Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Разпределителен вал за 4G63 SOCH 16V


Препоръчано мнение

:mitsu-smiley: Здравейте колеги,малко :help: от ваша страна за моето двигателче,което се опитвам да го поотворя малко.

Трябва ми среден вал ,не такъв ,при който да нямам празен ход,а такъв който да се кара нормално .Започнах да разглобявам двигателя (4G63,SOCH,16V ) ,размислих,че като правя нещо,то поне да е пълноценно.Идеята ми е такава: - Да олекотя коляновия вал,маховика (и балансирам) ,да разширя и полирам всмукателните отвори ,също и изпускателните,да направя изпускателни колектори с по-големи отвори,както и тръбите до крайното гърне, да сменя инжекторите с по-големи,малко да сгъстя горивната камера ,и остана само да сложа вал,който да пълни и празни малко повечко от стандартния за това,ако някой знае от къде да си набавя такъв вал да сподели.Общо взето това е,ако има още нещо за допълване,помагайте :help: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Здравейте колеги,малко :help: от ваша страна за моето двигателче,което се опитвам да го поотворя малко.

Трябва ми среден вал ,не такъв ,при който да нямам празен ход,а такъв който да се кара нормално .Започнах да разглобявам двигателя (4G63,SOCH,16V ) ,размислих,че като правя нещо,то поне да е пълноценно.Идеята ми е такава: - Да олекотя коляновия вал,маховика (и балансирам) ,да разширя и полирам всмукателните отвори ,също и изпускателните,да направя изпускателни колектори с по-големи отвори,както и тръбите до крайното гърне, да сменя инжекторите с по-големи,малко да сгъстя горивната камера ,и остана само да сложа вал,който да пълни и празни малко повечко от стандартния за това,ако някой знае от къде да си набавя такъв вал да сподели.Общо взето това е,ако има още нещо за допълване,помагайте :help: :mitsu-smiley:

Никой ли не знае :rolleyes: Тоя форум,не е ли за това да си помагаме :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой не знае защото няма такъв вал според мен. Само стандартни карантии. Не се занимавай с глупости, карай си колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пишеш в Гугъл "4g63 sohc race camshaft" и търсиш. Ако и там няма нищо, тук във Форума не можем да ти го нарисуваме. Как да ти помогне някой, като може би ти си първият човек, ня когото му е щуквало да прави такък "Тюнинг". Вероятно от 4G64 sohc вал също ще стане. Сега като си мисля, то по-добре направо мини на DOHC. Ще се "пълни" доста по-добре. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пишеш в Гугъл "4g63 sohc race camshaft" и търсиш. Ако и там няма нищо, тук във Форума не можем да ти го нарисуваме. Как да ти помогне някой, като може би ти си първият човек, ня когото му е щуквало да прави такък "Тюнинг". Вероятно от 4G64 sohc вал също ще стане. Сега като си мисля, то по-добре направо мини на DOHC. Ще се "пълни" доста по-добре. :D

Тук е хубаво да се включи някой,който наистина знае ,дали става вал от 4G64 2.0 SOCH 16V,на 4G63 SOCH 16V ,защото в гугъл излиза,че се прави вал за 4G64 SOHC 16V
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой не знае защото няма такъв вал според мен. Само стандартни карантии. Не се занимавай с глупости, карай си колата.

Вече двигателя е изваден от купето ,така че трябва да се направи най-удачния избор,но без турбо :rolleyes:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така и така си го извадил и май отворил. Напасни клапаните, смени повдигачите на клапаните, пусни едни хубави нови сегменти, ремъчета и ролки нови, съединител ако е тръгнал. Сложи му газова ако няма и едни поне 300 000 км. километра няма да имаш работа по него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така и така си го извадил и май отворил. Напасни клапаните, смени повдигачите на клапаните, пусни едни хубави нови сегменти, ремъчета и ролки нови, съединител ако е тръгнал. Сложи му газова ако няма и едни поне 300 000 км. километра няма да имаш работа по него.

Двигателя е на реални 125 000 км. изобщо НЕ е за ремонт,просто идеята е да се ПООТВОРИ за да ускорява по-бързичко,НО БЕЗ принудително пълнене.Та за това искам някой да помогне.Има валове,с които просто се пълни малко повече мотора.Чудя се,защо всеки предлага турбо? :rolleyes: То е ясно,че с турбо е най-добре,но в този случай не се иска.Другото,което е възможно да стане е;- Дали, спортен вал ,който правят за 4G64 sohc 16V,или 4G69 sohc 16V,ще стане за моята глава,която е 4G63 sohc 16V ? :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ми го беше продял този двигател че моя е поне на 500 000 км. а ти да си експериментираш с друг...

Само да питам - и да намериш друг разпределителен вал, да пипнеш изходната генерация как ще решиш проблема с ЕКУ-то да фърга повече гориво? Щот то като дърта свекърва - какво си знае това подава. Никаква възможност за корекция.

Затова най-добре 4G63 от EVO с управлението и бъзикай си колкото искаш горивните карти...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ми го беше продял този двигател че моя е поне на 500 000 км. а ти да си експериментираш с друг...

Само да питам - и да намериш друг разпределителен вал, да пипнеш изходната генерация как ще решиш проблема с ЕКУ-то да фърга повече гориво? Щот то като дърта свекърва - какво си знае това подава. Никаква възможност за корекция.

Затова най-добре 4G63 от EVO с управлението и бъзикай си колкото искаш горивните карти...

A как, тогава на баба наста (ладата) ,която няма електроника,като се направи това,което искам да направя с мицубишито, тръгва като щура ? :drive: :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя Лада-та май беше с карбуратор?

Да,и не с един,а с 4 (два двойни) .С това да не би да намекваш,че механиката можеш да си я напасваш по-добре от електрониката ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,и не с един,а с 4 (два двойни) .С това да не би да намекваш,че механиката можеш да си я напасваш по-добре от електрониката ?

:icon_thumbup: :tok: :icon_thumbup: :icon_n_gora:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пишеш в Гугъл "4g63 sohc race camshaft" и търсиш. Ако и там няма нищо, тук във Форума не можем да ти го нарисуваме. Как да ти помогне някой, като може би ти си първият човек, ня когото му е щуквало да прави такък "Тюнинг". Вероятно от 4G64 sohc вал също ще стане. Сега като си мисля, то по-добре направо мини на DOHC. Ще се "пълни" доста по-добре. :D

Ако мина на DOHC,предполагам,че ще се усложни със смяна на някои допълнителни неща,като запалителна с-ма и др. електроника,което мисля,че се усложнява.Имам такава глава DOHC от Еклипс,но за съжаление е обърната,т.е. ангренажа е от дясно,а на Рънъра е от ляво :icon_blush: :icon_crying: Инъче щях да сложа нея- DOHC

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не намеквам, насочвам те къде да търсиш "горивната карта" на Лада-та и защо това с което казваш, че си се захванал няма да стане по лесния начин (този, който си описал).

...... ""и защо това с което казваш, че си се захванал няма да стане по лесния начин (този, който си описал)"" ....... Тук не те разбирам ? Къде съм го написал това? :rolleyes:

Редактирано от power4oo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без да разбирам много ми се струва даже и да вкараш повече въздух в двигателя няма кой да ти пусне повече гориво в сместа. Сега ако се заиграеш и сложиш бензинови инжектори с по-голям дебит може и да стане нещо в някакви обороти и натоварване. Ама като не може да се пипне и настрои финно горивната карта резулатата според мен ще е плачевен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да правиш с атмосферен двигател за да получиш по-голяма мощност е нужно да вкараш по-голямо количество въздух и по-голямо количество гориво. Всичките промени за които пишеш, че имаш план да ги реализираш имат ефект само ако успееш да вдигнеш с поне 30% максималните обороти на двигателя, тогава ще има смисъл от всичките доработки, само че това няма как да стане със стандартната електроника на автомобила, който искаш да тунинговаш. Та там е проблема, който се опитвам да ти подскажа. И въобще тунинг на атмосферен бензинов двигател е безсмислен, логично е да се турбинира. Разработките, които са направени върху атмосферни бензинови двигатели, обикновенно са правени поради някакви ограничения (състезания, където се изисква двигателя да не е турбо), иначе никой не би се захванал с такъв проект. За да го осъществиш ще вложиш толкова пари колкото и да го турбинираш, а турбинирания вариант е в пъти с по-добри показатели и много по-гъвкав за доразвитие и настройка. Та под "лесния начин" имах в предвид: промяна на колектори, генерации, разпределителни валове и клапани (цилиндрови глави и т.н) - това в твоя вариант няма да даде желания ефект. Има достатъчно писано за тунинговането на бензинови двигатели (и в български и в чуждестранни форуми), поинтересувай се и сам ще стигнеш до същия извод, реално за това няма тунинг части за такъв двигател, а където са правили тунинг проекти са турбинирали.

Според теб,какво ще стане с това,което аз искам да направя.Двигателя е 136 к.с. и при всички тези доработки ,които искам да направя,какво ще се получи? Колко к.с. ще се добавят ,и колко по-бързо ще ускорява от стандартното в момента?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без да разбирам много ми се струва даже и да вкараш повече въздух в двигателя няма кой да ти пусне повече гориво в сместа. Сега ако се заиграеш и сложиш бензинови инжектори с по-голям дебит може и да стане нещо в някакви обороти и натоварване. Ама като не може да се пипне и настрои финно горивната карта резулатата според мен ще е плачевен.

Да,мисля да сложа инжектори с по-голям дебит,но какви да бъдат те,като не зная и моите какви са ? :help: :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

MR507252

Този номер (MR507252) на инжектора излиза за Еклипс III ? Имаш предвид с този да заменя стоковия на Рънъра ? :rolleyes: Редактирано от power4oo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този ти е стоковия инжектор. 250сс за минута при 3 бара.

Какъв да сложиш си нямам и идея Едва ли е линейно отношението на горивото към въздуха, оборотите за да може да се каже например - трябва ти 300сс инжектори. Ти си прецени. За пореден път казвам че нищо няма да стане, дано не съм прав обаче.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

https://dbilas-shop.com/en/engine-valve-train/performance-camshafts/mitsubishi/2-0-8v-sohc-4g63/

 

 

Тази фирма предлага това,което търсиш.

Редактирано от jovany1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...
На 4/11/2021 at 11:15 PM , jovany1 написа:

https://dbilas-shop.com/en/engine-valve-train/performance-camshafts/mitsubishi/2-0-8v-sohc-4g63/

 

 

Тази фирма предлага това,което търсиш.

Здравей, малко късно ,но все пак . Този вал е 8V клапанов, моя е 16 V ,няма да стане нищо ☹

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...