Премини към съдържание

Bozhidar Ivanov

Потребители
  • От него общо

    19
  • Регистрация

  • Беше тук

За Bozhidar Ivanov

  • Рожден ден 03/15/1997

Местоживеене

  • Град
    София/Враца

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Eclipse GS (1993)

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Bozhidar Ivanov's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, Дълго време мина но реших все пак да ъпдейтна темата защото на времето когато прочистихме клапана за картерна вентилация (PVC) имаше разлика и колата в действителност работеше добре но малко след това започна да прави същите номера с оборотите и гасненето на празен ход. Като последен вариант реших да махна абсолютно цялата газова инсталация и още с вземането от сервиза усетих разлика в това как работи. Мога да кажа че от края на октомври миналата година до сега не съм ги имал тези проблеми изобщо, и се надявам да си остане така. В крайна сметка си остава мистерия как точно газовата инсталация е оказвала влияние за пробрема и само може да се гадае но го имайте на предвид при подобни проблеми ако сте слагали газ. Ако питате мен, по-добре си ги дръжте stock тези коли за да си спестите евентуални главоболия след време.
  2. Да, доста коварна част се оказа и не е за пренебрегване. След прочистването веднага се усети разлика в работата на мотора, като се върти винта на дросела също се усеща че има повече ефект върху оборотите. За около 160км. градско не ми е угаснала нито един път но на моменти държи по-високи обороти и ще трябва да се регулира допълнително.
  3. Хора, Милен от Пловдив също не успя да открие от къде идва проблема и ще ходя да си я взимам другата седмица. Не съм очаквал че ще е такъв скапан и неоткриваем проблем който никой да не може да реши. Колкото и да не ми се иска, май ще се наложи да я спирам от движение скоро.
  4. Здравей, Миналата седмица я закарах до Пловдив при Милен и днес се чух с него. Каза ми че при диагностика нищо не му е отчело грешки и все още не е напълно сигурен от къде е проблема. Обаче го съмнява че може е от сензора за колянов/разпределителен вал. Ако съм го разбрал правилно трябва да е ето тази част: https://www.carid.com/ic/spectra-premium/engine-parts/mt15_1.jpg със сериен номер "MD184529". Ако някой разполага със здрав такъв може да ми пише.
  5. В предишният ми коментар съм забравил да спомена че колата си работи добре когато пусна климатика, не се тресе изобщо. Имал съм проблеми с тресене и подскачане на оборотите когато го пусна но това беше преди време и се оправи при смяна на стъпковият мотор.
  6. Здравей, Когато са му правили диагностика ми казаха че нищо не отчело грешки, а след почистването на дросела и FIAV клапана са правили настройка. Аз лично съм пробвал два различни стъпкови с които не съм имал проблеми преди това. Не съм им правил подобни проверки като тези които си споменал, но силно ме съмнява и двата да са се прецакали по едно и също време и абсолютно нищо да не се променя като се разменят. Сегашният даже е от тези по-новите черни модели, а колкото до кабелите, не мисля че са преглеждани. Питах информативно за металните пластини в случай че се наложи да се изолира този FIAV клапан. Но така или иначе не мисля повече да я питам аз самия и може би ще е най-добре да я закарам до Пловдив просто.
  7. Здравейте, Реших да ви ъпдейтна за положението с Еклипса. Днес ходих да го покарам но все още си гаснеше като загрее хубаво и този път направо си го взех. За последно са прочиствали FIAV клапана но очевидно е нямало положителен ефект. Знаете ли дали продават нови такива FIAV клапани, или е по-добре направо да се изолира с една от тези металните пластини и да остане само стъпковият мотор? Самата пластина мога ли да я намеря тук в България или ще трябва да се поръчва от някой сайт?
  8. Здравей, В сервиза който съм я закарал са успявали да ми я оправят преди при подобни проблеми и за това съм я оставил там. Нямало е как да знам че ще се окаже нещо по-сложно за тях този път и както казах, в случай че не успеят да я оправят ще я закарам до Пловдив.
  9. Здравей, DJ Tymbi от автосервиз "Джей Ауто" ли е? Помня че преди около година и половина бях звънял на този сервиз за един друг проблем и останах с впечатлението че изобщо не му се занимава да ги прави тези стари Еклипси и малко ме отказа тогава. Мерси за статията иначе, ще я разгледам.
  10. Здравей, Не ми е толкова удобно да се разкарвам до Пловдив защото ходя на работа и би ми отнело повече време да отида и да се върна, а сегашния сервиз ми е на 5-10 минути с кола. Но в случай че тук не успеят да я оправят ще трябва да му се обадя да се разберем. Все пак би било полезно ако някой е имал подобен проблем да даде мнение и може да се улеснят нещата.
  11. Здравей, FIAV клапана тази част под дросела към която се прикрепя стъпковия мотор ли трябва да е? Ако да, значи нея и дросела не съм ги пипал изобщо. Тези двете неща да се почистят ли ми предлагаш като евентуално решение? След като смених частите които съм споменал в първият ми коментар и видях че няма ефект я закарах в един сервиз за Мицубишита близо до нас в София. Вече мина известно време и още не могат да я разберат от какво точно е проблема, но майстора ми каза че като са му правили диагностика не им е показало никакви грешки или нередности по електрониката. Съмнява ме да е нещо свързано с ECU-то при положение че и двата които имам са със сменени кондензатори. Единият го пращах преди 2 месеца на Милен от Пловдив и той ми каза че само кондензаторите са за смяна и други проблеми не е открил. Иначе, не съм сигурен дали са разглобявали дросела да го чистят но ще питам.
  12. Здравейте, Проблемът ми е че когато колата загрее напълно започва да гасне когато съм извън скорост, независимо дали съм в движение или спрял. Понякога оборотите падат до около 500, след това скачат на +-900 и успява да ги задържи но в повечето случай директно угасва. Една по една смених частите които обикновено създават подобни проблеми (ECU, стъпков мотор, датчик на дроселова клапа и дори дебитомера) но нямаше абсолютно никакъв ефект. Еклипса е първо поколение с атмосферен двигател 150 коня. Някой има ли идеи на какво може да се дължи това?
  13. Не разбирам толкова много от тези неща защото не съм майстор. Предпочитам да я закарам в някой сервиз, но не знам къде си заслужава да отида.
  14. Пробвал съм да ги намаля още чрез винтчето на дросела но като цяло ги заковава на малко под стрелката за 1000 оборота като загрее. Има ли друг начин чрез които да се регулират оборотите?
  15. Като загрее напълно държи между 950-1000 оборота, не е добре ли?
×
×
  • Създаване...