Премини към съдържание

Форуми

  1. Mitsubishi Fan Club Bulgaria

    1. За Mitsubishi

      Всичко за автомобилите Mitsubishi. Въпроси, отговори, дискусии.

      28.3k
      мнения
    2. Извън темата

      Тук се разискват странични теми несвързани с автомобилната марка Мицубиши.

      19.9k
      мнения
  2. Моделите на Mitsubishi

    1. 13.8k
      мнения
    2. 21.3k
      мнения
    3. 20.7k
      мнения
    4. 62.9k
      мнения
    5. 9.5k
      мнения
    6. 21.3k
      мнения
    7. 21k
      мнения
  3. Продавам

    1. Автомобили

      САМО ЗА ЦЕЛИ АВТОМОБИЛИ

      824
      мнения
    2. Части

      РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, АКСЕСОАРИ, ТУНИНГ, АУДИО

      4.6k
      мнения
  4. Купувам

    1. Автомобили

      САМО ЗА ЦЕЛИ АВТОМОБИЛИ

      532
      мнения
    2. Части

      РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, АКСЕСОАРИ, ТУНИНГ, АУДИО

      3k
      мнения
  5. Други

    1. Тунинг, WRC, електрически и специални модели

      Форум за тунинг, драг и рали състезания, car audio

      5.3k
      мнения
    2. 2.6k
      мнения
    3. 5.1k
      мнения
    4. Срещи на клуба

      Дискусии относно всички предстоящи и минали срещи на клуба. Пътешествия, маршрути и дестинации.

      18k
      мнения
    5. 230
      мнения
  • Статистика на сайта

    24,377
    Регистрирани
    1,241
    Най-много тук
    EmS
    Последно регистриран
    EmS
    Регистрация
  • На линия са   0 потребителя, 0 Скрити, 65 госта (Виж списъка)

    • Все още няма регистрирани потребители в момента
  • Мнения

    • Здравейте ! Предварително се извинявам ако темата не е в точния раздел! От няколко месеца съм собственик на Outlander II 2010г. с двигател 4B12 (няма газ) и CVT ск. кутия и съм много приятно изненадан от този автомобил, но ме мъчи един проблем - откакто съм го купил (4 месеца), имам дразнещ проблем с оборотите на празен ход на двигателя, който ще се опитам да обясня максимално подробно. Когато двигателят е напълно загрял и включа на D или R, оборотите падат до около 500 и след това се вдигат до към 600, но не повече и тресе доста некомфортно. Същото се случва и ако си карам на D и спра до 0км/ч за престой. Превключа ли на N, си отиват на 650-660 и няма проблем, докато отново не превключа на D или R. След смяна на маслото на кутията преди около месец, стана малко по-зле, предполагам защото с хубавото масло (старото беше зле) кутията го товари повече. Досега не му обръщах особено внимание, защото времето беше топло, компресора на климатика предимно работеше и това обикаляше проблема (тогава оборотите са по-високи, за да компенсират натоварването от компресора). Какво съм направил дотук по този въпрос, по хронологичен ред : 1. Почистих дросела (много мърляв) и му минах процедура по адаптация (според каквото намерих като инфо - загрявам двг до раб. температура, гася го, паля го пак и оставям 10 мин на празен ход без никакви консуматори). Абсолютно никакъв ефект. 2. Четох, че дроселът има механичен реглаж на празния ход от една шпилчица с контра гайка и се пробвах оттам - вдигнах го до 720-750 оборота, когато е на N или P, което респективно го увеличи и когато е на D и реших проблемът, даже се държеше изключително приятно. Покарах така няколко дни, при което след по-дълъг престой на D или R на спирачка, започна да ми записва грешка P1241 -  Torque Monitoring и да влиза в авариен режим. Върнах си шпилката, както си беше, това реши проблема с грешките и респективно върна предишния проблем с ниските об. 3. Тъй като не бях убеден на 100% в старото положение на шпилката, както и до колко е изправен дроселът ми въобще (колата е на 186к км), купих друг дросел от чужбина, от автомобил на 80к км. със заводско положение на шпилката. Почистих го, монтирах го, адаптирах го и воала - абсолютно никаква разлика . 4. Започнах да го боря по-нАучно - гледах в живите данни на диагностиката ( разполагам с Launch X431 ) какво се случва и установих следното : - При N, компютърът иска 648 оборота, дроселът седи на 9.0 градуса и об. са в диапазона 640-660 - напълно нормално. - Включвам на D и държа спирачка, при което компютърът продължава да си иска 648 оборота, но те падат до около 500-550, а той абсолютно нищо не прави по въпроса - дроселът продължава да си седи на 9.0 градуса и об. си седят доста ниски. В този момент, ако пусна компресора на клим. , дроселът се отваря до 13.0 градуса, об. отиват до към 1000 и започва да сваля градусите на дросела и об. докато станат около 700 (това е около 10.5 градуса на дросела), където ги заковава. Спра ли компресора - старата песен - 9.0 градуса и почти 600 об.  - Предвид липсата на действие от страна на моторния комп. в посока стабилизация на п.х., когато е на D, започнах да ровя за информация по този въпрос и общо взето по чуждите форуми се разисква, че такъв тип проблем, си било един вид недостатък на някои версии на софтуера и компютрите на не малко от японските автомобили, което обаче не е приемливо за мен, предвид че тресе неприятно и при 500-550об. двигателя едва ли има кой знае какво смазване... Та, намерих човек, който се занимава със софтуери (спирал ми е втората ламбда на Сузукито преди време) и го помолих за съдействие. Свали файла от компютъра ми и греда - за този файл и този комп. не можа да намери данни и не знаеше как да ми реши проблема, тъй като не знае какво да пипне във файла, за да му зададе по-висок празен ход... Сагата ми засега е зациклила до тук и сега е ред на въпросите : 1. Оригиналната диагностика (MUT III ако правилно съм чел) поддържа ли опции за вдигане на празния ход до към 700-750об. ? Ако да, моля препоръчайте човек/сервиз, който има и би могъл да направи такова нещо? 2. Ако с MUT не става, моля препоръчайте ми човек, който се занимава със софтуерни ремонти на тези автомобили и би могъл да му нанесе корекция софтуерно. 3. Моля, споделете ми някакви други идеи/варианти, с които бих могъл да обиколя проблема, ако 1. и 2. не стават ? Няма как да използвам компресора, тъй като той под +3 градуса не тръгва, отделно той тръгва и спира циклично и не е решение. Не съм пробвал да го лъжа през датчика за налягането на хидр. течност, но предполагам, че и да го излъжа оттам, компът в даден момент ще запише грешка за датчика и ще отсвири показанието му, тъй като ще бъде винаги едно и също.  Не мога да го излъжа през темп. датчик за антифриза (ако мери по-ниска темп, ще държи об. по-високи), тъй като същия се използва и за управление на охл. перки и няма да тръгват на точната температура, а доста над нея. Обмислях да си върна моят дросел, да врътна шпилката до около 720-750об. и софтуерно да махнем тази грешка и аварийния режим от компютъра, но и това не става, тъй като няма данни за файла и компютъра и човекът не знае как да го направи. Извинявам се, че стана толкова дълго и предварително благодаря за всякаква помощ по въпроса !      
    • Километрите на таблото бяха 180 100 при покупката. Намерих някаква сервизна книжка с печати в жабката, която дали е истинска или не - не зная. Има данни за всяка смяна на масло през годините от 2007-ма година насам, като последно месец март 2024 г. на 177 000 км е сменено маслото. При натискане на крачната спирачка стоповете светеха когато си искаха и поръчах нова стоп-машинка, оригинална, за 30 лева. Днес ми я доставиха и я монтирах на колата. Все още не съм тествал 4х4 системата в реални условия. Купих си масло RAVENOL VMO 5L 5w40 - 105 лв. Запалителни свещи NGK IRIDIUM FR5EI (1313)  - 35,80  лв./бр * 4 = 143,20 лв. Маслен филтър MANN W610/3 - 15 лв. Въздушен филтър MANN C27 003/1 - 40 лв. Поленов филтър (филтър за купето) с активен въглен MANN FP 2141 антибактериален и антиалергичен - 46 лв.
    • От петата минута е задната седалка.   
    • Маслото по спецификация 0W20  API SN, ILSAC GF-5, освен оригиналното Мицубиши при търсене излизат и на Енеос, Мотул, Равенол, Кастрол, не е като да нямаш избор
    • Имам в предвид долната част на задната седалка.
  • Теми

×
×
  • Създаване...