hrist0-todorov Публикувано 14 февруари 2009 Сподели Публикувано 14 февруари 2009 Колеги Привет! Фаровете на моят Спейс Стар потъмняха...Искам да попитам дали някой е страдал от подобен проблем и как го е решил?Май може да се полират стъклата на фаровете, нали? И ако е така дайте съвет къде да отида при добър майстор...Пък и ако цени дадете ще е много добре :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 февруари 2009 Сподели Публикувано 15 февруари 2009 Полират се колега......Всеки уважаващ себе си бояджия, може да ти ги полира..... :D ......Като питаш къде да те насочим, не е зле да кажеш и къде се намираш..... ...Иначе има риск да те насочим към другият край на България......Ето така става процедурата........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hrist0-todorov Публикувано 15 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2009 Прав си ))))))) Забравих да Ви кажа, че съм от София, живея в центъра на 5-те кюшета, но няма проблем майстора и да е и по кварталите на София, просто не ми се иска да е "всеки" бояджия, а някой, който ще си свърши работата добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 февруари 2009 Сподели Публикувано 15 февруари 2009 Прав си ))))))) Забравих да Ви кажа, че съм от София, живея в центъра на 5-те кюшета, но няма проблем майстора и да е и по кварталите на София, просто не ми се иска да е "всеки" бояджия, а някой, който ще си свърши работата добре.Ами поразпитай къде пастират, и си готов......Процедурата е дадена подробно в кУипчето...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Аз сега във връзка с фаровете ще ви задам един глупав въпрос ама няма много да се смеете Възможно ли е от смяна на акумулатора да светят по-слабо фаровете? Ако... даречем този акумулатор е малко по-слаб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Да, когато работи на празен ход и е натиснат съединителя, акумолатора ако е сдал багажа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Полират се колега......Всеки уважаващ себе си бояджия, може да ти ги полира..... :D ......Като питаш къде да те насочим, не е зле да кажеш и къде се намираш..... ...Иначе има риск да те насочим към другият край на България......Ето така става процедурата........ Тая процедура много сложна, аз миналата седмица присъствах как един познат си пастира фаровете на буса, ефекта беше поразителен. Естествено без машинка няма да стане де, но неговата е някакава най-китайска за 40-50 лв. за пастиране, обаче фаровете си светнаха поразително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Аз сега във връзка с фаровете ще ви задам един глупав въпрос ама няма много да се смеете Възможно ли е от смяна на акумулатора да светят по-слабо фаровете? Ако... даречем този акумулатор е малко по-слаб.Принципно не би трябвало да има разлика. Ако динамото зарежда нормално - не би трябвало да се отрази "по-слабия" акумулатор. А на нашите фаровете са много добри...... Огледай дали не са просто зацапани, че сега в тези киши и мизерии... А като ти смениха акумулатора мериха ли ти зареждането? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Stefanov Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Колега, Vladimirov не виждам какво общо има съединителя с пистовия ремък,който задвижва динамото...Когато автомобилът е запален ,пистовият ремък си върти динамото независимо дали натискаш съединителя или не.А що се отнася до акумулатора ,то той ти е нужен само докато запалиш,след това можеш да го свалиш и колата пак ще работи с напрежението идващо от зарядното ти устроиство (динамото).Ако греша нека знаещите ме поправят! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Принципно не би трябвало да има разлика. Ако динамото зарежда нормално - не би трябвало да се отрази "по-слабия" акумулатор. А на нашите фаровете са много добри...... Огледай дали не са просто зацапани, че сега в тези киши и мизерии... А като ти смениха акумулатора мериха ли ти зареждането? Да, мериха, зарежда си перфектно, може наистина да са зацапани Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Тая процедура много сложна,Е кое и е сложното ?.......Минаваш ги най напред с водна шкурка №2000 ......После със паста с абразив, и накрая с финна полираща паста.....Няма нищо сложно, само машинката ти трябва...... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Аз сега във връзка с фаровете ще ви задам един глупав въпрос ама няма много да се смеете Възможно ли е от смяна на акумулатора да светят по-слабо фаровете? Ако... даречем този акумулатор е малко по-слаб. Ами възможно е, ако сложиш по - слаб акумулатор от предния. Айде сега обясни какво разбираш под "малко по-слаб" акумулатор - дали с по ниско напрежение, е с по-малък капацитет, е с по нисък стартов ток или е по-слабичък като размер/обем/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Колега, Vladimirov не виждам какво общо има съединителя с пистовия ремък,който задвижва динамото...Когато автомобилът е запален ,пистовият ремък си върти динамото независимо дали натискаш съединителя или не.А що се отнася до акумулатора ,то той ти е нужен само докато запалиш,след това можеш да го свалиш и колата пак ще работи с напрежението идващо от зарядното ти устроиство (динамото).Ако греша нека знаещите ме поправят! Е и според мен няма връзка, но е факт. Акумулатора ако е за смяна го прави този номер. Ако акумулатора се откачи ще се разсветят всички лампи и веднага ще угасне, после яко дим и чернилка, като запали... :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Ако акумулатора се откачи ще се разсветят всички лампи и веднага ще угасне,И как ще се получи това, при условие че динамото си работи ??? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Опасно е. Акумулаторът играе роля на буфер, и на товар. Реле регулатора следи тока и напрежението. Без акумулатор тока рязко пада и релето се шашка - много често вдига напрежението над 16 волта и си търси зарядния ток. А напрежението от генератора не е изгладено и пулсира. При старите автомобили проблеми нямаше. Но сега, с таз електроника, не е препоръчително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 И как ще се получи това, при условие че динамото си работи ??? :icon_hmm: Ами веднага ще угасне. Напрежението просто се увеличава, да не казвам многократно и ECU-то се побърква или гърми. Откача се ако нямаш скоба и минеш през няколко легнали ченгела последователно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Това което аз съм дал в другата тема няма нищо общо с тази.......И някак си не ми харесва да се използват снимки и т.н. не по предназначение........Може някой да се подведе в грешна посока......Ако имах мнение по тази тема щях да го изразя и сам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 ..Може някой да се подведе в грешна посока......Ако имах мнение по тази тема щях да го изразя и сам.Ами аз вече се подведох, :D защото съм откачал акумулатор на Галант и съм мерил с мултицед.......Нито вдига повече от 15.2 V , нито ЕКУ-то гърми.....Да не говорим че тук ставаше дума за Вагон..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Е зависи, галанта може да е различен. При мен гасне и после се шашка яката.Напрежението за част от секундата му е пика. При работещ двигател ми се вижда крайно опасно, може и да греша, но не бих си правил подобен експеримент. Ето една идея: Някой мераклия закачва осциолоскопа и откача клемата и гледаме какво става. И преценяваме до колко е полезно подобно нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Е зависи, галанта може да е различен. При мен гасне и после се шашка яката.Напрежението за част от секундата му е пика. При работещ двигател ми се вижда крайно опасно, може и да греша, но не бих си правил подобен експеримент. Ето една идея: Някой мераклия закачва осциолоскопа и откача клемата и гледаме какво става. И преценяваме до колко е полезно подобно нещо.Не е никак полезно защото пиковото У е към 100 волта........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 7 април 2009 Сподели Публикувано 7 април 2009 Тази сутрин забелязах че единият ми фар (левия, отвътре навън) свети по-слабо от десния, според вас какъв е проблема. Освен това ми прави впечатление, че когато примигвам с дългите понякога на таблото съвсем слабо ми свети лампата за дългите. Когато превключа от къси на дълги тогава загасва напълно. Сигурно е нещо по тоците но аз не съм запозната. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 7 април 2009 Сподели Публикувано 7 април 2009 Лоша, окислена или разхлабена връзка към крушката на фара, или предпазителя. Огледай ги, куплунга се разглобява, изважда се кабелната обувка навън, зачиства се с телена четка, леко се стиска с клещите, поставя се обратно в куплунга и се свързва към фара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 7 април 2009 Сподели Публикувано 7 април 2009 Е кое и е сложното ?.......Минаваш ги най напред с водна шкурка №2000 ......После със паста с абразив, и накрая с финна полираща паста.....Няма нищо сложно, само машинката ти трябва...... :icon_thumbup:Всеки може да си го направи, стига да има такъв накрайник и разбира се бормашина с възможност за намаляване на оборотите до 1200. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostakosta Публикувано 7 април 2009 Сподели Публикувано 7 април 2009 Не е никак полезно защото пиковото У е към 100 волта........Прав е колегата- в зависимост от релето на генератора за части от секундата напрежението може да се повиши...само може да се предполага с колко.Тъй като при откачането на акумулатора се разбалансира товара на генератора и релето се стреми да стабилизирз напрежението.А акумулатора е един вид и демпфер-филтрира смущения от подобен род.Аз не бих препоръчал експерименти.Ако все пак се налага откачане по-добре да става при включени фарове.Те биха ограничили пика на напрежението Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 Лоша, окислена или разхлабена връзка към крушката на фара, или предпазителя. Огледай ги, куплунга се разглобява, изважда се кабелната обувка навън, зачиства се с телена четка, леко се стиска с клещите, поставя се обратно в куплунга и се свързва към фара. Изглежда че това е проблема, защото пък сега всичко се оправи, някак от самосебеси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.