Премини към съдържание

Фарове


Препоръчано мнение

Колеги Привет!

Фаровете на моят Спейс Стар потъмняха...Искам да попитам дали някой е страдал от подобен проблем и как го е решил?

Май може да се полират стъклата на фаровете, нали? И ако е така дайте съвет къде да отида при добър майстор...Пък и ако цени дадете ще е много добре :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Полират се колега......Всеки уважаващ себе си бояджия, може да ти ги полира..... :D ......

Като питаш къде да те насочим, не е зле да кажеш и къде се намираш..... :) ...Иначе има риск да те насочим към другият край на България......

Ето така става процедурата........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си :-)))))))) Забравих да Ви кажа, че съм от София, живея в центъра на 5-те кюшета, но няма проблем майстора и да е и по кварталите на София, просто не ми се иска да е "всеки" бояджия, а някой, който ще си свърши работата добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си :-)))))))) Забравих да Ви кажа, че съм от София, живея в центъра на 5-те кюшета, но няма проблем майстора и да е и по кварталите на София, просто не ми се иска да е "всеки" бояджия, а някой, който ще си свърши работата добре.
Ами поразпитай къде пастират, и си готов......Процедурата е дадена подробно в кУипчето...... :)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега във връзка с фаровете ще ви задам един глупав въпрос ама няма много да се смеете :)

Възможно ли е от смяна на акумулатора да светят по-слабо фаровете? :)

Ако... даречем този акумулатор е малко по-слаб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, когато работи на празен ход и е натиснат съединителя, акумолатора ако е сдал багажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Полират се колега......Всеки уважаващ себе си бояджия, може да ти ги полира..... :D ......

Като питаш къде да те насочим, не е зле да кажеш и къде се намираш..... :) ...Иначе има риск да те насочим към другият край на България......

Ето така става процедурата........

Тая процедура много сложна, аз миналата седмица присъствах как един познат си пастира фаровете на буса, ефекта беше поразителен. Естествено без машинка няма да стане де, но неговата е някакава най-китайска за 40-50 лв. за пастиране, обаче фаровете си светнаха поразително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега във връзка с фаровете ще ви задам един глупав въпрос ама няма много да се смеете :)

Възможно ли е от смяна на акумулатора да светят по-слабо фаровете? :)

Ако... даречем този акумулатор е малко по-слаб.

Принципно не би трябвало да има разлика. Ако динамото зарежда нормално - не би трябвало да се отрази "по-слабия" акумулатор. А на нашите фаровете са много добри...... Огледай дали не са просто зацапани, че сега в тези киши и мизерии...

А като ти смениха акумулатора мериха ли ти зареждането?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Vladimirov не виждам какво общо има съединителя с пистовия ремък,който задвижва динамото...Когато автомобилът е запален ,пистовият ремък си върти динамото независимо дали натискаш съединителя или не.А що се отнася до акумулатора ,то той ти е нужен само докато запалиш,след това можеш да го свалиш и колата пак ще работи с напрежението идващо от зарядното ти устроиство (динамото).Ако греша нека знаещите ме поправят!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принципно не би трябвало да има разлика. Ако динамото зарежда нормално - не би трябвало да се отрази "по-слабия" акумулатор. А на нашите фаровете са много добри...... Огледай дали не са просто зацапани, че сега в тези киши и мизерии...

А като ти смениха акумулатора мериха ли ти зареждането?

 

Да, мериха, зарежда си перфектно, може наистина да са зацапани :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая процедура много сложна,
Е кое и е сложното ?.......

Минаваш ги най напред с водна шкурка №2000 ......После със паста с абразив, и накрая с финна полираща паста.....

Няма нищо сложно, само машинката ти трябва...... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега във връзка с фаровете ще ви задам един глупав въпрос ама няма много да се смеете :)

Възможно ли е от смяна на акумулатора да светят по-слабо фаровете? :)

Ако... даречем този акумулатор е малко по-слаб.

 

Ами възможно е, ако сложиш по - слаб акумулатор от предния. Айде сега обясни какво разбираш под "малко по-слаб" акумулатор - дали с по ниско напрежение, е с по-малък капацитет, е с по нисък стартов ток или е по-слабичък като размер/обем/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Vladimirov не виждам какво общо има съединителя с пистовия ремък,който задвижва динамото...Когато автомобилът е запален ,пистовият ремък си върти динамото независимо дали натискаш съединителя или не.А що се отнася до акумулатора ,то той ти е нужен само докато запалиш,след това можеш да го свалиш и колата пак ще работи с напрежението идващо от зарядното ти устроиство (динамото).Ако греша нека знаещите ме поправят!

 

 

Е и според мен няма връзка, но е факт. 

 

 

Акумулатора ако е за смяна го прави този номер.

 

Ако акумулатора се откачи ще се разсветят всички лампи и веднага ще угасне, после яко дим и чернилка, като запали...  :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако акумулатора се откачи ще се разсветят всички лампи и веднага ще угасне,
И как ще се получи това, при условие че динамото си работи ??? :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опасно е. Акумулаторът играе роля на буфер, и на товар. Реле регулатора следи тока и напрежението. Без акумулатор тока рязко пада и релето се шашка - много често вдига напрежението над 16 волта и си търси зарядния ток. А напрежението от генератора не е изгладено и пулсира. При старите автомобили проблеми нямаше. Но сега, с таз електроника, не е препоръчително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И как ще се получи това, при условие че динамото си работи ??? :icon_hmm:

 

 

Ами веднага ще угасне.

 

Напрежението просто се увеличава, да не казвам многократно и ECU-то се побърква или гърми.

 

Откача се ако нямаш скоба и минеш през няколко легнали ченгела последователно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това което аз съм дал в другата тема няма нищо общо с тази.......И някак си не ми харесва да се използват снимки и т.н. не по предназначение........Може някой да се подведе в грешна посока......Ако имах мнение по тази тема щях да го изразя и сам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..Може някой да се подведе в грешна посока......Ако имах мнение по тази тема щях да го изразя и сам.
Ами аз вече се подведох, :D защото съм откачал акумулатор на Галант и съм мерил с мултицед.......Нито вдига повече от 15.2 V , нито ЕКУ-то гърми.....

Да не говорим че тук ставаше дума за Вагон.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е зависи, галанта може да е различен. При мен гасне и после се шашка яката.

Напрежението за част от секундата му е пика. При работещ двигател ми се вижда крайно опасно, може и да греша, но не бих си правил подобен експеримент.

 

Ето една идея: Някой мераклия закачва осциолоскопа и откача клемата и гледаме какво става. И преценяваме до колко е полезно подобно нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е зависи, галанта може да е различен. При мен гасне и после се шашка яката.

Напрежението за част от секундата му е пика. При работещ двигател ми се вижда крайно опасно, може и да греша, но не бих си правил подобен експеримент.

 

Ето една идея: Някой мераклия закачва осциолоскопа и откача клемата и гледаме какво става. И преценяваме до колко е полезно подобно нещо.

Не е никак полезно защото пиковото У е към 100 волта........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Тази сутрин забелязах че единият ми фар (левия, отвътре навън) свети по-слабо от десния, според вас какъв е проблема. Освен това ми прави впечатление, че когато примигвам с дългите понякога на таблото съвсем слабо ми свети лампата за дългите. Когато превключа от къси на дълги тогава загасва напълно. Сигурно е нещо по тоците но аз не съм запозната.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лоша, окислена или разхлабена връзка към крушката на фара, или предпазителя. Огледай ги, куплунга се разглобява, изважда се кабелната обувка навън, зачиства се с телена четка, леко се стиска с клещите, поставя се обратно в куплунга и се свързва към фара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е кое и е сложното ?.......

Минаваш ги най напред с водна шкурка №2000 ......После със паста с абразив, и накрая с финна полираща паста.....

Няма нищо сложно, само машинката ти трябва...... :icon_thumbup:

Всеки може да си го направи, стига да има такъв накрайник и разбира се бормашина с възможност за намаляване на оборотите до 1200.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е никак полезно защото пиковото У е към 100 волта........

Прав е колегата- в зависимост от релето на генератора за части от секундата напрежението може да се повиши...само може да се предполага с колко.Тъй като при откачането на акумулатора се разбалансира товара на генератора и релето се стреми да стабилизирз напрежението.А акумулатора е един вид и демпфер-филтрира смущения от подобен род.Аз не бих препоръчал експерименти.Ако все пак се налага откачане по-добре да става при включени фарове.Те биха ограничили пика на напрежението

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лоша, окислена или разхлабена връзка към крушката на фара, или предпазителя. Огледай ги, куплунга се разглобява, изважда се кабелната обувка навън, зачиства се с телена четка, леко се стиска с клещите, поставя се обратно в куплунга и се свързва към фара.

 

Изглежда че това е проблема, защото пък сега всичко се оправи, някак от самосебеси :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...