Емил Димитров Публикувано 30 март 2009 Сподели Публикувано 30 март 2009 http://memimage.cardomain.com/ride_images/3/2642/1001/31603000021_large.jpghttp://memimage.cardomain.com/ride_images/3/2642/1001/31603000025_large.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jonyps Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 http://img27.imageshack.us/img27/2912/fitm...summer2006c.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Тая табличка много хубаво , ама точно за моя модел няма данни 1,5 Di-D 70kW полето е празно. На вратата пише , че от 175/65/14 мога да мина на 195/50/15 ... аз обаче мисля да го направя на 195/55/15 заради хубавите ни улици. Калкулаторите за джанти казват , че няма проблеми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Моя калкулатор казва същото което пише на ваденката на средната вертикална колоната между 2-те врати То може и с някой корекций да сложиш и 22" ама има ли нужда?Колко е смешно и колко функционално е всеки може да реши и прецени.Аз съм си взел 2 комплекта алуминиеви 13" с нови зимни и летни и съм си решил всички проблеми с това Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxtop Публикувано 1 април 2009 Сподели Публикувано 1 април 2009 Зимата карам с 165R13 а лятото с 205/50R15. Разликата е голяма , особено ако обичаш по големите скорости<за модела >.Тази тема е като за маслата - дали да даваме повече пари за "глупости" , дали си заслужава и тн. Има хора които казват че една кола е колелетата и това е вярно. Други изтъкват стабилност - за мене широката гума може да ти предотврати огромни неприятности, става въпрос за някоя непредвидена ситуация , когато ни трябва още няколко мм за да вземем завоя , но ги няма и колата се подхлъзва. Тогава спестените пари от гориво - примерно 100гр на 100км. и два шарнира разбити от по-големите гуми , ни струват хиляди . А в по лоши филми - здраве или живот. Затова който може да си позволи по-големи колелета нека го направи.Хубавото на японските коли е, че могат да носят по-големи гуми от предписаното от производителя. А и за това сме ги купили японски - да се развалят по-малко и по на рядко , затова не мисля че по-широката гума ще ги разбие значително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 април 2009 Сподели Публикувано 2 април 2009 Един колега от форума беше споделил, че на маздата си е смлял кутията като е сложил големи валяци и е спъвал на скорости... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo353 Публикувано 2 април 2009 Сподели Публикувано 2 април 2009 Зимата карам с 165R13 а лятото с 205/50R15. Разликата е голяма , особено ако обичаш по големите скорости<за модела >.Тази тема е като за маслата - дали да даваме повече пари за "глупости" , дали си заслужава и тн. Има хора които казват че една кола е колелетата и това е вярно. Други изтъкват стабилност - за мене широката гума може да ти предотврати огромни неприятности, става въпрос за някоя непредвидена ситуация , когато ни трябва още няколко мм за да вземем завоя , но ги няма и колата се подхлъзва. Тогава спестените пари от гориво - примерно 100гр на 100км. и два шарнира разбити от по-големите гуми , ни струват хиляди . А в по лоши филми - здраве или живот. Затова който може да си позволи по-големи колелета нека го направи.Хубавото на японските коли е, че могат да носят по-големи гуми от предписаното от производителя. А и за това сме ги купили японски - да се развалят по-малко и по на рядко , затова не мисля че по-широката гума ще ги разбие значително. И аз мисля така колега. Даже по пътя на логиката мъничките, но дълбоки дупки, широката гума не ги усеща. Минава просто над тях а тясната гума...бам вътре. Аз съм с 15/185/55, сега мисля за 15/195/50, но трябва много да си пазя джантите. Даже съм с слабия мотор, за мощност няма да говорим, поне стабилност има Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 3 април 2009 Сподели Публикувано 3 април 2009 И аз мисля така колега. Даже по пътя на логиката мъничките, но дълбоки дупки, широката гума не ги усеща. Минава просто над тях а тясната гума...бам вътре. Аз съм с 15/185/55, сега мисля за 15/195/50, но трябва много да си пазя джантите. Даже съм с слабия мотор, за мощност няма да говорим, поне стабилност има Колега, защо не пробваш със 195/55/15?Аз направих така и не мисля, че съм сгрешил. Гумите ще са с 1см по-високи от 50, което не се забелязва , но диаметъра ще ти остане в нормите ;)Важното е , че някой път този 1см може да се окаже решаващ! :icon_n_blow: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo353 Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 Колега, защо не пробваш със 195/55/15?Аз направих така и не мисля, че съм сгрешил. Гумите ще са с 1см по-високи от 50, което не се забелязва , но диаметъра ще ти остане в нормите ;)Важното е , че някой път този 1см може да се окаже решаващ! :icon_n_blow: Прекрасна идея колега! Само дано да не ми спадне хептен мощността на колтчето, че то и сега съм го омазал достатъчно :D , но ще пробвам. Има едно местенце, дет си вземам гумите за без пари. Яко! Идеята много ми харесва и за това, че по-малка е опасноста от изкривяване на джантите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.