skod Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Здравейте Мицубиши фенове. Харесал съм си една Каризма, 96 година януари месец 1,6 16в. Из форума прочетох, че от 97 година двигателя 1,6 16в е 90 коня и скоростната кутия била френска, та интересува ме за каризмите от 96 година със същата скоростна кутия ли са и също ли са 90 коня ? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Каризмите от 96-та са 90-коня, а от 97-ма 99 к.с......Скоростите на всички Каризми, са на Рено...(с изключение на 1.8 GDI)..... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skod Публикувано 30 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2009 Благодаря за отговора и аз така знам че от 97г. има повече кончета, но един ваш колега беше написал някаква глупост.... Като чета за проблемите със тези френски скорости, леко се разочаровах, а пък така си я бях харесал тази Каризма... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Ако пък си купиш с японски скорости........то тогава ще ти тракат хидравличните повдигачи...... :D И сега чакаме включване от някой които ще каже......"купи си Галант"........Имам един приятел като тръгне да си купува кола сяда вътре и ми вика ".....я виж, добре ли ми е залепнала на задника....." та и ти така. Ако вземеш да гледаш дефекти - никога няма да си купиш :icon_dance: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Благодаря за отговора и аз така знам че от 97г. има повече кончета, но един ваш колега беше написал някаква глупост.... Като чета за проблемите със тези френски скорости, леко се разочаровах, а пък така си я бях харесал тази Каризма... Френските скорости изкарват доста повече от японските. Може би не конкретно при Каризма, но при Галант например ръчните скорости се развалят на около 150 хил км и ремонта е в лошия случай около 2000 лева. Пълно е с хъркащи, невключващи, виещи японски скорости на Галант, и много малко такива френски на Каризма, това като любопитен факт. Това е и коментар по темата за японското качество :D Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skod Публикувано 30 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2009 Ми аз точно така правя, първо оглеждам за някакви вродени дефекти и тогава избирам, истина е, че всички коли имат все по нещо, дето да не е като хората, всеки прави някакви компромиси при избора си, а аз гледам да направя колкото се може по малък компромис, особено пък с качеството на основни механизми в един автомобил...Благодаря на всички за отговорите, за сега ще пасувам с покупката...... ако незнаех какво е компютър и какво е форум, сега сигурно щях да съм щастлив собственик на мицубиши ) Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 но при Галант например ръчните скорости се развалят на около 150 хил км и ремонта е в лошия случай около 2000 лева.Защо ли моята кутия , не се е разваляла три пъти и половина до сега ??? :icon_hmm: ....Тя дори и един път не се е разваляла..... :P Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 И сега чакаме включване от някой които ще каже......"купи си Галант".........................купи си Галант - това е твоята кола............ :D :P Те и френските скорости дават фира............ :D Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Ми аз точно така правя, първо оглеждам за някакви вродени дефекти и тогава избирам, истина е че всички коли имат все по нещо дето да не е като хората, всеки прави някакви компромиси при избора си,Колега ! Защо реши че Каризма има вроден дефект в скоростите.......Това че кутията е от Рено, не значи че е дефектна.....От толкова Каризми във форума, до сега мисля само трима колеги са имали проблем, и то при единият беше ударена кутията, а при другите не се знаеше дали не е от същата причина.... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skod Публикувано 30 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2009 Ами преди време се рових и във форума на рено, същите кутии, същите истории, ако изкарват по 150 хил. то на тази дето съм си я харесал тъкмо и е дошло време. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Stefanov Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Колега,щом купуваш кола втора употреба то трябва да направиш компромис...Бих казал,че с Мицубиши ще направиш по-малък компромис отколкото,с която и да е друга марка автомобил!Успех в избора! :icon_thumbup: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Защо ли моята кутия , не се е разваляла три пъти и половина до сега ??? :icon_hmm: ....Тя дори и един път не се е разваляла..... :P Вероятно зависи как се експлоатира, но имам много пресен случай на приятел с дизелов Галант от 2001, на 130 хил. км кутията е яко разхлопана, а сега де? Направо ми призля като ми показа, вие на умряло и хърка. Все още върви де, японското качество е налице :D :icon_blush: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 ...Благодаря на всички за отговорите, за сега ще пасувам с покупката...... ако незнаех какво е компютър и какво е форум, сега сигурно щях да съм щастлив собственик на мицубиши )Колега, отчитам че изразът ти е непочтен - спрямо форума и спрямо стотиците български притежатели на :mitsu-smiley: ..............Сарказма на aga, също смятам, че е неуместен... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Illian Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Колега, щом колата е в диапазона до 5000 - 6000 лв., очаквай винаги изненади, освен ако не я държиш в гараж. То ако не е кутия, то ще е окачване, двигател или купе. Въпроса е баланса между всичко. УСПЕХ Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Зависи какво точно искаш да кажеш под вродени дефекти? А колкото до колегата, дето се чуди дали да си купи Каризма, или не - един съвет от мен: Като ще взимаш такава кола, поне я вземи 1.8 116к.с. Така и така се хвърляш на Каризма - поне и да върви. Аз сменях скоростна кутия, но да ти кажа беше от немарливост на една шепа майстори. Защото маншона на полуската беше протекъл и все чакай, чакай и така хубаво се подсуши след една задна първа, че се наложи да се търси нова. Но това е вече в миналото. Като дефекти, според мен, на каризма може да се спомене следното. Ако е с ел. стъкла, задължително имаш проблеми с главния панел на шофьорската врата за управление на прозорците и както стана при мен и останалите копчета, които дадоха фира. Въпросният маншон на полуската, задължително го погледни - за да няма неприятни изненади и да плачкаш като мен за нова скоростна кутия. Подочувам и проблеми с корпуса на резервоара, е аз поне имам, а доколкото прочетох и други колеги споменават подобен проблем. Все пак важното е, че не е ламаринен, което ще ти спести много главоболия при поправката му.Колкото и да му мислиш само, с питане не става. Грабвай я таз каризма и да пушат гумите. Кола втора употреба, е като таралеж в гащите. Но пък си е тръпка да си имаш трите диаманта във гаража. Тръпка , която можеш да усетиш само в купето на едно японско возило. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Зависи какво точно искаш да кажеш под вродени дефекти?Това въпрос към мене ли е ???....Защото гледам ползваш цитат от моето мнение....... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Колега, отчитам че изразът ти е непочтен - спрямо форума и спрямо стотиците български притежатели на :mitsu-smiley: ..............Сарказма на aga, също смятам, че е неуместен... Няма сарказъм, само факти. Дори го окуражих, че няма проблем с Каризма. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Всичко си е жив късмет според мен. Дали ще ти вземат 5000 или 7000 лв., все тая. На тия години и тия километри разликата е от климатроника, подгряващите огледала и други такива екстри. И само да кажа, че "моите" скорости са японски както се знае, но не им пречи да чакат 2 ра година ремонт, защото като купих колата на 152 000 км (ако са реални) тракаха вътре лагери и още си тракат. Като намеря излишни 500 лв. ги ремонтирам, ама първо лагер главината и тампоните отзад, че ме побърква шумът на тролейбус движещ се по павета. А бе какво да кажа - кола на 12 г. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
станислав иванов Публикувано 31 януари 2009 Сподели Публикувано 31 януари 2009 Добре де, моята каризма като е 98-ма (1.6)....колко коня е....90 или 99 ?! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 31 януари 2009 Сподели Публикувано 31 януари 2009 Погледни от дясно зад джапката. Там е компютъра, ако е в златиста метална кутия е 90кс, ако е в черна пластмасова е по мощната. По това най-лесно се различават. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skod Публикувано 31 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2009 Погледни в големия талон, там пише колко киловата е двигателя, умножаваш по 1,36 и ще получиш конските сили Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skod Публикувано 1 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2009 Такааа, днес ходих да огледам въпросната каризма, наистина много ме кефи количката, но се отказах от нея - на 3 места имаше повърхностна ръжда, калниците отзад бяха тръгнали, предните калници си личеше че са пребоядисвани, заедно с капака и бронята, имаше опръскано с боя под калника, предните мигачи бяха нови от 99-та година, а колата е от 96, което означава, че е имало удар и така. От документите на колата разбрах, че е имало поне още 3-ма собственици преди това. Иначе това със скоростите го преглътнах, но ръждата... ще почакам, но като модел каризмата наистина е страхотен автомобил. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moonblase Публикувано 1 февруари 2009 Сподели Публикувано 1 февруари 2009 На моята Карисма пък скоростите са прекрасни. Може пък на Рено точно те да са им силната страна. Все пак дълги години бяха шампиони във формула 1. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 февруари 2009 Сподели Публикувано 1 февруари 2009 На моята Карисма пък скоростите са прекрасни. Може пък на Рено точно те да са им силната страна. Все пак дълги години бяха шампиони във формула 1.Е те на Каризмата точно такива скорости качват, от Ф1....... :D Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение