публикувано 19 август 2011 http://img143.imageshack.us/img143/3975/160835.jpghttp://img4.imageshack.us/img4/1470/160834.jpghttp://img812.imageshack.us/img812/9470/160832.jpghttp://img193.imageshack.us/img193/6680/160831.jpghttp://img11.imageshack.us/img11/1102/160827.jpghttp://img225.imageshack.us/img225/7927/160826.jpghttp://img51.imageshack.us/img51/9816/160821.jpghttp://img811.imageshack.us/img811/1373/160819.jpghttp://img542.imageshack.us/img542/552/160815.jpghttp://img835.imageshack.us/img835/9307/160810.jpghttp://img820.imageshack.us/img820/9205/16085.jpghttp://img820.imageshack.us/img820/9205/16085.jpghttp://img691.imageshack.us/img691/1745/16083.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 19 август 2011 Сподели Публикувано 19 август 2011 ...страхотен ентусиазъм, това е то да си "фен" .... шапка ти свалям... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 19 август 2011 Автор Сподели Публикувано 19 август 2011 (редакция) По окачването смених предните амортисьори с тези на донора,че моите бяха само на пружини... то и другите са стари ,ама поне не са изпуснали.Направихме ревизия на ходовата част,сменени са тампони,маншони,болтовете с гумичките на стабилизиращата щанга.Бая си поиграх там,скоро снимки .. . пп.А мерси мерси! Нищо не правя на сила ,просто ми е голям кеф да се занимавам с мицубишито:rulez: Редактирано 19 август 2011 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 19 август 2011 Автор Сподели Публикувано 19 август 2011 (редакция) :icon_clap:Малко фън клипчета със стария галант ,брат ми доста се забавлява тука :D http://www.youtube.com/watch?v=AC9zSPmZccohttp://www.youtube.com/watch?v=yjPZ8hziQc0 Редактирано 19 август 2011 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 19 август 2011 Автор Сподели Публикувано 19 август 2011 (редакция) 3_та част :icon_thumbup: http://www.youtube.com/watch?v=0-yEaoPuj_c Редактирано 19 август 2011 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me109e7 Публикувано 21 август 2011 Сподели Публикувано 21 август 2011 Ето малко помощ и от мен. Тук http://zamunda.net/details.php?id=132029&hit=1 има доста неща за японските карбуратори има и за Mitsubishi. Дано съм помогнал. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 22 август 2011 Автор Сподели Публикувано 22 август 2011 (редакция) Аа мерси много! Отдавна търся нещо такова, хубаво е да го има всеки с карбуратор :icon_thumbup: Нещо няма сийдъри,дано не е умрял торента напълно Скоро ще пусна в някоя от темите инфо ,брошури ,снимки и менуали за Галант през 80_десетте... Преровил съм де що има снимки и инфо в нета ,голяма колекция направих хаха ,само трябва да ги подредя. Редактирано 22 август 2011 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me109e7 Публикувано 26 август 2011 Сподели Публикувано 26 август 2011 (редакция) Аа мерси много! Отдавна търся нещо такова, хубаво е да го има всеки с карбуратор :icon_thumbup: Нещо няма сийдъри,дано не е умрял торента напълно Скоро ще пусна в някоя от темите инфо ,брошури ,снимки и менуали за Галант през 80_десетте... Преровил съм де що има снимки и инфо в нета ,голяма колекция направих хаха ,само трябва да ги подредя. И така здравейте отново щом няма в замундата има и ПЛАН Б: http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=509846 , http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1976541 и http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=3383667 . Дано сега вече помоща да ми е била пълна. Поздрави за добрата работа и дано видим крайния резултат на това епично начинание. И като върл фен на Mitsubishi бих написал: :mitsu-smiley: :icon_rock: :rulez: :first: :plane: p.s. Втория линк е само за мазда и нисан, но нека седи може на някой да му потрябва. Извинявайте за недоглеждането :rolleyes: . p.s. За всички съфорумци направо напишете Mitsubishi в търсачката и който каквото душа му търси нека сваля. Редактирано 26 август 2011 от me109e7 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 29 август 2011 Автор Сподели Публикувано 29 август 2011 Ха мерси много! В момента правим с бащата доста голям ремонт вкъщи и бързаме да приключим докато е хубаво времето,но до седмица две връщаме мозъка на автомата да видим има ли подобрение или пак кутията ще е долу.Че и колата е на улицата ,а в моя квартал черните ниджи не прощават:icon_censored: Отворили другия галант и свили радиатор и още някои други части ,слава богу не са от нещата ,които ми трябват.Ама ме вкараха с поне 70 кинта вътре де. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me109e7 Публикувано 31 август 2011 Сподели Публикувано 31 август 2011 (редакция) Ха мерси много! В момента правим с бащата доста голям ремонт вкъщи и бързаме да приключим докато е хубаво времето,но до седмица две връщаме мозъка на автомата да видим има ли подобрение или пак кутията ще е долу.Че и колата е на улицата ,а в моя квартал черните ниджи не прощават:icon_censored: Отворили другия галант и свили радиатор и още някои други части ,слава богу не са от нещата ,които ми трябват.Ама ме вкараха с поне 70 кинта вътре де. Браво бе тия вашите черни нинджи :ph34r: много опасни :icon_box: . Да вземете малко да ги отстреляте с накоя въздушна пушка едвали бягат с 220-300 м/сек. Или поне да бяхте вързали някое куче в двигателния отсек и така няма двигател ама поне аларма. :hysterical: Иначе сори за частите респективно парите, но след всички тия "екшъни" дано да има Happy end и една солидна почерпка :beer: и голям кеф на тоя самолет :plane: .А след като разгледах сайта за модела и като прочетох екстрите сред които фул ел. пакет, климатроник и дискови спирачки. Това за онези години когато дори не съм бил роден е неземно. Сравнавайки с стария мускал на баща ми където има "африкански климатик" който е с обратно действие през зимата студено а праз лятото топло, но не можем да отречем макар и с малка мощност и действие е имал неограничени вариянти за регулировки. Колкото прозорци искаш толкова сваляш + фабрично неоплътнени врати. :icon_doh: Чудо и приказ нали.p.s. Не се сърдете, че много не чаткам от коли и може да ме оборите и с по големи екстри и в други марки, но на мен това ми се струва върха на сладоледа за онези години. Редактирано 31 август 2011 от me109e7 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 2 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2011 (редакция) Хаха ами не знам те са толкова нагли вече ,че влизат в дворовете и свиват всичко каквото могат... Съжалявам само ,че не сме го видели щото тогава щях да го ползвам за двигател да тегли купето проклетия ром:icon_box: .А уж живеем в централната част на Варна.....Мерси за пожеланията колега ,нямам търпение да и дойде реда и да разбера каква и е болката:icon_bye: Колкото до руската техника нали знаеш ... Японските конструктори слагат една котка в колата и ако до сутринта се е удушила значи всичко е наред с уплътненията ,а при руските автомобили всичко е окей, ако котката не е избягала ...:D За екстрите наистина са доста ,този и debonair са били топ луксозните модели на марката през онея времена ,но по принцип японските излизат от завода с повече екстри в сравнение с другите .Иначе на ретро парад съм виждал пакард от 60_те с ел стъкла и климатроник... Моята е една от първите произведени ,по късните модели имат круиз контрол, активно въздушно окачване (кофтито е че единия амортисьор струва над 2000 лева...) появява се и двигател sirius dash 3x2 turbo 2000 кубика ,200 коня който е стандарт за VR модификацията. Изровил съм доста снимки от нета(около 1500) ,къде що има ( V3000 , galant sigma,sigma -eterna ,galant hardtop,magna, gls и какви ли още не от 80_десетте.Брошури ,менуали,направо съм се разболял:icon_rock: пп. Това е Брус Ли на младини хаха :icon_thumbup: http://img703.imageshack.us/img703/6457/30856459.jpg http://img684.imageshack.us/img684/9505/49756298.jpg http://img196.imageshack.us/img196/2110/80484349.jpg http://img692.imageshack.us/img692/7678/84817437.jpg http://img831.imageshack.us/img831/1185/55563171.jpg http://img836.imageshack.us/img836/5945/85382900.jpg Редактирано 2 септември 2011 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 19 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2011 (редакция) Малко ъпдейт на темата Бащата разгоби мозъка изчисти клапаните ,смени уплътнителните гумички,взех и нов филтър за автомата.Вчера я сглобихме от начало не искаше да тръгне,но след като поразкара маслото из кутията потегли.Интересното е че кутията сама се отключи и започна да си сменя предавките както си му е реда.След това като подадем малко газ (когато е на D ) и изключва от скорост... На L няма такива проблеми. Искам да попитам някой дали има информация къде се намира диагностичната букса.В менуала на кутията пише ,че грешки се четат с аналогов волт метър.Взехме го,остава да намеря буксата къде е :good: А другия галант отпътува: http://img839.imageshack.us/img839/7013/img0038hc.jpg http://img217.imageshack.us/img217/7378/img0039bt.jpg Редактирано 19 септември 2011 от didotoo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 19 септември 2011 Сподели Публикувано 19 септември 2011 Колега,диагностиката не е ли по стария способ,т.е. с диодите и да се броят броят на миганията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 19 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2011 (редакция) Ами то пак си е стар способ с тоя волт метър със стрелка (механичен). Поне за този вариант се казва в менуала на кутията... предполагам и с диоди ще стане . Ето го принципа: http://img600.imageshack.us/img600/8397/failreading.png Редактирано 19 септември 2011 от didotoo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.