Премини към съдържание

ivo353

Потребител
  • От него общо

    28
  • Регистрация

  • Беше тук

За ivo353

  • Рожден ден 01/11/1983

Местоживеене

  • Град
    Пазарджик

Интернет контакт

  • AIM
    red_skorpion2

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Galant GLS

ivo353's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Двете преходни кабелчета на предните врати на Митсубиши Галант 2.0 бенз. 98 г. за долните тонколони към горните пискалки зад огледалото. Освен това не успях да намеря кой продава пластмасите под регистрационния номер на фен клуба, ще ми трябва до 1-ви 2-ри за регистрация
  2. ivo353

    Колеги помагайте!

    Колеги, вчера не успях да пиша. След работа се борих до вечерта с кората. Снимки не успях този път да направя, понеже стигнах до под крушата :icon_box: с разглобяването :D . Панелът на ел. стъклата не ще и не ще да излиза. Тук да се знае ,той е ключов за свалянето на кората. Кабелът му при опита ми за сваляне е къс и държи всичко под напрежение. В крайна сметка поразтворих я да видя дали мога под напрежение да включа колонката, но се оказа че когато са сваляли колонките да ги "приватизират" са били толкова "алчни" :D , че го няма и преходното кабелче от долния говорител към "мъника" горе. Сега кабел трябва да търся и процедурата с разглобяването, трябва да се поднови :icon_crying: . В крайна сметка завърши всичко с една счупена щипка, една кой знае от къде падна и няма видимо (поне доколкото ми позволяваше да се види) място за нея или най-вероятно съм излъгал японците, та са ми сложили една в повече за резерва :icon_n_king: :D . Щипкита извадих с голяма стара "Бай-Тошовска" отвертка, намерена в гаража и съвсем леко я поизпилих на шмиргела за всеки случай. тук накрая малко си направих труда за всички ни, как точно се получиха нещата с горе долу 88% ми разглобяване. С червени кръгчета съм отбелязал местата, на които има щипки (поне видимо) и с номерца, реда на демонтирането им от мене. http://kachi-snimka.info/thumbs/bwy1427015476d.jpg ПП: Да ме извини колегата "GT PoWeR", че даунах снимката от негов пост, без да попитам. Почерпката ще е от мене :drinks:. ПП: Ще ми трябва и кабелче :icon_crying: тук отново ще помоля за помощ...
  3. ivo353

    Колеги помагайте!

    Много поучително клипче, не вярвам да има разлика в свалянето на корите. Утре атакувам, стискайте палци! :D
  4. ivo353

    Колеги помагайте!

    Колега предполагам имаш впредвид под "деадънинг" изолация с Динамат или прочее...? Аз също замислям нещо, но всичко по реда си.
  5. ivo353

    Колеги помагайте!

    Така ще направя колеги. Утре след работа по обяд, дано омекне времето, свалям пак всички болтове, вадя панела за стъклата, понеже си мисля че ще имам по голяма видимост къде са точно щипките ,да напъвам директно до тях, както казва колегата "StDOBREV" или с плоска отвертка по тях, както казва колегата "Andy Van Der Drift". Ще внимавам макс да не стане беля нещо, само това ми трябва и кора да купувам :D Обещавам подробни снимки, хем да знаеме как става вече.
  6. ivo353

    Колеги помагайте!

    Работата отива на трошене усещам. :icon_crying: И друг проблем имам, колата е нов внос. Дадох си всичките пари за нея, сега събирам да я регистрирам. Не ми е проблем да дам на някой майстор 10 - 15 лева да ми свали корите, обаче като съм от село как да я закарам в града без номера :icon_crying: а и нали тонколоните са в мене вече, знаете мерака колко е страшен :D
  7. ivo353

    Колеги помагайте!

    Отвих болчето под капачето на ел. стъклата - пултчето. От страни има болчета като златисти с капачета и тях. И това на ръкохватката и него. Тя се сваля даже мн лесно. Пулта не успях за стъклата да го извадя. Отдолу на кората има едно като жлебче на ламарината, напънах малко там ама не става. Леко понадух с пенцета да видя какво се случва. Вижда се, че е хваната на четири места отдолу ,но не знам как и с какво. И друго разбрах, че като се освободи се повдига нагоре и излиза. Засега само това видях даже и не знам има ли кабели до горе за колонките, няма ли. А те самите са си с къси кабелчета и с буксички. :icon_crying:
  8. Купих си Галант нов на 15 - 16 год :D Нямам пискуни на предние врати така го взех с едни грозни триъгълни капаци. Та купих си пискуни с капаци, отдеве слезнах да свалям кората. Отвих всички болтове и отдолу нещо я държи, и не помръдва. Страх ме е да напъван, да не откъртя нещо. Рових за тема със снимки тук в форума как се сваля аджеба, но не открих. Има ли някой, който да ми помогне пък и ако е със снимки почерпката ще е от мене :icon_crying:
  9. Имам същия проблем момчета, взех си оборотомер, но никъде (поне видимо) няма бобина говорим за свързване тип лада де в опътването още пише, да се търси буква "W" на динамото, ама такава буква не намирам, ако може да ми помогнете и на мен, ще бъда безкрайно благодарен
  10. Утре ще пробвам, че сега е късно вече. Мерси Емка, ако не се оправя ще пиша. Мерси още веднъж :icon_n_hug:
  11. ivo353

    Шофьорска седалка

    И моето е за памет, ако за един и същ Колт говорим.
  12. Емка, за колт СА-1, предното купе на твоето, ако съдим по снимката на аватара ти.
  13. Колега много се извинявам за отклонението на темата,просто случая не е за нова тема. Някой може ли да ми каже как се свалят предните мигачи на митсубиши колт елипс стопа? Сигурен съм че японеца го е направил елементрано като за индианец, ама аз съм хептен. Има там някакви халки дърпам ги, ама нищо не става, не помръдват. Помогнете ми моля ви :( . Извинявам се още веднъж за отклонението
  14. ivo353

    Смяна...двигател

    Ще пробвам с 1,6 може да е трудно, но не е невъзможно, а и виждам че съфорумци са го постигали. То за подобрения тоя двигател е ясен, турбо, филтър, кулър и чип и го сцепвам, ама защо даси давам парите по тоя като мога да дам за по голям, че и по-издръжлив. Ще доживеем ще видим. Стискайте палци, моля! П.С. Що се отнася до дебитомера Емка все си мисля, че тя като няма дебитомер чип-а ще върши същата работа, че и по-добра.
  15. Лентите дет се режат, не ти трябват. Пробвал съм ги, на патрулките лампите новите са с тях. Слагал съм отдолу, даже с яхтен лак ги мазах, да не пропускат вода и все си намират от къде да влезе, а мъничко вода им трябва, и им гният крачетата на светодиодите. Снимките са гадни но на живо свети много хубаво. Стискам палци, ако може да намериш някой с пури, да видиш на живо ще те изкефи max. Специално за мене няма по-добро от това, поне като сравнявам с другите осветителни тела, дето съм слагал. Може да пробваш и тези дето ти казва Емо за тях, щом са гумирани може да са надеждни. Само да включа и това, всяко едно ръбче и цепнатинка на лампите ми, съм ги минал допълнително с безцветен силикон. Ако сложиш осветление и ти, ще видиш, че най-големия враг на осветлението под колата е влагата. Пък да не говорим, че сега сезона е ужас!!! П.С. И при пурите има богата гама от цветове.
×
×
  • Създаване...